to-the-point
Beste MJM Hendriks, bedankt voor uw review! Wij zijn blij met dit mooie cijfer.
Prima geen klachten!
Beste AD Van Bree-Kistemaker, bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn dat u tevreden bent met onze service. Als u feedback voor ons heeft, horen wij dit natuurlijk graag van u!
Got a person on a chat within one minute. They helped me out in less than a minute with their clear response. Also, it was no problem to do the chat in English. On top of all that, friendly. I wouldn't know what more to ask for. :)
Dear Ranko, thank you so much for your lovely review. We appreciate the beautiful grade!
Goede en overzichtelijke informatie. Onlangs gebruik gemaakt van chat service. Zelfs bereikbaar in het weekend. Dat is alleen al 5 sterren waard. Snelle reacties via de chat.
Beste Kees, wij vinden het fijn om te lezen dat u goed bent geholpen met uw vraag in het weekend door mijn collega! Heel erg bedankt voor uw mooie cijfer 10, dat waarderen wij.
Mijn vraag is ten volle beantwoord.;)
Beste Jan, Dank voor het mooie cijfer. Fijn dat het zo goed is afgehandeld. Mocht u ons weer nodig hebben, dan horen we het weer graag!
prima en snel geholpen.
Beste G., bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega.
Per ongeluk geld overgemaakt naar een van mijn beleggers rekeningen. Ik stort het meteen weer terug. Inmiddels zijn we bijna een week verder en ik heb het geld nog steeds niet terug op mijn bankrekening. Vriendelijke jongens aan de telefoon, daar niks mis mee, maar hij zegt dat het nog twee dagen kan duren. het voelt toch als diefstal als je niet meteen geld terug kunt boeken naar waar het vandaan kwam. Het was op dat moment gewoon nog onbelegd. Nu ben ik straks 6 dagen mijn geld kwijt door een klein foutje.
Beste Barbara, bedankt voor uw review. Wat vervelend! U heeft (per ongeluk) een bedrag op uw beleggingsrekening gestort. Met dat bedrag worden automatisch beleggingen aangekocht. Daar hebben we helaas geen invloed op. U wilt het bedrag meteen weer terug, waardoor de beleggingen dus ook weer verkocht moesten worden. Daar gaat inderdaad een aantal werkdagen overheen. We kunnen het helaas niet versnellen of terugdraaien. :(
Snel contact en ter zake kundig
Beste J.G., bedankt voor het achterlaten van een review. Dat waarderen wij! Wij vinden het fijn dat u tevreden bent met onze service. Wij zijn blij met het het mooie cijfer 10.
matig
Beste Jan, Bedankt voor uw review. Geen goed cijfer en daar balen we flink van! Gelukkig heeft u mijn collega Jordy gesproken inmiddels, weliswaar 10 minuten later dan gepland helaas. Begrijpelijk dat dat vervelend is. Onze excuses daarvoor!
Originele beoordeling
slecht
Beste Jan, Bedankt voor uw review. Geen goed cijfer en daar balen we flink van! Gelukkig heeft u mijn collega Jordy gesproken inmiddels, weliswaar 10 minuten later dan gepland helaas. Begrijpelijk dat dat vervelend is. Onze excuses daarvoor!
-
Beste C.J., bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij waarderen uw review zeer.
Bij overstappen naar het kastje van de muur gestuurd, documenten worden niet geaccepteerd, overal niet heel behulpzaam maar ze vinden wel de tijd je 2x te bellen of je toch niet wil blijven. Behoorlijk iritant.
Bedankt voor uw review. Aangezien wij een online bank zijn dient uw handtekening op het verzoek tot waardeoverdracht overeen te komen met uw kopie legitimatiebewijs. Helaas moeten wij hier streng in zijn. Gelukkig is uw verzoek inmiddels in goede orde ontvangen en verder in behandeling genomen!
Ik ontvang een email met de tekst “Op dit moment is uw lijfrente-uitkering….nog niet gereed om te starten. Dat kan verschillende oorzaken hebben….Voor meer informatie over wat er nog nodig is om de lijfrente-uitkering te starten, verwijzen wij u naar MijnBND.” Ik ga naar Mijn BND....niets te ontwaren v.w.b. te nemen acties. Krijg op de chat te horen dat alles okay is en dat ik reeds de acties had ondernomen die moesten worden ondernomen en.....dat de email slechts ter informatie was?! Ik zeg "Ter informatie met daarin "als niet - dan niet". "Dat klopt" zegt de man op de chat, "maar alles is okay!" Ik vraag of ik desalniettemin een email kan ontvangen met daarin "dat alles okay" is en vertelt de man mij dat hij dat voor mij gaat regelen. Tot nu toe nog niets gehoord. Uiterst knullig allemaal.
Beste Job, Wij vinden het erg vervelend dat er geen duidelijkheid is geschept over wat er exact ontbrak. Vandaar dat wij even telefonisch contact hebben gehad. Inmiddels is alles in orde om uw Lijfrente-uitkering op tijd van start te laten gaan. Nogmaals onze excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Brand New Day
Meerdere jaren klant geweest en het is wel duidelijk dat ze bezig zijn met een nieuw product te bouwen want veel werkt niet of half; berekeningen kloppen niet, product kennis ontbreekt maar buiten dat meestal wel goed contact. Totdat ik tegen dingen aanliep waaruit blijkt dat ze zich niet aan de wet houden en ondersteuning ook al aangaf dat ze al van meerdere klanten klachten hadden ontvangen maar ze waren niet van plan te veranderen en als mij het niet beviel kon ik mijn rekening sluiten. Wat een service!
