Het blijkt dat BND geen jaaroverzicht verstuurt over het jaar waarin de rekening is opgeheven. Dit is een vreemde zaak, alle andere banken geven een jaaroverzicht ook al is het bedrag aan het eind van het jaar nul.
Ik had een korte vraag over een afschrijving die ik niet direct kon plaatsten en ik kreeg hier snel en netjes antwoord op.
Beste Kirsten, bedankt voor de mooie beoordeling! Wij streven er naar om u direct te woord te staan. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw vraag.
Prettige ervaring
ik werd enthousiast ontvangen toen ik meerdere verzekeringen aanging, maar nu moet orv-verzekering tot uitkering komen. ik word niet teruggebeld, geen reactie op email. echt niet oké
Beste Henk, wat jammer om te horen dat u ons niet goed kunt bereiken. Ik zie dat mijn collega's druk bezig zijn met het dossier en de uitkering wordt zo spoedig mogelijk in orde gemaakt. Intussen heeft u hier contact over gehad zie ik. Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan kunt u ons bereiken via 020-7585310 of [email protected].
Korte chat. Kon geen antwoord geven op mijn vraag maar netjes te woord gestaan.
Goed geholpen maar het duurde even voordat ik aan de beurt kwam.
Bij de vraag om geholpen te worden om iets te zoeken op mijn inlog pagina is het gesprek verbroken. Weinig begrip en bereidheid om mee te helpen / zoeken naar persoonlijke oplossingen. Daarbij is het direct noemen van de voornaam bij elk contact wel heel populistisch.
Beste heer/mevrouw Van Es, wat vervelend om te horen dat uw chatgesprek middenin het contact is verbroken. Dit is uiteraard niet te bedoeling en daar bieden wij dan ook graag onze excuses voor aan. Wij zijn daarnaast zeker bereid om, binnen de mogelijkheden die wij als financiële instelling hebben, om te zoeken naar persoonlijke oplossingen voor u. Helaas is dat niet altijd direct mogelijk, hiervoor kunt u dan ook altijd een e-mail sturen naar de Klantenservice. Wij proberen dan tijdig met een gepaste oplossing te komen!
Pensioenspaarrekening bij BND. Rendement is goed, service, indien nodig, ook. Geen franje of poespas, maar ook geen sales-opdringerigheid. Ik ben er uitermete tevreden mee.
probleem niet echt opgelost
Beste Wim, wat vervelend om te horen dat uw probleem na contact niet is opgelost. Mocht u er (helaas) telefonisch of via de chat niet uitkomen, dan kunt u ons altijd een e-mail sturen en dan kunnen wij er verder naar kijken om alsnog uw probleem op te lossen.
Ik kon al twee dagen niet mijn rekeningen inzien en had juist een verkoop en nieuwe aankoop gedaan. Ik wachtte het eerst even af maar nu begon het vervelend te worden dus nu met de chatfunctie gewerkt. Ging heel snel en binnen 10 minuten actie om het opgelost te krijgen.
snel en duidelijk antwoord
telefoon word niet opgenomen, 2 x geprobeerd maar and gewacht voor weer op te hangen. Daarentegen is de chat wel goed en snel. goed simpel uitgelegd dus prima geholpen
positief resultaat na de chat met een medewerker
Snel reageren en duidelijke antwoorden
Beste Marcel, hartelijk dank voor het mooie cijfer! Snel en duidelijk uw vragen beantwoorden is ook ons streven, dus het is fijn om te horen dat u dit ook zo ervaart.
Kreeg snel en zonder poespas antwoord op mijn vragen, en vervolgens een link via welke ik een afspraak voor aan kort persoonlijk gesprek kon maken.
Bedankt voor het mooie cijfer, meneer Janssen! Wij zijn blij dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Mijn Lijfrentepolis is onlangs vrij gekomen. Omdat ik inmiddels in het buitenland woon, was er geen enkele bank bereidt om deze polis van N.N. vrij te maken. Het zou alleen kunnen door 50% kosten te betalen. Ook andere partijen hebben allen afgehaakt. Alleen Brand New Day bank heeft dit met redelijke kosten voor ons mogelijk gemaakt.!
Beste Michel, bedankt voor uw review. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over ons!
Ik dacht dat ik wellicht mijn gouden handdruk bedragen in de huidige drie fondsen zou kunnen overzetten naar een pensioenspaarrekening, zodat ik nog wat rente zou ontvangen. Maar dat kan blijkbaar niet. Het kan alleen naar een cashallocatiefonds volgens Frits en daar krijg je geen rente op. Het is even niet anders. Ik bereik dit jaar nl. de AOW gerechtigde leeftijd en moet dus voor het einde van dit jaar starten met het omzetten van dit bedrag naar een uitkering. Aangezien beleggen toch wat meer een lange termijn oplossing is en ik niet wil dat de beleggingen en obligaties nog net voor het einde van het jaar in elkaar storten (wat sommigen blijkbaar verwachten), kan ik het wellicht maar beter veilig stellen. Dan weet ik in elk geval wat ik aan geld voor die uitkering kan inzetten.
Beste heer Van den Hazel, hartelijk dank voor het mooie cijfer! Fijn om te horen dat mijn collega Frits u goed heeft geholpen. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan horen wij dat graag.
