Filters

10

Snel en goed geholpen

Goed en kundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Uiteindelijk prima support

Belde met klantnummer en na 10 minuten in de wacht (niet zo vriendelijk), probeerde ik het via de chat waar medewerker vroeg of ik het niet liever per telefoon wilde bespreken (wel zo vriendelijk). Medewerker zag mij niet in telefoonwachtrij (ik belde xxx310, medewerker had zicht op xxx300). Medewerker belde mij vervolgens op en hielp mij prima. Ik had een vraag over het openen van een kinderrekening en een vraag over security van de portal, en op beiden een bevredigend antwoord. Het proces om een kinderrekening te openenen is m.i. niet helemaal duidelijk uitgewerkt in de portal. Ook de stap dat na de Ideal-betaling om je rekening te koppelen, was mij niet meteen duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima

snelle en goede respons op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Vergif

Ik ben ZIEK GEWORDEN van hun collageen! Ik werd telkens misselijk met veel hoofdpijn. Ik heb het getest in de ochtend, in de middag, in de avond, een aantal dagen tussen zonder product met telkens hetzelfde resultaat: Ik word er ziek van! Ik heb een beleefde mail gestuurd met de vraag tot retour en terug betaling met uitleg waarom. De verpakkingen zijn ONGEOPEND, en dat kan zeer zeker gecontroleerd worden aangezien er plastic rond de dop zit. Kreeg een typisch Nederlands antwoord van BND: Wat vervelend, wat jammer, niet onze schuld, kunnen wij niks aan doen, we helpen niet, retour doen we niet, fijne dag. Ik wou gewoon hun DURE (blijkbaar rotzooi) netjes terug geven zonder poespas. Ze herkennen de klacht niet. Waarschijnlijk ben ik dan maar ergens allergisch voor. Ja, en? Neem je product dan terug, ik heb er 60 euro per fles voor betaald? Over de ongeopende spreek ik niet eens. Als jullie producten verkopen die mensen ZIEK maken en daar dan blasé over gaan doen maak ik mij ernstig zorgen! Aan de reviews te lezen gaat het alleen goed als de klant tevreden is, duikt er een probleem op dan kan je oprotten. Het draait om dikke winst dus, maakt niet uit dat mensen ziek worden. Ik zal afsluiten met hetzelfde antwoord als dat van jullie: Wat jammer, wat vervelend, niet mijn schuld, kan er helaas niks aan doen en nog een zeer prettige dag verder!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
9

Snel en efficient

Als loopt zoals verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel en duidelijk

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

simpel

Duidelijk en overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Snel geholpen

Had een korte vraag die ik op de site niet kon vinden. Binnen 1 minuut een antwoord via de chatfunctie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

duidelijk beantwoording

snelle en duidelijke beantwoording van vragen via de chat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

positief

Woon in USA en chat en meteen een antwoord krijgen is geweldig. Professioneel en goed geholpen. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Ik voel mij opgelicht!

Anderhalf jaar geleden heb ik mijn vrijgekomen lijfrentekapitaal gestort op een spaarrekening bij Brand New Day. Er werd mij beloofd dat ik als Nederlander wonend in Engeland gewoon een lijfrente-uitkering zou kunnen aanvragen wanneer ik de pensioengerechtide leeftijd zou bereiken, ondanks Brexit. De uitkering zou dan of naar mijn Nederlandse bankrekening worden overgemaakt en, indien mogelijk, naar mijn bankrekening in Engeland. Nu ik onlangs de lijfrente-uitkering aanvraag wordt die botweg geweigerd omdat ik niet in een EU land woon. Ik ben nooit geinformeerd over veranderingen, heb al lange tijd een spaarrekening bij dit bedrijf en wordt in een e-mail van 5 regels afgeserveerd. Ik moet nu verplicht afkopen. Dit betekent eerst 20% revisierente er af, dan nog eens 52% belasting er af. Ik ben door Brand New Day zwaar gedupeerd en ben ongelooflijk kwaad op dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Prima service, ze doen een stap meer dan je verwacht.

