Ik kreeg van Stijn een snel en een antwoord waar ik naar op zoek was, dank daarvoor
Top geregeld
Erg tevreden met deze eerste kennismaking, om onverklaarbare reden een 2e rekening geopend tijdens het aanvragen. Direct een mail ontvangen om de betreffende 2e rekening weer op te heffen.
Ik werd direct begrepen en er is meteen actie ondernemen.
Snelle en goede oplossing van mijn vraag via de chatfunctie door de persoon van de chatbox
Heerlijk, na een middag belastinggedoe stel ik een belangrijke vraag over mijn lijfrente in een chat en kreeg direct en snel een zeer relevant antwoord. Dat scheelt kopzorgen, heel fijn!
Had een vraag en werd gelukkig niet door een bot te woord gestaan.
Beste Rita, Bij ons spreekt u inderdaad altijd met een écht mens. Fijn dat dat goed bevalt!
Ik heb een probleem via de chat uitgelegd, het duurt lang voordat ik een reactie krijg, let even 1-2 minuten niet op en de chat wordt beëindigd en ik kan mijn verhaal op nieuw gaan intypen nu voor de derde keer…
Beste Bas, Wat vervelend om te lezen dat u geen positieve ervaring heeft gehad in onze chat. U geeft aan dat u langer dan gewenst moest wachten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses daarvoor. Ik zie dat mijn collega u heeft gemaild als terugkoppeling op uw chatgesprek. Ik hoop dat deze informatie volstaat. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan kunt u reageren op die e-mail, of even bellen of chatten. Wij helpen u zo snel mogelijk.
Waardeloos. Ik was nog niet klaar met mijn vraag!!
Beste Cathy, Vervelend om te horen dat uw ervaring met onze chat minder was dan gehoopt. Gisteren hebben we elkaar kort telefonisch gesproken hierover. Zoals ik in ons gesprek aangaf, werkt ons chatsysteem zo dat het gesprek na 10 minuten inactiviteit automatisch wordt afgesloten. Het is erg vervelend dat in uw geval de vraag nog niet volledig beantwoord was. Onze excuses hiervoor! Uw vraag ging over de verificatiecode via onze app. Ik zie dat deze inmiddels is beantwoord. Mocht u in de toekomst nog andere vragen hebben of hulp nodig hebben, dan staan wij u uiteraard graag te woord!
Van mij wordt verwacht dat ik wacht tot iemand beschikbaar is, maar als ik dan een paar minuten niet reageer wordt het gesprek gelijk beeindigd. Nadat ik deze review gegeven heb, werd ik gebeld en daarna gemaild met het verzoek mijn review aan te passen. Nu vind ik het heel vriendelijk van de persoon aan de telefoon om mij verdere uitleg te geven van de situatie, maar wel een zeer vreemd verzoek om mijn review aan te passen. Het punt van feedback blijft staan.
Beste Jason, Het is vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met onze chat-functie. Gisteren hebben we elkaar kort telefonisch gesproken hierover. Zoals ik in ons gesprek aangaf, werkt ons chatsysteem zo dat het gesprek na 10 minuten inactiviteit automatisch wordt afgesloten. Het is vervelend dat in uw geval de vraag nog niet volledig beantwoord was. Onze excuses hiervoor! Uw vraag ging over het sluiten van de rekening. Zoals besproken, kunt u ons hiervoor een verzoek per e-mail sturen. Wij voeren de wijziging dan graag voor u door!
Originele beoordeling
Van mij wordt verwacht dat ik wacht tot iemand beschikbaar is, maar als ik dan een paar minuten niet reageer wordt het gesprek gelijk beeindigd. Wie is nou de snackbar? jij of ik?
Beste Jason, Het is vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met onze chat-functie. Gisteren hebben we elkaar kort telefonisch gesproken hierover. Zoals ik in ons gesprek aangaf, werkt ons chatsysteem zo dat het gesprek na 10 minuten inactiviteit automatisch wordt afgesloten. Het is vervelend dat in uw geval de vraag nog niet volledig beantwoord was. Onze excuses hiervoor! Uw vraag ging over het sluiten van de rekening. Zoals besproken, kunt u ons hiervoor een verzoek per e-mail sturen. Wij voeren de wijziging dan graag voor u door!
