Ik had een vraag over het aanpassen van het maandelijkse bedrag en werd direct via de chat geholpen. Top service!
Bedankt voor het mooie cijfer 10, Anton. Wij helpen u graag!
het is heel simpel geworden met de nieuwe manier van bankieren, de oude manier was wat onduidelijker en moeilijk te bergrijpen. het is nu helder wat kan en niet kan. een tevreden klant.
Beste Jacqueline, wij zijn nog altijd druk bezig om onze website en het gebruiksgemak voor u te verbeteren. Fijn om te horen dat u dit ook merkt en waardeert, daar doen wij het voor!
Fantastische bank, goede resultaten en rendementen en een zeer gebruiksvriendelijke site.
Beste George, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij zijn heel blij met uw mooie review, bedankt!
Ik had een aantal vragen en onduidelijkheden en deze werden opgelost
Beste Monique, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij dat uw vragen en onduidelijkheden zijn opgelost. Wij wensen u een fijne jaarwisseling toe.
overzichtelijk en snel contact, goeie interface,..no-nonsens en mooi up to date
Bedankt voor uw mooie review, wij waarderen het cijfer 8! Wij wensen u natuurlijk een fijne jaarwisseling toe. Op naar een mooi 2022!
Pas net begonnen bij BND maar de eerste indruk is heel goed. Prettige website, snel openen van een rekening, goede afhandeling van storting. Vragen aan helpdesk worden snel en goed opgepakt.
Wij waarderen het dat u een review heeft geplaatst. Wat fijn dat u een goede eerste indruk van ons heeft gekregen! Wij gaan er natuurlijk voor zorgen dat uw verwachtingen worden waargemaakt. Alvast fijne feestdagen toegewenst!
Zie boven
Beste Alfons, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zien het graag dat u snel bent geholpen door mijn collega via de chat. Fijne jaarwisseling!
Contact opgenomen met de chat en werd vlot en goed geholpen.
Beste Femke, bedankt voor het achterlaten van deze review. Dat waarderen wij! Wij zijn blij om te lezen dat u snel en goed geholpen bent via de chat. Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!
Na bij een ander groot pensioenbedrijf begonnen te zijn heb gelukkig de overstap naar BrandNewDay gemaakt Ik ben nu alweer 8 jaar bij BrandNewDay, vanaf dag 1 al gemerkt dat ze er zijn voor mij. Nu weer; omdat mijn pensioenpot langzamerhand flink groter word gaan ze een andere kostenstrategie toepassen (een vast bedrag ipv een percentage, gunstiger voor mij, waar vind je dat?) Dikke 5 sterren!
Beste Roland, wat een mooie review. Het is super fijn om te horen dat u zo tevreden bent. U noemt precies de punten waar wij naar streven: eerlijk en helder. Mooi dat u dit ook zo ervaart. Heel erg bedankt voor de 10!
ik heb alle antwoorden die ik nodig had
Goed om te horen!
helder in hun communicatie, en in kosten.
Beste Stefan, dat zijn ook de punten die wij belangrijk vinden. Fijn dat het u opvalt en waardeert!
Snel contact en helder antwoord op mijn vraag. Top dus!
Wat een mooie complimenten!
Goed
Opzouten met die reclames. Ik wil gewoon fatsoenlijk inloggen zonder troep.
Beste Ronald, op onze website en inlogpagina zijn geen reclames zichtbaar als het goed is. Zodat u inderdaad fatsoenlijk kunt inloggen. Wij horen graag van u wat u precies bedoelt.
er wordt mij gevraagd te tekenen voor wijzigingen even een vinkje zetten. ik ben benieuwd of ze mij in gewoon nederlands kunnen uitleggen wat ze veranderd hebben.
Beste Luuk, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is om alle voorwaarden door te lezen. Ik hoop wel dat u begrijpt dat er bij een product als een (Pensioen-)beleggingsrekening een aantal zaken vastgelegd moeten worden, zodat u weet waar u aan toe bent. Natuurlijk kunnen wij uw vragen beantwoorden als u deze heeft over de voorwaarden, dat doen wij graag. Daarnaast kunt u op deze pagina op onze website de belangrijkste wijzigingen vinden: https://new.brandnewday.nl/productvoorwaarden-aangepast/. Ik hoop dat u hiermee al iets geholpen bent!
Al enkele keren informatie gevraagd en de mensen van BND stonden mij vriendelijk en goed te woord. Geen doorschakelen ofzo. Als er meer moest wordenuitgezocht kreeg ik de info achteraf in de mail. Super!
Vanwege een mail contact met chat. De medewerker was snel en goed, gaf prima informatie. Verder is fijn dat ook ev. wachtrij aangegeven wordt in chat, bij mij was dat 1, maar het ging supersnel.
Best goed zeker voor een zondag
Wij kregen een mail waarin we nog bij konden storten voor de lijfrente. Daarom vroeg ik hoeveel we nog bij konden storten. Dat wist de medewerker niet en verwees ons naar de belastingsite :(
Beste Joke, bedankt voor de review. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat wij uw vraag niet konden beantwoorden. Het bedrag dat u per jaar mag inleggen op uw lijfrente is echter afhankelijk van uw financiële situatie: uw inkomen en eventuele pensioenopbouw via een werkgever. Omdat wij hier geen inzicht in hebben, kunnen en mógen wij u hier niet over adviseren. Dat is dan ook de reden dat mijn collega u naar de Belastingdienst heeft verwezen, waar u de jaarruimte eenvoudig kunt berekenen. Dat kan overigens ook op onze website: https://new.brandnewday.nl/jaarruimte/.
Makkelijk en duidelijk platform voor pensioen beleggen. Doorlooptijd van transacties is langer dan verwacht
zie bovenstaande zin
zeer positief en uitermate vriendelijk
Beste Hans, bedankt voor de mooie review en het cijfer 10! Hier zijn wij enorm blij mee. Het is goed om te horen dat u onze klantenservice positief en vriendelijk heeft ervaren, daar doen wij het voor!
Ik had een vraag die ik via de chat stelde. Ik kreeg een snel en deskundig antwoord.
Beste Pauline, een 10, wat een mooi cijfer! Heel erg bedankt, daar streven wij naar!
Prima helder antwoord.
Beste Dick, bedankt voor het mooie cijfer. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent met uw vraag!
prettige website
Beste Johan, bedankt voor de review en het mooie cijfer!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.