werd snel geholpen via de chat
Beste Wim, bedankt voor de fijne beoordeling. Daar doen we het voor!
Mijn ervaring is, dat ik goed en snel geholpen ben. Ik had probleem met inloggen, ze hebben mij meteen de goede weg geven.
Beste Theo, wat fijn om te horen dat de inlogproblemen zijn verholpen! Bedankt voor de goede beoordeling.
Goed en snel geholpen
Beste Helene, fijn om te horen dat u goed en snel door ons bent geholpen. Daar streven wij uiteindelijk altijd naar!
Op mijn vraag werd snel en adequaat gereageerd. De website is overzichtelijk en goed bereikbaar.
Beste Peter, bedankt voor uw goede beoordeling! Het is altijd fijn om te horen dat onze dienstverlening u bevalt.
Systeem faalt. Opgeroepen verwachtingen stijgen en onbereikbaarheid van eigen document is een strerke deceptie! Agent lost dat zeer goed op met een belofte van een bypas actie. Ben benieuwd of dat initiatief dan ook goed gaat. Dat verwacht ik wel. Overigens Agent die ik gister aan de lijn had wist duidelijk niets van het document dat vandaag voor mij bereikbaar zou zijn!! Corona maakt mijn begrip groot Hoop dat deze feedback en feedforward u wat oplevert. hartelijke groeten wolf lejeune (change agent)
Beste Wolf, bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat bepaalde functies niet naar uw verwachtingen werken. Wij proberen alle documentatie ten alle tijden bereikbaar te houden, mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat natuurlijk graag! Wij proberen dan de problemen op te lossen.
Ik kreeg snel een medewerker aan de chat. Mijn probleem werd snel opgelost.
Beste Sylvia, wat fijn om te horen dat u zo snel en goed bent geholpen door één van onze medewerkers!
Ik word eindeloos in de wacht gezet
Beste Tom, vervelend om te lezen dat u langdurig in de wacht heeft gestaan. Dit is iets wat wij in veel gevallen altijd kunnen voorkomen. Helaas is dit bij u niet gelukt. Wel zie ik dat u vanmorgen alsnog met een van mijn collega's heeft gesproken. Ik ga ervan uit dat in dat gesprek al uw vragen zijn weggenomen. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, horen wij dit uiteraard graag van u!
Mijn vraag werd direct opgepakt, afgehandeld. Erg prettig
Beste Saskia, bedankt voor het mooie cijfer 10! Daar doen we het voor.
Responsive and helpful
Beste Karsten, bedankt voor het mooie cijfer 10! Daar doen we het voor
Ik kreeg in de chat te zien hoeveel mensen er nog voor mij waren, ik was nummer 1. Mijn vraag werd snel en duidelijk beantwoord.
Beste Sandra, wat fijn om te horen dat u goed bent geholpen door één van onze medewerkers!
wachten
Beste Peter, wat vervelend om te horen dat wij u niet spoedig genoeg te woord konden staan. Op sommige dagen maken wij pieken in de communicatie mee, hierdoor is onze bereikbaarheid niet altijd wat u van ons kan verwachten. Wij proberen u altijd zo snel mogelijk te helpen zonder dat u lang in de wacht hoeft te staan.
Vriendelijk en snel
Beste Mark, wat een fijne beoordeling! Goed om te horen dat u goed bent geholpen door één van onze medewerkers.
Aardig en snel. Wel raar dat de documment download maar deels werkt.
Beste Dick, wat vervelend om te horen dat het downloaden niet helemaal goed gaat. Mocht u hier problemen mee ondervinden, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij proberen dan een geschikte oplossing voor u te vinden.
Ik ben super snel geholpen . De zin was nog niet ten einde geschreven. Daar was al het antwoord
In het menu Mijn dokumenten ontbrak de keuze Overzichten alwaar ik een jaaroverzicht zou kunnen vinden. Frits, de helpdeskmedewerker heeft er voor gezorgd dat de keuze wel in het menu verscheen waarmee ik mijn jaaroverzicht kon downloaden.
Kon na het omschakelen niet meer inloggen. Zelf mijn gegevens vergeten. Daarna dit gechat en inlog gegevens gekregen. Moet ik wel op het tabblad particulier drukken. Log je beter in:)
snel, juist en volledig antwoord
Duidelijk, efficiënt en vriendelijk.
Handig dat er vanaf de internetpagina naar de whatsapp gelinkt wordt
Snel contact via chat. Medewerker was zeer behulpzaam. Vraag direct opgelost.
Positief
Mijn ervaring is dat je snel duidelijk zonder poespas word geholpen. En daarbij word ook niet de hoofdprijs gerekend.
Mijn vragen werden snel en met kennis van zaken beantwoord.
Direct een medewerker op de chat, gelijk antwoord. Vriendelijke medewerker op de chat.
Kleine onduidelijk die ik goed beantwoord kreeg. Was dus "kort maar krachtig".
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.