Ondanks dat het weekend was werd ik snel en goed geholpen door de chat merdewerker.
Beste Eefje, ook in het weekend zijn wij inderdaad bereikbaar via de chat, telefonisch en per e-mail. Fijn dat u snel en goed bent geholpen door mijn collega!
Heel tevreden
Hallo Cia, fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Ik zie dat u 3,5 ster heeft gegeven voor het gebruiksgemak van de website. Mocht u hier feedback over hebben, laat het ons dan vooral weten. Bedankt voor het mooie cijfer!
Heel erg makkelijk om rekeningen te openen voor verschillende doelen. BND geeft advies en maakt het laagdrempelig. 1 klein kritiek puntje is dat het in het begin lastig kan zijn om het geld over te maken naar de juiste rekening. Maar dat was enkel in de opstartfase en kan ook zeer zeker aan mij hebben gelegen. Maar dat zou toch wat duidelijker aangegeven kunnen worden. Overigens verkeerd gestort geld komt gewoon retour naar de eigen rekening waar het vandaan kwam.
Beste Jan Willem, goed om te horen dat het proces voor u makkelijk en laagdrempelig is geweest! Goed dat u ook aangeeft waar u tegenaan bent gelopen, wij ontvangen graag feedback om het gebruiksgemak voor u te kunnen blijven verbeteren. Bedankt voor het mooie cijfer, de feedback en de uitgebreide review.
Slechts enkele malen contact gehad met de service afdeling, maar elke keer goed en vriendelijk geholpen.
Beste Pieter, fijn dat u goed bent geholpen bij contact met onze klantenservice. Dat horen wij graag en daar doen wij dan ook ons uiterste best voor. Bedankt voor de mooie review!
Nemen goed de tijd voor je. Helder en duidelijke uitleg.
Beste Rob, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn erg blij te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent.
Duidelijk en overzichtelijk. Flexibel te wijzigen naar eigen behoefte en risicoprofiel.
Beste Rob, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze website!
je komt altijd bij de klantenservice uit en als je doorverbonden wilt worden moet je eerst je hele riedel aan persoonsgegevens melden
Beste Theo, Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer! Het is natuurlijk niet onze bedoeling om u constant door te verbinden wanneer u telefonisch contact met ons opneemt. Wij hebben daarom andere telefoonnummers voor onze verschillende afdelingen, die te vinden zijn op de contact pagina van onze website.
Ik mis de mogelijkheid om mutaties op de rekening te selecteren en te downloaden, zoals de bankafschriften bij de meeste banken. Nu is het slechts behelpen met schermprintjes. Over de rekening(en) zelf, en de informatie: dat zit allemaal wel goed.
Beste Peter, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat u tevreden bent over uw rekening(en) en de informatievoorziening hierover. Als u bij ons een beleggingsrekening heeft, dan kunt u in MijnBND onder 'Meer' en dan 'Beleggingstransacties' een overzicht downloaden van alle mutaties op uw rekening. Verder zijn wij ook constant bezig om de mogelijkheden in de online omgeving te optimaliseren.
Aanvraagproces voor rekening is efficient en goed doordacht. Je kunt het eigenlijk niet fout doen en je krijgt meteen een hoop informatie. Het systeem werkt ook snel (dat zie je nog wel eens anders). Vragen worden zowel in de chat als telefonisch (ook op zondagen!) snel beantwoord. Op site 1 inconsistentie in de verstrekte informatie gevonden, waardoor ik moest bellen, daarom geen 5 sterren,
Beste Ed, Fijn om te horen dat u tevreden bent met het aanvraagproces voor de rekening en dat wij de inconsistentie op de website hebben kunnen oplossen in het telefonische contact. Bedankt voor uw uitgebreide review!
Op zondag, Sinterklaasdag, via de site van BND, meteen contact gekregen via de chat functie en prima geholpen door Hajar. Goede service!
Beste Dirk, vriendelijk bedankt voor dit mooie cijfer en fijn om te lezen dat wij ook het afgelopen weekend voor u goed te bereiken waren.
