Bij het aanvragen van een lijfrente polis overboeken bleek geen telefonisch contact mogelijk en de site verwijzing was naar een niet ter zake doende onderdeel van de procedure, nl. het openen van een geheel nieuwe rekening i.p.v. een overzetting van een bestaand product.
Beste Dick, bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij zijn vandaag telefonisch bereikbaar tot 21.00 uur. U kunt gerust telefonisch contact met ons opnemen. Het is mogelijk dat u even moet wachten totdat een collega beschikbaar is om u te woord te staan. Wij helpen u dan graag verder met uw vragen.
Ik had een vraag mbt invullen van een mutatieformulier voor een rekening om een 2e rekeninghouder toe te voegen. De medewerker van de klantenservice hielp mij met het invullen. Dit vond ik erg fijn.
Beste Wai Yi, bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega met het invullen van het formulier om een tweede rekeninghouder toe te voegen.
Het duurde wat lang ik moest er veel geduld voor hebben was erg traag maar dat kan ook aan mijn tablet liggen
Beste J. Eilander, bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij vinden het fijn dat u goed bent geholpen via onze chat door mijn collega. Soms is het mogelijk dat er meerdere klanten tegelijkertijd chatten, waardoor het iets langer duurt voordat u antwoord krijgt.
Momenteel ben ik sinds een week klant bij Brand New Day en ben ik erg tevreden over de service. Het aanbod is overzichtelijk, duidelijk en laagdrempelig. MijnBND is zeer duidelijk en het opties binnen het account worden simpel weergegeven. De klantenservice heeft me in deze korte periode uitstekend geholpen. Tot dusver enkel lof voor Brand New Day.
Beste Justin, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn heel blij met het mooie compliment. Wij proberen alle informatie inderdaad zo transparant en duidelijk mogelijk over te brengen op onze website en in MijnBND. Daarnaast vinden wij klantcontact erg belangrijk. Indien u in het vervolg vragen heeft, kunt u gerust via de chat, telefoon of e-mail contact met ons opnemen.
Goed, snel en vriendelijk.
Beste Peter, goed om te horen dat u ons aanbeveelt bij anderen. Wij zijn hier erg blij mee, bedankt voor uw review.
correct en geduldig bedankt Laurens.....
Beste Mieke, fijn dat u goed bent geholpen door Laurens! En wat een mooi cijfer geeft u ons, heel erg bedankt.
Goed én snel geholpen !
Beste J.A. De Jager, wat fijn dat u een review heeft achtergelaten. Wij zijn blij om te lezen dat u goed en snel bent geholpen door mijn collega. Bedankt voor het mooie cijfer 10!
Looking at the numbers and costs, it all makes sense to go with BND. Experience itself very good, nice people, good follow ups, nice chatting and support by chat. Clean and fresh UI... An app would be the natural next step :) While it comes, I'll be an happy customer
Dear Stefano, thank you for your review. We are happy to read that your experience with BND is positive. For us, the next step is indeed to create an app. This is high on our priority list.
De antwoorden die ik kreeg waren duidelijk en er werd snel op mijn vragen gereageerd.
Beste meneer Loogman, bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u duidelijke en snelle antwoorden heeft gekregen op uw vragen via onze chatfunctie. Wij zijn erg blij met het mooie cijfer 10!
Een paar jaar geleden een beleggingsrekening geopend, op dit moment een totaal netto rendement van 24%. Top dus.
Beste Edwin, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn om te lezen dat u tot nu toe al een goed rendement heeft behaald.
uitkering niet ontvangen, er blijkt een storing bij de ING. Ik heb de klantenservice van de ING eerst gebeld, maar die zei niet dat er een storing was maar dat ik geduld moest hebben.
Beste Thieu, het klopt inderdaad dat de betaling door ons is uitgevoerd. Het kan iets langer duren, voordat de waarde op uw rekening bij de ING te zien is. Onze excuses voor het ongemak.
Dit is mijn eerste keer dat ik chat en ik ben zeer tevreden
Beste Rob, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega via de chat.
Laat aub de irritanten muziek weg bij een video presentatie
Beste Jan, wat vervelend dat u zich irriteert aan de muziek. Wij proberen onze video's zo leuk mogelijk te maken, vandaar dat wij muziek hebben toegevoegd. Wij nemen uw feedback mee.
