probleem kon niet via de chat worden opgelost, dus kan nog geen goede beoordeling geven. Probleem super snel opgelost waarvoor dank.
Beste Elvira, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te zien dat u niet naar tevredenheid geholpen bent via de chat. Ik zie dat mijn collega er even ingedoken is en het probleem na afloop van het chatgesprek alsnog verholpen heeft. Hij stuurt u ter bevestiging nog even een e-mail.
Originele beoordeling
probleem kon niet via de chat worden opgelost, dus kan nog geen goede beoordeling geven
Beste Elvira, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te zien dat u niet naar tevredenheid geholpen bent via de chat. Ik zie dat mijn collega er even ingedoken is en het probleem na afloop van het chatgesprek alsnog verholpen heeft. Hij stuurt u ter bevestiging nog even een e-mail.
Ondanks dat ik op de browser van mijn PC nog steeds niet het overzicht van koersen van de fondsen kan zien heeft de medewerker mij goed proberen te helpen en uiteindelijk kreeg ik de koersinfo toch nog via de browser (Safari) op mijn telefoon te zien!
Beste Rob, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat het inzien van de koersen in eerste instantie niet helemaal ging. Gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt.
Ik had een vraag omtrent het wijzigen van de maandelijkse storting. Dit werd snel en adequaat opgepakt en beantwoord.
Beste Beernt, Bedankt voor het mooie cijfer. Goed om te horen dat we u snel geholpen hebben.
Heel prettig om hier je pensioen op te bouwen. Je kunt altijd hulp krijgen en ze zijn zeer bekwaam. Wat wil je nog meer.
Beste GT, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn dat het u zo goed bevalt bij ons.
het verbaasde mij dat ik mijn rekeningen niet meer te zien kreeg. Dat bleek omdat ik een offerte aangevraagd had voor een lijfrente. Deze moest ik eerst accepteren voordat in weer inzicht kreeg. Of via de live chat ik hoorde dat je per mail de offerte moet weigeren en dan heb je weer inzicht in al je rekeningen. Rare manier van klantvriendelijkheid
Beste meneer Van Schendel, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te zien dat u niet tevreden bent. Ik begrijp uw punt. Het is vervelend dat de offerte-aanvraag de rekeningen blokkeert. Dat is niet waar u op zit te wachten, snap ik goed. Het is een fout in het systeem en we werken aan een oplossing, maar ik begrijp goed dat het niet klantvriendelijk overkomt. Onze oprechte excuses. Uw offerte is inmiddels geannuleerd. U kunt uw rekeningen weer gewoon inzien en beheren.
Via de chat service alles geregeld binnen enkele minuten als nieuwe klant, Nu ga ik ervan uit dat het intern ook goed verloopt.
Beste Jay, Bedankt voor het goede cijfer! Fijn dat de eerste ervaring met ons zo prettig was.
Duidelijk en soepel verlopend proces voor het online openen van een rekening. Waar nodig snel reagerende en behulpzame medewerker per chat. Gewoon een prima ervaring die een goed gevoel van vertrouwen geeft.
Beste Jan, Welkom bij Brand New Day en bedankt voor de mooie beoordeling! Dat uw ervaring zo positief is horen we graag, daar doen we het voor!
Na gesprek met uw medewerkers zouden we onze beleggingen omzetten in cashallocatie. Daarbij was ons toegezegd dat de waardering zou gelden van twee dagen na de indiening van het verzoek tot omzetting. Vanavond gaf een andere medewerker in de chat aan dat dit wel 10 dagen zou duren. We zouden nu nog moeten wachten tot 25 oktober omdat jullie eerst nog wat wilden "afrekenen". Dat levert een heel onzekere onwerkbare situatie op in deze instabiele tijden. Ik zal morgen bellen met jullie organisatie. Dit zou betekenen dat u niet verder wilt gaan met ons.
Beste Gerhard, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt mij oprecht te horen dat u teleurgesteld bent. Op de beleggingsrekening waren wij al bezig met het in rekening brengen van de servicekosten. De afhandeling daarvan heeft uw eigen opdracht gekruist, waardoor de verwerking net iets langer duurt dan u van ons gewend bent. We handelen verschillende opdrachten achter elkaar (en niet tegelijkertijd) af en omdat het volledig automatisch gaat kunnen we een opdracht die al in behandeling is, niet beïnvloeden. Ik snap uiteraard dat dat in dit geval vervelend is en u het liever anders had gezien. De opdrachten worden op dit moment in ieder geval verwerkt en zijn binnen enkele werkdagen afgerond. https://new.brandnewday.nl/particulier/dagelijks-handelen-bank/
Een paar maanden geleden heb ik een beleggingsrekening geopend bij BND. Daar ben ik erg blij mee. Ook kan je gemakkelijk je eigen portefeuille opstellen en de lage fondskosten zijn natuurlijk ook erg fijn. De website werkt goed en klantenservice reageerde heel erg snel op mijn vragen. Zelf heb ik geen spaarrekening bij BND, maar ik zou zeker de beleggingsrekening aanraden.
