De start van het openen van een rekening bij u verliep nogal hobbelig; vermoedelijk niet uw schuld. U heeft me hierbij adequaat bij gestaan en ook nu weer prettig geholpen.
Beste Ans, Fijn dat wij u konden helpen! Bedankt voor uw positieve woorden.
heel veel ging fout, rekening openen duurde bijna 45 min. nu al spijt!
Beste Vincent, Wat vervelend om te lezen dat de aanmelding niet is verlopen zoals u verwachtte. Ik ben bang dat er inderdaad iets niet helemaal goed is gegaan. Onze excuses voor het ongemak. Fijn dat u even contact op heeft genomen met onze klantenservice, zodat wij u konden helpen. Ik zie dat de rekening inmiddels is geactiveerd. Mocht er iets zijn waarmee wij u van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag!
bij het invullen vd vragen v bnd liep ik vast op staortingscategorie - daar ben ik goed mee geholpen
Beste Ralph, Fijn dat u zo goed bent geholpen! Bedankt voor uw positieve review :)
Om een totaaloverzicht te krijgen met koersen per datum 31-12 van de individuele fondsen moet je als klant zelf gaan uitzoeken en puzzelen en een index berekening maken om tot een koers per 31-12 te komen. Dit moet je dan doen via https://new.brandnewday.nl/fondsen-en-koersen en dan zelf via het rendement t.o.v. de aankoopdatum een berekening maken om tot de koers te komen. Dit is ongelofelijk dat een klant dat zelf handmatig moet doen en BND hier geen rapport (of rapportagemogelijkheid) voor ter beschikking stelt.
Beste Arjen, Bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat wij geen tool hebben waarmee u per dag kunt terugzien wat de waarde en koers was van uw persoonlijke portefeuille. Echter, via de fondsen & koersen webpagina vindt u gemakkelijk de slotkoers per datum per fonds en modelportefeuille. Dit hoeft u dus niet zelf te berekenen aan de hand van uw rendement en aankoopdatum. En zoals mijn collega u na uw chatgesprek ook mailde, kunnen wij u ook helpen hiermee. Dus, mochten wij u ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij dat graag.
Ik loop telkens vast bij de aanvraag offerte omdat ik te weinig kennis heb van deze zaken. Nu moet ik dus advies inwinnen, maar zoek nog even hoe dat moet.
Beste Mia, Wat vervelend om te lezen dat u er niet helemaal uitkomt met het opstellen van de offerte. Via onderstaande pagina op onze website vindt u gemakkelijk een adviseur. Mocht er iets anders zijn waar wij u mee van dienst kunnen zijn, dan kunt u ons altijd even bellen. Wij helpen u graag! https://new.brandnewday.nl/vind-een-adviseur/
Snelle en correcte medewerker
Beste Rob, Dat is mooi om te horen!
Had hulp gevraagd om mijn spaarrekening op te zeggen, heb overal via de site gekeken of ik daar wat kon vinden en niets gevonden en heb toen maar de chat die vraag gesteld.
Beste Klaas, Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen via de chat!
snel en netjes
Beste Annemiek, Dat is mooi! Dank voor het delen van uw ervaring.
Prima service, correcte antwoorden en juiste handelingen. Ik ben (geloof ik) voor het eerst eens WEL geholpen via chat. N.I. , vermoed ik.... Natural Intelligence. Dank Jammer dan weer dat ik nat het invillen van de beoordeling met allerlei onzien akkord moet gaan.
Beste AHC, Dat is een mooi compliment! Met ons spreekt u inderdaad altijd met een écht persoon. Fijn dat dat u zo goed bevalt!
duidelijk en heel veel kennis
Beste klant, Goed om te horen! Bedankt voor uw positieve review.
Ik had een beginners vraag in verband met voor de eerste keer een bedrag opnemen. De dame aan de andere kant heeft de vraag binnen 3 minuten behandeld en beantwoord.
Beste Victor, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn dat u goed bent geholpen.
Ik moest uw medewerker vertellen waar ik had gelezen dat verkooporders binnen maximaal 2 werkdagen indien opdracht voor 10 uur gedaan is. Dit staat op uw website en ik verwacht dat uw medewerkers over deze basale kennis beschikken. Daarnaast werd er erg traag gereageerd op mijn vraag en werd ik met een kluitje in het riet gestuurd met dat ik later vandaag een mail krijg met het antwoord op mijn vraag.
Beste Maria, Ik heb u zojuist even geprobeerd te bellen, maar ik kreeg u helaas niet te pakken. Ik zie terug dat de communicatie inderdaad niet vlekkeloos is verlopen. Onze excuses daarvoor. Uw vraag is inmiddels gelukkig wel beantwoord. Mocht u toch nog vragen hebben dan helpen wij u graag verder.
Supersimpel en overzichtelijk allemaal, eenvoudig te regelen, perfecte ondersteuning. Kan m.i. niet beter.
