Filters

8

Vriendelijk, duidelijke vraagstelling en oplossing.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Behulpzaam

Heldere adviezen bij moeilijke materie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel geholpen

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

goed

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Vragen worden echt beantwoord

De betreffende medewerker gaf op al mijn vragen een duidelijk antwoord. Ik denk dat er meerdere lijnen openstaan dus het gebeurt wel met (wat grotere) tussenpozen wat soms wat vervelend aanvoelt. Maar ik begrijp de reden. Wat wel jammer is, maar dat gaat over het product, dat blijkt dat de stortingskosten vast zijn, dat wil zeggen, dat er geen uitzonderingen gemaakt worden als iemand in eens een groot bedrag overmaakt. Mijns inziens vormt de vergoeding van 0,5% een dekking voor de handling. Het perentage zou afgebouwd moeten kunnen worden bij grotere bedragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Snel en duidelijk geholpen

De chat-functie is snel, eenvoudig en laagdrempelig, de medewerkers behulpzaam. Erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
3

Slecht bereikbaar

Telefoon wordt niet opgenomen, hoor ik van mijn klant maar merk ik nu zelf ook. Dat ben ik niet gewend. Daarnaast begreep ik van mijn klant dat mails ook niet aankomen bij BND. Kunnen jullie dat nakijken want dit soort klachten geven geen vertrouwen...

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

chatvraag aan klantenservice

Vandaag via de chat van de klantenservice snel antwoord gekregen op mijn vraag over de jaaropgaven van 2020. Binnen 1 minuut contact en snel en duidelijk antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Professioneel met een duidelijke site.

Mijn vragen gingen over lijfrente en ik schakelde de chat in, het wachten op een medewerker was heel kort, 10 a 15 seconden, en ik werd vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

Snel in antwoorden, echter lijkt de plank misgeslagen te worden

Fijn, dat er snel in de chat wordt gereageerd. De antwoorden leiden niet tot meer en verdiepende informatie en dat betreur ik. Zodra ik antwoord vraag op een simpele vraag om vooral niet een fors deel straks door belastingheffing te verliezen, komt daar een wolk aan antwoorden, die niet de spijker op zijn kop slaan. Wel wordt er naar een belastingconsulent verwezen. Ik ben niet gelukkig met de gang van zaken en herken daar niet het "Bourgondische in service" van het motto van BND in.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en duidelijk

Service was goed, dit formulier is veel te langdradig met teveel eisen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle service

Korte (en simpele) vraag via de chat. Direct iemand online en direct een duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

erg goed en professioneel

heb die collega die mij geholpen heeft reeds een keer gehad; die is prima hoor. erg professioneel en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Quick, friendly, clear, and helpful!

Quick, friendly, clear, and helpful!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed chatten met medewerker

Medewerker kan mij niet direct helpen, moet 2 werkdagen wachten op oplossing bug op de site.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima

De bel/ chatcontacten met brand newday altijd als goed ervaren. Vriendelijke, geduldige mensen, die mee willen denken en kijken en begrip hebben voor keuzes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
9

Ik ben zojuist heel goed geholpen

Prima geholpen door de chat medewerker en ook door de medewerker, Max de Blok, die mij vervolgens terug belde en geholpen heeft met het invullen van een offerte formulier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

niet adequate administratieve verwerking

Ik ben al een week bezig om BND te bewegen de startdatum van mijn lijfrente te wijzigen. Medewerkers zijn toegewijd en vriendelijk, maar ik vind het weinig klantvriendelijk dat bij dit financiële product, BND niet in staat is op korte termijn te bevestigen dat de lijfrente een maand later start. In mijn beleving heeft dat ook te maken met steeds weer een andere (klantenservice) medewerker die de vraag aanhoort, weegt en ter behandeling intern uitzet. Er zou iets meer account-management door 1 medewerker op gezet moeten worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Efficiënte bank.

Altijd netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goed

Mijn ervaring via de chat is uitstekend. Het enige slechte wat ik van Brand new Day heb ervaren is dat mijn man en ik niet van hetzelfde mailadres gebruik kunnen maken voor inloggen en ik dus een nieuw mailadres heb moeten maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

OK, maar ook deze bank maakt haar ronkende wervingsteksten niet waar

Het product is OK, maar ook deze bank maakt haar ronkende wervingsteksten niet waar. Binnen een periode van 12 maanden zijn de lijfrente betalingen niet op de afgesproken dag ontvangen. Officiele reden: IT problemen. Of speelt hier een liquiditeits probleem?

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Eigenlijk altijd goed, maar de eerste betaling was te laat.

Tot dusver is iedereen even vriendelijk, efficiënt en correct. De site is heel duidelijk. En tja kijk, wij wonen in de Bourgogne, dus bourgondisch in service spreekt ons wel aan ;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

goed geholpen

goed product

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel een duidelijk antwoord

op een niet meteen simpele vraag kwam snel een tegenvraag. en daarna ook een bruikbaar antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

prima! duidelijk antwoord, werd meteen geholpen en vriendelijk antwoord.

Prima geholpen, zeer snelle reactie na het stellen van mijn vraag, duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.