Filters

10

Geweldig en snel geholpen

Ik had een tweetal vragen over de afkoopwaarde van mijn hypotheekrekening. Deze vragen waren snel en naar tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Zeer duidelijk en goede service

Altijd netjes en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

prima geholpen

prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Great

Prompt and helpful service

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
3

Controle sms komt niet aan, noch de beloofde mail

Medewerker heel vriendelijk en behulpzaam, maar noch sms code, noch verificatie mail komen aan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel, kundig en vriendelijk

Erg fijn geholpen vanochtend. Geen idee of het een bot was maar de ervaring was in ieder geval heel persoonlijk. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

netjes geholpen

Ik vondt het niet makkelijk invullen, maar met de chat erbij ging het goed. bedankt hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel reactie op mijn vraag

Fijne, kundige medewerker op de chat met een snel antwoord op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

superservice met een vriendelijke behulpzame medewerker

Mijn vraag uitgelegd en deze werd direct beantwoord en ik ontving meteen een email om de situatie aan te passen. Even later heb ik nogmaals gechat omdat het bij mijn man nog niet was gewijzigd, alleen bij mij. Hoe geweldig is het dat men dan meteen nog weet waar je het over hebt en ook dit onmiddellijk wordt gewijzigd. Super service, je merkt wel dat dit geen robots zijn ....., dankjewel !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

goede hulp

Veel geduld als je niet zo snel bent met computer

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Goede service en duidelijke producten

Ik spaar voor mijn pensioen (pensioensparen) bij BND, en daarnaast heb ik ook een gewone online spaarrekening. Alles is duidelijk op de website en bij vragen is er een handige chatbox die mij zeer snel te woord staat. Ook is er de mogelijkheid om een bel afspraak te maken waarmee je alle informatie krijgt in een persoonlijk gesprek. De medewerkers zijn erg vriendelijk en helpen U met alle vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Financieel jaaroverzicht laat op zich wachten

BND service ervaar ik als snel en kundig. Via chat en telefonisch goed bereikbaar tijdens kantoor uren. Echter, een financieel jaaroverzicht dat pas half Februari beschikbaar wordt gemaakt voor klanten...dat kan en mag wel wat sneller. Het wachten is nu op BND voordat mijn administratie afgerond kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

prima antwoord in korte tijd via de chat

prima prima prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Snel en duidelijk

Ik kreeg snel een oplossing. Fijn dat je de naam hebt van de medewerker. Jammer dat de chat werd afgebroken vanwege inactiviteit. Ik wachtte op een mail. Maar omdat je de naam van de medewerker weet kun je weer snel verder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Chat wordt te snel gesloten door inactieviteit

Het is vervolgens niet duidelijk hoe dan verder

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel antwoord gekregen.

Snel aan de beurt en snel antwoord op mijn vraag gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
4

Je kunt een chat niet beëindigen door gebrek aan activiteit van mijn kant als de laatste 2 chats van

BND voert een actie door waardoor mijn BND niet bruikbaar is. Deze actie is niet gecommuniceerd naar klanten. Vervolgens zijn wijzigingen in periodieke stortingen voor de actie niet verwerkt. Blijkbaar hadden wij moeten controleren dat de bevestigingsemail door BND is verstuurd. Kortom, hoge mate van irritatie bij gebruiker die waarschijnlijk niet veroorzaakt is door chatservice, maar zeker mede ook door het team dat besloten heeft om de “actie” op deze wijze door te voeren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
8

Snel enigszins gerustgesteld

Door een medewerker van de chat werd ik vrij snel gerustgesteld dat er een storing was die mijn net overgemaakte saldo nog niet liet zien. Wel jammer is het dat ik nergens kan terugzien dat die storing er dus is. Daarom geen 10.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Heel goed snel reactie op mijn vraag.

Heel goed, snelle reactie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Super snelle en adequate reactie, heel blij mee.

Heel snel en kundig antwoord op mijn vraag gekregen, petje af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Betrouwbaar en goede resultaten

Chat reageert traag en mijn vraag was: moet ik altijd uitloggen voordat ik stop?

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
4

Te hoge kosten

Klantvriendelijkheid is goed. Ik vind de kosten te hoog.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
8

Product "beleggingsrekening onder beheer" bestaat niet

Brand new Day heeft geen beleggingsrekening onder beheer zoals AbnAmro, Rabo etc. wel hebben. Jammer hoor, want het lijktde enige manier waarop ik zeker kan zijn dat het kleinkind waaraan ik wil schenken niet op de 18e verjaardag alles gaat verbrassen. Bij beleggen onder beheer kan ik de overdrachtdatum zelf vaststellen... Hiervoor kan ik Brand New Day dus NIET aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima, moest even wachten, maar kort en bondige uitleg

Heen en weer in de chat waarin ik soms te snel een vraag stelde terwijl het antwoord al kwam :-)... Gewoon prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

very helpfu

very helpful, good service

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.