Snel geholpen en prima antwoorden op mijn vragen. Vriendelijke meneer.
Beste Theo, bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn om te lezen dat u blij bent met onze service!
ik had een vraag rondom de gecommuniceerde rendementen per fonds en mijn eigen rendementen voor diezelfde fondsen. Deze weken veel af. Na de uitleg was het duidelijk hoe dit komt. Duidelijk verhaal.
Beste Joost, Goed dat u navraag heeft gedaan naar het verschil in rendement. Gelukkig hebben wij u naar wens geholpen zodat alles nu duidelijk is! Bedankt voor uw cijfer!
Naast een mooi rendement, is het een van de weinigen in NL die hun chat en telefoon service op orde hebben..
Bedankt Martino! Wij zijn blij om te lezen dat onze bourgondische service niet enkel een belofte is, maar dat u dit ook zo ervaart! Bedankt voor uw review!
Snelle reactie op mijn chat-verzoek en meerdere mogelijkheden om mijn probleem op te lossen. Top!
Beste Hester, Fijn dat u snel te woord bent gestaan door mijn collega's. Mochten wij nog meer voor u kunnen doen, dan horen wij dit graag!
Ik ben altijd heel goed door BND geholpen. De informatieverstrekking vind ik top. Ook kijk ik graag naar de informatieverstrekking via video streaming. Kortom een heel tevreden klant.
Goedemiddag Rene, Bedankt voor de 10! Goed om te lezen dat u actief met onze informatieverstrekking bezig bent. Dit motiveert ons ook om hier mee door te gaan en deze vollediger te maken!
De medewerker was gelijk beschikbaar en heeft mij binnen mum van tijd kunnen helpen.
medeweker stelde mij gerust om ook mijn geld boven de norm te storten bij jullie om dat het wel veilig zou zijn
Snelle en duidelijke reactie via de app
Top!! Ik werd snel geholpen. Mijn vraag werd prima beantwoord.
Beste Tom, bedankt voor de beoordeling! Goed te zien dat u snel geholpen bent.
's avonds 9 uur direct in de chat een antwoord. Dat is snel
Beste Bram, bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te lezen dat u om 9 uur 's avonds nog terecht kon met uw vragen.
Meerdere vragen mbt PEnsioen Beleggenrekening gesteld. heel kort in de wachtrij, en toen snel geholpen. Top!!
via chat een paar vragen gesteld die snel en correct werden beantwoord door een deskundig iemand
Beste Marjon, bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te lezen dat u snel en correct geholpen bent in de chat. Blijft u zich vooral ook vrij voelen om ons bij vragen te chatten.
Alles is onwijs duidelijk vanuit de website. Documenten inleveren gaat smooth EN volgens AVG regelingen waarvoor ik al meteen een zwak heb. Daarna is het gewoon selecteer hoe lang je je centen niet wilt en stort t geld. Het enige wat ik zou willen is een makkelijkere manier voor de eerste keer overmaken (beetje eng om een paar duizend euro over te maken op typewerk op je mobiel)
In eerste instantie had ik het gevoel dat mijn vraag niet beantwoord werd. Wellicht lag dat aan mijzelf omdat ik discalculie heb en daardoor wat in paniek kan raken als ik mails ontvang wat over cijfertjes gaat. De medewerker die ik daarna 'sprak' was wat doortastender, en stelde mij gerust op een of andere manier. Ik weet nu waar ik aan toe ben, wat ik moet doen, en hoe ik dat kan doen. Super!!
Beste Yvonne, bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat mijn collega u gerust heeft kunnen stellen. U kunt altijd bij ons terecht met vragen of onduidelijkheden!
Gemakkelijk alles online te regelen, overzichtelijke website met alle gegevens m.b.t. rendement en kosten. Goede online en telefonische ondersteuning.
Beste Len, het is ons doel om u zo snel en makkelijk mogelijk te helpen waar nodig, fijn dat u dit ook zo ervaart. Bedankt voor het mooie cijfer!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.