Eenvoudig te openen en ook later is het eenvoudig om mee te werken. Daarnaast vriendelijke mensen en behulpzaam.
Beste Alex, bedankt voor het mooie cijfer 9! Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega's en dat u tevreden bent met uw rekening.
Heden weer eens een issue gehad met uitvoering orders. Werd pas na week uitgevoerd ondanks de mogelijkheid in te voeren en aanwezige documentatie. Men was intern aan het herbalanceren, ook voor de dividend betaling. Order is nu veel te laat verwerkt. Andere koers, geen dividend.. Zorg dat je de voorkant en docu op orde heb. Ben een van de klanten van het eerste uur maar dit is niet zoals het in 2021 hoort! Afgezien dat je bij een grote portefeuille redelijk veel betaald. Goede fondsen, uitvoering slecht. Ga uitkijken naar andere leverancier. Vorige opmerkingen is ook niets mee gedaan en ben ook erg ontevreden.
Beste Ralph, vervelend om te lezen dat u (wederom) een issue heeft ervaren rondom de uitvoering van uw orders. Dit is natuurlijk een van de belangrijkste punten op uw beleggingsrekening. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat dit essentieel voor u is. Per mail ben ik met een inhoudelijk antwoord op uw specifieke uitvoering teruggekomen. Hopelijk geeft deze duidelijkheid. Anders spreek ik u daar graag nog even over. In ieder geval wil ik u bedanken voor uw kritische blik en prettige beoordeling met betrekking tot onze klantvriendelijkheid.
De 'mijn documenten' zijn tijdelijk niet beschikbaar. Dan kun je dat via de website laten weten, en tevens dat ik er niet bij kan ok, maar ook de helpdesk niet bij de data kan, niet ok. Dus en qua informatie en qua IT niet goed. helaas, gr Ruud.
Beste meneer, het klopt inderdaad dat "Mijn Documenten" tijdelijk niet beschikbaar is. Dit wordt op dit moment opgelost door onze IT-afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Wij proberen dit zo snel mogelijk te verhelpen.
-
Beste Rene, bedankt voor uw review. Fijn dat u snel en goed geholpen bent door mijn collega. Wij zijn blij met het mooie cijfer 9!
Zie hierboven, ik hoop dat de afhandeling van mijn verzoeken met dezelfde voortvarendheid gaat
Beste Jorgen, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u de juiste antwoorden heeft gekregen op uw vragen.
Ik wil mijn geld niet meer belegd hebben in overgewaardeerde (dus inmiddels bubbelgevoelige) fossiele energiebeleggingen zoals olie- en kolenbedrijven. De keuzemogelijkheden binnen BrandNewDay bieden (voor zover ik kan achterhalen) niet de mogelijkheid om te beleggen in aandelen en fondsen zonder automatisch ook verplicht te investeren in dit soort producten. Waarna Vanguard mijn inleg ook nog gebruikt om op de Shell AGM te stemmen tegen voorstellen waar ik juist voor ben en vice versa. Daarom wil ik weg naar een andere partij (DeGiro), waarbij ik meer keuzevrijheid heb waarin mijn geld wel en niet geïnvesteerd wordt.
Beste Arthur, dank voor de feedback met betrekking tot onze beleggingsmogelijkheden. In onze wetenschappelijke beleggingsfilosofie volgen wij de groei van de wereldmarkt. In de wereldeconomie spelen dit soort industrieën nog altijd een rol. Vandaar dat deze sectoren dan ook nog altijd in onze fondsen zijn opgenomen. Ons huidige duurzame indexfonds filtert daarentegen wel al op een groot aantal maatschappelijke kwesties, enkel nog niet op de door u aangehaalde punten. Met het oog op de toekomst zijn ook wij ons bewust van de wens van de consument om anders (nog duurzamer) te beleggen. Hopelijk kunnen wij hier op termijn, in een product met een brede spreiding en wetenschappelijke basis, ook in voorzien.
prima
Beste a, b, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze klantenservice.
Makkelijk, gebruiksvriendelijk
Beste meneer De Boer, bedankt voor het mooie cijfer 9! Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze klantenservice.