een aantal keren heb ik me laten uitleggen hoe een en ander in elkaar zit. Iedere keer hebben de medewerkers met geduld en aandacht opnieuw iets uitgelegd wat ik al weer kwijt was. Echt fantastisch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

een goede chat

mijn probleem werd snel en kundig opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Prima

Geven duidelijke informatie. de chat en feedback functie in Android Firefox werkt niet, onder Win 10 wel. , . Chroom Android zou dit oplossen. Dat vind ik lastig, ik gebruik nl Firefox

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel en goed geholpen

snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

medewerker Rens kon niet helpen

Op mijn vraag: Ik wil het saldo van mijn bankspaarrekening bij Nationale Neder;landen over boeken naar de rekening bij Brand New Day. Daarvoor moet ik een nieuwe spaarrekening opnenen, terwijl ik er al een heb. Bij het opnene gaat het fout, en zegt het systeem: Er is een fout opgetrden Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. Bij deze dus! Was het antwoord: U kunt anders de informatieservice bereiken. Zij kunnen u helpen bij het openen van een nieuwe spaarrekening. Dit telefoonnummer kunt u bellen voor het openen van de spaarrekening: 020 – 75 85 300 en daar ging ik ook naar een ander persoon

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Te lange wachttijd overzetten

Met een belofte dat het waarschijnlijk ging lukken en een bevestiging per e-mail verwachtte ik zonder verlies het risico van mijn beleggingsrekening binnen een paar dagen te veranderen. Maar de toezegging hield niet gestand, het duurde een hele week langer en het verlies van inmiddels €3500 werd op mijn conto geschoven. Ondanks diverse telefoongesprekken en mails werd er geen enkele verantwoordelijkheid genomen. Brand New Day? Voor het bedrijf zelf waarschijnlijk…

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle service en helder antwoord

Ik had een vraag over mijn transacties, en kon snel terecht in de online chat. Vriendelijk te woord gestaan en een duidelijk antwoord ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Altijd snel en accuraat

Alle vragen die gesteld worden, worden professioneel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

goed te woord gestaan via chat

goed te woord gestaan via chat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Duidelijk verhaal

Gelijk actie ondernomen door de mevrouw van de chat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goed geholpen

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

UItermate teleurstellend

Hard rennen voor onze klanten lees ik naast dit invoerveld. Ik kan dat geenszins bevestigen. Ik wacht op een binnenkomend bedrg van Achmea dat per 9 juli is verzonden en niemand kan mij vertellen waar dat geld is. Hoezo staat het niet op de rekening? Dit versta ik niet onder goede service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
2

Ik voel me belazerd door de financiele wereld in zijn algemeenheid

Een lijfrenteuitkering vraag je aan om bij ingang van je pensioen wat te kunnen hebben bovenop de armzalige AOW. Helaas wordt VEEL TE LAAT duidelijk dat een uitkering pas de eerst volgende periode plaatsvindt en in mijn geval dus pas over een jaar... Dat is belachelijk en kan zelfs met de belastingdienst op een andere manier worden ingericht. Had ik voor maandelijkse uitkeringen gekozen was er de 1e augustus uitgekeerd. Dat had ook in deze vorm kunnen plaatsvinden Wachttijd niet 1 periode maar 1 maand. Eerlijk en doeltreffend. Nu moet ik een jaar lang op een houtje bijten en zien dat ik het financieel overleef. Slecht slecht slecht. Met 70 jr betaal ik 11,7% rente op een overbruggingslening omdat ik mijn budget met 65000 SEK aan moet passen. Sinds de financiele crisis kan ik niet meer op banken vertrouwen, dat is mij wel duidelijk. En BND is geen uitzondering. Ik wil dan ook niets meer van jullie weten. Betaal mij mijn geld op tijd uit en ik zal niemand lastig vallen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Goede service

Goede snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.