Filters

10

Zeer snel een goede reactie op mijn vraag !

Offerte voor lijfrente-uitkering aangevraagd. Hierop werd snel en helder een voorstel gedaan. Conclusie : Bij BND is de klant nog steeds koning !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goede duidelijke uitleg.

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en duidelijk antwoord via de chat

Arthur reageerde bijna direct op mijn vraag en gaf snel en duidelijk antwoord. Prima dus. Maar contact was niet nodig geweest als ik op de website makkelijk had kunnen zien welke kosten er bij een vrije beleggingsrekening in rekening gebracht worden en dat er bv voor opnames geen kosten in rekening gebracht worden (verbetering op website?)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

weinig vertrouwenwekkend

ik ben nieuwe belegger en heb als test 1000 euro op beleggingsrekening gestort 21/5. Bij controle op 29/5 zijn er nog geen beleggingstransacties gerealiseerd op de rekening. Klantenservice had geen bevredigend antwoord naar mijn mening.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Overzichtelijke en voordelige manier om pensioen op te bouwen

Qua service werd ik vrij snel geholpen via de chat. De website is overzichtelijk; in de mijn omgeving kan je eenvoudig zien wat er gebeurd met je geld. Ook de mogelijkheid om het risico profiel aan te passen is prettig. Het is helder inzichtelijk wat je rendement over x-aantal jaren is, met duidelijke disclaimers en geen aangedikte verhalen. Ook niet onbelangrijk: de rendementen zijn gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel en vriendelijk

werd snel geholpen via chatfunctie geen moeilijke vragen etc . top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Chat ging goed .Telefonisch onbereikbaar

Chat ging goed .Telefonisch onbereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

top en snel geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima!

Snelle reactie via de chat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Fijne partij, vriendelijke kundige mensen

Zowel mijn zzp-pensioen als een extra beleggingsrekening bij Brand New Day geregeld. Bij vragen krijg je snel en duidelijk antwoord, wachttijden bij de helpdesk zijn altijd minder dan een minuut. De producten die ze leveren zijn voor mij prima in orde en voldoen aan mijn wensen. Als je zelf in specifiek/losse aandelen wilt handelen kun je hier niet terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Duidelijk

Meteen ook actie ondernomen door medewerker, top dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en duidelijk!!

Ging goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

goed

goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Slecht

Een pensioenbank van deze tijd? We leven in Europa of leven jullie op een andere planeet. U laat verificatie over aan andere banken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
9

prima

Door Iris snel geholpen. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Zeer goed en snel geholpen met mijn vragen

De medewerker in de chat was vriendelijk en behulpzaam. Ik kreeg duidelijke antwoorden en hoefde niet lang te wachten. Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Netjes en goed behandelt

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Heel goed geholpen!

Ik ben heel goed geholpen daar een medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snelle en concrete antwoord op mijn vraag

zin is voldoende voor het allereerste klantencontact

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Niet best

Ik zou direct teruggebeld worden maar dat is tot op heden nog niet gebeurd

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Prima

Ik was wellicht wat wollig in de vraagstelling en daarmee kreeg ik wellicht niet direct de benodigde info. Echter, de toon was vriendelijk en mijn vragen zijn opgelost. Dus prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Transparant, scherp op de kosten, uitstekende bereikbaarheid,

Ik beveel jullie bij iedereen aan. Voldoende beleggingsmogelijkheden. 1 “minpunt” dat overigens de hele concurrentie ook heeft; je kunt na aankoop van een lijfrente niet meer belegd blijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

gekregen waar ik om vroeg

prima advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goed

Mijn activatie bleef op 'Leer uw klant kennen' staan. Tijdens contact via de chat werd dit gelijk opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

top!

hoeft niet lang te wachten. en werd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.