Klantvriendelijkheid is goed. Ik vind de kosten te hoog.
Beste, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de klantvriendelijkheid. Jammer dat u onze kosten te hoog vindt. Wij zijn één van de voordeligste aanbieders in de markt. Voor soortgelijke producten bij andere aanbieders vaak meer dan bij Brand New Day. Mocht u vragen hebben over onze kosten kunt u altijd even contact opnemen met onze klantenservice.
Brand new Day heeft geen beleggingsrekening onder beheer zoals AbnAmro, Rabo etc. wel hebben. Jammer hoor, want het lijktde enige manier waarop ik zeker kan zijn dat het kleinkind waaraan ik wil schenken niet op de 18e verjaardag alles gaat verbrassen. Bij beleggen onder beheer kan ik de overdrachtdatum zelf vaststellen... Hiervoor kan ik Brand New Day dus NIET aanbevelen.
Heen en weer in de chat waarin ik soms te snel een vraag stelde terwijl het antwoord al kwam :-)... Gewoon prima geholpen.
Beste Peter, Hartelijk bedankt voor de 10! Fijn om te lezen dat we uw vragen goed hebben kunnen beantwoorden. :)
very helpful, good service
Dear Manli, Thank you for your review. If you ever experience any troubles you know where to find us!
Snel aantwoord
Beste Taaid, Bedankt voor de review. Volgende keer gaan we voor de 10!
Een paar uur later probeerde ik de telefonische klantenservice weer. En warempel: meteen een vriendelijke en ter zake kundige medewerker aan de lijn. Die loste mijn probleem meteen op. Dank je wel, Daaf! Ik begrijp nu dat de chatmedewerkers inderdaad overbelast waren toen de telefoon eruit lag bij Brand New Day "
Beste Ans, Vervelend om te horen dat uw ervaring in de chat niet was zoals u had gehoopt. Zojuist probeerde ik u nog even te bellen, helaas zonder succes. Door een storing bij onze provider waren wij, zoals u aangeeft, kort telefonisch niet bereikbaar. Hierdoor was het even extra druk in onze chat en hebben wij u niet de service kunnen bieden die u van ons mag verwachten. Ik zag dat uw problemen inmiddels verholpen zijn. Mocht u nog ergens tegen aanlopen, schroom vooral niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u dan graag (snel) verder!
Originele beoordeling
Het duurt lang voordat er een medewerker reageert in de chat. Als je dan contact hebt, is het net of ze ondertussen tien andere klanten helpen: je moet lang wachten. En de informatie zijn niet zinvol. Het zou leuk zijn als de klantenservice telefonisch bereikbaar was, maar gisteren lag die dienst eruit. Al met al: meer dan een half uur bezig en niets opgeschoten.
Beste Ans, Vervelend om te horen dat uw ervaring in de chat niet was zoals u had gehoopt. Zojuist probeerde ik u nog even te bellen, helaas zonder succes. Door een storing bij onze provider waren wij, zoals u aangeeft, kort telefonisch niet bereikbaar. Hierdoor was het even extra druk in onze chat en hebben wij u niet de service kunnen bieden die u van ons mag verwachten. Ik zag dat uw problemen inmiddels verholpen zijn. Mocht u nog ergens tegen aanlopen, schroom vooral niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u dan graag (snel) verder!
Terwijl ik aan het chatten was met een medewerker en op zijn advies een mail had gestuurd over een probleem met inloggen, werd ik ook meteen gebeld door een andere medewerker. naar aanleiding van die mail. Uiteindelijk bij deze medewerker al mijn vragen naar tevredenheid beantwoord gekregen. Op mijn verzoek werd de besproken informatie ook nog een keer bevestigd in een mail. Zeer klantvriendelijk. Ook de medewerker in de chat was vriendelijk en behulpzaam.
Beste M, Goed om te lezen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen en wat een mooie woorden. Bedankt!
Goed en snel geholpen
Beste Paul, Fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen!