Uw medewerker heeft me uitstekend geholpen, niks te klagen. Jammer is wel dat het chatvenster (in Chrome) zodanig opent dat het veld waarin ik mijn tekst moet typen zich net onder de fold van de pagina bevindt. Doordat er bovenaan het chatvenster "like" en "dislike" knoppen zitten (actie buttons voor de klant) verwacht je dat je daar ook je tekst kwijt moet. Het is even zoeken voordat duidelijk wordt dat er eerst nog gescrolld moet worden. Erg onhandig.
Beste Ivo, bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat mijn collega u goed heeft geholpen met uw vragen. Fijn dat u ons feedback geeft over het chatvenster wij nemen dit mee!
Voor mij totaal nieuw pensioenbank. Ik kwam er terecht vanwege uitkering lijfrente polis met de complicatie ik in het buitenland woon. Digitale ondersteuning prima en eenvoudig om zelf te doen.
Beste Pierre, wat leuk om uw bericht te lezen. Fijn dat de eerste ervaringen rondom de lijfrente-uitkering goed zijn. Als een van de weinige aanbieders kunt u vanuit het buitenland inderdaad bij ons terecht. En gelukkig erg gemakkelijk, online. Dank voor de mooie beoordeling!
Mijn vraag werd heel snel opgepakt en beantwoord.
Beste Y, fijn om te horen dat u op een snelle manier bent geholpen. Mocht er in de toekomst iets zijn, weet u ons te vinden!
Heerlijke no nonsense, snelle en deskundige hulp
Ha Maria, dank voor de mooie beoordeling. Erg leuk om te lezen dat de service zo wordt gewaardeerd!
Via de chat werd mijn probleem razendsnel opgelost. Het was prettig op deze manier zo snel geholpen te kunnen worden.
Beste Rik, fijn om te lezen dat uw probleem op een snelle manier is opgelost en bedankt voor de mooie beoordeling!
Duidelijke mogelijkheden met rekeningen, snelle service en geheel gemakkelijk alles via internet.
Beste Ton, fijn om te horen dat u zo te spreken bent over het gemak van onze rekeningen en de snelle service. Dank voor de mooie beoordeling!
Goed geholpen en duidelijke taal van de medewerker. Klasse
Beste J.W., bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega via de chat.
Makkelijk, duidelijke en snelle terugkoppeling wanneer nodig
Beste E. Van de Burgt, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn om te lezen dat u een duidelijke terugkoppeling heeft gehad van mijn collega.
Chat functie werkt perfect
Beste Pascalle, bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat uw vraag goed en snel door mijn collega via de chat is beantwoord. Wij zijn blij met het mooie cijfer 10!
Ik woon in het buitenland en heb via 123lijfrente een lijfrente-uitkering laten ingaan bij deze bank. Dat op zich is vlot en netjes geregeld. Echter dan moet je ook vrijstelling voor loonheffing regelen bij de belastingdienst. Ik heb dat gedaan zodra dit in mijn ogen mogelijk was en per 15 april dit ook pas verkregen maar met ingang van 1 februari 2021 zijnde de ingangsdatum van de uitkering. De belastingdienst schreef me: "Indien er reeds inhoudingen hebben plaatsgevonden in 2021 dan zal de inhoudingsplichtige dat binnenkort gaan verrekenen." 123lijfrente schreef me: "Het is inderdaad gebruikelijk dat lopende het belastingjaar de te veel ingehouden bedragen nog verrekend kunnen worden door de inhoudingsplichtige partij. Van Brand New Day hebben wij ook altijd begrepen dat dit bij hen ook zo werkt. De bank zelf zegt: "Helaas doen wij dit alleen wanneer er sprake is van een fout aan onze kant, in dit geval heeft u de vrijstelling pas 2 maanden na de startdatum ingestuurd. Wij kunnen uw verzoek dus helaas niet in behandeling nemen. In mijn ogen een nette wijze om te zeggen: "Wij willen niet"
Beste Martin, bedankt voor uw review. Hoe graag wij ook met terugwerkende kracht deze wijziging willen invoeren, helaas kunnen wij dit systeemtechnisch niet. Dit betekent niet dat de gehele correctie niet doorgevoerd kan worden. Het is namelijk mogelijk voor u om zelf de correctie door te voeren tijdens uw belastingaangifte. Wij vinden het erg vervelend dat wij u hierbij niet kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u dit alsnog met de Belastingdienst kunt regelen.
