Duidelijke benadering
Beste Anne-Klaas, bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij zijn bij dat u goed en duidelijk geholpen bent.
Heerlijk om meteen iemand aan de lijn te krijgen in plaats van ongevraagde muziekjes en een blikken stem. Makkelijke service, meedenken en goede oplossingen. Ik ben fan,
Beste Thea, heel erg bedankt voor de mooie review. Wij zijn heel erg blij te horen dat u tevreden bent met onze service!
Direct contact en antwoord op mijn vragen, heel fijn dus!
Beste Magda, wat fijn om te horen dat u snel antwoord heeft gekregen op uw vragen. Bedankt voor het mooie cijfer!
vraag gesteld,en gelijk duidelijkheid gekregen
Beste Peter, Hartelijk dank voor de mooie review en het cijfer. Wij zijn blij dat wij u duidelijk hebben kunnen helpen.
is snel bereikbaar, neemt de tijd en geeft heldere antwoorden. Je kunt ook kiezen voor chat, telefoon, mail e.a.
Beste Matthijs, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als organisatie.
snel geholpen altijd accuraat, goed website informatie
Beste Herman, bedankt voor de mooie complimenten en de hoge waardering. Wij streven ernaar om snel en correct al onze klanten te helpen met hun vragen.
Zie hierboven
Beste Herman, bedankt voor het achterlaten van een review. Wij vinden het fijn dat u snel en goed bent geholpen door mijn collega via de chat. Wij waarderen het mooie cijfer 8!
Duidelijk, no nonsens en goede resultaten, tegen vrij lage kosten.
Beste Maikel, Bedankt voor uw mooie cijfer! En ook erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Tegenvallende waarde, terwijl andere beleggingsrekeningen metzelfde neutrale profiel , veel beter doen.
Beste mevrouw Gruijs, Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Het is jammer om te horen dat u de rendementen vindt tegenvallen. Bij Brand New Day geloven wij dat een lange beleggingshorizon (bijvoorbeeld twintig jaar) bijdraagt aan een goed rendement. Uw beleggingsrekeningen zijn pas drie en zeven maanden actief, gecombineerd met weinig verschillende instapmomenten. Dit kan bijdragen aan minder goede resultaten, ondanks stijgende koersen. Vergelijkingen met andere portefeuilles zijn daarom ook moeilijk te maken als u niet tegelijkertijd begonnen bent met beleggen. Hopelijk blijft u vertrouwen hebben in onze service en ontvangt u over de jaren heen een mooi rendement!
Net contact gehad via de chat met Mats omdat ik een aantal dingen niet snapte. Ik heb een nieuw account aangemaakt en het was even niet duidelijk allemaal. Maar Mats heeft mij snel en efficient geholpen. Daar hou ik van.
Beste Tish, Dit is een mooi compliment voor mijn collega! Fijn dat u snel en efficiënt door Mats bent geholpen. Ik zie daarnaast dat u 4 sterren heeft gegeven voor onze website. Indien u hier feedback over heeft, vernemen wij dit graag!
Prima ervaring. Duidelijke uitleg wat betreft de uitkering. Zeer goede bereikbaarheid van de klantenservice. Enige puntje is dat, toen ik de stappen had doorlopen om de regeling te activeren, het mij niet helemaal duidelijk was of alles helemaal in orde was. Een korte, duidelijke bevestiging op de website zou wat dat betreft handig zijn.
Beste Louis, Allereerst bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten omtrent uw ervaring met ons. Daarnaast vinden wij het fijn om uw feedback te lezen, hiermee kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Hoewel de activatiestappen verdwijnen nadat deze goedgekeurd zijn, is een aanvullende melding een goed idee!
Ik kon mijn vraag stellen en kreeg antwoord waar ik iets mee kon
Beste Auguste, Bedankt voor het cijfer dat u ons gegeven heeft! Erg fijn dat u tevreden bent over het gesprek met mijn collega!
xx
Beste Florine, Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons team! Bedankt voor het mooie cijfer!
