Filters

10

Professioneel snel accuraat

App contact was prima. Jammer dat bnd geen app voor iphone heeft. Omslachtig om steeds in te loggen op de site. Niet van deze tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Lekker kort en snel antwoord - duidelijk dus.

Had een korte snelle vraag en die werd ook snel beantwoord. Maar heel kort hoeven wachten in de chat, korter dan werd aangegeven, en dat is prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
9

goed bereikbaar, prima geholpen

Ik wordt hier prima geholpen, dat is bij andere banken wel anders, tot nu toe is het top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima

mijn vraag is beantwoord en ik word teruggebeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
3

slecht lezen, dan wel niet begrijpen van de vraag (kennis of ervaring ontbreekt?)

zie opmerking hierboven

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel mijn probleem opgelost via de online chat.

Snel mijn probleem opgelost via de online chat, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Prima geholpen

Ik had een paar vragen en was snel en professioneel geholpen met direct antwoorden op mijn vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

zeer snel geholpen via chat

via chat de servicedesk benaderd, zeer snel en kundig geholpen. Binnen enkele minuten antwoord op mijn vraag. Geen wachttijd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

mijn rekeningen zijn onterecht geblokkeerd

Vanaf 2011 (vanaf het begin dus) heb ik rekening bij BND. In 2016 heb ik mij ten kantore gelegitimeerd. Nu in 2021 worden mijn rekeningen geblokkeerd en tegelijkertijd word ik geinformeerd dat ik mij moet heridentificeren. In mijn beleving de omgekeerde wereld en zeer klantonvriendelijk. Nu mijn jurist hier vragen over stelt wordt er zelfs geinsinueerd dat er iets niet klopt met mij omdat ik weiger en kopie van mijn id te versturen. Dat terwijl ik vanaf het eerste gesprek heb aangegeven dat ik niet weiger, maar problemen er mee heb dat er eerst wordt geblokkeerd en vervolgens wordt gevraagd om een kopie id. Banken hebben blijkbaar macht over je geld en je kan er zelf niets aan doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
2

Wat een waardeloze bedoening

Zolang je klant bent is alles best redelijk geregeld. Zodra je er vanaf wil, drama drama drama. ben nu al bijna 1,5 week bezig van mijn account af te komen. Volgens de algemene voorwaarden volstaat een mailtje, maar nee hoor. Alles gaat traag trager traagst. Hopelijk ben ik nu binnen enkele dagen van deze onzin af.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Direct en deskundig geholpen via de chat

Ik had een problemen met het downloaden van het jaaroverzicht en ben via de chat direct geholpen. Het contact via de chat was zeer vlot en via email zijn mij de benodigde bestanden toegestuurd. Hoewel de website voorts gebruiksvriendelijk is, moet er wel even worden gekeken naar het probleem met downloaden. Wellicht heeft het probleem te maken met mijn rekening, maar het kan ook zijn dat meerdere mensen hier mee te maken krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

Niet snappen van vraag

Het duurde helaas 40 minuten chatten, vele verwijzingen doorverwijzingen en aannamens voordat mijn vraag "Hoe kan ik de tenaamstelling controleren", beantwoord werd. Antwoord:" BND stuurt een mail waar u de tenaamstelling kunt controleren".

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Direct antwoord op mijn vraag

Zeer snel informatie via de chat gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Ongelofelijk slechte service

Heb enige tijd geleden contact met ze gezocht voor een beleggingsrekening. Ben niet eens teruggebeld voor aanvullende informatie. Net wederom ze het voordeel van de twijfel gegeven en ze komen opnieuw hun afspraken niet na. Als dit het begin is van een langdurige financiële relatie, is het wel een hele slechte start, dus ik ga mijn geld niet bij hen stallen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en duidelijk, heel fijn!

Fijne snelle service, behulpzaam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

altijd tevreden geweest nu niet meer

Ik moet eerst mijn offerte goedkeuren voordat ik mijn rekning in kan zien. Belachelijk me dwingen een offerte die ik niet gezien heb akkoord te geven voor dat ik hem gezien heb en mijn rekening niet tegankelijk laten zijn zonder die akkoord. zie zin "Ga akkoord met de voorwaarden en offerte van uw rekening". Het spijt me maar ik ga mijn beleggingen uit laten betalen via een partij die geen rare voorwaarden heeft. Groeten Theo

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Voor ik het wist onbedoeld tweede rekening geopend

