Filters

3

Kan niet inloggen en wordt niet goed geholpen

Systeem werkt niet (problemen met inloggen) en via chat wordt ik niet geholpen anders dan app opnieuw installeren => wat niet geholpen heeft

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel tot zaken komen

BND is klantvriendelijk, schakelt snel en snapt de klantvraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Fijne communicatie

Duidelijke en fijne communicatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

behulpzaam en snel

behulpzaam en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Duidelijk, snel, top!

Snel geholpen, duidelijke taal, passende oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
6

Aankopen

Op zich zelf ben ik best tevreden. Ik begrijp echter niet waarom in de huidige tijd met alle super computers aankopen soms meerdere werkdagen dagen kunnen duren, terwijl dat andere keren wel snel gaat. En het lijkt er op dat die vertraagde aankopen toevallig dan altijd nadelig uitpakken. Vooral als de koersen en beursen dalen of erg volatiel zijn. Als de fonds koersen stijgen, dan gaan aankopen vreemd genoeg wel altijd snel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
9

Tevreden

Gewoon een fijne manier van werken, klantenservice die je haast niet nodig hebt is goed bereikbaar en antwoordt snel. Info is helder, de app werkt goed. Een neobank, dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

toppie chat

Hele snelle reactie tijdens de chat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Goed en snel geholpen door Matthijs!

Goed en snel geholpen door Matthijs. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en vakkundig "te woord" gestaan.

Een goede en leuke ervarig. Deskundige advies en dachten ook mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Niet behulpzaam of meedenkend

Ik wilde graag weten of het mogelijk is om een zakelijke rekening te opnenen. Die mogelijkheid is er momenteel niet en er viel ook niet vertellen wanneer wel. Ook als goede klant wordt er geen uitzondering gemaakt. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel geholpen met heldere antwoorden

Ben snel geholpen door een vriendelijke medewerker die gelukkig ook duidelijke antwoorden kon geven op de vragen. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Een tevreden klant

Het contact met u verloopt over het algemeen soepel en snel. Ik word écht verder geholpen door buitengewoon vriendelijke en geduldige medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Lekker snel en duidelijk antwoord

Korte vraag, snel en duidelijk antwoord! Mijn vraag ging over de incasso datum van mijn maandelijkse inleg op mijn beleggingsrekening. Tip: misschien kunnen jullie de incassodatum ergens vermelden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Snel en vriendelijk

Ik krijg snel een reactie en opeen vriendelijke toon. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snelle en deskundige hulp per chat en telefoon

Meerdere keren hulp en advies nodig gehad bij het uitzoeken van Jaar en Reserveringsruimte voor een Pensioen spaarrekening. Steeds snel en deskundig via chat en/of telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima service ter zake kundig

Ben niet zo van de chat.Maar dit werk prima. Duidelijke antwoorden op al mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prettig en goed advies

De medewerker vroeg met aandacht door op mijn situatie en dat waardeerde ik zeer. Ik kreeg hierdoor een goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

alles prima, dik in orde

alles prima, dik in orde, had info nodig voor het overboeken naar mijn pensioen rek. bij bnd, van een vrijgekomen lijfrentekapitaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

snel, zakelijk en duidelijk.

Chat verliep vlot, concrete vragen en een duidelijk antwoord met een toezegging om document toe te sturen, die meteen in de mail zat. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

No nonsense bankomgeving voor mensen die weten wat ze willen

Mijn ervaring is beperkt tot het pensioenbeleggen, maar ik merk dat de producten zeer goed werken voor personen die vrij goed weten hoe pensioenopbouw werkt en weten hoeveel ze kunnen missen voor pensioen opbouw. De service van de grootbanken is teruggelopen van "persoonlijk op een kantoortje" naar "zoek het lekker zelf uit op onze webpagina". Als je toch al het laatste moet doen, dan kan ik Brand New Day van harte aanbevelen, en de persoonlijke touch in de vorm van de chat functie is ook in het weekeinde aanwezig. Verder vind ik de producten aantrekkelijk, het rendement goed en de vrijheid om tussentijds aan de knoppen te draaien een verademing (behalve in de fondsaankoop periode merkte ik vandaag :-)).

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk en helpend

Via chat mijn vragen kunnen stellen en direct een antwoord of even geduld voor nakijken van informatie in mijn rekeningen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
8

Het contact via Chat verliep snel, soepel en uiterst professioneel

Het is belangrijk dat een klant het gevoel krijgt geholpen engehoord te worden. Dat is het geval bij BND.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

altijd prima in orde

Nagenoeg geen wachttijden en altijd vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
4

lang wachten op je geld

In de voorwaarden staat dat als je geld opneemt van de beleggingsrekening er fondsen verkocht worden op de eerstvolgende handelsdag en het geld daarna drie dagen later gestort wordt op de tegenrekening (wat een onnodig lange tijd is, dat kan ook in 1 dag volgens mij). De kleine lettertjes: sommige fondsen worden niet altijd verhandeld dus soms moet je bijna TWEE WEKEN wachten op je geld. Als klant heb je geen invloed op welke fondsen verkocht worden, dus je kan er niet voor kiezen om fondsen die een dag niet verhandeld worden niet te verkopen zodat je je geld sneller ontvangt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.