Filters

9

Efficiente communicatie over het product dat mij interesseert.

In het afgelopen jaar hebben BND en ik doeltreffend gecommuniceerd over de (on)mogelijkheden van mijn vrij gekomen lijfrente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
4

Waardeloos

In één woord: waardeloos

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
9

Snelle reactie en duidelijke taal

Bij een chat was ik direct aan de beurt en kreeg ik binnen 2 minuten te horen wat ik moest doen, op een vriendelijke manier. Het is dat ik uit principe geen tienen geef, maar anders...

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

duidelijk antwoord op mijn vraag

snel en duidelijk antwoord. Moet bellen ipv chatten en dat snap ik vanwege mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima geholpen

Problemen in de communicatie tussen App en PC. Geen lange wachttijd en niet van alles proberen, gewoon de koppeling even uitzetten en later onderzoeken waar het aan ligt. Prima keuze kon snel weer verder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Snelle reactie op vragen

Ik kreeg snel reacties op mijn vragen met chat. Later was nog iets niet duidelijk en kreeg ik telefonisch goed antwoord. Nu bleek ik vandaag nog niets te kunnen veranderen, maar dat kwam dus omdat mijn tussenpersoon dit moest doen. Dat heb ik nu laten omzetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

probleem uiteindelijk opgelost

Na een eerder misverstand is mijn probleem netjes opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima uitleg

De medewerkster heeft me prima geholpen en een duidelijk uitleg gegeven waar ik iets mee kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima producten en heldere uitleg

Ook als er iets niet helder is komt het team van Brand New Day hier op terug om alle onduidelijkheid op te heffen. Naast lage kosten dus ook een nette klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Vriendelijk en professioneel

Bijna Alles klopt aan BND. Van Opstarten product tot aftersales. Snelle duidelijk reacties per mail of chat. Maar wat erg onhandig om als woonachtig zijnde in een Europees land verplicht een Nederlands telefoonnummer te moeten gebruiken bij het inloggen. Ik heb alleen een telefoonnummer van het land waar ik woon. Al mijn andere digitale contacten met de Nederlandse banken, de overheid, belastingdienst, pensioenuitvoerders etc etc gaan wel met mijn niet Nederlandse telefoonnummer. Voor het opstarten van het product wordt al een extra €75 in rekening gebracht als niet wonend in Nederland. Beste BND ik verwacht dat dit probleem opgepakt wordt voor al jullie buitenlandse klanten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

goed geholpen met mijn vraag en super snel antwoord waar ik mee verder kon

Snel via de chat de juiste persoon gevonden die mij direct kon helpen. Binnen enkele minuten was mijn vraag geregeld en opgelost! Dit geeft een goed gevoel en ik kan weer verder met waar ik gebleven was. Heel erg bedankt oor de snelle actie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Je wordt altijd snel en goed geholpen bij Brandnewday

Ik had een probleem met het aanmaken van spaardeposito's, dat bleek een hardnekking probleem als gevolg van een verkeerde datum in het systeem. De mensen van BND hebben het probleem uiteindelijk gevonden waardoor ik de spaardeposito's kon aanmaken. Hulde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

de online chat hulp werkt snel en duidelijk

tijdens het invullen van een aanvraagformulier ben ik via de chathulp snel en duidelijk geholpen. Invullen ging daardoor snel en redelijk eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

prettig, informatief en snel

Supervlot geholpen met extra - welkome - informatie. Dus er werd acrtief meegedacht. Kortom top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

goed maar reacties zijn langzaam

het duurt erg lang voordat ik een reactie krijg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Waarom in de chat wachten tot ik mijn vraag kan typen?

In de chat moet ik wachten tot er aan de andere kant een medewerker beschikbaar is, voordat ik mijn vraag kan typen. Het kost mij minder moeite en wanneer ik direct mijn vraag kan typen en vervolgens slecht hoef te wachten op een medewerker mét antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Altijd snel antwoord bij vragen

Prima bank voor het regelen van je pensioen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

prima snelle service

ik kreeg snel een duidelijk antwoord op mijn vraag in de chat! prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Goed.

De vragen die ik stelde werden duidelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

prettig

Zeer snel geholpen ,vriendelijk bewoording TOP Misschien in het kopje documenten een apart tabblad met jaaropgave voor de belastingdienst

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Top

Vriendelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Geweldig

Mijn vragen zijn correct en snel behandeld en daarom ben ik heel tevreden met de service. Groetjes, Kie Tjoa.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Heldere communicatie (zonder poespas).

Zakelijk, vriendelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima!

Snel, klantvriendelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.