Ik wilde mijn periodieke inleg aanpassen vanaf een bepaalde datum. Dat kon ik nergens vinden dus ben ik met een medewerker gaan chatten. Die gaf aan dat dit helaas niet kon maar alleen via hem en gaf geen reden. Toen ik naar de reden vroeg bleek dat het niet in het systeem geïmplementeerd is. Dit vind ik als gebruiker erg vervelend want ik wil zelf controle hebben over mijn inleg. Later gaf de medewerker te kunnen zien dat ik dit met maandelijkse incasso deed via de bank, dit was ik zelf totaal vergeten en zag ik ook nergens in mijn profiel. Puntje bij paaltje, ik moest de inleg wel via chat door geven ivm 'administratie' in het systeem, de inleg zet ik via de bank zelf stop. Mijn advies om beter zichtbaar te maken hoe men de periodieke inleg kan aanpassen. - als gebruiker wil ik mijn inleg kunnen wijzigen via mijn profiel zodat het mij meer controle geeft. - als gebruiker wil ik de manier van inleg kunnen zien zodat ik me kan herinneren waar ik de inleg kan aanpassen. Hoop dat jullie hier iets aan hebben. Met vriendelijke groet, Lotte
Beste Lotte, bedankt voor de feedback. Voor de pensioenrekening-sparen is het helaas niet mogelijk om zelf de automatische incasso in MijnBND aan te passen, omdat dit (nog) niet is geïmplementeerd in het systeem. Onder het kopje 'Details' en vervolgens 'Inleg' kunt u zien hoeveel u periodiek inlegt en de wijze van inleg (automatische incasso of zelf storten). In uw geval stortte u het zelf met een automatische overboeking vanaf uw bank. De hoogte van deze storting kunt u alleen bij uw bank wijzigen.
Omdat ik mn wachtwoord niet meer wist, op "wachtwoord vergeten"geklikt waarna ik prompt de vraag krijg om gebr.naam en wachtwoord in te vullen. Beetje cirkeltje dan. Vervolgens via de chat mn vraag gesteld en kreeg alleen antwoord of ik Email voor nieuw wachtwoord ontving, Nee geantwoord. Vervolgens geen reactie op de chat meer.
Beste Y. Kostelijk, vervelend dat het niet lukt om uw wachtwoord te wijzigen. Wanneer u op 'Wachtwoord vergeten' bij de inlogpagina klikt, zou u normaal gesproken uw gebruikersnaam en e-mailadres moeten invullen voor een nieuw wachtwoord. Mocht het nog steeds niet lukken, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag bij het instellen van een nieuw wachtwoord.
Omar weet volgens mij niet echt waar hij mee bezig is..... sluit daarnaast chat zo maar af....
Beste Marcel, vervelend om te horen dat u lang heeft moeten wachten op een (onbevredigend) antwoord. Ik heb de chat zojuist even teruggelezen. Door een bug in ons systeem is het helaas niet mogelijk om kwartaalrapporten te downloaden voor Gouden handdrukrekeningen. Mijn collega was hier nog niet van op de hoogte, waardoor hij erg lang op zoek was naar een antwoord. Onze welgemeende excuses dat u lang heeft moeten wachten. Wij brengen u zo snel mogelijk op de hoogte zodra de bug is opgelost.
Het werkt echt super. Klantenservice is echt perfect. Chatten/bellen altijd snel en adequaat reactie!
Beste Ernst-Jan, heel erg bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het contact met onze klantenservice, dat is ons doel!
Duidelijke voorlichting
Wat fijn dat uw vragen duidelijk beantwoord zijn door een van mijn collega's. Hartelijk dank voor het mooie cijfer!
Super geholpen en snel
Beste Coraline, bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u snel bent geholpen met uw vragen. Wij zijn blij met het mooie cijfer 10!
Snelle beantwoording van mijn vragen.
Beste Alwin, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat uw vragen snel zijn beantwoord door mijn collega.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.