geen idee want ik kan niet bij mijn rekening. de tweede rekening houder moet eerst accoord geven. dat schiet niet op, luitjes
Beste Marc, bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat beide rekeninghouders de identificatiestappen dienen te doorlopen, voordat het mogelijk is om de rekening in te zien. Al onze klanten dienen namelijk goed geïdentificeerd te zijn volgens de wetgeving die wij opgelegd krijgen. Indien u of de tweede rekeninghouder hulp nodig heeft met het doorlopen van de identificatiestappen vernemen wij dit graag. U kunt ons bellen, chatten of mailen naar [email protected]. Het is dan mogelijk voor ons om u verder te helpen.
snelle reactietijd pro-actief vriendelijk voorkomend initiatief overnemen FANTASTISCH, daar kunnen andere partijen heel veel van leren!
Heb een lijfrente rekening geopend en kon alles prima online regelen
ideaal zeker nu met die corona
Ik vind het erg jammer dat BND zo achteruit is gegaan na de overname.
Beste Steven, bedankt voor uw review. U laat een review achter voor de particuliere afdeling. Wij zijn niet overgenomen door A.S.R. Enkel de PPI is overgenomen door A.S.R. Het is natuurlijk mogelijk dat u vindt dat onze dienstverlening achteruit is gegaan. Dit staat los van de overname. Indien u specifieke verbeterpunten heeft, is het altijd mogelijk deze te e-mailen naar [email protected]. Dan is het mogelijk voor ons om uw feedback mee te nemen.
Betreft : Reknr. NL59BNDA0973332123, voormalig polisnr.51976793. 18 januari, 2021 Terwijl ik alles aan mijn kant zo netjes doe, ben ik heel erg teleurgesteld over hoe lang deze simpel uitvoerings verzoek doet van jullie kant. Ik verwacht mijn vrouw's lijfrente uitkering van Centraal Beheer op 01 februari 2021 te beginnen. Maar het geld moet op hun rekening staan vóór deze datum. Ik hoop dat de diensten wat sneller uitgevoerd kunnen worden, anders alles goed. Met vriendelijke groet, Pramil Gandhi
Geen lange wachttijd en ik werd pro-actief geholpen.
Wat een mooi cijfer! Heel erg bedankt. Wij zijn blij dat wij u goed hebben kunnen helpen.
Ervaring met BnD is prima, wat ik vraag wordt snel en accuraat behandeld.
Beste Edwin, bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice, daar streven wij naar!
Zie bovenstaande
Snel geholpen en in begrijpbare bewoording
Beste Riet, Bedankt voor het mooie cijfer. Fijn dat onze uitleg u duidelijkheid heeft kunnen geven.
Bourgondisch in service, vind ik ook. Goede, snelle, vriendelijke hulp. Jammer dat telefonisch niet meer direct bereikbaar zijn. Maar goed, anders kun je ook niet Calvinistisch in kosten zijn. Wat ik soms wel voel: ik kan zoveel regelen via mail. Verloopt dat allemaal wel veilig? NB: ik heb zelf bij een bank gewerkt. Dus ik WEET aan hoeveel regels jullie moeten voldoen. Dus "zal wel goed zijn". Echter, soms voelt het te laagdrempelig om wijzigingen door te voeren via mail. En: de website is wel erg traag. Waarschijnlijk moet 'ie veel gegevens ophalen. En ik vind met name de openbare site (dus voordat ik inlog) te karig. Zo zocht ik helmdocumenten of een handleiding. Kon niet vinden. En dan ga ik toch snel weer naar de chat.
Alleen jammer dat je erg lang moet wachten als je iemand aan de lijn wilt hebben. Via chat gaat veel beter dan telefonisch
Beste Ton, hartelijk dank voor het mooie cijfer! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over mijn collega's en de uitleg. Wij doen ons best om u zo spoedig mogelijk te woord te staan, zowel via de chat als telefonisch. Hopelijk ervaart u dit ook als u ons in de toekomst weer wilt bereiken.
Ik snap dat het aankopen van fondsen tijd kost, en dat er 2 werkdagen voor staan oke, maar geen 10 dagen. Kerst en nieuwjaar zitten er tussen maar dan blijven er nog 8 dagen over, dat is veel te lang en moet veel sneller kunnen.
Beste Marc, bedankt voor uw review. Het aankopen van fondsen wordt zo snel mogelijk gedaan. Er zijn een aantal uitzonderingen waarin het langer duurt. Helaas is het via deze manier niet mogelijk om specifiek in uw situatie mee te kijken. Indien u graag de achterliggende reden wilt weten, is het mogelijk om een e-mail te sturen naar: [email protected].
Na een opening waarop ik gelijk een vraag stel, duurt het 3 minuten voordat er gereageerd wordt door de medewerker.. geen idee waar het aan ligt, maar dit lijkt dus niet op live contact via een chat. bellen en in de wacht staan dan maar... jammer want de ervaring bij andere sites is echt top.
