Filters

9

ik ben helemaal tevreden over de hulp

De start van het openen van een rekening bij u verliep nogal hobbelig; vermoedelijk niet uw schuld. U heeft me hierbij adequaat bij gestaan en ook nu weer prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

teleurstellend

heel veel ging fout, rekening openen duurde bijna 45 min. nu al spijt!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

prima

bij het invullen vd vragen v bnd liep ik vast op staortingscategorie - daar ben ik goed mee geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Rapportage en overzichten zakelijk beleggen zijn onvoldoende voor fiscale doeleinden

Om een totaaloverzicht te krijgen met koersen per datum 31-12 van de individuele fondsen moet je als klant zelf gaan uitzoeken en puzzelen en een index berekening maken om tot een koers per 31-12 te komen. Dit moet je dan doen via https://new.brandnewday.nl/fondsen-en-koersen en dan zelf via het rendement t.o.v. de aankoopdatum een berekening maken om tot de koers te komen. Dit is ongelofelijk dat een klant dat zelf handmatig moet doen en BND hier geen rapport (of rapportagemogelijkheid) voor ter beschikking stelt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
7

ik word via chat goed geholpen, maar loop vast bij aanvraag offerte

Ik loop telkens vast bij de aanvraag offerte omdat ik te weinig kennis heb van deze zaken. Nu moet ik dus advies inwinnen, maar zoek nog even hoe dat moet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Correct geholpen

Snelle en correcte medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Ben goed en snel voort geholpen via de chat

Had hulp gevraagd om mijn spaarrekening op te zeggen, heb overal via de site gekeken of ik daar wat kon vinden en niets gevonden en heb toen maar de chat die vraag gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

hulpvol

snel en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Echte mensen, geen bot? Wat een feestje. Het moet eigenlijk in de krant.

Prima service, correcte antwoorden en juiste handelingen. Ik ben (geloof ik) voor het eerst eens WEL geholpen via chat. N.I. , vermoed ik.... Natural Intelligence. Dank Jammer dan weer dat ik nat het invillen van de beoordeling met allerlei onzien akkord moet gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

heel vriendelijk geholpen

duidelijk en heel veel kennis

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Directe service en een snel antwoord op mijn vraag gekregen

Ik had een beginners vraag in verband met voor de eerste keer een bedrag opnemen. De dame aan de andere kant heeft de vraag binnen 3 minuten behandeld en beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Onprofessioneel

Ik moest uw medewerker vertellen waar ik had gelezen dat verkooporders binnen maximaal 2 werkdagen indien opdracht voor 10 uur gedaan is. Dit staat op uw website en ik verwacht dat uw medewerkers over deze basale kennis beschikken. Daarnaast werd er erg traag gereageerd op mijn vraag en werd ik met een kluitje in het riet gestuurd met dat ik later vandaag een mail krijg met het antwoord op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Perfecte site, perfecte ondersteuning!

Supersimpel en overzichtelijk allemaal, eenvoudig te regelen, perfecte ondersteuning. Kan m.i. niet beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk advies

Een prettige ervaring om via de chat uitleg te krijgen en antwoorden te krijgen op mijn vragen. Het advies was duidelijk en begrijpbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Zou elke organisatie maar zo efficiënt zijn!

Telkens als ik informatie nodig heb en de chat gebruik wordt ik binnen één minuut geholpen. Het antwoord is altijd snel en duidelijk. Zo zou elke klantenservice moeten zijn. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitsluitende service en goede resultaten

Ik ben erg tevreden met BND.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
4

chat werkt niet

Ik zie het boxje waarin de mijn vraag kan stellen niet

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
9

Snelle actie en opvolging helaas probleem niet opgelost

Jammer dat mijn app niet in het buitenland verder kan gebruiken

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

kan niet typen in de chat in firefox

kan niet typen in de chat in firefox

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
9

Kon elke vraag beantwoorden fijn!

pensioensparen heeft alleen maar voordelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Super snelle digitale service

Rekening openen ging super snel, zeker met digitale identificatie. Chat hulp binnen en buiten kantooruren: snel en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Geweldig

mijn vraag was meteen begrepen en oplossing aangeboden. ook nog snel gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Geen zinvolle interactie

Geen zinvolle interactie

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
9

Ik ben aan t chatten, krijg geen reactie en de chat wordt beëindigd

Inefficiënt. Update 30-07-24 ik ben gister gebeld om de review door te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel duidelijkheid op mijn vraag

Ik zat met een vraag over de dalende trend in mijn model portefeuille. Mees heeft mij deze duidelijkheid gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.