Bedankt voor uw review. Vervelend om de vernemen dat u zo ontevreden bent over onze diensten. Via de e-mail hebben wij contact met u gehad over uw nieuwe tegenrekening. Zoals aangegeven kunnen wij deze helaas niet aanpassen voor u. De wetgeving waar u op doelt is gericht op betaaldienstinstellingen. Brand New Day valt hier niet onder, en houdt zich dus ook netjes aan de wetten en regelgeving die voor ons gelden. U geeft verder aan dat bepaalde berekeningen niet kloppen en dat er productkennis ontbreekt. Kunt u misschien aangeven wat u hiermee bedoelt? Wij helpen u uiteraard graag.
Ik had twee vragen, - wat als je je partner na jouw overlijden toegang aan je pensoienrekening wilt verlenen? - kan ik een gewone beleggingsrekening openen? Beide vragen netjes en duidelijk beantwoord, vooral de eerste vraag is wat lastig maar na wat doorvragen toch een duidelijk omlijnd antwoord. Prima !
Beste René, wat fijn om te horen dat u een goed antwoord op uw vraag heeft gehad via de telefoon. Bedankt voor uw review en het mooie cijfer 9!
Direct goed geholpen met chat over geld overboeken
Beste Margreet, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen via de chat om geld over te boeken. Wij waarderen uw review.
Late reactie op mijn vraag en wordt steeds beantwoord met ik stuur het door naar de desbetreffende afdeling. Daar moet je zelf na een week weer achteraan. Diverse malen gebeld en geen kundige medewerkster aan de lijn. Al met al ben ik niet tevreden over de afhandeling en wat het uiteindelijk oplevert qua pensioen. Ook de afhandeling naar een verzekerings maatschappij die mijn pensioen moet uitbetalen. Ze zeggen je hebt geen kosten hiervan. Pensioenskapitaal is drastisch omlaag gegaan.
Beste Anna, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen dat u niet goed geholpen bent. Zoals u begrijpt is dat niet de bedoeling. Op basis van de gegevens die u hier achtergelaten heeft, heb ik uw dossier niet kunnen vinden om de situatie te bekijken. Wij komen graag in contact met u om de situatie door te nemen en te kijken wat we voor u kunnen doen. Wilt u even wat meer gegevens (bijvoorbeeld uw achternaam en rekeningnummer) doorgeven zodat we de situatie kunnen doornemen? Bedankt alvast!
Goed te woord gestaan en blij met enthousiaste benadering. Ik ben helaas wel een newby dus meer uitleg zou fijn zijn aan de elefoon. Wel online goed begrijpelijke info
Beste Linda, Bedankt voor uw recensie en welkom bij Brand New Day! Fijn dat we u goed te woord hebben gestaan. Goed dat u online al veel gevonden heeft. Mocht u nog behoefte hebben aan een uitgebreider telefoongesprek, dan staan wij u weer graag te woord!
Na een misverstand toch goed en persoonlijk geholpen
Beste Eric, Hartelijk dank voor uw review. Ik vermoed dat het om een misverstand gaat en bied u graag alsnog het gewenste product aan. Ik neem via de bij ons bekende contactgegevens contact met u op over de verdere afhandeling.
Originele beoordeling
Slecht geïnformeerd, het product dat ik graag wil werd wel aangeboden, maar ineens niet meer. In de voorwaarden staat nog van wel. Dan ben je dus een groot aantal stappen doorgelopen, is de rekening geopend en dan wil het alsnog niet..
Beste Eric, Hartelijk dank voor uw review. Ik vermoed dat het om een misverstand gaat en bied u graag alsnog het gewenste product aan. Ik neem via de bij ons bekende contactgegevens contact met u op over de verdere afhandeling.
Mijn vraag werd snel en duidelijk beantwoord
Beste Fred, Bedankt voor de review. Fijn dat u goed geholpen bent!
Vriendelijke, behulpzame medewerker. Of beloften worden nagekomen kan ik nog niet beoordelen.
Beste Ad, Bedankt voor het compliment. Fijn dat mijn collega u goed geholpen heeft. En uiteraard doen wij er alles aan om onze beloften na te komen!
Ihk had een vraag en daarop kreeg ik binnen twee minuten een éénduidig antwoord
Beste Peter, Dank voor de mooie beoordeling!
Het enige probleem heb ik dat er geen eerdere bekendheid is gegeven dat het een zakelijke rekening betreft. Als ik niet hierover aan de bel had getrokken, was er waarschijnlijk niets gebeurd.
Bedankt voor de review. Fijn om te zien dat u goed geholpen bent. De zakelijk tegenrekening hadden we opgemerkt, maar helaas waren we nog niet in staat geweest om u daarover te informeren. Gelukkig is het allemaal compleet en in orde nu.
En dat ik precies wat ik verwacht van zo'n chatfunctie. Functioneel, en ook nog vriendelijk!
Beste Perry, Fijn dat je ervaring met ons aan de verwachtingen voldeed. Mochten we je weer kunnen helpen, dan horen we het graag!
Goed en duidelijk
Bedankt voor het mooie cijfer!
Op mijn vragen werd duidelijk geantwoord met verwijzing naar diverse documenten.
Beste Dirk, Dank voor de review. Fijn dat u duidelijkheid hebt. Mocht u nog aanvullende vragen hebben over de documenten bijvoorbeeld, dan horen wij het graag!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.