Nadat ik een rekening had geopend (dat ging snel en makkelijk) kreeg ik een mail dat ik moest inloggen om nog een paar stappen te doorlopen. De enige mogelijkheid om iets aan te klikken was “nieuwe spaarrekening openen”. Die klikte ik aan en toen had ik onbedoeld een 2e rekening geopend... Ik kon nergens vinden hoe ik die kon beëindigen. Gelukkig vond ik de chat-mogelijkheid, daar werd snel gereageerd en ik kreeg desgevraagd email adres waar ik kon verzoeken de 2e rekening op te heffen. Mij is nog niet duidelijk of de eerste rekening nu wel of niet is geactiveerd... Berichtgeving op de website erg onduidelijk. En als ik rekening 2 bekijk en terug wil naar rekening 1, word ik uitgelogd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Het gaat hard achteruit

In het begin was Brand New Day eenvoudig en duidelijk: Pensioenopbouw voor particulieren tegen lage kosten. Na inloggen kreeg ik te zien wat ik betaald had, welke kosten waren berekend en wat het rendement was. Precies helemaal goed. Nu krijg ik een startpagina met 3 opties: Particulier, bedrijfspensioen en adviseur. Ik kies 'particulier' en daarna inloggen. Dan krijg ik 5(!) opties: Particuliere gebruiker, Adviseur particulier, Werknemer bedrijfspensioen, Werkgever bedrijfspensioen en Adviseur bedrijfspensioen. Dat moet toch simpeler kunnen? Als ik dan ingelogd ben kan ik kiezen uit 3 rekeningen. Dit schijnt iets van doen te hebben met wettelijke regelingen, maar toch: Ik ben 1 persoon en heb maar 1 pensioen. Als ik dan een keuze maak voor een rekening krijg ik een pagina met koffiedik kijken: Slechte markt, Normale markt, Goede markt. Na veel zoeken en klikken vind ik de pagina met de feiten: Wat heb ik betaald wat waren de kosten en wat is het rendement. Wat mij 10 jaar geleden na inloggen meteen duidelijk was kost nu een minuut zoeken en klikken. De feiten zijn nu niet meer direct per jaar inzichtelijk, maar het is een rendement sinds het openen van mijn rekening. Dat zegt helemaal niets. Het meest gangbare is om een rendement per jaar te laten zien. Nu moet ik eerst weer klikken of zelf gaan uitrekenen wat het rendement is. Zomaar een rendement in procenten, zonder dat de periode waarover dat rendement behaald is, is non informatie! Een pensioen is een saai en emotieloos product. Voor mij hoeft het niet Calvinistisch in kosten en Bourgondisch in service te zijn. Eenvoudig en Duidelijk is ruim voldoende. Waar ik mij zorgen om maak is dat de marketingafdeling die druk bezig is om emotie in het product te stoppen, straks zo veel geld kost dat jullie de kosten moeten gaan verhogen. En dat jullie als gevolg daarvan nog meer communicatie-mensen moeten gaan aannemen die dan aan jullie klanten moeten gaan uitleggen waarom het allemaal duurder wordt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Vraag over mijn jaaroverzicht

Ik had een vraag over mijn jaaroverzicht, omdat ik van mening was dat de bedragen die daarin werden genoemd niet klopten. Ik heb via de chatfunctie contact opgenomen. Werd binnen een minuut geholpen en ik had heel snel een adequaat antwoord en werden mij aanvullende stukken toegestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

Buiten gewoon

Correcte snelle afhandeling, GVS

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

Verademing

Mijn ervaring is een opgelucht gevoel dat de BND Bank mijn lijfrente klus wél klaart. Een chat contact was snel en helder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima! Positief. Inhoudelijk persoonlijk antwoord!

prima! Positief. Inhoudelijk persoonlijk antwoord!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Vermoeiende ervaring

Gelukkig had ik een aantal vrije dagen om een poging te doen om mijn beleggingsrekening te sluiten. Het kostte me al een week om de verificatie af te ronden. Telkens moet je chatten of bellen om meer informatie te krijgen. Mijn fonds komt uit het stenen tijdperk en ik wil hier graag vanaf. Het brengt me meer hoofdpijn dan rendement. De medewerkers van Brand New Day zijn aardige mensen maar eigenlijk zou een keer bellen of chatten voldoende moeten zijn. Ik ben inmiddels twee weken verder en ik kan eindelijk inloggen. Nu ben ik een poging aan het doen om de fondsen uit te keren. Ik vrees dat Covid-19 nog eerder van de aarde verdwenen is dan dat ik mijn rekening gesloten krijg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Erg fijn

Fijn dat je kan chatten en daardoor dingen snel geregeld kan hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

kan beter

antwoord op belangrijke dingen wil ik per post, was erg kort doen wij niet aan milieu en kosten. voorwaarden verplicht aanklikken dat ik akkoord ga met digitaal alles te ontvangen.. ga daar dus niet mee akkoord.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.