Filters

8

Goede bank die zorgt voor rendement.

Jammer is alleen dat je bij deze bank maar 1 keer per maand (eind van de maand) geld kunt laten beleggen. Daarin onderscheidt deze bank zich negatief t.o.v andere banken waar je dagelijks digitaal kunt beleggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
10

Antwoord op al mijn vragen

Ik kreeg snel en duidelijk antwoord op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Transparant, nuchter en overzichtelijk

Na een jaar bij BND met pensioenbeleggen deze positieve review. Er wordt helder gecommuniceerd, zonder overbodige poespas, met transparantie over de (lage) kosten. Dit is cruciaal voor een lange termijn rendement. De recente videoblogs per kwartaal vind ik een mooie toevoeging: een heldere samenvatting van hoe het er voor staat, met de nadruk op vertrouwen en rust uitstralen. Het webplatform is overzichtelijk maar geeft toch genoeg details (kosten, koersen en prognoses). Dat is fijn, want tot je pensioen heb je hiermee te werken :). Ik heb persoonlijk nog geen ervaring met de klantenservice, want tot nu toe is alles helder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
10

Eenvoudig een tweede kinderrekening geopend

Kinderrekening geopend voor mijn tweede dochter. Eigenlijk heel eenvoudig via de website. In de chat een aantal vragen gesteld: - Komt de tweede rekening in hetzelfde account? Ja. - Kan ik direct geld overmaken? Ja. Intern maken ze de rekening verder in orde binnen een week. Daarna is alles op orde. Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Altijd super tevreden!

Ik doe al jaren zaken met Brand New Day en tot nu toe altijd tot volle tevredenheid. Of het nu gaat om de website (gebruiksgemak) of contact met customer support, mijn ervaringen zijn altijd positief. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

zeer goed

Heel vriendelijk en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Uitstekend service

Mijn indruk over de zorgvuldigheid met beleid en geduldig gave me een gevoel van betrouwbaarheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

goed en snel geholpen, prima!

via chat geholpen en dat ging prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle reactie to the point via de chat

Had wat vragen n.a.v. online openen kindbelegginsrekening. Er werd super snel gereageerd via de chat, kreeg helder antwoord. Tnx!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Rekening makkelijk aan te maken

Rekening is makkelijk aan te maken. Informatie over o.a. kosten zijn snel gevonden, of te verkrijgen via de chat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
3

voor 2e keer oprij te laat met geld overmaken

Ik ben sinds een paar maanden klant bij Brand New Day maar heb nu voor de tweede keer het uit te keren bedrag te laat of nog niet ontvangen. Een concrete oplossing wordt ook niet gegeven. Het antwoord is: "wij doen ons best" of "we hebben meerdere klachten op dit moment". Antwoorden waarop een klant niet zit te wachten. Op de website staat dat "bedrijven met zeer tevreden klanten bestaansrecht hebben" dan is er voor BND werk aan de winkel. Ook de kreet "On-Nederlands hard rennen voor je klant" ervaar ik niet. Ik krijg te horen: we doen ons best, we zullen proberen het vandaag op te lossen of ik zal vragen of ze je wil terugbellen. Vage beloftes niets concreets. Na twee telefoontjes en een mail naar de directie (die zelfs hierop niet reageren) krijg ik een algemeen mailtje waarin men zegt dat het opgelost gaat worden. Tot nu toe heb ik mijn geld nog niet op mijn rekening. Jammer! Over een eventuele compensatie voor het ongemak voor de klant wordt niet gesproken. Een gemiste kans voor een organisatie die zegt: Wij zijn geen bestuurders wij zijn ondernemers. Van dit laatste heb ik nog niets gemerkt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
1

Uitkering bancaire lijfrente meestal te laat!

Uitkeringen zijn zonder bericht te laat. Als je er over klaagt, is elke keer hetzelfde liedje we hebben storing. Een berichtje hierover wordt nooit verstuurd. Ben er helemaal klaar mee. Helaas is oversluiten geen alternatief ivm gedaalde rentebesluit leeftijd. Je bent aan de goden overgeleverd. Mocht het zover komen, dan dien ik een schadeclaim in om bij een andere maatschappij een gelijkwaardig product te kunnen afnemen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Topers

Helder en duidelijke afspraken en communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Erg aangenaam, proff, en duidelijk

Door mijn adviseur in contact gekomen bij BND. Had veel eerder gemoeten, ben zeer tevreden met mijn pensioen sparen hier met dit bedrijf. Duidelijk en transparant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Hee goede ervaring met brand New day

We hebben een beleggingsrekening en zijn heel tevreden over de rekening en de contacten met brand New day

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed werkend product

Pensioenbeleggen afgenomen wat mijn inziens super makkelijk af te sluiten was en goed te onderhouden is. Geld overmaken werkt snel en je krijg goed inzicht in je beleggingsproduct. De risico’s van beleggen worden goed onder de aandacht gebracht en helpen je de juiste mix kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

vlot en adequaat.

vlot en adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

keurig en snel geholpen

zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Probleem uiteindelijk opgelost

Na twee maanden bleek dat mijn beleggingsrekening niet losgekoppeld was van financieel adviseur waardoor ik geen beschikking had over het geld. ("foutje in het proces"?). Wat normaal 4 a 5 werkdagen in beslag neemt is door supersnel handelen vandaag door medewerker Boyd en zijn collega alles goed gekomen. Boyd heeft mij (via de chat mogelijkheid met BND) ook top geholpen om op de site het wijzigingsproces te doorlopen. Super service!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

fijn dat ik op zondag via de chat geholpen kon worden

Ik heb vandaag mijn verdeling in fondsen gewijzigd, en wilde mijn bedrag aan inleg wijzigen. Maar dat kon niet omdat de verdeling van het kapitaal in de fondsen eerst nog doorgevoerd moest worden. Customer support was op zondag gewoon te bereiken, om mijn vermoeden te bevestigen dat ik geen wijzigingen meer kon doorvoeren aan de automatische incasso, die aanwezigheid of mogelijkheid is heel mooi. Dat is dus goed geregeld, echter het is wel jammer dat ik die automatische incasso niet ook kon regelen, dat lijken me 2 verschillende en losstaande processen misschien dat daar een product owner nog eens naar kan kijken ;-) Met vriendelijke groet Jos

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

vriendelijk efficient

geen ellenlange wachtrij snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle oplossing via de chat

Probleempje met inloggen, even chatten en opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

zeer snel geholpen!

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Beloven al jaren de kosten overzichtelijk te maken, maar doen dit niet.

BND beloof mij al jaren dat ze de kosten van de ZZP rekening niet achteraf gaan terug storten, en dat de kosten daarmee duidelijker worden. Het lijkt niet zo veel maar de kosten krijg je achteraf pas terug hiermee loop je koers verlies op. Tevens moet BND aan het begin van het nieuwe jaar weer een aankoop doen "aankoopkosten" die zie je niet maar die zijn er wel. Het heeft mij doen besluiten om vorig jaar 50% van mijn vermogen weg te doen en naar de Giro over te laten storten. En ik moet zeggen dit bevalt me heel goed. Wel even goed opletten dat je op de juiste beurs belegd, maar met de ETFs van van Eck kun mooie gespreide portefeuille maken. Niet handelen alleen maar blijven zitten. Waarschijnlijk ga ik alles bij BND naar de Giro over laten zetten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.