Filters

8

chat ok, maar telefonische bereikbaarheid op 7 mei niet mogelijk.

Bij het aanvragen van een lijfrente polis overboeken bleek geen telefonisch contact mogelijk en de site verwijzing was naar een niet ter zake doende onderdeel van de procedure, nl. het openen van een geheel nieuwe rekening i.p.v. een overzetting van een bestaand product.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Heldere uitleg van klantenservice

Ik had een vraag mbt invullen van een mutatieformulier voor een rekening om een 2e rekeninghouder toe te voegen. De medewerker van de klantenservice hielp mij met het invullen. Dit vond ik erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Met de medewerkers prima

Het duurde wat lang ik moest er veel geduld voor hebben was erg traag maar dat kan ook aan mijn tablet liggen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Klantgericht, snelle service en overzichtelijk

Momenteel ben ik sinds een week klant bij Brand New Day en ben ik erg tevreden over de service. Het aanbod is overzichtelijk, duidelijk en laagdrempelig. MijnBND is zeer duidelijk en het opties binnen het account worden simpel weergegeven. De klantenservice heeft me in deze korte periode uitstekend geholpen. Tot dusver enkel lof voor Brand New Day.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Goed, snel en vriendelijk.

Goed, snel en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

geduldig en correct...Laurens

correct en geduldig bedankt Laurens.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Kort en bondig mijn vragen beantwoord

Goed én snel geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Smooth experience

Looking at the numbers and costs, it all makes sense to go with BND. Experience itself very good, nice people, good follow ups, nice chatting and support by chat. Clean and fresh UI... An app would be the natural next step :) While it comes, I'll be an happy customer

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

5 minuten chatten met een medewerker van BND heeft me een stuk wijzer gemaakt.

De antwoorden die ik kreeg waren duidelijk en er werd snel op mijn vragen gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima ervaringen en rendement met BND!

Een paar jaar geleden een beleggingsrekening geopend, op dit moment een totaal netto rendement van 24%. Top dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

probleem opgelost

uitkering niet ontvangen, er blijkt een storing bij de ING. Ik heb de klantenservice van de ING eerst gebeld, maar die zei niet dat er een storing was maar dat ik geduld moest hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

zeer tevreden

Dit is mijn eerste keer dat ik chat en ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

video presentatie irritant

Laat aub de irritanten muziek weg bij een video presentatie

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Prima presentatie maar zonder nerveus muziekje volgende keer !

Prima, maar de nerveuse muziek leidt te veel af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Prettig en helder

Heldere uiteenzetting en prima uitleg. Echter tijdens de presentatie muziek op de achtergrond is veel te hard en wij ervaren dit als zeer storend. Waarom zoiezo muziek op de achtergrond, helemaal niet nodig?

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle en persoonlijke service

Zelfs na sluitingstijd werd mijn vraag nog beantwoord. En ook nog heel snel en met een doeltreffend antwoord. Fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Direct contact met deskundige en geduldige mensen met goede producten en lage kosten

Website is nu wel heel simplistisch geworden. Maar goed, alles werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Geweldige en snelle reactie, bedankt!

Snelle hulp en oplossing voor het probleem, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle response en anwoord op mijn vraag.

Een vraag gesteld via chat werd snel en adequaat beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goede resultaten, bereikbaarheid, telefonische hulp en filmpjes met informatie.

Soms is het wel even zoeken naar informatie over prestaties van een bepaald fonds. Voordeel is wel dat switchen nu vaker kan dan voorheen. Jammer vind ik wel dat een uitkerende pensioenrekening/lijfrente niet in aandelen kan, zeker nu met de idiote lage rente. Daar is zeker behoefte aan bij mensen die het risico kunnen lopen op een wisselende uitkering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Super deskundig en vriendelijk

Meedenkend met de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

goed plan

duidelijk en eenvoudig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Weinig ervaring met U

Mocht ik een vraag hebben dan bel is zeer soms.Altijd prima te woord gestaan. Wel jammer dat ik nooit in de pers of bij de financiele pagina's van de diverse dagbladen nooit iets over Brand New Day lees. Als ik uw naam lees hoor ik veelal nooit van gehoord. Vriendelijke groet, Wim van Litsenburg, Berlicum.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
8

Duidelijke taal

Vond het prettig om eens "te horen" in plaats van te lezen. Al zou ik graag vanwege mijn gehoorovergevoeligheid, en ik denk met mij vele anderen, de keuze willen hebben om de achtergrondmuziek te dempen of uit te zetten. Maar ga zo door!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Duidelijke uitleg in begrijpelijke taal.

Gelukkig geen moeilijke termen waar de doorsnee mens weinig van begrijpt. Ik ben er wel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.