als jullie de grootbanken willen uitdagen dan zal een klant toch een mogelijkheid moeten hebben om een spaarrekening te openen. Ik haak nu in ieder geval al af.
Beste Eric, De vrije spaarrekening is inderdaad niet meer te openen bij Brand New Day. De extreem lage rentestanden lieten ons helaas geen keus. De spaarrekening is daarom (tijdelijk) uit ons productaanbod gehaald. Uiteraard jammer om te horen dat u afgehaakt bent. Mocht u willen sparen voor uw pensioen of vrij beleggen, dan kunt u natuurlijk wel bij ons terecht. Hopelijk mogen we u dan toch nog verwelkomen.
Pas op en wees alert met Brand new day. Hun beloofde hedge funding business heeft negatieve gevolgen voor jou. Ik ben klant geweest bij hun en we hadden zoals intake alle regels en mogelijke winsten besproken. Hieruit is later bekent gemaakt (via advocaat) dat Brand new day personeel mijn investering heeft gefraudeerd voor eigen doelen. Ik ben uiteindelijk €10.000 door hun verloreren Na meerdere keren contact op hebben genomen word ik steeds negeerd. Dit is naar uitermate absurd en kan totaal niet als b.v Wees alert voor deze SCAM! Duidelijke oplichters. Misschien niet bij alle klanten maar bij sommige doen ze het wel.
Beste Thibaut, wij hebben aan de hand van de gegevens die beschikbaar zijn op de site van Klantenvertellen geen rekening of product bij Brand New Day kunnen vinden. Wij zijn het met u eens dat dit uitermate absurd zou zijn. Ons is niets bekend over het verdwijnen van een bedrag van €10.000. Wij herkennen ons geenszins in uw review, en kunnen uw gegevens dus ook niet vinden in ons klantenbestand. Wij betwijfelen dan ook ten zeerste of uw review betrekking heeft op Brand New Day. Kunt u ons wellicht wat meer informatie geven?
Het downloaden van een transactieoverzicht is (nog) niet mogelijk. Technische achterstand bij BND Niet erg klantvriendelijk systeem
Beste Erik, Bij uw rekening is het downloaden van een transactieoverzicht helaas niet mogelijk. Wel kunt u een waardeoverzicht downloaden met daarop de huidige waarde. Niet helemaal hetzelfde, maar wellicht dat u daar iets aan heeft.
behulpzaam,aardig en duidelijk ad telefoon
Beste Jane, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen!
Tijdens de Chat plotseling verbroken door te lange inactiviteit?????
Beste Evert, Vervelend dat de verbinding verbroken werd tijdens de chat. Dat kan inderdaad kloppen, als er te lang niet gechat wordt in het gesprek, wordt het gesprek gesloten. Dat is vervelend als u opnieuw een vraag heeft. Gelukkig kunt u heel eenvoudig een nieuw gesprek starten!
Ik ervaar problemen met het openen van een nieuwe rekening. Na chat met één van uw medewerkers zou ik teruggebeld worden. Na driekwartier wachten heb ik het opgegeven,
Na inmiddels al anderhalf jaar klant te zijn, kan ik niet anders zeggen dan dat ik met de service an gemaakte afspraken zeer tevreden ben. Ga zo door. Goede wijn behoeft geen krans.
Beste Hendrik, bedankt voor deze mooie review en woorden!
Duidelijke website, vriendelijk persooneel, informatief.
Beste Robert, bedankt voor de mooie review!
strike 1 - de tenaamstelling was een probleem met het openen van een pensioenbeleggersrekening in December. strike 2 - met het openen van een reguliere belegingsrekening accepteerde het BND systeem wederom de gewenste tegenrekening niet, desondanks de tenaamstelling opgelost was. let's avoid strike 3 please
Geachte heer Belgraver, dank u voor uw review. Ik zie inderdaad dat vanuit uw kant het probleem met de tenaamstelling opgelost is. Onze excuses dat dit niet direct door mijn collega's is opgemerkt. We maken het zo spoedig mogelijk voor u in orde en hopen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Ik heb ookal tegen een van jullie medewerkers verteld dat ik het vervelend vind dat ik sinds ik de rekening bij jullie heb, steeds van alles moet rechtzetten. Ik heb verschillende keren gebeld en gechat en werd de ene keer niet gevonden op geboortedatum, adres, de andere keer niet via email. Nu zag ik vandaag dat geboorte datum ook niet klopte. In 1977 geboren, nee in 1962. Dat is nu via chat weer in orde gekomen. En dat terwijl jullie alle papieren alle informatie van mij hebben. Ik kreeg een mail van jullie om te vragen of de rekening bevalt en wilde ik mijn risicoverdeling veranderen en zit ik een hele tijd te rotzooien met dat diagram, blijkt via chat dat dat nu niet kan i.v.m. een order. Ik vind dat niet oke en vervelend. Ik wil jullie wel aanbevelen maar dan moet de communicatie verbeteren. Groet Saskia Jonker
Beste Saskia, vervelend om te horen dat niet alle gegevens direct juist stonden. Ik begrijp uit uw bericht wel dat mijn collega's u direct te woord hebben gestaan om de gegevens te corrigeren, dat is wel fijn om te horen! Bij het openen van de rekening geeft u deze gegevens zelf door en wij nemen deze automatisch over. Excuses dat het niet eerder bij ons is opgevallen, dat dit niet klopte. Wat betreft het wijzigen van uw risicoverdeling, in dit geval staat er direct een melding boven in uw overzicht waarin staat uitgelegd dat u tijdelijk geen wijzigingen kunt invoeren vanwege openstaande opdrachten. Mocht u dit niet duidelijk genoeg vinden, zou u ons dan willen laten weten hoe dit volgens u beter zou kunnen? Bedankt voor uw feedback, wij waarderen dit zeer. Wij nemen dit zeker mee om in de toekomst te verbeteren!