Heb een vraag gesteld via de chat, goed op weg geholpen, daarna doorverwezen om toch even voor de juiste inhoud te bellen.
Beste Mirjam, Bedankt voor de 10, daar gaan we voor!
Op zoek naar een beleggingsrekening zonder omkijken zag ik op de Geldgids van de Consumentenbond van december 2024 een artikel over verschillende nederlandse aanbieders. De BND kwam er als beste uit voor mijn doel. De rekening was snel geopend alleen de lokatie van mijn iphone stond uit zodat dat even duurde voordat dat opgelost was en de identificatie afgehandeld kon worden. De aankoop van fondsen gaat niet super snel maar dat is niet zo erg.
Beste Peter, Hartelijk bedankt voor de beoordeling en wij zijn heel blij met u als klant!
Mijn vraag is redelijk goed beantwoord, maar het achterliggende probleem (een verkeerde Jaaropgave 2023) is niet opgelost. De medewerker vertelde mij dat de (niet correcte) Jaaropgave 2023 niet kan worden aangepast en dat geloof ik meteen. Ik had graag nog door willen chatten om tot een oplossing te komen. Ik zal nu een nieuwe chat openen of een email sturen met een vriendelijk verzoek voor een statement van Brand New Day dat ik dan kan gebruiken voor de correctie bij de belastingaangifte die ik in april 2025 ga indienen,
Beste Tonny, Goed om u zojuist nog even gesproken te hebben. Ik heb het een en ander ook nog even voor u bevestigd op de mail. De uitbetalingen zien belastingtechnisch gezien toe op de maand voorafgaand aan de uitbetaling. Hierdoor kan het lijken alsof uw jaaropgave niet correct is.
Bedankt voor de feedback
Beste Jan, U ook bedankt voor de review! :)
Ik kon niet meer inloggen omdat er iets mis was in mijn BND app. Snel opgelost door het uitschakelen van de 2FA via de app en weer ontvangen van SMS voor het inloggen.
Beste Emile, Vervelend om te horen dat het even niet lukte om in te loggen. Maar fijn dat dit probleem zo snel is opgelost. Schroom vooral niet om contact op te nemen als u ergens tegen aanloopt!
ik kan van alles opnieuw aanvragen maar inloggen lukt niet het lijkt wel of ze het niet willen dat ik geld opneem
Beste Mien, Vervelend om te horen dat het inloggen niet helemaal soepel verliep. Ik begrijp dat het inloggen inmiddels is gelukt en dat het ook is gelukt om een verkoopopdracht in te voeren, dat is fijn! Mocht u in de toekomst nog ergens tegen aanlopen, schroom niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder.
Originele beoordeling
ik kan van alles opnieuw aanvragen maar inloggen lukt niet het lijkt wel of ze het niet willen dat ik geld opneem
Beste Mien, Vervelend om te horen dat het inloggen niet helemaal soepel verliep. Ik begrijp dat het inloggen inmiddels is gelukt en dat het ook is gelukt om een verkoopopdracht in te voeren, dat is fijn! Mocht u in de toekomst nog ergens tegen aanlopen, schroom niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder.
..
Beste Gert Jan, Kort maar krachtig, bedankt voor de review!
Ik kreeg van Stijn een snel en een antwoord waar ik naar op zoek was, dank daarvoor
Beste Ger, Wat fijn dat Stijn u goed heeft geholpen. Ik geef het aan hem door!
Top geregeld
Beste Ton, Bedankt voor de 5 sterren :)
Erg tevreden met deze eerste kennismaking, om onverklaarbare reden een 2e rekening geopend tijdens het aanvragen. Direct een mail ontvangen om de betreffende 2e rekening weer op te heffen.
Beste Roeland, Goed om te horen dat de eerste indruk prettig was. Dat zetten wij graag zo door!
Ik werd direct begrepen en er is meteen actie ondernemen.
Beste Diana, Hartelijk bedankt voor de 10. Daar gaan we voor!
Snelle en goede oplossing van mijn vraag via de chatfunctie door de persoon van de chatbox
Beste Henk Jan, Fijn dat we u zo snel en goed hebben kunnen helpen!
