Filters

9

heel goed

Goed en snel geholpen in chat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Snel en ter zake deskundig.

Gebruik gemaakt van de chat functie. Binnen een minuut een medewerker en vraag werd snel en deskundig beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Makkelijk en vertrouwen wekkend

Sinds kort klant bij BND. Ik wilde ontzorgd worden als het gaat om beleggen. Wil niet sparen, levert niets op. Enkele gesprekken met BND gehad: Prettige medewerkers, weten waar ze het over hebben en wat voor mij heel belangrijk is ( als internet stumper): Een heel makkelijk te bedienen website/account. Zeer overzichtelijk en ( voor mij belangrijk) eenvoudig te begrijpen. Uiteraard kan er geen enkele garantie afgegeven worden over de resultaten. Maar beleggen is naar de toekomst kijken en daar heb ik bij BND wel vertrouwen in.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

BND incasseert zonder toestemming geld

DNB heeft onrechtmatig geld van mijn rekening geincasseerd en laat mij voor de kosten opdraaien. En straks staat hieronder een heel vriendelijk bericht (want die lieve jongens aan de lijn zijn heel vriendelijk in woorden) , dat ik het niet goed heb begrepen en dat zij er alles aan hebben gedaan om me te waarschuwen, wat niet waar is, én waar ik niet op kan reageren. LET OP: Op mijn telefoon, onder de button: geld storten en opnemen kun je een periodieke inleg invullen. Daaronder een keuze uit: per maand/per jaar. Bij elke bank die ik ken, zit er minstens 1 VERIFICATIE moment tussen: een moment waarop gevraagd wordt om EEN CODE of een gezichtsherkenning. Zo geef je officieel TOESTEMMING tot het incasseren van geld. Zo niet bij BND. Ik zat een beetje te klooien in die invulhokjes omdat ik dacht dat het een rekentooltje was. Ik typte lukraak 10000, werd gestoord en vergat dat ik ermee bezig was. Enige tijd later, dagen, een week... kreeg ik per mail een bericht: Voor uw Brand New Day rekening met IBAN NL79BNDA******0000 heeft u eenmalige en/of periodieke incasso ingesteld. Helaas is de meest recente automatische incasso mislukt. De incasso is gestorneerd. Als gevolg van het storneren is er een negatiefstand op uw rekening bij Brand New Day ontstaan. Dat wil zeggen dat er beleggingen zijn aangekocht met een waarde die later weer uit de rekening is onttrokken. Dat is op zich geen probleem, maar wij moeten dit wel corrigeren. Om de negatiefstand te corrigeren, verkopen wij beleggingen ter waarde van de negatiefstand. Kortom: die ZONDER VERIFICATIECODE ingevulde 10.000 euro daadwerkelijk door DNB geincasseerd!! Ik was mij van geen kwaad bewust. En nog erger: mijn ING bank had het bedrag gestorneerd, het is dus nooit aangekomen omdat ik het geld niet op de bank had staan. Maar DNB heeft er wel beleggingen voor gekocht. En met verlies verkocht. En ik moet dat verschil betalen. Hoe kan dit?

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en hulpvaardig

Binnen 1 minuut had ik via de chat een antwoord op mijn vraag. Super service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Teleurstellend

Ik heb meerdere keren achter jullie broek aan moeten zitten omdat de transactie niet doorgevoerd werd. Transparantie is bij jullie totaal zoek. De ene keer is het feestdag zus de andere keer is het de situatie zo. Jullie zijn traag en totaal ongeloofwaardig. Ik kom nooit meer terug en zal ook zeker niet aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
8

Snel geholpen

Een vraag over het uitkeren van een lopende polis werd snel en duidelijk beantwoord. Wel erg jammer dat BND een gouden handdruk rekening niet kan uitkeren en dat je naar een andere partij moet om dit te laten doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Makkelijk om te starten met beleggen

Snel, makkelijk en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

probleem binnen 5 minuten opgelost!

had een activeringsprobleem en was al voorbereid om dagenlang te moeten bellen of mailen om iets geregeld te krijgen maar via de chat was het probleem binnen 5 minuten opgelost. Daar kunnen de grote banken een voorbeeld aan nemen. Die verlenen nog NUL service en rekenen overal de hoofdprijs voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Helemaal top.

