Duidelijk en eenvoudig beleggen bij BND. Soms duurt het wat langer bij verwerking bij aankoop van beleggingen. Het is wel goed zichtbaar wat men aan het doen is achter de schermen. Volgens mij zou de verwerking sneller kunnen in deze digitale wereld, deze duurt bijna een week. De binnengekomen gelden zijn wel direct zichtbaar, voor mij is dit belangrijk dat dit direct zichtbaar is als controle voor bevestiging van overboeking vanuit een andere bank, zeker voor grote bedragen.
Beste Jack, wij zijn erg trots op uw cijfer, bedankt! Helaas kan er bij indexfondsen slechts eenmaal per werkdag gehandeld worden. Wanneer wij een storting ontvangen, worden er beleggingen aangekocht tegen de slotkoers van de werkdag na ontvangst. De aankoop vindt vervolgens de volgende werkdag plaats en is de werkdag daarna verwerkt in MijnBND. Hierdoor lijkt het soms dat de verwerking sneller zou kunnen, maar uw beleggingen zijn dan al aangekocht.
Een herbalanceer opdracht gegeven in het weekend, was de vrijdag erna nog niet verwerkt. Dat vind ik niet echt bourgondische service. Met een beurskrach is de arme particulier dus altijd de sjaak. De bereikbaarheid is top; alleen de verwerkingssnelheid van opdrachten mag wel wat omhoog.
Beste Karin, helaas kan er bij indexfondsen slechts eenmalig per werkdag gehandeld worden. Bij een herbalancering moeten er eerst beleggingen verkocht worden, waarna er met de opbrengstwaarde nieuwe beleggingen aangekocht kunnen worden. Vervolgens moet de order nog verwerkt worden. Hier gaan helaas een aantal werkdagen overheen. Een beurskrach is onvermijdelijk. Gemiddeld eens in de 10 jaar komt er een moment dat de beurzen in korte tijd fors dalen of voor langere tijd in het rood staan. Die rode cijfers zijn beangstigend en vele beleggers voelen dan ook de drang om op zulke momenten te handelen. Maar juist in dergelijke tijden kan het lonen om als particuliere belegger de lange termijn voor ogen te houden. Om door de rode cijfers heen te kijken. En om u vast te houden aan uw plan.
relevante en tijdige info en zo op de hoogte blijven van je financieel producten die, mijns inziens, goed worden beheerd.
Beste Jos, wat een mooi cijfer, bedankt! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening.
rekening moest omgezet worden en dat ging vrij lastig.
Beste Tim, het omzetten naar een zakelijke rekening vergt veel administratief werk omtrent de identificatie. Fijn dat u tot een goede oplossing met ons bent gekomen en het uiteindelijk is gelukt!
Leuke video - informatief en goed te volgen, ook voor mensen die niet actief beleggen zoals ik, maar wel willen weten hoe het er voor staat met mijn beleging bij BND. Ik zou het leuk vinden als er ieder kwartaal zo'n video verschijnt!
Beste Stefan, leuk om te horen dat u enthousiast bent over de video. Ieder kwartaal verschijnt er een beleggingsbericht!
Makkelijk en overzichtelijk en prima service. Heel plezierig om op deze manier rendement te halen uit je geld
Beste Frank, fijn om te horen dat u zo enthousiast over onze service bent. Wij zijn erg blij met het cijfer dat u ons geeft.
Geen 5 sterren omdat het voor mij nog wel wat diepgaander mag. Maar ik snap dat dit niet voor alle klanten geldt. Verder top!
Beste Jildou, het beleggingsbericht dat wij elk kwartaal publiceren gaat dieper in op het stukje beleggen. Wij zijn erg blij met het cijfer dat u ons geeft, bedankt!
Ik werd snel via chat geholpen. Mijn vragen werden snel beantwoord. Vrij snel kwam het probleem te voorschijn en werd voor mij duidelijk hoe te handelen. Werkt snellen dat telefoon.
Beste Bram, wij zijn blij om te lezen dat u onze chat als een goede toevoeging op onze service ervaart. Het is inderdaad efficiënt om korte vragen via de chat te bespreken. Bedankt voor het mooie cijfer 9!
x
Beste A.M., fijn dat u tevreden bent met onze service! Wij zijn blij met het mooie cijfer.
Duidelijke website en informatie over de gewenste rekening, geen ellenlang juridisch gebrabbel..!!!
Beste Gerard, wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze website en klantenservice. Wij streven ernaar om alle informatie zo duidelijk en transparant mogelijk voor onze klanten beschikbaar te stellen. Bedankt voor het prachtige cijfer!
Ik heb via de chat functie contact gehad met de support functie en ben onder de indruk van de snelheid en de gedegenheid van de antwoorden.
Beste Claude, heel erg bedankt voor het cijfer 10! Wat fijn dat u tevreden bent met onze snelheid en kwaliteit via de chat. De chat is een goede optie om korte vragen te stellen als dit makkelijker is voor u dan bellen.
