Filters

9

Korte en duidelijke antwoorden op mijn vragen

to-the-point

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Heel fijn en makkelijk!!!

Prima geen klachten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Knowledgeable & fast - what more do you want? :)

Got a person on a chat within one minute. They helped me out in less than a minute with their clear response. Also, it was no problem to do the chat in English. On top of all that, friendly. I wouldn't know what more to ask for. :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Eerste indrukken: geweldig

Goede en overzichtelijke informatie. Onlangs gebruik gemaakt van chat service. Zelfs bereikbaar in het weekend. Dat is alleen al 5 sterren waard. Snelle reacties via de chat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snelle plezierige afhandeling van de vraag.

Mijn vraag is ten volle beantwoord.;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima

prima en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

het lijkt mooier dan het is

Per ongeluk geld overgemaakt naar een van mijn beleggers rekeningen. Ik stort het meteen weer terug. Inmiddels zijn we bijna een week verder en ik heb het geld nog steeds niet terug op mijn bankrekening. Vriendelijke jongens aan de telefoon, daar niks mis mee, maar hij zegt dat het nog twee dagen kan duren. het voelt toch als diefstal als je niet meteen geld terug kunt boeken naar waar het vandaan kwam. Het was op dat moment gewoon nog onbelegd. Nu ben ik straks 6 dagen mijn geld kwijt door een klein foutje.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Uitstekende service

Snel contact en ter zake kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

belafspraak werd te laat nagekomen

matig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Probeer al ongeveer een maand over te stappen nog niet gelukt

Bij overstappen naar het kastje van de muur gestuurd, documenten worden niet geaccepteerd, overal niet heel behulpzaam maar ze vinden wel de tijd je 2x te bellen of je toch niet wil blijven. Behoorlijk iritant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

Niet professioneel, komt belofte niet na.

Ik ontvang een email met de tekst “Op dit moment is uw lijfrente-uitkering….nog niet gereed om te starten. Dat kan verschillende oorzaken hebben….Voor meer informatie over wat er nog nodig is om de lijfrente-uitkering te starten, verwijzen wij u naar MijnBND.” Ik ga naar Mijn BND....niets te ontwaren v.w.b. te nemen acties. Krijg op de chat te horen dat alles okay is en dat ik reeds de acties had ondernomen die moesten worden ondernomen en.....dat de email slechts ter informatie was?! Ik zeg "Ter informatie met daarin "als niet - dan niet". "Dat klopt" zegt de man op de chat, "maar alles is okay!" Ik vraag of ik desalniettemin een email kan ontvangen met daarin "dat alles okay" is en vertelt de man mij dat hij dat voor mij gaat regelen. Tot nu toe nog niets gehoord. Uiterst knullig allemaal.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Rare eigen regeltjes in strijd met internationale wetten

Meerdere jaren klant geweest en het is wel duidelijk dat ze bezig zijn met een nieuw product te bouwen want veel werkt niet of half; berekeningen kloppen niet, product kennis ontbreekt maar buiten dat meestal wel goed contact. Totdat ik tegen dingen aanliep waaruit blijkt dat ze zich niet aan de wet houden en ondersteuning ook al aangaf dat ze al van meerdere klanten klachten hadden ontvangen maar ze waren niet van plan te veranderen en als mij het niet beviel kon ik mijn rekening sluiten. Wat een service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Telefonisch goed te woord gestaan

Ik had twee vragen, - wat als je je partner na jouw overlijden toegang aan je pensoienrekening wilt verlenen? - kan ik een gewone beleggingsrekening openen? Beide vragen netjes en duidelijk beantwoord, vooral de eerste vraag is wat lastig maar na wat doorvragen toch een duidelijk omlijnd antwoord. Prima !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Super

Direct goed geholpen met chat over geld overboeken

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
3

Waardeloze pensioenfonds

Late reactie op mijn vraag en wordt steeds beantwoord met ik stuur het door naar de desbetreffende afdeling. Daar moet je zelf na een week weer achteraan. Diverse malen gebeld en geen kundige medewerkster aan de lijn. Al met al ben ik niet tevreden over de afhandeling en wat het uiteindelijk oplevert qua pensioen. Ook de afhandeling naar een verzekerings maatschappij die mijn pensioen moet uitbetalen. Ze zeggen je hebt geen kosten hiervan. Pensioenskapitaal is drastisch omlaag gegaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Interresant en geloofwaardig. Ik mis meer groen en duurzaamheid

Goed te woord gestaan en blij met enthousiaste benadering. Ik ben helaas wel een newby dus meer uitleg zou fijn zijn aan de elefoon. Wel online goed begrijpelijke info

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Prima service

Na een misverstand toch goed en persoonlijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima geholpen

Mijn vraag werd snel en duidelijk beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Prima

Vriendelijke, behulpzame medewerker. Of beloften worden nagekomen kan ik nog niet beoordelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en ongecompliceerd!

Ihk had een vraag en daarop kreeg ik binnen twee minuten een éénduidig antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed op weg geholpen

Het enige probleem heb ik dat er geen eerdere bekendheid is gegeven dat het een zakelijke rekening betreft. Als ik niet hierover aan de bel had getrokken, was er waarschijnlijk niets gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Je stelt een vraag, je krijgt een antwoord.

En dat ik precies wat ik verwacht van zo'n chatfunctie. Functioneel, en ook nog vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
8

Goed en duidelijk

Goed en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Zeer kundige en adequate informatie.

Op mijn vragen werd duidelijk geantwoord met verwijzing naar diverse documenten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.