Ik kon mijn documenten niet zien, dus ook mijn jaaroverzichten niet. Gisteren was de chat niet bereikbaar, de aangegeven tijden klopten helemaal niet. Vandaag wel gelukkig, maar de informatie voorziening was niet vlekkeloos.
Snel en goed geholpen
Beste Quirinus, bedankt voor het mooie cijfer 10! Daar doen we het voor.
Als hierboven omschreven
Beste Thea, bedankt voor de fijne beoordeling!
.
Beste Erland, bedankt voor de korte maar goede beoordeling! Daar doen we het voor.
De BND website werkt blijkbaar niet goed samen met IOS software, want zowel op mijn iPad als op mijn MacBook werd de Mijn Documenten pagina niet goed afgebeeld, waardoor ik mijn jaaroverzicht(en) niet kon vinden. Thomas van de klantenservice heeft mij daarmee via de chatfunctie (die niet op de iPad, maar wel op de MacBook werkte) prima geholpen.
Beste René, wat vervelend om te horen dat het inzien van uw documenten in MijnBND niet goed lukt via uw iPad en uw MacBook. Gelukkig is dit probleem goed opgelost door één van onze medewerkers.
1. Ontvang geen email als er nieuwe docs staan (zowel eigen als partners account). Chat: dat doen we niet voor alle documenten, alleen jaaroverzicht. Dit is onzin, jullie hebben informatieplicht. Waarom documenten uploaden als je de klant hier niet over informeert. 2. Documenten worden niet gedateerd, niet in de tiles, niet eens in de PDF zelf en dat laatste vind ik toch wel heel erg slecht, dit zou moeten behoren tot de standaard template en informatieplicht, je bent een financiële instantie! Je moet dus maar gokken wat de juiste chronologische volgorde is van de documenten. Dit klopt van geen kant, altijd documenten een datum meegeven. 3. Doordat er geen datum staat en alle docs maar als in letterlijke dropbox worden gedumpt, staat alles door elkaar. Doordat je al geen mail krijgt dat er nieuwe docs zijn, is er totaal geen onderscheid te maken wat nieuw is en wat oud. Het is dat we zelf af en toe inloggen en nog niet heel lang bij BND zitten, dan is het aantal te checken documenten online vs lokaal opgeslagen nog enigszins te doen. Kun je nagaan hoe dat is als je 20 jaar verder bent. Drama om administratie zo bij te houden 4. UX kan echt beter: je kunt bij de documenten geen sortering aangeven, ja op een onderdeel klikken zoals Overzichten, maar volgorde/datering niet te achterhalen. Bij geldtransacties is het een lange lijst en kun je niet simpel filteren of sorteren op bijv. eigen inleg. Het niet aanbevelen is puur op deze punten en behoeven wat mij betreft echt verbetering. Ik heb het eerder bij de klantenservice aangegeven, het enige wat je hoort we geven je feedback door en je bent de enige die het aangeeft dus heeft het geen prio. Ik werk in de IT, ik weet hoe backlogs en PO's werken. Weet ook dat 99 van de 100 klanten te lui is om dit soort dingen aan te geven. Ook weet ik dat de genoemde dingen hooguit een dag werk moeten zijn om te implementeren en makkelijk tussendoor gedaan kunnen worden en niet ten koste hoeven te gaan van urgente of grote releases.
Beste heer/mevrouw E, bedankt voor uw review en feedback. Wat jammer om te horen dat u ons niet aanbeveelt. Ik kan mij niet in al uw punten herkennen. De documenten die relevant zijn voor uw administratie zijn uw Financieel jaaroverzicht, eventueel het Kwartaalrapport en (indien van toepassing) uw dividendnota. U ontvangt dan ook altijd een e-mail zodra een van deze documenten voor u klaar staat. Op de website staan de documenten wel met de bijbehorende datum aangegeven en daarnaast staat ook in het PDF de periode genoemd waarop het document betrekking heeft, dus ik begrijp niet precies wat u bedoelt met uw tweede punt. Zou u dit kunnen uitleggen? De documenten staan in MijnBND per soort document op chronologische volgorde gesorteerd. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om het soort overzicht te selecteren. Zou u kunnen aangeven op wat voor andere manier u de documenten zou willen sorteren? Dan kunnen wij kijken of wij dit mogelijk kunnen maken voor u. Ten slotte, ik ben het met u eens dat het transactie overzicht duidelijker kan. Hier gaan wij dan ook zeker mee aan de slag. Wij horen graag van u via [email protected].
Ik kon op de site niet meer vinden hoe en waar de einddatum verzet kon worden, via de chat verkreeg ik de juiste aanwijzing.
Beste Jaap, bedankt voor de goede beoordeling! Goed om te horen dat u een duidelijk uitleg heeft ontvangen om zelf de wijziging in te kunnen voeren.
Prima geholpen op mijn probleem. Ik kreeg email dat mijn jaaropgave beschikbaar was. Na het inloggen zag ik geen enkel document, waarna de medewerkster deze per email heeft gestuurd.
Beste Karel, wat fijn om te horen dat u goed bent geholpen door één van onze medewerkers. In het vervolg kunt u de jaaroverzichten ook onder 'Mijn Documenten' terugvinden bij het kopje 'Overzichten'.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.