Mijn eerdere ervaring was niet prettig, ik werd aan de telefoon eniet serieus genomen. Vandaag via de chat wel
Beste Lucy, het is uiteraard niet de bedoeling dat u niet serieus wordt genomen. Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen via de chat. Bedankt voor het mooie cijfer 10!
Zocht informatie mbt product voorwaarden. Werd meteen beantwoord. Lekker effectief en efficient dus. Goed werk!!
Beste Jan, bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn om te lezen dat u snel een antwoord kreeg op uw vraag van mijn collega via de chat.
.
Beste Robert, bedankt voor het mooie cijfer 8!
Duidelijk, makkelijk, transparant, goede service en helpdesk. Relatief weinig kosten. Mooi product. Geeft mij een goed gevoel hierbij te beleggen. Wat ik bij andere instanties b.v. niet hebt. (raar eigenlijk want je ziet elkaar niet in de digitale omgeving) Persoonlijk zou ik de waarde beweging van alle fondsen en mijn fondsen (over een x periode) wat makkelijker terug willen zien in "mijn omgeving"
Beste Jan, bedankt voor het mooie cijfer 9! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze producten en service. Wij nemen uw feedback over de zichtbaarheid van de waarde beweging van alle fondsen mee.
Het duurde heel lang voordat er een antwoord kwam. Ik belde ondertussen ook voor een andere vraag (aangezien mijn eerste vraag al lang duurde) en kreeg een jongeman aan de telefoon die klonk alsof hij er niet zo'n zin in had. Erg ongeïnteresseerd. Niet een heel fijne ervaring, helaas.
Beste Mirte, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u zowel via de chat als via de telefoon geen goede ervaring heeft gehad. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij gaan intern actie ondernemen. Indien u nog steeds een vraag heeft, kunt u gerust contact met ons opnemen. Wij helpen u graag!
via chat geprobeerd info te krijgen en zaken te doen. Naar een volgend loket verwezen.
Beste Wim, bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u geen antwoord heeft gekregen op uw vraag via de chat. Onze excuses hiervoor. Indien u nog steeds vragen heeft, is het altijd mogelijk om via de e-mail of telefonisch contact met ons op te nemen. Dan helpen wij u graag alsnog!
Ik ben erg tevreden over BND. Overzichtelijk en heldere producten! Goede website en goed bereikbaar. Voor mij voelt het prettig ontzorgd en geld staat op een goede plek waar ik een mooi rendement kan halen.
Beste Marcel, bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze producten en klantenservice. Als u in het vervolg vragen heeft, kunt u gerust contact met ons opnemen.
Prima en vlot geholpen
Beste R. Post, bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega.
Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag en bovendien wordt de uitkering vergeleken met loon . Dat is onzin: het is mijn geld dat door bnd wordt beheerd
Beste Jan, Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u geen duidelijk antwoord heeft gekregen op uw vraag via de chat. Onze excuses voor het ongemak. Helaas is het niet mogelijk om via deze review in uw persoonlijke situatie mee te kijken. Indien u alsnog meer informatie wilt ontvangen over uw situatie is het altijd mogelijk om een e-mail te sturen naar: [email protected]. Wij helpen u graag verder!
Verder geen commentaar.
Heb direct antwoord gekregen en alles is duidelijk
Beste Concepcion, bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn dat u blij bent met onze chatfunctie. Indien u de volgende keer vragen heeft, kunt u gerust onze chatfunctie gebruiken!
Ik stelde een simpele vraag via de chat waarbij de medewerker gelijk al vroeg of ik wilde bellen met de klantenservice zodat ze "met mij mee konden kijken", dat moet toch ook via chat kunnen...
de mail is wel verwarrend, er zouden nog acties openstaan maar de mail is waarschijnlijk bedoeld voor alle klanten want dat was bij mij niet het geval.
Beste Anne, bedankt voor het mooie cijfer 10. Fijn dat u tevreden bent met de snelle reactie. Het is mogelijk dat de automatische e-mail net verstuurd was, voordat mijn collega's de gelegenheid hebben gehad om de openstaande acties af te ronden. Onze excuses voor het ongemak. Fijn dat alle acties zijn afgerond!
Het activeren van rekening ging prima en vlot. Ben benieuwd naar mijn ervaringen in toekomst. Dit is natuurlijk voor mij van groot belang dat de rente op mijn rekening zo hoog mogelijks. Dit bepaalt dus mijn tevredenheid. Het chat contact met Matthijs was plezierig en duidelijk.
Beste Karin, dank voor het vertrouwen en het openen van de rekening! Leuk om te horen dat wij er een nieuwe spaarklant bij hebben. Ik kan mij goed voorstellen dat de hoogte van de rente meeweegt in de tevredenheid. Hopelijk kunnen wij u zowel op dat gebied als op het gebied van service ook in de toekomst minimaal net zo tevreden houden. Mocht er de komende tijd iets zijn waar we u mee kunnen helpen, laat het ons vooral weten. Wij helpen u graag!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.