Beste Thomas, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de beleggingsrekening en het contact met onze klantenservice. De spaarrekening heeft u nog niet, maar die kunnen wij u zeker ook aanraden ;)
Snel en helder geholpen.
Beste Claudia, Bedankt voor de review!
De meeste zaken zoek ik zelf online uit. Als ik een vraag heb, gaat het om iets dat bijzonder is. Keer op keer blijkt dat medewerkers van BND dan over de juiste kennis beschikken en daadwerkelijk kunnen helpen. Ik word altijd adequaat geholpen als ik contact opneem.
Beste Paul, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over de kennis en hulp van mijn collega's. Dan horen we graag!
Snel en duidelijk antwoord gekregen. Tot volle tevredenheid geholpen
Beste Angèle, Wat fijn om te horen! Bedankt voor de goede beoordeling!
fijne communicatie vriendelijk en correct en goed bereikbaar
Beste Marco, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer. Fijn dat we u goed geholpen hebben!
Ik kreeg het chatscherm maar ik kon nergens een bericht typen. Sorry.
Beste Geert, Bedankt voor uw review. Dat is vreemd! We zitten klaar achter de chat om u te woord te staan. Vervelend dat het sturen van een bericht niet wilde lukken. We bellen u in ieder geval meteen even op zodat we u toch kunnen helpen!
Originele beoordeling
Ik kreeg het chatscherm maar ik kon nergens een bericht typen. Sorry.
Beste Geert, Bedankt voor uw review. Dat is vreemd! We zitten klaar achter de chat om u te woord te staan. Vervelend dat het sturen van een bericht niet wilde lukken. We bellen u in ieder geval meteen even op zodat we u toch kunnen helpen!
Duidelijk antwoord op vraag gekregen waarmee ik nu verder kan.
Beste Peter, Bedankt voor de review. Fijn dat u weer verder kan zo. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het weer graag!
Ik heb al een aantal jaren diverse rekeningen bij de BND. Lekker korte lijnen, geen computers die me willen antwoorden maar gewoon mensen. Ik hou er van!
Beste Thea, Bedankt voor de 10! Hartstikke leuk om te lezen dat u zo blij met ons bent.
Word altijd snel geholpen en krijg een duidelijk antwoord. Ik ben zeer tevreden over BND.
Beste Theo, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Blij te horen dat u zo tevreden over ons bent!
via chat correct en snel geholpen
Beste Leo, Bedankt voor de 10! Goed om te horen dat mijn collega u zo snel en prettig geholpen heeft!
Goed en snel geholpen.
Beste Rogier, Bedankt voor uw goede beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent over de dienstverlening.
Snelle reactie van de medewerker en behulpzaam!
Beste Vinod, Bedankt voor het hoge cijfer! Fijn om te horen dat het zo snel ging, en u goed geholpen bent!
x
Beste Petra, Bedankt voor het geven van een cijfer!
Duidelijke informatie - Snelle vraagafhandeling
Beste Danny, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat het allemaal zo snel ging.
Even gechat met jullie klantenservice. Dat leek goed te gaan, tot het moment dat de klantenservice in de chat om 11:29 uur schreef dat ik binnen 5 min gebeld zo worden. Het is nu 14:40 uur en ben nog niet gebeld.
Beste Ron, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend! Ik zie dat u met mijn collega gechat heeft en we inderdaad hebben afgesproken u zo snel mogelijk even te bellen. Daarbij hebben we geen tijd afgesproken, juist omdat het nogal druk was vandaag. We waren er helaas nog niet aan toegekomen om u terug te bellen. Sorry daarvoor! Inmiddels hebben we elkaar gesproken en is het een en ander afgestemd. Mochten we nog wat kunnen doen voor u, dan horen we het weer graag.
prima service
Beste Servaas, Bedankt voor de review. Fijn dat u tevreden bent met de service!
We zijn vlot en goed geholpen.
Beste Hendrik-Jan, Bedankt voor het mooie cijfer. Fijn dat u goed geholpen bent!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.