Beste André, Bedankt voor het mooie compliment!
Een prettige ervaring om via de chat uitleg te krijgen en antwoorden te krijgen op mijn vragen. Het advies was duidelijk en begrijpbaar.
Beste Robert, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling.
Telkens als ik informatie nodig heb en de chat gebruik wordt ik binnen één minuut geholpen. Het antwoord is altijd snel en duidelijk. Zo zou elke klantenservice moeten zijn. Dank!
Beste Stony, Goed om te horen dat u keer op keer goed geholpen bent, fijn! :)
Ik ben erg tevreden met BND.
Beste Neil, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent!
Ik zie het boxje waarin de mijn vraag kan stellen niet
Beste Willem, Vervelend om te horen dat het niet is gelukt om een chat te starten. We horen graag van u waar u vastliep. Ik heb u zojuist even gebeld, maar kreeg u helaas niet te pakken. Hopelijk is uw vraag inmiddels beantwoord. Mocht dat niet het geval zijn dan kunt u ons altijd nog even bellen of mailen. Wij helpen u graag verder!
Jammer dat mijn app niet in het buitenland verder kan gebruiken
Beste Jos, Bedankt voor uw review. Vervelend dat het niet meer mogelijk is om de app te gebruiken, maar fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
kan niet typen in de chat in firefox
Beste Harmen, Zojuist spraken wij elkaar telefonisch. Vervelend dat uw ervaring met onze chat in eerste instantie niet was zoals die had moeten zijn. U gaf aan dat contact via de chat inmiddels al mogelijk was en dat u al contact met ons had gehad. Fijn om u even gesproken te hebben en dat wij uw vraag hebben kunnen beantwoorden. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, kunt u ons altijd bellen, chatten of mailen. Wij helpen u dan graag verder.
pensioensparen heeft alleen maar voordelen
Rekening openen ging super snel, zeker met digitale identificatie. Chat hulp binnen en buiten kantooruren: snel en vakkundig.
Beste Ron, Bedankt voor het mooie cijfer!
mijn vraag was meteen begrepen en oplossing aangeboden. ook nog snel gegaan.
Beste Baskaran, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent!
Geen zinvolle interactie
Beste klant, Wat vervelend dat uw ervaring met onze chat niet was zoals wij u die graag bieden, onze oprechte excuses daarvoor. Gisteren hebben wij nog even telefonisch contact gehad en hebben wij u alsnog kunnen helpen. Daarnaast heeft u nog een uitgebreide mail ontvangen met wat er voor u mogelijk is. Ik zie dat het inmiddels ook gelukt is om wijzigingen aan te brengen in uw rekening en het probleem waar u mee zat is verholpen. Mocht u er volgende keer niet uitkomen of zit u met vragen, schroom dan vooral niet om contact op te nemen. Wij bieden u dan graag hulp waar nodig.
Inefficiënt. Update 30-07-24 ik ben gister gebeld om de review door te nemen.
Beste Manon, We hebben zojuist even telefonisch contact gehad. Vervelend dat uw ervaring met onze chat niet is zoals die had moeten zijn, onze oprechte excuses daarvoor. Inmiddels is het gelukkig wel gelukt om contact met ons op te nemen via de chat en e-mail en zijn uw vragen beantwoord. Aan onze kant zien wij de reacties van mijn collega's wel terug en zien wij dat u de chat zelf bent verlaten. U kreeg zelf de melding dat de chat werd gesloten doordat u te lang inactief was, terwijl dat niet het geval was. Dat is natuurlijk vreemd en zoals besproken gaan we daarnaar kijken. Nogmaals onze excuses daarvoor. Schroom niet om opnieuw contact op te nemen indien wij u nog ergens bij kunnen helpen.
Originele beoordeling
Inefficiënt
Beste Manon, We hebben zojuist even telefonisch contact gehad. Vervelend dat uw ervaring met onze chat niet is zoals die had moeten zijn, onze oprechte excuses daarvoor. Inmiddels is het gelukkig wel gelukt om contact met ons op te nemen via de chat en e-mail en zijn uw vragen beantwoord. Aan onze kant zien wij de reacties van mijn collega's wel terug en zien wij dat u de chat zelf bent verlaten. U kreeg zelf de melding dat de chat werd gesloten doordat u te lang inactief was, terwijl dat niet het geval was. Dat is natuurlijk vreemd en zoals besproken gaan we daarnaar kijken. Nogmaals onze excuses daarvoor. Schroom niet om opnieuw contact op te nemen indien wij u nog ergens bij kunnen helpen.
Ik zat met een vraag over de dalende trend in mijn model portefeuille. Mees heeft mij deze duidelijkheid gegeven.
Beste Ger, Bedankt voor het mooie cijfer. Ik geef het door aan Mees!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.