Offerte voor lijfrente-uitkering aangevraagd. Hierop werd snel en helder een voorstel gedaan. Conclusie : Bij BND is de klant nog steeds koning !
Beste Hans, Wat fijn dat de aanvraag van uw lijfrente-uitkering snel en helder is verlopen. Wij zijn erg trots op uw complimenten en het mooie cijfer dat u geeft, heel erg bedankt voor uw review.
Prima.
Beste Jack, Wij zijn erg blij met dit geweldige cijfer, bedankt!
Arthur reageerde bijna direct op mijn vraag en gaf snel en duidelijk antwoord. Prima dus. Maar contact was niet nodig geweest als ik op de website makkelijk had kunnen zien welke kosten er bij een vrije beleggingsrekening in rekening gebracht worden en dat er bv voor opnames geen kosten in rekening gebracht worden (verbetering op website?)
Beste Fred, bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u via de chat goed bent geholpen door mijn collega Arthur. U vindt meer informatie over de kosten van een vrije beleggingsrekening op deze pagina van onze website: https://new.brandnewday.nl/particulier/beleggingsrekening/. Hier staan enkel de kosten die wij wel in rekening brengen. Bedankt voor het mooie cijfer 10!
ik ben nieuwe belegger en heb als test 1000 euro op beleggingsrekening gestort 21/5. Bij controle op 29/5 zijn er nog geen beleggingstransacties gerealiseerd op de rekening. Klantenservice had geen bevredigend antwoord naar mijn mening.
Beste Frans, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u geen duidelijk antwoord heeft gekregen van mijn collega op uw vraag met betrekking tot de storting op uw beleggingsrekening. Helaas is het via deze weg niet mogelijk om in uw specifieke situatie mee te kijken. U kunt ons altijd een e-mail sturen, zodat wij u alsnog van een goed antwoord kunnen voorzien. Onze excuses voor het ongemak.
Qua service werd ik vrij snel geholpen via de chat. De website is overzichtelijk; in de mijn omgeving kan je eenvoudig zien wat er gebeurd met je geld. Ook de mogelijkheid om het risico profiel aan te passen is prettig. Het is helder inzichtelijk wat je rendement over x-aantal jaren is, met duidelijke disclaimers en geen aangedikte verhalen. Ook niet onbelangrijk: de rendementen zijn gewoon goed.
Beste Arjan, bedankt voor het achterlaten van deze review. Heel erg bedankt voor alle mooie complimenten omtrent onze klantenservice, website en onze online omgeving MijnBND. Wij zijn blij om te lezen dat u goede rendementen heeft behaald tot nu toe. Wij hopen dit vooral voort te zetten! Het mooie cijfer 9 doet ons goed.
werd snel geholpen via chatfunctie geen moeilijke vragen etc . top
Beste Gerard, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega via de chatfunctie.
Chat ging goed .Telefonisch onbereikbaar
Beste Frederik, bedankt voor het achterlaten van deze review. Wat vervelend dat u niemand telefonisch heeft gesproken. Wij zijn zowel via de chat als via de telefoon bereikbaar. Het is mogelijk dat u bij telefonisch contact iets langer moet wachten, voordat u iemand aan de lijn krijgt. Natuurlijk proberen wij wachtrijen te vermijden! Fijn dat u in ieder geval via de chat alsnog een antwoord heeft gekregen op uw vraag. Wij zijn blij met het mooie cijfer 7!
Goed
Beste Jack, bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u goed en snel bent geholpen door mijn collega. Wij waarderen het mooie cijfer 10!
Snelle reactie via de chat
Beste Desiree, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn dat u goed bent geholpen door mijn collega via onze chatfunctie.
Zowel mijn zzp-pensioen als een extra beleggingsrekening bij Brand New Day geregeld. Bij vragen krijg je snel en duidelijk antwoord, wachttijden bij de helpdesk zijn altijd minder dan een minuut. De producten die ze leveren zijn voor mij prima in orde en voldoen aan mijn wensen. Als je zelf in specifiek/losse aandelen wilt handelen kun je hier niet terecht.
