positief in alle opzichten, qua schilder en als persoon.

Zie hierboven

Een vakbekwaam en prettig bedrijf

De werkzaamheden volledig volgens afspraak uitgevoerd en tijdens uitvoering op een prettige manier kunnen volgen. Het geheel met gebruikmaking van veilige steigers.

Keurig netjes gewerkt

Het werk is gedaan zoals afgesproken

Prima werk geleverd.

Bart Bon is een vakman , rustig, neemt alle tijd en geeft goede adviezen. We hebben er al jaren contact mee. Prijs - Kwaliteit verhouding in orde.

Keurig werk en volgens afspraak

Fijne partner voor al het schilderwerk

Vakwerk

We hadden nog een zoldertrap ongeschilderd (nieuwbouw) die een wel een goede lik verf kon gebruiken. Schuren, grondverf, rondop tredes en spijlen van hekwerk gekit en daarna afgelakt. Bijkomstig voordeel was nu ook dat kraken van de trap veeeel minder werd. Kortom, vakwerk voor een betaalbare prijs.

Van afspraak tot oplevering: vakwerk

Uitstekend!

Keurig schilderwerk, vlotte werker, laat alles netjes achter. Echt een aanrader.

Super tevreden

Voorafgaande aan het werk en goede en verstandig advisering. Uitvoering van het werk met respect voor bestaand interieur. Uitvoering van het werk opeen manier die bewondering afdwingt.

Goeie en nette schilder

Heeft keurig werk afgeleverd! Kan hem aan iedereen aanraden, sleutel kun je gerust afgeven. Laat ook alles netjes achter na een dag schilderen wanneer hij de volgende dag weer aan de slag moet.

Top schilder

Super tevreden met het schilderwerk!! Ook met het advies qua kleur!!

Prima werk binnen de afgesproken tijd.

Kwaliteit werk is goed. advies was ook goed.

Het geheel volgens afspraak verlopen en het ziet er keurig uit. Ook is alles netjes achtergelaten.

Bart is top

Zorgvuldig, netjes, werkt hard en levert goede kwaliteit.

Vakmanschap

Super kwalitatief werk geleverd! Komt afspraken perfect na.

Zeer goede schilder met kwalitatief hoogstaand resultaat

Prima schilder die doet wat hij belooft. Laat het werk netjes achter. Geeft advies en denkt mee in de wensen van de klant.

Heldere afspraken, goed werk

Nadat wij ons huis samen met een aantal buren hadden laten schilderen door Bon Schilderwerken en zeer tevreden waren over werkwijze en resultaat ( en niet te vergeten het prettige karakter van de schilder), hebben wij ook een afspraak gemaakt voor enig binnenschilderwerk. Het werd weer op professionele en vriendelijke wijze uitgevoerd, dus wij kunnen dit bedrijf aan ieder aanbevelen

Gewoon heel goed

Mijn ervaring met Bart Bon schilderwerken was heel goed, hij heeft heel netjes werk gedaan en zijn afspraken na gekomen.

Plaats 4

3417EC Montfoort