lekker snel en simpel
Beste Dimitrios, heel erg bedankt voor uw mooie cijfer!
Ik werd goed geholpen, maar helaas leidde dat niet tot oplossing van het probleem dat ik ondervond met de herverdeling van fondsen in mijn beleggingsrekening die ik wilde doorvoeren. Dat ik BND niet aanbeveel, zoals hieronder aangegeven heeft te maken met het feit dat ik uit principe geen aanbevelingen van bedrijven, producten of diensten doe.
Beste Roel, vervelend om te lezen dat u problemen ondervond tijdens het invoeren van een wijziging. Ik lees dat via een alternatieve manier de gewenste verdeling alsnog is ingevoerd. Mocht u nog eens het probleem ondervinden, kijken wij graag met u verder. Als het gaat om een foutmelding, kunt u ook een screenshot sturen van uw beeld, mocht dat u lukken. Dan kunnen wij gerichter met u meekijken naar wat het probleem is. Desondanks, bedankt voor uw mooie cijfer!
Mijn ervaring in de cheat met uw medewerkster Hidde vond ik goed . Ze gaf op al mijn vragen duidelijk en fatsoenlijk antwoord en daar ben ik ook tevreden over . Maar waar ik niet tevreden over ben is de opzet van uw site en heb daar in het verleden ook al eens iets over gezegd . Wil ik mijn gegevens inzien fondsen veranderen moet ik teveel aanwijzingen aanklikken om ergens te komen . Uw site word in elkaar gezet door een IT specialist voor hem/haar is dit dagelijks werk . En ook heel begrijpelijk wat hij/zij doet . Maar voor uw klanten veelal leken wat betreft pc begrijpen en hoe te handelen is dit niet zo . Ik ben geen leek betreft werken op een pc maar heb met uw site wel enige moeite . U zou eens mee moeten kijken bij enkele leken waar hun problemen hebben met het werken op uw site .
Beste Johan, fijn dat u zo goed bent geholpen voor mijn collega. Ik kan mij voorstellen dat u soms problemen ondervindt bij het invoeren van wijzigingen als u dit niet vaak doet. De website en daarbij de manier van het invoeren van wijzigingen is onlangs veranderd. Dit is gedaan sinds de rekeningen zijn omgezet naar de bank entiteit. Daarbij ontvangen wij ook graag feedback van onze klanten. Mocht u tegen specifieke zaken aanlopen, willen wij zeker kijken of er verbetering mogelijk is. Dit kunt u altijd doorgeven via [email protected].
Snel en goed antwoord gekregen
Beste Zoran, fijn dat u zo goed bent geholpen door een collega. U bedankt voor uw mooie cijfer!
duurde te lang
Beste Aart, vervelend om te lezen dat het lang duurde voordat u met ons in contact kon komen. Het is erg druk op het moment en wij proberen snel te reageren. Helaas lukt dat inderdaad niet altijd. Wij nemen uw feedback mee ter verbetering.
In 2016 opende ik mijn pensioenrekening bij Brand New Day, ik raad het iedereen aan. Heldere interface, transparant in kostenstructuur en supersnelle helpdesk.
Beste Remco, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. U bedankt voor het mooie cijfer!
Helaas nog geen app en verwerken van aanpassingen in je portefeuille nemen meer tijd (2-4 dagen) dan gewenst. Aankopen van fondsen zou toch sneller moeten kunnen lijkt mij en buiten dat zou je gewenste aanpassingen voor de klant direct kunnen doorvoeren maar de totale portefeuille die jullie als BND hebben namens je klanten op gezette tijden aanpassen, 2 maal per week ofzo.
vriendelijk en behuplzaam
Beste Jennifer, bedankt voor de fijne beoordeling! Wij zijn hier heel erg blij mee. Fijn dat u onze dienstverlening als prettig heeft ervaren.
Ik heb regelmatig kleine vragen die altijd vlot en correct worden beantwoord via de chat, daar ben ik erg blij mee.
Beste Marjolein, bedankt voor het mooie cijfer 10! Hier zijn wij natuurlijk heel blij mee. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
ik heb gebruik gemaakt van de chat, hier kwam snel en duidelijk een antwoord op. De toon was vriendelijk en behulpzaam
Beste Linda, bedankt voor uw goede beoordeling. Daar doen we het voor!
Twee keer telefonisch de klantenservice gebeld, echter waren alle medewerkers bezet. Vervolgens via de chatfunctie binnen 1 minuut mijn vragen kunnen stellen waarna ik meteen goed geholpen ben.
Beste Dorien, onze medewerkers die aan het telefoneren waren hadden het hoogstwaarschijnlijk heel druk. Fijn om te horen dat u in ieder geval snel terecht kon bij onze medewerkers in de chatfunctie!
verwerkingstijd opdrachten kan dramatisch lang zijn ; omdat ik een restitutie krijg kan ik een week lang niets doen !! copy antwoord uit chat : Ik kan begrijpen dat u had verwacht dat opdrachten tegenwoordig sneller verwerkt zouden worden. De huidige verwerkingstijd is echter een middenweg tussen het minimaliseren van kosten door middel van cut-off momenten en de behoefte vanuit klanten om snel te kunnen beleggen.
Beleefd, snel en duidelijk te woord gestaan,
Beste Renee, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. Daar doen wij het voor!
Ze hebben een heel overzichtelijke website, ook in de persoonlijke omgeving.
Beste Ria, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn hier zeker tevreden mee!
-
Beste Daniel, bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze chatfunctie. Wij proberen altijd te voorkomen dat onze website traag is en anders proberen wij dat ook weer zo snel mogelijk op te lossen
Service is vriendelijk en je wordt altijd goed geholpen.
Beste Asal, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening.
Wij zijn vanaf 2012 klant bij BND tot volle tevredenheid. Een makkelijk site waar je alles vrij snel kun opzoeken. Ook een vraag tijdens het chatten is binnen enkele minuten beantwoord. En? het levert een leuk rendement op. Daar kun je niet voor sparen bij een bank. Kortom. BND is gewoon Top!
Beste André, wat leuk om te horen dat u al vele jaren klant bent bij Brand New Day en nog steeds zo tevreden bent! Bedankt voor de goede beoordeling
Snel geholpen en geen poespas. Goed bezig Frits!
Beste Ewout, bedankt voor het mooie cijfer! Onze collega's vinden het altijd leuk om te horen wanneer u goed door ons bent geholpen.
vraag gesteld. Kreeg snel een afdoende antwoord, zodat ik verdrr kon gaan.
Beste Ton, wat fijn om te horen dat u snel en goed door één van onze medewerkers bent geholpen.
Heb zelf weinig verstand van beleggen, maar alle producten worden op een hele duidelijke manier uitgelegd. Ben echt zéér tevreden!
Beste Margreet, bedankt voor de fijne beoordeling! Wat fijn om te horen dat alles u onze website overzichtelijk vindt
vriendelijk, kundig en duidelijk advies
Ik werd snel, vriendelijk en professioneel geholpen met mijn vraag!
Beste Bernadette, hartelijk dank voor uw mooie cijfer! Daar zijn wij erg blij mee.
Mijn vragen werden deskundig en volledig beantwoord. Documenten volgen meteen per mail, er wordt meegedacht. Proactieve houding.
Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door mijn collega('s). Bedankt voor het mooie cijfer!
Snelle en goede hulp via de chat en er wordt ook meteen actie ondernomen
Snelle beantwoording en service!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.