Beste Luc, bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met zowel onze producten als onze klantenservice. Bedankt voor het mooie cijfer 10!
Meteen ook actie ondernomen door medewerker, top dus.
Beste Joy, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij dat u goed bent geholpen door mijn collega.
Ging goed!
Beste Camil, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij dat u antwoord heeft gekregen op uw vragen.
goed
Beste Henk, bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze klantenservice. Indien u feedback heeft voor ons vernemen wij dat graag om onze service nog verder te verbeteren.
Een pensioenbank van deze tijd? We leven in Europa of leven jullie op een andere planeet. U laat verificatie over aan andere banken.
Beste Rene, bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij uit uw review niet opmaken wat u precies bedoelt. Indien u ergens ontevreden over bent, kunt u ons altijd een e-mail sturen naar: [email protected]. Het is dan mogelijk om in uw situatie mee te kijken en mogelijk een oplossing te vinden voor uw probleem.
Door Iris snel geholpen. Prima!
Beste Henk, bedankt voor het mooie cijfer 9! Wij zijn blij om te lezen dat u door mijn collega Iris goed bent geholpen.
De medewerker in de chat was vriendelijk en behulpzaam. Ik kreeg duidelijke antwoorden en hoefde niet lang te wachten. Super!
Beste Freddy, fijn om te lezen dat u goed en snel bent geholpen met uw vragen in de chat. Wij zijn erg blij met uw review en het mooie cijfer 10!
goed
Beste Mario, bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze klantenservice. Bedankt voor het mooie cijfer 9!
Ik ben heel goed geholpen daar een medewerker.
Beste R.I.F.A.T. Kayhan, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega met uw vragen. In het vervolg kunt u uw vragen altijd stellen via onze chat, per e-mail of per telefoon.
zin is voldoende voor het allereerste klantencontact
Beste Paul, bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u een snel en concreet antwoord heeft gekregen op uw vraag. Bedankt voor het mooie cijfer 10!
Ik zou direct teruggebeld worden maar dat is tot op heden nog niet gebeurd
Beste meneer Palland, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet bent teruggebeld, onze excuses hiervoor. Helaas is het niet mogelijk om op deze manier met u mee te kijken. U kunt ons altijd nogmaals bellen of een e-mail sturen om een belafspraak te maken. Dan nemen wij alsnog zo spoedig mogelijk contact met u op!
Ik was wellicht wat wollig in de vraagstelling en daarmee kreeg ik wellicht niet direct de benodigde info. Echter, de toon was vriendelijk en mijn vragen zijn opgelost. Dus prima!
Beste Peter, wij zijn blij om te lezen dat uw vragen zijn beantwoord door mijn collega. Bedankt voor het mooie cijfer 9!
Ik beveel jullie bij iedereen aan. Voldoende beleggingsmogelijkheden. 1 “minpunt” dat overigens de hele concurrentie ook heeft; je kunt na aankoop van een lijfrente niet meer belegd blijven.
Beste André, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze transparantie, kosten en de klantenservice. Wij begrijpen dat u het liefste een Lijfrente-uitkering op basis van beleggen afsluit. Dit is zeker iets waar wij in de toekomst naar gaan kijken!
prima advies
Beste Jan, bedankt voor het mooie cijfer 9! Fijn om te lezen dat u een goed antwoord heeft gekregen op uw vragen.
Mijn activatie bleef op 'Leer uw klant kennen' staan. Tijdens contact via de chat werd dit gelijk opgelost.
Beste Kim, bedankt voor het mooie cijfer 8. Fijn om te lezen dat u via de chat goed bent geholpen met de activatie van uw rekening door mijn collega.
hoeft niet lang te wachten. en werd goed geholpen
Beste Marie, bedankt voor uw review. Bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij zijn blij om te lezen dat u snel geholpen werd met uw vragen in de chat.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.