Prima financiële overzichten m.b.t. de beleggingsresultaten en kosten . Graag meer info verstrekken op welke wijze we het beste uit kunnen stappen , of we over kunnen stappen van aandelen naar obligaties en wat de kosten zijn, Dank je .
Beste meneer vd Sande, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent met onze overzichten. Wij streven ernaar om zo duidelijk en transparant mogelijk de resultaten en kosten te presenteren. In de MijnBND-omgeving heeft u de optie om gemakkelijk uit te stappen. Hiervoor is een verkoopopdracht nodig die u via het rekeningoverzicht onder 'Geld storten en opnemen' invoert. U bevestigt de wijziging onderaan de pagina met een controlenummer. Vervolgens ontvangt u per e-mail de bevestiging van de wijziging. Wij gaan daarna aan de slag voor u. Het switchen tussen fondsen gaat ook gemakkelijk via de MijnBND-omgeving. In het rekeningoverzicht kiest u bij de box 'Risicoverdeling aanpassen' voor de groene knop 'Fondsen kiezen'. Hier kunt u de gewenste verdeling invoeren. Zodra u de gewenste verdeling heeft gekozen, slaat u de wijzigingen op, eveneens met een controlenummer. Wij sturen u een bevestiging per e-mail van de wijziging. Brand New Day rekent zelf geen kosten voor transacties naast de stortingskosten. Wel kan het zijn dat het fonds waarin wij voor u beleggen daarvoor minieme kosten rekent. Deze kosten vindt u op onze website. Onze klantenservice staat voor u klaar bij verdere vragen. Laat ons het vooral weten als u nog ergens uitleg over nodig heeft.
Heb zelf weinig verstand van beleggen en beleg via bnd sinds 2012. De resultaten zijn heel goed. Verder is men voor vragen ook eenvoudig te bereiken.
Beste Marieke, bedankt voor het jarenlange vertrouwen in Brand New Day. Wij proberen toegankelijk te blijven voor onze klanten en alle vragen zo snel en goed mogelijk te beantwoorden.
Ik had een vraag over mijn pensioenrekening en kreeg daar binnen een paar minuten een reactie op.
Beste Peter, wat fijn om te horen dat u snel bent geholpen door mijn collega! Bedankt voor het mooie cijfer.
Top service
Beste Danny, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij dat u goed bent geholpen met uw vraag.
Ge-chat met "Demi" netjes en snel antwoord. keurig geholpen dus.
Beste meneer Richard, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij dat mijn collega Demi u goed heeft geholpen met uw antwoorden via de chat.
Met dit bedrijf is niet te werken. Als je iets met je rekening wil doen krijg je wekenlang allerlei excuses waarom je met de rekening niets kan. Je handtekening is na 6 jaar iets veranderd dus die accepteren ze niet meer, alles moet via een financieel adviseur dus die moet voor jou een verzoek indienen en als hij met vakantie kan je dus niet bij je EIGEN geld. Tegenrekeningen zijn niet bekend en na 5 minuten ineens wel. Kortom een drama en gigantisch frustrerend om mee te werken. Gauw weg daar en nooit meer terug. Waardeloos bedrijf!!
Beste Marc, Allereerst vinden wij het zeer vervelend om te horen dat u zo’n frustrerende ervaring heeft gehad. Wij hebben in de afgelopen jaren meerdere malen contact met u gezocht om al uw contactgegevens up te date krijgen, aangezien wij uw rekening van een voorganger hebben overgenomen. Helaas heeft u daar niet op gereageerd. Aangezien wij een online bank zijn is de handtekening onze belangrijkste verificatiemethode waarmee wij moeten vaststellen of het verzoek inderdaad vanaf u afkomstig is. Daarom is het vereist dat uw handtekening voldoende overeenkomt met de handtekening op uw legitimatiebewijs. Helaas was dat niet zo in uw geval, vandaar dat wij het proces hebben opgestart om uw handtekening opnieuw te verifiëren. Vanaf het moment dat wij uw verzoek met de juiste handtekening hebben ontvangen, hebben wij binnen 1 werkdag uw verzoek verwerkt. Wat betreft uw ervaring met uw financieel adviseur betreuren wij de ervaring die u gehad heeft. U heeft in het verleden gekozen voor deze adviseur maar het staat u altijd vrij om uw rekening los te koppelen. Ook dit verzoek hebben wij binnen 1 werkdag voor u uitgevoerd. Wij vinden het jammer dat u dit niet zo heeft ervaren. Brand New Day heeft echter direct gehandeld wanneer wij uw verzoeken hebben ontvangen. Wij horen het graag als u nog aanvullende vragen heeft.