Beste meneer Willem, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u zowel in de chat als in de lijn een langere tijd heeft moeten wachten, voordat u contact had met een collega. Helaas waren de wachttijden de afgelopen maanden langer dan gehoopt door de enorme drukte. Wij probeerden zoveel mogelijk klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Een streven waar helaas niet altijd aan voldaan kon worden. Vanaf nu worden de wachttijden steeds korter, waardoor wij u sneller van dienst kunnen zijn.
.
Geholpen door Romee, naar alle tevredenheid geholpen hartelijk dank voor de snelle en vakkundige hulp!
Beste Erik, hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat mijn collega Romee u goed heeft verder geholpen met uw vragen! Bedankt voor het mooie cijfer 9.
Geen goede ervaring met het activeren van mijn rekening. Ik woon (en leef) buiten Nederland. Het systeem heeft hiermee geen rekening gehouden.
Beste Johannes, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het activeren van uw rekening niet soepel is gelopen. Helaas is het niet mogelijk om op dit moment mee te kijken in uw situatie. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, is het altijd mogelijk deze te sturen naar [email protected].
Tot nu toe qua chat correct. Alleen inhoudelijk teleurstellend. Aegon storting vanaf 15 dec aangevangen, 31 dec jl binnen bij BND. Echter zie ik géén afhandeling van mijn product en dreigt een 2de maand vertraging qua uitkering. Reden van Iris, dat PSK-document van Aegon nog niet binnen is. Mijn constatering in deze: 1. er schijnt geen afgesproken procedure qua doorlooptijd in deze branche als concullega's 2. ik, de klant is de dupe, door na te vragen waarom deze vertraging 3. mijn tussenpersoon en/of ik moeten achter Aegon gaan 4. het is alsof ik het doorlooptijd/afhandelingsproces zelf in de gaten moet houden, er is geen interne "sensor" in beide organisaties 5. verdienmodel is gebaseerd op "hoop van zegen" 6. Ik heb nog het zelfde product over 5 jaren na mijn 67ste jaar, BND lijkt mij niet automatisch dan de uitkeerder.
Beste Arnold, hartelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u de inhoudelijke uitleg over de vertraging teleurstellend vindt. Het is op basis van deze review niet mogelijk om mee te kijken in uw situatie. Indien u graag een verheldering wilt van de stand van zaken kunt u gerust contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Dan is het mogelijk voor ons om u meer uitleg te geven.
Zeer fijn bedrijf om een rekening te hebben lopen. Snelle en duidelijke communicatie en een zeer gebruiksvriendelijke website. Ook de klantendienst is zeer snel en deskundig.
Beste Rob, bedankt voor uw mooie review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u onze klantenservice en communicatie waardeert. Bedankt voor het mooie cijfer 9!
goed
Beste Eveline, bedankt voor het mooie cijfer 9! Wij zijn blij om te lezen dat u een goed antwoord op uw vraag heeft gekregen.
Ben al jaren gepensioneerd, dus de mogelijkheden van BND kwamen voor mijzelf helaas te laat.
Beste Jan, bedankt voor het mooie cijfer 9! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden met ons bent.
Niet aangeven van een PSK formulier wat kennelijk nodig is. Op de inlog internetsite staat er niets over waardoor een lijfrente uitkering gewoon niet kan starten en maar doorschuift zonder enig bericht dat er nog iets ontbreekt. Schande!!!
Beste Margrethe, vervelend om te horen dat de uitkering helaas niet van start is gegaan. Zonder een PSK-formulier van de polis kunnen wij de waarde helaas niet plaatsen. Uw adviseur is hiermee bekend. Deze had u hierover moeten informeren. Indien niet alle stukken compleet zijn kan de uitkering niet van start en schuift deze automatisch met één maand op.
Ik heb als sinds 2010 bij brand new day een rekening. De klantenservice bij dit bedrijf is altijd top. Hun website is super overzichtelijk en je kunt zelf makkelijk dingen wijzigen. ik zou ze overal aanbevelen.
Beste Severin, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u onze website overzichtelijk en gemakkelijk vindt. Daarnaast vinden wij het fijn dat u onze klantenservice waardeert. Wij streven ernaar om al onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.
BND beheert mijn pensioenrekening waar ik een rendement van 52% op heb sinds ik ben gestart in 2012. Say no more!
Beste Floor, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn erg blij dat u de afgelopen jaren in totaal 52% rendement heeft behaald.
Mijn vraag over een verrekening van een Box 1 pensioenrekening bij een scheiding is via de chat snel en adequaat opgepakt. En de verschillende opties om zaken goed te regelen zijn uitstekend te noemen.
Beste Bart, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u via de chat goed bent geholpen met uw vragen of een echtscheiding. In de toekomst is het altijd mogelijk om nogmaals gebruik te maken van onze chatfunctie.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.