Filters

8

goed afgehandeld

Duidelijke benadering

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Altijd fijn communiceren met BND

Heerlijk om meteen iemand aan de lijn te krijgen in plaats van ongevraagde muziekjes en een blikken stem. Makkelijke service, meedenken en goede oplossingen. Ik ben fan,

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

handig

Direct contact en antwoord op mijn vragen, heel fijn dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

goed geholpen

vraag gesteld,en gelijk duidelijkheid gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Klantenservice goed

is snel bereikbaar, neemt de tijd en geeft heldere antwoorden. Je kunt ook kiezen voor chat, telefoon, mail e.a.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

snel geholpen altijd accuraat, goed website informatie

snel geholpen altijd accuraat, goed website informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Op een fijne manier geholpen zonder lang te hoeven wachten

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Een paar maanden geleden gestart

Duidelijk, no nonsens en goede resultaten, tegen vrij lage kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

Tegenvallend

Tegenvallende waarde, terwijl andere beleggingsrekeningen metzelfde neutrale profiel , veel beter doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Beginneling

Net contact gehad via de chat met Mats omdat ik een aantal dingen niet snapte. Ik heb een nieuw account aangemaakt en het was even niet duidelijk allemaal. Maar Mats heeft mij snel en efficient geholpen. Daar hou ik van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Uitstekende en vriendelijke service.

Prima ervaring. Duidelijke uitleg wat betreft de uitkering. Zeer goede bereikbaarheid van de klantenservice. Enige puntje is dat, toen ik de stappen had doorlopen om de regeling te activeren, het mij niet helemaal duidelijk was of alles helemaal in orde was. Een korte, duidelijke bevestiging op de website zou wat dat betreft handig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prettig chatgesprek

Ik kon mijn vraag stellen en kreeg antwoord waar ik iets mee kon

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Snel en vriendelijk

xx

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

goed

Prima financiële overzichten m.b.t. de beleggingsresultaten en kosten . Graag meer info verstrekken op welke wijze we het beste uit kunnen stappen , of we over kunnen stappen van aandelen naar obligaties en wat de kosten zijn, Dank je .

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Prima

Heb zelf weinig verstand van beleggen en beleg via bnd sinds 2012. De resultaten zijn heel goed. Verder is men voor vragen ook eenvoudig te bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

snelle reactie

Ik had een vraag over mijn pensioenrekening en kreeg daar binnen een paar minuten een reactie op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Duidelijk antwoord op mijn vraag

Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed en snel te woord gestaan!

Ge-chat met "Demi" netjes en snel antwoord. keurig geholpen dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Dramatisch slecht

Met dit bedrijf is niet te werken. Als je iets met je rekening wil doen krijg je wekenlang allerlei excuses waarom je met de rekening niets kan. Je handtekening is na 6 jaar iets veranderd dus die accepteren ze niet meer, alles moet via een financieel adviseur dus die moet voor jou een verzoek indienen en als hij met vakantie kan je dus niet bij je EIGEN geld. Tegenrekeningen zijn niet bekend en na 5 minuten ineens wel. Kortom een drama en gigantisch frustrerend om mee te werken. Gauw weg daar en nooit meer terug. Waardeloos bedrijf!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

ging goed, snel antwoord

ik was een beetje nerveus, het was fijn dat ik niet lang hoefde te wachten op antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

ben goed geholpen door medewerker

prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

erg aardig en begripvol

k ben niet zo handig me internet ed maar ik werd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Stille kracht

Je hoort of ziet niet veel van BND, als dat niet nodig is. Als ik iets wil weten zijn ze toch goed bereikbaar en geven snel antwoord. Ik vertrouw erop dat ze goed voor mijn pensioenrekening zorgen en ik over een paar jaar kan gaan stoppen met werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

snelle acutrate service

no nonsence, direct en duidelijk hulp waren alle helpdesks maar zo

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Erg overzichtelijk, helder simpel en mooi rendement

Ik ben al sinds 2012 met veel genoegen klant. Het bedrijf is voor mijn gevoel al die jaren dicht bij de eigen identiteit gebleven: niet te veel poespas, heldere uitleg en lage kosten. Duidelijke grafieken ook wat er te verwachten valt en ook heldere uitleg van de disclaimers die daar logischerwijs bij horen. Daar kunnen veel grote instellingen nog wat van leren (zo heb ik de papieren van mijn pensioenfonds aan het begin van mijn carriere wel eens gewogen: 3kg onleesbaar proza al na een paar jaar werken). En een mooi rendement (zij het dat dit vooral door de beurs komt natuurlijk). Verbeterpunten zouden zijn wanneer de interface meer printvriendelijk wordt. Dat is niet omdat ik zoveel print (eigenlijk nauwelijks), maar omdat opslaan als PDF in feite ook een printje is. Af en toe even een overzicht kunnen opslaan voor jezelf is erg prettig en dat kan nu niet. Terwijl iedere beginnende webmaster wel weet dat dit een kwestie van een paar regels code in de CSS is. Dat is dus wel een gemiste kans. Verder is het jammer dat sinds de nieuwe interface de knop "rendement" onder doorklikken is verstopt, terwijl een veel minder dagdagelijks noodzakelijke feature als de details van de rekening opeens op tab2 staan. Die details heb je misschien 1x per jaar nodig, terwijl je toch af en toe snel je rendement wilt zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.