Goede bank, mooie rendementen en een fantastische site. Vriendelijk en deskundig personeel. Chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Ik heb snel en duidelijk antwoord ontvangen.

Verder geen opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Super snel geholpen,

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

een SMS confirmatie systeem met slechts 10 sec..

We moesten onze identiteit bevestigen via een code die we ontvingen via een SMS bericht. De totale tijd vanaf het drukken op de okay knop tot datje de boodschap had ingetoetst was een onmogelijke 10 seconde!!!!! Zelfs in 30 seconde was het een hele opgaaf geweest dat te doen. Iemand heeft hier weer eens duidelijk NIET nagedacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
3

WEET IK NOG NIET

WEET IK OOK NOG NIET

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Vrijheid in pensioenopbouw

De vrijheid in pensioenopbouw zou ik ook graag terugzien aan de uitkeringen kant. Iemand die in de opbouw gelooft in aandelen en obligaties om iets bereiken (pensioen ) gelooft bij de uitkeringen kant daar ook nog steeds in. Dus BND werk aan de winkel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Kan niet beter.

In eerste instantie wat moeite met het feit dat alles digitaal gaat. Ben inmiddels 71 en niet met een computer opgevoed. Aangenaam verrast. Bij alles krijg je vriendelijke mensen aan de telefoon, die je fantastisch helpen .Dat is bij andere banken niet het geval. (daar krijg je alleen een lange rij wachtenden). En dan is het heel moeilijk een levend wezen aan de lijn te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Efficient, glashelder en prima communicatie

Pas mijn lijfrente polis overgezet en ook een pensioenrekening geopend. Duidelijke communicatie, goede bereikbaarheid dus tot zover alles prima voor elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Grafiek en percentage

Ik heb moet met het beoordelen van grafiek en percentages onder Rendement en kosten. Na het opnemen van een deel van het belegde bedrag is dit in de grafiek duidelijk, maar het rendement percentage blijft vanaf begin zichtbaar en niet vanaf het bedrag wat nog belegd is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Beleggen is voor iedereen bereikbaar.

Beleggen met ondersteuning van professionals.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goede resultaten

Makkelijk bereikbaar.Ten op heden tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Zoals het tot nu toe verlopen is een professioneel bedrijf

Alles bij elkaar het omzetten van de lijfrente ,het vrijmaken van het geld bij AEGON is allemaal zeer voorspoedig verlopen ruime uitleg en snel bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Fantastisch.

Mooie bank. Fijne eenvoudige site. Prachtige rendementen,de voorgaande jaren chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Onduidelijk of merkwaardig?

De 'Dagelijks beleggingsorders invoeren' pagina bevat onjuiste informatie of er gebeurt achter de schermen iets raars in nadeel van de klant. Op de pagina staat: "Switchen tussen fondsen en herbalanceren -> Iedere werkdag om 12.00 uur" BND Small Cap Wereld Indexfonds-B zou 2 werkdagen verwerkingstijd nodig hebben. BND Wereld Indexfonds C-Unhedged waarschijnlijk één zoals onder 'De fondsen' staat. Voor aankopen 'moet uw storting vóór 23.59 uur op uw rekening staan. De aankoop van (de meeste) beleggingen vindt vervolgens plaats tegen de slotkoers van de eerstvolgende werkdag.' Nu heb ik 07-03-22 voor 12:00 een herbalancering gedaan (van 100% cash naar een deel in aandelen) en staat er in mijn overzicht op 10-03-2022 (dan pas zichtbaar): 9-3-2022 BND Wereld Indexfonds C-Unhedged 8-3-2022 BND Emerging Markets Indexfonds-B Dit klopt niet en is precies omgekeerd wat beweerd wordt. Nu heb ik tegen hogere koers gekocht (in voordeel van BND die als een market maker optreedt?). Overigens is het onduidelijk wat herbalanceren is gezien de resultaten; herbalanceren lijkt mij de verdeling aanpassen en dat daardoor ook aankopen voor worden gedaan. De website lijkt daarin niet consistent.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Ik krijg gewoon geen contact, wat ik ook probeer!

Ik krijg mails van Brand New Day dat ik mijn account moet activieren. Dat lukt niet via website en telefonisch niet bereikbaar .

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.