Prima, maar de nerveuse muziek leidt te veel af.
Beste Marcel, bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de prestaties. Wat vervelend dat u het muziekjes niet fijn vindt. Wij nemen uw feedback mee.
Heldere uiteenzetting en prima uitleg. Echter tijdens de presentatie muziek op de achtergrond is veel te hard en wij ervaren dit als zeer storend. Waarom zoiezo muziek op de achtergrond, helemaal niet nodig?
Beste Marcel, bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u de uitleg helder vond. Wij nemen uw feedback over de muziek op de achtergrond zeker mee.
Zelfs na sluitingstijd werd mijn vraag nog beantwoord. En ook nog heel snel en met een doeltreffend antwoord. Fijn!
Beste Melisse, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat uw vraag alsnog goed en snel is beantwoord.
Website is nu wel heel simplistisch geworden. Maar goed, alles werkt.
Beste Albert, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze klantenservice, producten en kosten. Wij proberen op onze website alle informatie zo simpel mogelijk te communiceren. Wij nemen uw feedback zeker mee om de website naar een nog hoger niveau te tillen.
Snelle hulp en oplossing voor het probleem, bedankt!
Beste Marcel, bedankt voor het mooie cijfer 10. Wij zijn blij om te lezen dat uw probleem snel is verholpen door mijn collega!
Een vraag gesteld via chat werd snel en adequaat beantwoord.
Beste Michel, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij dat u goed bent geholpen door mijn collega via onze chat. Als u in het vervolg vragen heeft, weet u onze chatfunctie te vinden.
Soms is het wel even zoeken naar informatie over prestaties van een bepaald fonds. Voordeel is wel dat switchen nu vaker kan dan voorheen. Jammer vind ik wel dat een uitkerende pensioenrekening/lijfrente niet in aandelen kan, zeker nu met de idiote lage rente. Daar is zeker behoefte aan bij mensen die het risico kunnen lopen op een wisselende uitkering.
Beste Caroline, bedankt voor uw review. Wij zijn erg blij met het mooie cijfer 8! Wij begrijpen dat het ook wenselijk is om een Lijfrente-uitkering op basis van beleggen aan te kunnen vragen. Wij nemen uw feedback zeker mee voor in de toekomst!
Meedenkend met de klant
Beste Johan, bedankt voor het mooie cijfer 9! Wij proberen inderdaad zo veel mogelijk mee te denken met onze klanten. Wat fijn dat dit ook opgemerkt wordt. Bedankt voor het mooie compliment.
duidelijk en eenvoudig
Beste Frans, fijn om te lezen dat alles duidelijk is en u achter onze visie staat. Bedankt voor de 10/10!
Mocht ik een vraag hebben dan bel is zeer soms.Altijd prima te woord gestaan. Wel jammer dat ik nooit in de pers of bij de financiele pagina's van de diverse dagbladen nooit iets over Brand New Day lees. Als ik uw naam lees hoor ik veelal nooit van gehoord. Vriendelijke groet, Wim van Litsenburg, Berlicum.
Beste heer/mevrouw Van Litsenburg, fijn om te lezen dat u tijdens de contactmomenten altijd goed te woord bent gestaan. Wat betreft uw vraag over de pers of financiële bladen zien wij het ook graag vanuit de andere kant; geen nieuws is goed nieuws. Wij blijven nog altijd hard groeien en verwachten dat deze groei onze naamsbekendheid alleen maar ten goede gaat komen. Mocht u een keer even willen spreken met een van ons, kunt u altijd even bellen! Wij staan u graag te woord.
Vond het prettig om eens "te horen" in plaats van te lezen. Al zou ik graag vanwege mijn gehoorovergevoeligheid, en ik denk met mij vele anderen, de keuze willen hebben om de achtergrondmuziek te dempen of uit te zetten. Maar ga zo door!!!
Beste Sir_iMac, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn om terug te lezen dat een videoboodschap wordt gewaardeerd! Wat betreft de achtergrondinfo; wij nemen uw feedback hierin zeker mee.
Gelukkig geen moeilijke termen waar de doorsnee mens weinig van begrijpt. Ik ben er wel blij mee
Beste Rob, dank voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat we onze producten/prestaties in begrijpelijke taal kunnen overbrengen.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.