Zie boven
Dank voor de prettige review!
Heldere adviezen bij moeilijke materie
Beste Jimco, fijn om te horen dat u ondanks de lastige materie juist bent geholpen! Mocht er in de toekomst iets zijn waar u over twijfelt, of even kort over wilt overleggen, laat het vooral aan ons weten. Wij helpen u graag.
Goede en snelle service
Beste Richard, een 10, wat een mooi cijfer! Hartelijk dank hiervoor.
n.v.t.
Heel erg bedankt voor het mooie cijfer!
De betreffende medewerker gaf op al mijn vragen een duidelijk antwoord. Ik denk dat er meerdere lijnen openstaan dus het gebeurt wel met (wat grotere) tussenpozen wat soms wat vervelend aanvoelt. Maar ik begrijp de reden. Wat wel jammer is, maar dat gaat over het product, dat blijkt dat de stortingskosten vast zijn, dat wil zeggen, dat er geen uitzonderingen gemaakt worden als iemand in eens een groot bedrag overmaakt. Mijns inziens vormt de vergoeding van 0,5% een dekking voor de handling. Het perentage zou afgebouwd moeten kunnen worden bij grotere bedragen.
Beste Gerald, hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u goed geholpen bent via onze chat. Ik kan mij inderdaad voorstellen dat het vervelend is dat u soms iets langer moet wachten. Wij letten hier zoveel mogelijk op, dus als het goed is, is dat eerder uitzondering dan regel. Bedankt voor uw begrip daarvoor!
De chat-functie is snel, eenvoudig en laagdrempelig, de medewerkers behulpzaam. Erg fijn.
Hallo Rik, bedankt voor de review en het goede cijfer. Wij zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen!
Telefoon wordt niet opgenomen, hoor ik van mijn klant maar merk ik nu zelf ook. Dat ben ik niet gewend. Daarnaast begreep ik van mijn klant dat mails ook niet aankomen bij BND. Kunnen jullie dat nakijken want dit soort klachten geven geen vertrouwen...
Beste Kasper, het is op het moment erg druk bij onze klantenservice. Helaas klopt het dat het soms lang duurt voordat de telefoon wordt opgenomen. Wij werken eraan om dit te verbeteren. Wat betreft het niet aankomen van e-mails, is niet bij ons bekend. Wij horen graag of de klant dit probleem nog steeds ondervindt. Wij kijken dan graag mee.
Vandaag via de chat van de klantenservice snel antwoord gekregen op mijn vraag over de jaaropgaven van 2020. Binnen 1 minuut contact en snel en duidelijk antwoord gekregen.
Bedankt voor uw mooie review! Wij streven ernaar om u zo spoedig mogelijk een duidelijk antwoord te geven. Het is fijn om te merken dat u dit ook zo ervaart!
Mijn vragen gingen over lijfrente en ik schakelde de chat in, het wachten op een medewerker was heel kort, 10 a 15 seconden, en ik werd vakkundig geholpen.
Beste Fons, wat fijn om te horen dat u zo snel bent geholpen door mijn collega. Bedankt voor het mooie cijfer, daar zijn we heel blij mee!
Fijn, dat er snel in de chat wordt gereageerd. De antwoorden leiden niet tot meer en verdiepende informatie en dat betreur ik. Zodra ik antwoord vraag op een simpele vraag om vooral niet een fors deel straks door belastingheffing te verliezen, komt daar een wolk aan antwoorden, die niet de spijker op zijn kop slaan. Wel wordt er naar een belastingconsulent verwezen. Ik ben niet gelukkig met de gang van zaken en herken daar niet het "Bourgondische in service" van het motto van BND in.
Beste Frans, vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad in onze chat. Wij proberen klanten altijd zo efficiënt mogelijk te helpen, maar wellicht begreep mijn collega uw vraag niet goed. Het is mij enkel niet duidelijk of u alsnog antwoord heeft ontvangen op de vraag. Mocht u alsnog een vraag hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoon (020 - 75 85 310), chat of e-mail ([email protected]).
Service was goed, dit formulier is veel te langdradig met teveel eisen.
