Filters

6

niet heel erg tevreden

Het blijkt dat BND geen jaaroverzicht verstuurt over het jaar waarin de rekening is opgeheven. Dit is een vreemde zaak, alle andere banken geven een jaaroverzicht ook al is het bedrag aan het eind van het jaar nul.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

netjes en snel geholpen

Ik had een korte vraag over een afschrijving die ik niet direct kon plaatsten en ik kreeg hier snel en netjes antwoord op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Vriendelijke en efficiënt.

Prettige ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

heeeeel slecht

ik werd enthousiast ontvangen toen ik meerdere verzekeringen aanging, maar nu moet orv-verzekering tot uitkering komen. ik word niet teruggebeld, geen reactie op email. echt niet oké

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed geholpen.

Korte chat. Kon geen antwoord geven op mijn vraag maar netjes te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Het duurde even voordat ik aan de beurt kwam maar daarna goed geholpen.

Goed geholpen maar het duurde even voordat ik aan de beurt kwam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Dramatische club

Bij de vraag om geholpen te worden om iets te zoeken op mijn inlog pagina is het gesprek verbroken. Weinig begrip en bereidheid om mee te helpen / zoeken naar persoonlijke oplossingen. Daarbij is het direct noemen van de voornaam bij elk contact wel heel populistisch.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Geen poespas of franje. Duidelijk. Degelijk. Goed rendement.

Pensioenspaarrekening bij BND. Rendement is goed, service, indien nodig, ook. Geen franje of poespas, maar ook geen sales-opdringerigheid. Ik ben er uitermete tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Probleem niet opgelost

probleem niet echt opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel contact en goede hulp

Ik kon al twee dagen niet mijn rekeningen inzien en had juist een verkoop en nieuwe aankoop gedaan. Ik wachtte het eerst even af maar nu begon het vervelend te worden dus nu met de chatfunctie gewerkt. Ging heel snel en binnen 10 minuten actie om het opgelost te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel to the point

snel en duidelijk antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

prima uitleg door een echt mens ; )

telefoon word niet opgenomen, 2 x geprobeerd maar and gewacht voor weer op te hangen. Daarentegen is de chat wel goed en snel. goed simpel uitgelegd dus prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

snel en accuraat geholpen middels de chatdienst

positief resultaat na de chat met een medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel reageren en duidelijke antwoorden

Snel reageren en duidelijke antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Snel, kort, to the point

Kreeg snel en zonder poespas antwoord op mijn vragen, en vervolgens een link via welke ik een afspraak voor aan kort persoonlijk gesprek kon maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed en snel geholpen

Mijn Lijfrentepolis is onlangs vrij gekomen. Omdat ik inmiddels in het buitenland woon, was er geen enkele bank bereidt om deze polis van N.N. vrij te maken. Het zou alleen kunnen door 50% kosten te betalen. Ook andere partijen hebben allen afgehaakt. Alleen Brand New Day bank heeft dit met redelijke kosten voor ons mogelijk gemaakt.!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Ik ben netjes en duidelijk geholpen door Frits

Ik dacht dat ik wellicht mijn gouden handdruk bedragen in de huidige drie fondsen zou kunnen overzetten naar een pensioenspaarrekening, zodat ik nog wat rente zou ontvangen. Maar dat kan blijkbaar niet. Het kan alleen naar een cashallocatiefonds volgens Frits en daar krijg je geen rente op. Het is even niet anders. Ik bereik dit jaar nl. de AOW gerechtigde leeftijd en moet dus voor het einde van dit jaar starten met het omzetten van dit bedrag naar een uitkering. Aangezien beleggen toch wat meer een lange termijn oplossing is en ik niet wil dat de beleggingen en obligaties nog net voor het einde van het jaar in elkaar storten (wat sommigen blijkbaar verwachten), kan ik het wellicht maar beter veilig stellen. Dan weet ik in elk geval wat ik aan geld voor die uitkering kan inzetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

slechte start gisteren, iets beter vandaag

Ik kon mijn documenten niet zien, dus ook mijn jaaroverzichten niet. Gisteren was de chat niet bereikbaar, de aangegeven tijden klopten helemaal niet. Vandaag wel gelukkig, maar de informatie voorziening was niet vlekkeloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

vriendelijk, snel, volledig

Als hierboven omschreven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goed

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Snelle hulp.

De BND website werkt blijkbaar niet goed samen met IOS software, want zowel op mijn iPad als op mijn MacBook werd de Mijn Documenten pagina niet goed afgebeeld, waardoor ik mijn jaaroverzicht(en) niet kon vinden. Thomas van de klantenservice heeft mij daarmee via de chatfunctie (die niet op de iPad, maar wel op de MacBook werkte) prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Aanbieden documenten is niet op orde

1. Ontvang geen email als er nieuwe docs staan (zowel eigen als partners account). Chat: dat doen we niet voor alle documenten, alleen jaaroverzicht. Dit is onzin, jullie hebben informatieplicht. Waarom documenten uploaden als je de klant hier niet over informeert. 2. Documenten worden niet gedateerd, niet in de tiles, niet eens in de PDF zelf en dat laatste vind ik toch wel heel erg slecht, dit zou moeten behoren tot de standaard template en informatieplicht, je bent een financiële instantie! Je moet dus maar gokken wat de juiste chronologische volgorde is van de documenten. Dit klopt van geen kant, altijd documenten een datum meegeven. 3. Doordat er geen datum staat en alle docs maar als in letterlijke dropbox worden gedumpt, staat alles door elkaar. Doordat je al geen mail krijgt dat er nieuwe docs zijn, is er totaal geen onderscheid te maken wat nieuw is en wat oud. Het is dat we zelf af en toe inloggen en nog niet heel lang bij BND zitten, dan is het aantal te checken documenten online vs lokaal opgeslagen nog enigszins te doen. Kun je nagaan hoe dat is als je 20 jaar verder bent. Drama om administratie zo bij te houden 4. UX kan echt beter: je kunt bij de documenten geen sortering aangeven, ja op een onderdeel klikken zoals Overzichten, maar volgorde/datering niet te achterhalen. Bij geldtransacties is het een lange lijst en kun je niet simpel filteren of sorteren op bijv. eigen inleg. Het niet aanbevelen is puur op deze punten en behoeven wat mij betreft echt verbetering. Ik heb het eerder bij de klantenservice aangegeven, het enige wat je hoort we geven je feedback door en je bent de enige die het aangeeft dus heeft het geen prio. Ik werk in de IT, ik weet hoe backlogs en PO's werken. Weet ook dat 99 van de 100 klanten te lui is om dit soort dingen aan te geven. Ook weet ik dat de genoemde dingen hooguit een dag werk moeten zijn om te implementeren en makkelijk tussendoor gedaan kunnen worden en niet ten koste hoeven te gaan van urgente of grote releases.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Via chat info ontvangen

Ik kon op de site niet meer vinden hoe en waar de einddatum verzet kon worden, via de chat verkreeg ik de juiste aanwijzing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Snelle reactie op mijn chatvraag

Prima geholpen op mijn probleem. Ik kreeg email dat mijn jaaropgave beschikbaar was. Na het inloggen zag ik geen enkel document, waarna de medewerkster deze per email heeft gestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.