Filters

7

goed maar reacties zijn langzaam

het duurt erg lang voordat ik een reactie krijg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Waarom in de chat wachten tot ik mijn vraag kan typen?

In de chat moet ik wachten tot er aan de andere kant een medewerker beschikbaar is, voordat ik mijn vraag kan typen. Het kost mij minder moeite en wanneer ik direct mijn vraag kan typen en vervolgens slecht hoef te wachten op een medewerker mét antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Altijd snel antwoord bij vragen

Prima bank voor het regelen van je pensioen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

prima snelle service

ik kreeg snel een duidelijk antwoord op mijn vraag in de chat! prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Goed.

De vragen die ik stelde werden duidelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

prettig

Zeer snel geholpen ,vriendelijk bewoording TOP Misschien in het kopje documenten een apart tabblad met jaaropgave voor de belastingdienst

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Top

Vriendelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Geweldig

Mijn vragen zijn correct en snel behandeld en daarom ben ik heel tevreden met de service. Groetjes, Kie Tjoa.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Heldere communicatie (zonder poespas).

Zakelijk, vriendelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima!

Snel, klantvriendelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Snelle, duidelijke en vriendelijke klantenservice

Meerdere keren inhoudelijke productvragen gesteld via mail, telefoon en chat gesteld en elke keer een snel, kundig en vriendelijk antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Adequate en vriendelijke hulp

Zoals boven kort verwoord heb ik gemerkt dat hulp krijgen via de chatfunctie een prima adequaat middel is om concreet antwoord op vragen te krijgen. Dit in combinatie met een vriendelijke persoon brengt mij tot deze score :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Niks te klagen

Altijd snel en vriendelijke hulp wanneer nodig en het meeste is zo duidelijk dat hulp overbodig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

Helaas voeren jullie dingen uit die jullie niet hoeven te doen.

Jullie voeren zaken uit die jullie helemaal niet hoeven te doen. Gelukkig zijn jullie collega's bij SVB en STAP wel op de hoogte van het uitvoeren van de wet. Probleem inmiddels hopelijk opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
5

Langzaam, langzaam

Het openen van een rekening gaat heel snel. Hulde! Maar 5 werkdagen om mijn identificatie-storting goed te keuren, da's natuurlijk veel te lang. Dan duurt het openen van een rekening nog langer dan een week. Mijn eerste ervaring is dus matig (let wel, ik ben een kritische klant). Als mijn ervaring beter wordt, zal ik dat ook in een review aangeven. Voorlopig zet ik bij 'Aanbevelen' nog 'JA'.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Geweldig en snel geholpen

Ik had een tweetal vragen over de afkoopwaarde van mijn hypotheekrekening. Deze vragen waren snel en naar tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Zeer duidelijk en goede service

Altijd netjes en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

prima geholpen

prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Great

Prompt and helpful service

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
3

Controle sms komt niet aan, noch de beloofde mail

Medewerker heel vriendelijk en behulpzaam, maar noch sms code, noch verificatie mail komen aan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel, kundig en vriendelijk

Erg fijn geholpen vanochtend. Geen idee of het een bot was maar de ervaring was in ieder geval heel persoonlijk. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

netjes geholpen

Ik vondt het niet makkelijk invullen, maar met de chat erbij ging het goed. bedankt hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel reactie op mijn vraag

Fijne, kundige medewerker op de chat met een snel antwoord op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

superservice met een vriendelijke behulpzame medewerker

Mijn vraag uitgelegd en deze werd direct beantwoord en ik ontving meteen een email om de situatie aan te passen. Even later heb ik nogmaals gechat omdat het bij mijn man nog niet was gewijzigd, alleen bij mij. Hoe geweldig is het dat men dan meteen nog weet waar je het over hebt en ook dit onmiddellijk wordt gewijzigd. Super service, je merkt wel dat dit geen robots zijn ....., dankjewel !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.