Korte (en simpele) vraag via de chat. Direct iemand online en direct een duidelijk antwoord.
heb die collega die mij geholpen heeft reeds een keer gehad; die is prima hoor. erg professioneel en behulpzaam
Quick, friendly, clear, and helpful!
Medewerker kan mij niet direct helpen, moet 2 werkdagen wachten op oplossing bug op de site.
Beste Lilian, wat vervelend om te horen dat u problemen ondervindt door een bug in het systeem. Wij proberen dit uiteraard zo spoedig mogelijk op te lossen. Desondanks heeft u een goede beoordeling achter gelaten, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening.
De bel/ chatcontacten met brand newday altijd als goed ervaren. Vriendelijke, geduldige mensen, die mee willen denken en kijken en begrip hebben voor keuzes.
Beste Ingrid, bedankt voor het mooie cijfer! Daar doen we het voor
Prima geholpen door de chat medewerker en ook door de medewerker, Max de Blok, die mij vervolgens terug belde en geholpen heeft met het invullen van een offerte formulier.
Beste Maria, wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door één van onze medewerkers. Bedankt voor de goede beoordeling!
Ik ben al een week bezig om BND te bewegen de startdatum van mijn lijfrente te wijzigen. Medewerkers zijn toegewijd en vriendelijk, maar ik vind het weinig klantvriendelijk dat bij dit financiële product, BND niet in staat is op korte termijn te bevestigen dat de lijfrente een maand later start. In mijn beleving heeft dat ook te maken met steeds weer een andere (klantenservice) medewerker die de vraag aanhoort, weegt en ter behandeling intern uitzet. Er zou iets meer account-management door 1 medewerker op gezet moeten worden.
Beste Stan, wat vervelend om te horen dat het invoeren van de door u gewenste wijzigingen niet verliep zoals u had gehoopt. Inmiddels heeft u een e-mail van één van onze medewerkers ontvangen. Hopelijk heeft dit u voldoende geholpen en anders horen wij het graag.
Altijd netjes geholpen.
Beste Elly, wat fijn dat u netjes geholpen bent, daar streven wij naar! Hartelijk dank voor het mooie cijfer.
Mijn ervaring via de chat is uitstekend. Het enige slechte wat ik van Brand new Day heb ervaren is dat mijn man en ik niet van hetzelfde mailadres gebruik kunnen maken voor inloggen en ik dus een nieuw mailadres heb moeten maken
Beste Cornelia, fijn dat u zo tevreden bent over Brand New Day! Het klopt dat in de aanvraag een nieuw e-mailadres opgegeven moet worden. Het is echter wel mogelijk om het e-mailadres achteraf aan te passen naar een die al bij ons bekend is. Als u dit fijner vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice (020 - 75 85 310).
Het product is OK, maar ook deze bank maakt haar ronkende wervingsteksten niet waar. Binnen een periode van 12 maanden zijn de lijfrente betalingen niet op de afgesproken dag ontvangen. Officiele reden: IT problemen. Of speelt hier een liquiditeits probleem?
Beste Cornelis, het klopt dat er eens een uitbetaling was vertraagd en hiervoor bieden wij onze excuses aan. Het is echter niet zo dat dit maandelijks aan de orde is. We zijn ook afhankelijk van de verwerkingstijd van de andere bank aangezien de uitbetalingen via het betalingsverkeer verlopen. Als de eerste van de maand in het weekend of op een feestdag valt, vindt de uitbetaling ook later plaats. Er is dan namelijk geen betalingsverkeer.
Tot dusver is iedereen even vriendelijk, efficiënt en correct. De site is heel duidelijk. En tja kijk, wij wonen in de Bourgogne, dus bourgondisch in service spreekt ons wel aan ;-)
Beste Ilse, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent!
goed product
Beste Johan, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent!
op een niet meteen simpele vraag kwam snel een tegenvraag. en daarna ook een bruikbaar antwoord.
Beste Ad, wat een mooi cijfer! Heel erg bedankt!
Prima geholpen, zeer snelle reactie na het stellen van mijn vraag, duidelijk antwoord.
Beste Berthie, fijn dat u zo goed bent geholpen en u bedankt voor het mooie cijfer.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.