Filters

1

geen spaarrekening te openen

als jullie de grootbanken willen uitdagen dan zal een klant toch een mogelijkheid moeten hebben om een spaarrekening te openen. Ik haak nu in ieder geval al af.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
1

Gefraudeerd en Opgelicht SCAM

Pas op en wees alert met Brand new day. Hun beloofde hedge funding business heeft negatieve gevolgen voor jou. Ik ben klant geweest bij hun en we hadden zoals intake alle regels en mogelijke winsten besproken. Hieruit is later bekent gemaakt (via advocaat) dat Brand new day personeel mijn investering heeft gefraudeerd voor eigen doelen. Ik ben uiteindelijk €10.000 door hun verloreren Na meerdere keren contact op hebben genomen word ik steeds negeerd. Dit is naar uitermate absurd en kan totaal niet als b.v Wees alert voor deze SCAM! Duidelijke oplichters. Misschien niet bij alle klanten maar bij sommige doen ze het wel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

goede chatservice, probleem echter niet op te lossen

Het downloaden van een transactieoverzicht is (nog) niet mogelijk. Technische achterstand bij BND Niet erg klantvriendelijk systeem

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

top

behulpzaam,aardig en duidelijk ad telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

verbinding verbroken.

Tijdens de Chat plotseling verbroken door te lange inactiviteit?????

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

niet terugbellen

Ik ervaar problemen met het openen van een nieuwe rekening. Na chat met één van uw medewerkers zou ik teruggebeld worden. Na driekwartier wachten heb ik het opgegeven,

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Alles goed en naar wens geregeld

Na inmiddels al anderhalf jaar klant te zijn, kan ik niet anders zeggen dan dat ik met de service an gemaakte afspraken zeer tevreden ben. Ga zo door. Goede wijn behoeft geen krans.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Snel vriendelijk behulpzaam

Duidelijke website, vriendelijk persooneel, informatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

gewenste tegenrekening blijf mislukken

strike 1 - de tenaamstelling was een probleem met het openen van een pensioenbeleggersrekening in December. strike 2 - met het openen van een reguliere belegingsrekening accepteerde het BND systeem wederom de gewenste tegenrekening niet, desondanks de tenaamstelling opgelost was. let's avoid strike 3 please

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

Wel van kastje naar muur gestuurd. Slechte communicatie

Ik heb ookal tegen een van jullie medewerkers verteld dat ik het vervelend vind dat ik sinds ik de rekening bij jullie heb, steeds van alles moet rechtzetten. Ik heb verschillende keren gebeld en gechat en werd de ene keer niet gevonden op geboortedatum, adres, de andere keer niet via email. Nu zag ik vandaag dat geboorte datum ook niet klopte. In 1977 geboren, nee in 1962. Dat is nu via chat weer in orde gekomen. En dat terwijl jullie alle papieren alle informatie van mij hebben. Ik kreeg een mail van jullie om te vragen of de rekening bevalt en wilde ik mijn risicoverdeling veranderen en zit ik een hele tijd te rotzooien met dat diagram, blijkt via chat dat dat nu niet kan i.v.m. een order. Ik vind dat niet oke en vervelend. Ik wil jullie wel aanbevelen maar dan moet de communicatie verbeteren. Groet Saskia Jonker

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Zeer tevreden met BND :)

Fijne web-site, alles duidelijk, geen overbodige informatie... precies goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Keurige hulp via de chatbot

Prima en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

3 maanden bezig om formailteiten te regelen

Uiteindelijk moet je heel boos worden aan de telefoon, en dan regelt de dame die 3 seconden daarvoor zegt dat ze "echt niks kan doen en dat de procedure gevolgd moet worden" dat ze het toch nu geregeld heeft. Pfffff.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

ervaring met beleggen

ik vind het jammer dat het 3 a 4 dagen moet duren om een deel van je beleggingen teruggestort te krijgen zo kan je namelijk nooit snel reageren op de situatie moet echt teruggebracht worden naar 1 dag

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Geweldige bank om te beleggen

Lage kosten, gemakkelijk rekening openen en binnen 5 dagen de eerste beleggingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

na een vraag via chat kreeg ik een snelle reactie

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Duidelijke goed informerende reacties ontvangen en toezegging vervolg onderzoek.

Zoals gezegd, duidelijke vragen en reacties gekregen om concreet verder te kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en goed geholpen

De vraag was denk ik eenvoudig desalniettemin snel en duidelijk antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

UItstekend en snel geholpen

Heel snel en adequaat geholpen door een kundige medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Bank die luistert naar hun klanten

Hele klantvriendelijke bank, die meedenkt en het lef heeft tegemoet te komen aan de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Lage kosten, prima service, fijne medewerkers

Al weer jaren klant. Prima service, fijne medewerkers, lage kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima

Ik kreeg een helder en duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

top chat,

Lekker korte chat, met goede antwoorden op de vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en deskundig geholpen

Het lijkt dat ik een echte medewerker in de chat heb gehad, wat heel plezierig is en ik naar een bot geen 3 keer moet uileggen wat ik bedoel. Ik hoefde ook niet lang te wachten in de chat - een paar minuten, wat ook heel goed is als je naar andere financiele dienstverleners kijkt. Nu nog kijken of de oplossing voor mijn vraag binnen de afgesproken termijn is regealiseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima geholpen!

Erg goed voorzien van informatie en meteen een aanbod om verder geïnformeerd te worden. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.