ik was een beetje nerveus, het was fijn dat ik niet lang hoefde te wachten op antwoord
Beste Jacqueline, Het is goed om te horen dat u niet lang op een antwoord hoefde te wachten. Wij streven ernaar om u zo snel mogelijk te helpen, fijn dat u dit ook zo ervaart! Bedankt voor de mooie review.
prettig geholpen
Bedankt voor het mooie cijfer 8!
k ben niet zo handig me internet ed maar ik werd goed geholpen
Beste Hannie, wat fijn dat mijn collega u goed heeft kunnen helpen. Heel erg bedankt voor het mooie cijfer!
Je hoort of ziet niet veel van BND, als dat niet nodig is. Als ik iets wil weten zijn ze toch goed bereikbaar en geven snel antwoord. Ik vertrouw erop dat ze goed voor mijn pensioenrekening zorgen en ik over een paar jaar kan gaan stoppen met werken.
Beste klant. Dank voor uw mooie cijfer. Goed om te horen dat u ons weet te vinden wanneer u een vraag heeft. Wij zorgen absoluut goed voor uw pensioenrekening.
no nonsence, direct en duidelijk hulp waren alle helpdesks maar zo
Beste Sander, bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice. Dat is waar wij het voor doen!
Ik ben al sinds 2012 met veel genoegen klant. Het bedrijf is voor mijn gevoel al die jaren dicht bij de eigen identiteit gebleven: niet te veel poespas, heldere uitleg en lage kosten. Duidelijke grafieken ook wat er te verwachten valt en ook heldere uitleg van de disclaimers die daar logischerwijs bij horen. Daar kunnen veel grote instellingen nog wat van leren (zo heb ik de papieren van mijn pensioenfonds aan het begin van mijn carriere wel eens gewogen: 3kg onleesbaar proza al na een paar jaar werken). En een mooi rendement (zij het dat dit vooral door de beurs komt natuurlijk). Verbeterpunten zouden zijn wanneer de interface meer printvriendelijk wordt. Dat is niet omdat ik zoveel print (eigenlijk nauwelijks), maar omdat opslaan als PDF in feite ook een printje is. Af en toe even een overzicht kunnen opslaan voor jezelf is erg prettig en dat kan nu niet. Terwijl iedere beginnende webmaster wel weet dat dit een kwestie van een paar regels code in de CSS is. Dat is dus wel een gemiste kans. Verder is het jammer dat sinds de nieuwe interface de knop "rendement" onder doorklikken is verstopt, terwijl een veel minder dagdagelijks noodzakelijke feature als de details van de rekening opeens op tab2 staan. Die details heb je misschien 1x per jaar nodig, terwijl je toch af en toe snel je rendement wilt zien.
Beste Mark, bedankt voor uw uitgebreide review en feedback. Wij waarderen dit zeer en zijn blij om te horen dat u al zo'n lange tijd een tevreden klant bent. U geeft aan dat u de documenten graag wilt opslaan als PDF. Dit is al mogelijk! Bij het kopje "Mijn documenten" in MijnBND, kunt u elk document downloaden als u met uw muis op het desbetreffende document gaat staan. Het is inderdaad zo dat het kopje Rendement in uw rekeningoverzicht op dit moment nog een beetje verstopt is. Wij willen dit in de toekomst ook gaan aanpassen, zodat dit sneller zichtbaar is. Wij zijn altijd blij met feedback om uw klantervaring te kunnen blijven verbeteren!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.