Netjes en snel een antwoord waar we ook wat mee konden. Duidelijke uitleg.
Beste Esther, Bedankt voor de mooie woorden en wat fijn dat wij u zo snel hebben kunnen helpen!
Mijn vraag was vrij snel duidelijk, mail met voorwaarden werd gestuurd en de actie was in 5 minuten afgerond (pensioenrekening omzetten).
Beste Dirk, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u snel en goed bent geholpen.
Verwijzigingen naar “mogelijke” oorzaken en ontwijkende antwoorden op waarom rendement ineens van 21.3 naar 3.1 procent bijgesteld is ….
Beste Nick, Vandaag probeerde ik u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag komen wij met u in contact naar aanleiding van de negatieve ervaring die u met ons had. U kunt ons bellen op 020 758 5310.
Duidelijk en snel geholpen. Erg fijn
Beste Maarten, Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn dat alles helder is.
Producten zijn makkelijk te openen. Er wordt snel gereageerd bij vragen. En helder gecommuniceerd over de voortgang van de beleggingen.
Beste Wendela, Bedankt voor de mooie review. Volgende keer gaan we voor de 5 sterren! :)
Ik ervaar het gebruikmaken van het chat-contact als zeer prettig. Ik kan van tevoren mijn vraag opstellen en hoef nooit lang te wachten op antwoord. Tussendoor is er voldoende tijd om even over zaken na te denken en dan weer te reageren. Zo heb ik al enkele keren snel antwoord gekregen op voor mij belangrijke vragen en kon ik daarna weer vooruit. Erg fijn!
Beste René, Fijn dat u zo een positieve ervaring had en deze deelt! Mocht u ooit nog aanvullende vragen hebben, schroom dan niet om contact op te nemen. Wij helpen u graag weer!
Vanuit BND ontstond er enige miscommunicatie. Wellicht doordat verschillende medewerkers mijn kwestie behandelden. Dit is voortvarend en zeer professioneel door BND opgepakt en opgelost
Beste Ton, Vandaag probeerde ik u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag komen wij met u in contact naar aanleiding van de negatieve ervaring die u met ons had. U kunt ons bellen op 020 758 5310.
Originele beoordeling
Gedane afspraken zowel via mail, chat als telefoon worden niet nagekomen. Tevens wordt foutieve informatie door medewerker gegeven. Hierdoor meerdere dagen met een kwestie bezig
Beste Ton, Vandaag probeerde ik u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag komen wij met u in contact naar aanleiding van de negatieve ervaring die u met ons had. U kunt ons bellen op 020 758 5310.
De persoon die ik gesproken heb wist mij snel en duidelijk te vertellen wat ik wilde weten
Beste Herbert, Fijn dat u een positieve ervaring deelt. Mocht u ooit nog aanvullende vragen hebben zijn wij u graag weer van dienst.
Vriendelijke medewerker en reageert snel.
Beste Monique, Bedankt voor de 5 sterren review. Daar gaan we voor!
Ik had een aantal vragen waarop ik goed antwoord kreeg, soms na een extra verduidelijkende vraag. Fijn om snel geholpen te worden!
Beste Jessica, Harstikke bedankt voor de mooie review!
Via de chat contact gelegd met een medewerker bij het openen van een rekening. Snel, vriendelijk en persoonlijk geholpen.
Beste Saskia, Bedankt voor de mooie woorden en de 10!
Op mijn (eenvoudige) vraag kreeg ik snel en duidelijk antwoord.
Best Frank, Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons had. Bedankt voor de 5 sterren!
Ik wilde weten of een pensioen-beleggingsrekening onder Box 3 viel. Dat was dus niet het geval!
Beste Bob, Fijn dat u zo goed geholpen bent. Een pensioenrekening valt inderdaad onder Box 1 en wordt daarom niet opgeteld bij uw vermogen in Box 3. Bedankt voor de 5 sterren!
ben een digibeet, maar het liep allemaal vlot, na een chat was het snel geregeld.
Beste Piet, Fijn dat we u zo snel hebben kunnen helpen en bedankt voor de mooie beoordeling!
Goede ervaring, goed geholpen
Beste klant, Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen en bedankt voor de 5 sterren. Daar gaan we voor! :)
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.