Zie titel
Beste Peter, bedankt voor de mooie beoordeling. Het is altijd prettig om te horen dat u op een duidelijke manier een (snel) antwoord heeft ontvangen.
Ik ervaar nu dat bij de overgang naar het nieuwe systeem ook de verrekening van de kosten anders verloopt. Hier is bij de overgang niets over gezegd. Bij navraag wordt er verwezen dat je dit op de site had kunnen vinden. Dit vind ik te gemakkelijk. BND had bij de overgang in 1 zin kunnen vermelden dat ook de kostenverrekening wijzigt en dan vervolgens naar de betreffende documentatie kunnen verwijzen. Ik krijg nu toch een beetje het kleine lettertjes syndroom. Jammer.
Beste Peter, allereerst bedankt voor de feedback. Wij waarderen de moeite die u heeft genomen om een reactie achter te laten. Los van de prettige beoordeling op de categorieën, is het vervelend om te lezen dat u zich zo voelt over de wijziging van de verrekening van de kosten. De aangepaste kostenverrekening is namelijk juist in het leven geroepen om nog transparanter naar onze klanten te kunnen communiceren. Er is, in onze ogen, nu een duidelijker onderscheid in de kostenposten. In de totale kosten is niets gewijzigd. Mocht u hier nog een keer over willen praten, kunt u ons altijd telefonisch of per e-mail bereiken!
aardig, behulpzaam, snel antwoord op de vraag
Beste Peggy, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn dat u snel een antwoord heeft gekregen op uw vraag.
De producten zijn duidelijk en eenvoudig in gebruik. De service is erg goed, vriendelijk en kundig.
Beste Carolien, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn dat u tevreden bent met de service en de producten die wij aanbieden.
goede info en suggesties
Beste Daan, fijn dat u goede informatie en suggesties heeft gekregen van mijn collega. Wij zijn erg blij met het cijfer 10!
Oplichtersbedrijf hoge kosten en totaal niet transparant zouden geen vergunning mogen hebben werken met tussenpersonen merendeel zijn ook regelrechte oplichter Geen zaken meedoen
Prima service op deze manier, erg snel en kundige medewerkers
Beste mevrouw Van Doorn, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u blij bent met onze service.
Medewerker kon mij snel helpen met het vinden van de juiste documenten.
Beste Hugo! Heel erg bedankt voor de 10! Fijn dat u snel geholpen bent door een van mijn collega's.
Snel en accuraat
Bedankt voor het mooie cijfer, Lydia! Daar zijn wij erg blij mee.
Ik vind jullie erg laat met het weergeven van de koersen van de beleggingsfondsen, daar mogen jullie best in verbeteren. Ik vergelijk graag jullie fondsen met de (grotere) indices, zoals DowJones en AEX, maar daar zit teveel vertraging in.
Beste Toine, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze website! Bedankt voor uw feedback, wij zijn daar erg blij mee. Omdat wij met slotkoersen werken, die pas aan het einde van de dag bekend zijn, zijn de koersen altijd van de vorige werkdag. Wij doen ons best om deze dagelijks zo snel mogelijk te updaten.
Snelle reactie, antwoord waar ik iets mee kan. Fijn!
Beste Tamara, hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service, daar doen wij het voor!
Duidelijk
Beste Peter, een perfecte review én u raadt ons aan. Geweldig om te lezen! Dank.
Aangezien ik de meeste jaren geen of weinig jaarruimte heb, krijg ik weinig tot geen belasting terug van mijn inleg. Ik moet straks echter wel het volle pond aan belasting betalen over de uitkering. Dat maakt voor mij deze vorm van vermogen opbouwen bij nader inzien niet erg interessant. Had ik ff eerder moeten bedenken (toen bleek dat de jaarruimte onvoldoende was). Nu breng ik straks vooral geld naar de belasting. Inmiddels zit ik op een punt waarbij ik geen alternatief heb, dan te stoppen met inleggen en de uitkering over 6 jaar af te wachten. Als ik geluk heb en de rekening rendeert nog goed, dan blijft er misschien toch nog iets leuks over na aftrek van de belasting. Misschien is iets betere voorlichting over het risico van beperkte jaarruimte op zijn plaats. Misschien is mijn gedachtegang in deze niet juist, maar dit is hoe ik het met mijn beperkte financiële inzicht nu bekijk.
Beste Wilfried. Graag vertel ik u dat de belastingpercentages dalen wanneer u de AOW leeftijd bereikt. U betaalt dus gelukkig niet de volle pand aan belasting bij de uitkering. Daarnaast, ondanks dat u niet meer wilt inleggen, kan uw inleg de komende 6 jaar meer waard worden. Dat lijkt ons helemaal geen slecht idee.
Ik vind het wel fijn als middels een chat antwoorden kan krijgen op mijn vragen. Wel is het lastig dat er al snel een adviseur nodig is voor de lastige en want minder voor de hand liggend ezaken.
Beste David. Goed om te horen dat de chat u bevalt! Als execution-only instelling kunnen wij u inderdaad niet met alles helpen, omdat wij simpelweg niet voldoende inzage hebben in uw financiële situatie.
Snelle response en medewerker weet waar hij over spreekt.
Ha Wesley, fijn om te horen dat je de service als zodanig hebt ervaren! Bedankt voor de review.
via de chat, goed en snel de informatie gekregen die ik nodig had
Beste Bart, wat een fijne review. Bij eventuele vervolgvragen, weet u ons (en de chat!) te vinden.
Wij zijn nu een aantal jaar klant bij Brand New Day. Doorgaans verloopt alles soepel en zijn ze erg behulpzaam als we vragen hebben. Ook erg fijn dat ze lang bereikbaar zijn en naar onze ervaring weinig tot geen wachttijd hebben als we contact zoeken.
Beste S. Super fijn om te lezen dat u weinig tot geen wachttijd ervaart. Dat is ook precies waar wij voor staan! Wij willen dat u direct iemand aan de lijn krijgt, die u meteen kan helpen.
Lekker snel en goed en overzichtelijke website
Beste Hans. Goed om te horen dat wij u een fan bent van onze website. Hartelijk dank voor het prachtige cijfer.
Snel en adequate geholpen
Beste Kors. Heel fijn om te lezen dat wij u snel en adequaat hebben kunnen helpen. Daar gaan wij mee door!
zie boven
Beste Hans. Ik zie dat wij op alles goed scoren, behalve op de website. Wilt u eventueel in een e-mail naar [email protected] toelichten wat u niet fijn vindt aan onze website? Uw feedback stellen wij zeer op prijs.
Snel en correct geholpen
Beste Wilma. Dank voor de mooie 9! Goed om te horen dat u snel en correct bent geholpen door ons.
Probleem met het aanmaken van een nieuwe ww - Daar heeft Olivier prima mee geholpen.
Beste Menno, Bedankt voor de mooie review! Ik geef door aan Olivier dat u tevreden bent over de geboden hulp.
Zie hier boven
Beste Machiel, Wat een mooie review! Goed om te lezen dat u tevreden bent.
voldoende snel antwoorden op mijn vragen gekregen
Beste JJHG, bedankt voor de super beoordeling! Goed om te lezen dat u snel bent geholpen.
prettig
Beste Bas, bedankt voor de mooie review! Daar worden wij vrolijk van.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.