Filters

10

Snelle reactie

Vriendelijke medewerker en reageert snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima geholpen

Ik had een aantal vragen waarop ik goed antwoord kreeg, soms na een extra verduidelijkende vraag. Fijn om snel geholpen te worden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prettig, snel en vriendelijk

Via de chat contact gelegd met een medewerker bij het openen van een rekening. Snel, vriendelijk en persoonlijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en duidelijk antwoord

Op mijn (eenvoudige) vraag kreeg ik snel en duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en deskundig geholpen

Ik wilde weten of een pensioen-beleggingsrekening onder Box 3 viel. Dat was dus niet het geval!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

super en vlot geholpen.

ben een digibeet, maar het liep allemaal vlot, na een chat was het snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima

Goede ervaring, goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
4

moeilijk om een spaarrekening te openen voor mijn BV's

Ik ben klant bij BRD bank (prive) ik wil nu voor mijn 2 prive BV's/holdings spaarrekeningen openen bij de BRD bank. Dit gaat niet makkelijk. Ik heb nl zelfde email adres voor prive en zakelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
1

No sanswer

No answer

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijke site en tussentijdse informatie

Na de informatie tot me te hebben genomen zijn we een jaar geleden ingestapt bij BND en nog geen moment spijt van gehad. Het enige punt bij beleggen is dat je zelf goed in de gaten moet houden voor een in- of uitstap moment.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Geweldige klantenservice

Ik heb meerdere keren contact gezocht met de klantenservice van BND en iedere keer werd ik heel snel, vriendelijk en goed geholpen. Voor wat ingewikkeldere vragen werd ik direct opgebeld. Heldere en duidelijke uitleg. Ik ben erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

Goed

Ik ben netjes geholpen en weet meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Super snel contact via chat

Afgelopen weekend kon ik per mail geen duidelijk antwoord krijgen op mijn vraag. Vandaag via de chat binnen een minuut geholpen en duidelijkheid gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Goede uitleg en communicatie

Goede uitleg en communicatie op gestelde inhoudelijke vragen over beleggen voor kinderen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk en helder

Afspraken worden nagekomen en communicatie is helder. Fijn dat ik nagenoeg alles zelf kan regelen waardoor de kosten laag zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Accurate hulp bij inlog probleem website

Snelle respons in de chat bij het oplossen van mijn probleem

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
4

Antwoord op vraag die niet gesteld wordt en geen antwoord....

Simpele vraag gesteld waarom mijn overboeking van een externe bank niet gelijk verwerkt is op mijn spaarrekening. Geld wordt immers wel direct ontvangen door BND. En als er standaard vertragingen zijn in de verwerking gevraagd waar ik dat dan kan lezen als ik de spaarrekening open? Krijg een verhaal over vertragingen en dat BND niet aangesloten is bij SEPA en dat kan dan een werkdag schelen (3 dagen bij een weekend). 4x de vraag gesteld waar dat bij het openen gecommuniceerd wordt maar tot de laatste vraag geen antwoord gekregen. Heb dit aangegeven bij de medewerker en gesteld de chat te sluiten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
4

weinig meebewegen met de klant

Rekening aangemaakt via doorverwijzing Paperdork. Actie: geen afsluitkosten. Tijdens aanmaken rekening moet er geaccepteerd worden dat er kosten voor afsluiten in rekening gebracht worden. Medewerker vond het geen doen om voor elke actie de voorwaardes aan te passen en legde uit dat ik als klant een extra actie moet ondernemen om gebruik te kunnen maken van een actie. Mail sturen etc, erg omslachtig allemaal en maar afwachten of het zo werkt. Het geeft mij het gevoel dat uw bedrijf zich niet echt bekommerd om (nieuwe) klanten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Compleet, correct en een keurige afhandeling.

Een minimale onwetendheid snel helder gemaakt en verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Nette, adequate en snelle beantwoording

Nette, adequate en snelle beantwoording

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

top

Snelle reactie en vakkundige oplossing

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Clear explanation for things I was previously nervous about

Looking to kickstart my pension with an eye on an investment account, Danny my medewerker helped massively distil the options into understandable chunks of information.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Zeer vriendelijk en behulpzaam!

Snelle en zeer vriendelijke hulp bij het afsluiten van het benodigde product.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en bekwaam

Snel en bekwaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

uitstekend

Zojuist als nieuwe klant over de chat met Jonathan gemaild en ben goed geholpen. Informatie was duidelijk en welke stappen ik moest nemen om de nieuwe rekening te openen en de oude via de overstapservice af te sluiten. Kosten stonden er ook bij wat dit mij ging kosten dus top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.