Heerlijk, na een middag belastinggedoe stel ik een belangrijke vraag over mijn lijfrente in een chat en kreeg direct en snel een zeer relevant antwoord. Dat scheelt kopzorgen, heel fijn!
Beste Jetty, Wat fijn dat we u zo vlot hebben kunnen helpen en daarmee wat zorgen hebben kunnen wegnemen!
Had een vraag en werd gelukkig niet door een bot te woord gestaan.
Beste Rita, Bij ons spreekt u inderdaad altijd met een écht mens. Fijn dat dat goed bevalt!
Ik heb een probleem via de chat uitgelegd, het duurt lang voordat ik een reactie krijg, let even 1-2 minuten niet op en de chat wordt beëindigd en ik kan mijn verhaal op nieuw gaan intypen nu voor de derde keer…
Beste Bas, Wat vervelend om te lezen dat u geen positieve ervaring heeft gehad in onze chat. U geeft aan dat u langer dan gewenst moest wachten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses daarvoor. Ik zie dat mijn collega u heeft gemaild als terugkoppeling op uw chatgesprek. Ik hoop dat deze informatie volstaat. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan kunt u reageren op die e-mail, of even bellen of chatten. Wij helpen u zo snel mogelijk.
Waardeloos. Ik was nog niet klaar met mijn vraag!!
Beste Cathy, Vervelend om te horen dat uw ervaring met onze chat minder was dan gehoopt. Gisteren hebben we elkaar kort telefonisch gesproken hierover. Zoals ik in ons gesprek aangaf, werkt ons chatsysteem zo dat het gesprek na 10 minuten inactiviteit automatisch wordt afgesloten. Het is erg vervelend dat in uw geval de vraag nog niet volledig beantwoord was. Onze excuses hiervoor! Uw vraag ging over de verificatiecode via onze app. Ik zie dat deze inmiddels is beantwoord. Mocht u in de toekomst nog andere vragen hebben of hulp nodig hebben, dan staan wij u uiteraard graag te woord!
Van mij wordt verwacht dat ik wacht tot iemand beschikbaar is, maar als ik dan een paar minuten niet reageer wordt het gesprek gelijk beeindigd. Nadat ik deze review gegeven heb, werd ik gebeld en daarna gemaild met het verzoek mijn review aan te passen. Nu vind ik het heel vriendelijk van de persoon aan de telefoon om mij verdere uitleg te geven van de situatie, maar wel een zeer vreemd verzoek om mijn review aan te passen. Het punt van feedback blijft staan.
Beste Jason, Het is vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met onze chat-functie. Gisteren hebben we elkaar kort telefonisch gesproken hierover. Zoals ik in ons gesprek aangaf, werkt ons chatsysteem zo dat het gesprek na 10 minuten inactiviteit automatisch wordt afgesloten. Het is vervelend dat in uw geval de vraag nog niet volledig beantwoord was. Onze excuses hiervoor! Uw vraag ging over het sluiten van de rekening. Zoals besproken, kunt u ons hiervoor een verzoek per e-mail sturen. Wij voeren de wijziging dan graag voor u door!
Originele beoordeling
Van mij wordt verwacht dat ik wacht tot iemand beschikbaar is, maar als ik dan een paar minuten niet reageer wordt het gesprek gelijk beeindigd. Wie is nou de snackbar? jij of ik?
Beste Jason, Het is vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met onze chat-functie. Gisteren hebben we elkaar kort telefonisch gesproken hierover. Zoals ik in ons gesprek aangaf, werkt ons chatsysteem zo dat het gesprek na 10 minuten inactiviteit automatisch wordt afgesloten. Het is vervelend dat in uw geval de vraag nog niet volledig beantwoord was. Onze excuses hiervoor! Uw vraag ging over het sluiten van de rekening. Zoals besproken, kunt u ons hiervoor een verzoek per e-mail sturen. Wij voeren de wijziging dan graag voor u door!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.