Fijne web-site, alles duidelijk, geen overbodige informatie... precies goed!
Prima en correct geholpen.
Uiteindelijk moet je heel boos worden aan de telefoon, en dan regelt de dame die 3 seconden daarvoor zegt dat ze "echt niks kan doen en dat de procedure gevolgd moet worden" dat ze het toch nu geregeld heeft. Pfffff.
Beste Luuk, vervelend om te horen dat u zo lang bezig bent geweest om uw wijziging te verwerken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij hopen dat u wel begrijpt dat wij niet van onze procedures kunnen afwijken. Fijn dat u telefonisch alsnog de procedure heeft willen volgen en dat het op deze manier gelukt is om dit direct te regelen.
ik vind het jammer dat het 3 a 4 dagen moet duren om een deel van je beleggingen teruggestort te krijgen zo kan je namelijk nooit snel reageren op de situatie moet echt teruggebracht worden naar 1 dag
Beste Douwe, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. De verwerkingstijd van verkopen neemt helaas enige tijd in beslag. Vanuit Brand New Day haar beleggingsfilosofie sluit de verwerkingstijd aan op ons gedachtengoed: een lange horizon is belangrijk, evenals het feit dat de markt niet goed te timen is. Passief beleggen dus! De verwerkingstijd van de verkopen heeft meerdere redenen. We gebruiken de slotkoersen van de fondsen om te bepalen voor welk bedrag uw participaties verkocht worden. Deze zijn pas aan het einde van de werkdag bekend. De volgende werkdag is het dan ook pas mogelijk om te handelen voor de reguliere fondsen. Voor de vertraagde fondsen duurt het verzamelen van de slotkoersen nog een dag langer in verband met het tijdsverschil. Daarnaast is het ook een taak om alle orders tijdig te verzamelen van onze klanten. Voor de uitbetaling zijn we afhankelijk van het betalingsverkeer. De beleggingen zijn echter al verkocht. De daadwerkelijke uitbetaling kan dus ook een aantal werkdagen op zich laten wachten. Hopelijk helpt deze informatie u met het begrijpen van de orderverwerkingstermijn.
Lage kosten, gemakkelijk rekening openen en binnen 5 dagen de eerste beleggingen.
Beste Gislain, wat een mooi compliment. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent. Met onze service proberen wij onze klanten continu te verbazen.
zeer tevreden
Beste Jan, bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag terug in de chat met uw volgende vraag.
Zoals gezegd, duidelijke vragen en reacties gekregen om concreet verder te kunnen.
Beste Johannes, wat leuk om te horen dat uw contact met ons naar wens is geweest. Wij proberen u inderdaad altijd duidelijk en snel te helpen, fijn dat dat is gelukt! Bedankt voor het mooie cijfer en de review.
De vraag was denk ik eenvoudig desalniettemin snel en duidelijk antwoord gekregen.
Beste Cornel, bedankt voor de goede rating! Ook met eventuele eenvoudige vragen helpen wij u graag op weg. Wij zijn blij om te horen dat het contact met onze klantenservice naar wens is geweest!
Heel snel en adequaat geholpen door een kundige medewerker.
Fijn om te horen dat u snel antwoord heeft gekregen van mijn collega en goed bent geholpen, dat doen wij altijd graag! Bedankt voor het mooie cijfer, Nico!
Hele klantvriendelijke bank, die meedenkt en het lef heeft tegemoet te komen aan de klant.
Beste Eddy, klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel, wat fijn om te horen dat u dit ook zo heeft ervaren. Bedankt voor de mooie review!
Al weer jaren klant. Prima service, fijne medewerkers, lage kosten.
Heel erg bedankt voor de mooie review, Marcel! Wij zijn blij met u als klant en blijven u in de toekomst graag te woord staan als u vragen heeft.
Ik kreeg een helder en duidelijk antwoord.
Bedankt voor het mooie cijfer, Theo! Wij zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen bij uw vragen.
Lekker korte chat, met goede antwoorden op de vragen
Beste Justin, bedankt voor de review en het mooie cijfer! Fijn dat u snel en duidelijk antwoord heeft ontvangen op uw vragen.
Het lijkt dat ik een echte medewerker in de chat heb gehad, wat heel plezierig is en ik naar een bot geen 3 keer moet uileggen wat ik bedoel. Ik hoefde ook niet lang te wachten in de chat - een paar minuten, wat ook heel goed is als je naar andere financiele dienstverleners kijkt. Nu nog kijken of de oplossing voor mijn vraag binnen de afgesproken termijn is regealiseerd.
Beste Sergey, het klopt dat u bij ons altijd binnen enkele minuten te woord wordt gestaan door een echte medewerker, geen vervelende bots. Fijn om te horen dat u zo snel bent geholpen door mijn collega. Bedankt voor de mooie review!
Erg goed voorzien van informatie en meteen een aanbod om verder geïnformeerd te worden. Top!
Beste Johan, wat een mooi cijfer! Heel erg bedankt. Neem vooral contact op mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Wij helpen u graag!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.