Filters

9

Eenvoudig te openen en mee te werken.

Eenvoudig te openen en ook later is het eenvoudig om mee te werken. Daarnaast vriendelijke mensen en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

Interne herbalancering onwenselijk en verstoord opbouw vermogen

Heden weer eens een issue gehad met uitvoering orders. Werd pas na week uitgevoerd ondanks de mogelijkheid in te voeren en aanwezige documentatie. Men was intern aan het herbalanceren, ook voor de dividend betaling. Order is nu veel te laat verwerkt. Andere koers, geen dividend.. Zorg dat je de voorkant en docu op orde heb. Ben een van de klanten van het eerste uur maar dit is niet zoals het in 2021 hoort! Afgezien dat je bij een grote portefeuille redelijk veel betaald. Goede fondsen, uitvoering slecht. Ga uitkijken naar andere leverancier. Vorige opmerkingen is ook niets mee gedaan en ben ook erg ontevreden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Beetje raar

De 'mijn documenten' zijn tijdelijk niet beschikbaar. Dan kun je dat via de website laten weten, en tevens dat ik er niet bij kan ok, maar ook de helpdesk niet bij de data kan, niet ok. Dus en qua informatie en qua IT niet goed. helaas, gr Ruud.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

snelle en juiste hulp

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima geholpen, duidelijk in de antwoorden

Zie hierboven, ik hoop dat de afhandeling van mijn verzoeken met dezelfde voortvarendheid gaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Prima service, onvoldoende beleggingskeuzemogelijkheden

Ik wil mijn geld niet meer belegd hebben in overgewaardeerde (dus inmiddels bubbelgevoelige) fossiele energiebeleggingen zoals olie- en kolenbedrijven. De keuzemogelijkheden binnen BrandNewDay bieden (voor zover ik kan achterhalen) niet de mogelijkheid om te beleggen in aandelen en fondsen zonder automatisch ook verplicht te investeren in dit soort producten. Waarna Vanguard mijn inleg ook nog gebruikt om op de Shell AGM te stemmen tegen voorstellen waar ik juist voor ben en vice versa. Daarom wil ik weg naar een andere partij (DeGiro), waarbij ik meer keuzevrijheid heb waarin mijn geld wel en niet geïnvesteerd wordt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel en goed

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Top

Makkelijk, gebruiksvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Prima service, UI kan beter

Uw medewerker heeft me uitstekend geholpen, niks te klagen. Jammer is wel dat het chatvenster (in Chrome) zodanig opent dat het veld waarin ik mijn tekst moet typen zich net onder de fold van de pagina bevindt. Doordat er bovenaan het chatvenster "like" en "dislike" knoppen zitten (actie buttons voor de klant) verwacht je dat je daar ook je tekst kwijt moet. Het is even zoeken voordat duidelijk wordt dat er eerst nog gescrolld moet worden. Erg onhandig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle service , uitstekende website om online zaken te regelen

Voor mij totaal nieuw pensioenbank. Ik kwam er terecht vanwege uitkering lijfrente polis met de complicatie ik in het buitenland woon. Digitale ondersteuning prima en eenvoudig om zelf te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Vraag mbt overschrijving

Mijn vraag werd heel snel opgepakt en beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Topservice, snelle en deskundige hulp

Heerlijke no nonsense, snelle en deskundige hulp

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle en goede service

Via de chat werd mijn probleem razendsnel opgelost. Het was prettig op deze manier zo snel geholpen te kunnen worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

goede bank

Duidelijke mogelijkheden met rekeningen, snelle service en geheel gemakkelijk alles via internet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Prima

Goed geholpen en duidelijke taal van de medewerker. Klasse

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima

Makkelijk, duidelijke en snelle terugkoppeling wanneer nodig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel, to the point, duidelijk

Chat functie werkt perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Goed maar met 1 echt negatieve kantekening

Ik woon in het buitenland en heb via 123lijfrente een lijfrente-uitkering laten ingaan bij deze bank. Dat op zich is vlot en netjes geregeld. Echter dan moet je ook vrijstelling voor loonheffing regelen bij de belastingdienst. Ik heb dat gedaan zodra dit in mijn ogen mogelijk was en per 15 april dit ook pas verkregen maar met ingang van 1 februari 2021 zijnde de ingangsdatum van de uitkering. De belastingdienst schreef me: "Indien er reeds inhoudingen hebben plaatsgevonden in 2021 dan zal de inhoudingsplichtige dat binnenkort gaan verrekenen." 123lijfrente schreef me: "Het is inderdaad gebruikelijk dat lopende het belastingjaar de te veel ingehouden bedragen nog verrekend kunnen worden door de inhoudingsplichtige partij. Van Brand New Day hebben wij ook altijd begrepen dat dit bij hen ook zo werkt. De bank zelf zegt: "Helaas doen wij dit alleen wanneer er sprake is van een fout aan onze kant, in dit geval heeft u de vrijstelling pas 2 maanden na de startdatum ingestuurd. Wij kunnen uw verzoek dus helaas niet in behandeling nemen. In mijn ogen een nette wijze om te zeggen: "Wij willen niet"

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Periodieke inleg aanpassen niet mogelijk via profiel

Ik wilde mijn periodieke inleg aanpassen vanaf een bepaalde datum. Dat kon ik nergens vinden dus ben ik met een medewerker gaan chatten. Die gaf aan dat dit helaas niet kon maar alleen via hem en gaf geen reden. Toen ik naar de reden vroeg bleek dat het niet in het systeem geïmplementeerd is. Dit vind ik als gebruiker erg vervelend want ik wil zelf controle hebben over mijn inleg. Later gaf de medewerker te kunnen zien dat ik dit met maandelijkse incasso deed via de bank, dit was ik zelf totaal vergeten en zag ik ook nergens in mijn profiel. Puntje bij paaltje, ik moest de inleg wel via chat door geven ivm 'administratie' in het systeem, de inleg zet ik via de bank zelf stop. Mijn advies om beter zichtbaar te maken hoe men de periodieke inleg kan aanpassen. - als gebruiker wil ik mijn inleg kunnen wijzigen via mijn profiel zodat het mij meer controle geeft. - als gebruiker wil ik de manier van inleg kunnen zien zodat ik me kan herinneren waar ik de inleg kan aanpassen. Hoop dat jullie hier iets aan hebben. Met vriendelijke groet, Lotte

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

onduidelijke procedure inz wachtwoord vergeten

Omdat ik mn wachtwoord niet meer wist, op "wachtwoord vergeten"geklikt waarna ik prompt de vraag krijg om gebr.naam en wachtwoord in te vullen. Beetje cirkeltje dan. Vervolgens via de chat mn vraag gesteld en kreeg alleen antwoord of ik Email voor nieuw wachtwoord ontving, Nee geantwoord. Vervolgens geen reactie op de chat meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

half uur moeten wachten op een onbevredigend antwoord.

Omar weet volgens mij niet echt waar hij mee bezig is..... sluit daarnaast chat zo maar af....

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Helemaal geweldig

Het werkt echt super. Klantenservice is echt perfect. Chatten/bellen altijd snel en adequaat reactie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Helder antwoord

Duidelijke voorlichting

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Super geholpen en snel

Super geholpen en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima beantwoording

Snelle beantwoording van mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.