Filters

2

wat een gezeur. wil je inloggen moet je eerst door een berg admin heen.

geen idee want ik kan niet bij mijn rekening. de tweede rekening houder moet eerst accoord geven. dat schiet niet op, luitjes

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

Chatten met Samira was een verademing.

snelle reactietijd pro-actief vriendelijk voorkomend initiatief overnemen FANTASTISCH, daar kunnen andere partijen heel veel van leren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima geholpen

Heb een lijfrente rekening geopend en kon alles prima online regelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

vlotter beschikbaar

ideaal zeker nu met die corona

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
3

slecht

Ik vind het erg jammer dat BND zo achteruit is gegaan na de overname.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Frustratie !!!

Betreft : Reknr. NL59BNDA0973332123, voormalig polisnr.51976793. 18 januari, 2021 Terwijl ik alles aan mijn kant zo netjes doe, ben ik heel erg teleurgesteld over hoe lang deze simpel uitvoerings verzoek doet van jullie kant. Ik verwacht mijn vrouw's lijfrente uitkering van Centraal Beheer op 01 februari 2021 te beginnen. Maar het geld moet op hun rekening staan vóór deze datum. Ik hoop dat de diensten wat sneller uitgevoerd kunnen worden, anders alles goed. Met vriendelijke groet, Pramil Gandhi

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Perfect!

Geen lange wachttijd en ik werd pro-actief geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Reactie op mijn vraag was snel en informatief.

Ervaring met BnD is prima, wat ik vraag wordt snel en accuraat behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Goed, maar wel jammer dat de medewerker niet zag dat het om een interne waardeoverdracht ging.

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

prima

Snel geholpen en in begrijpbare bewoording

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
8

Goede service

Bourgondisch in service, vind ik ook. Goede, snelle, vriendelijke hulp. Jammer dat telefonisch niet meer direct bereikbaar zijn. Maar goed, anders kun je ook niet Calvinistisch in kosten zijn. Wat ik soms wel voel: ik kan zoveel regelen via mail. Verloopt dat allemaal wel veilig? NB: ik heb zelf bij een bank gewerkt. Dus ik WEET aan hoeveel regels jullie moeten voldoen. Dus "zal wel goed zijn". Echter, soms voelt het te laagdrempelig om wijzigingen door te voeren via mail. En: de website is wel erg traag. Waarschijnlijk moet 'ie veel gegevens ophalen. En ik vind met name de openbare site (dus voordat ik inlog) te karig. Zo zocht ik helmdocumenten of een handleiding. Kon niet vinden. En dan ga ik toch snel weer naar de chat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Zeer duidelijke uitleg Sympathieke personen die je te woord staan

Alleen jammer dat je erg lang moet wachten als je iemand aan de lijn wilt hebben. Via chat gaat veel beter dan telefonisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
3

Aankoop van fondsen gaat te langzaam

Ik snap dat het aankopen van fondsen tijd kost, en dat er 2 werkdagen voor staan oke, maar geen 10 dagen. Kerst en nieuwjaar zitten er tussen maar dan blijven er nog 8 dagen over, dat is veel te lang en moet veel sneller kunnen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

ttraaaaaag

Na een opening waarop ik gelijk een vraag stel, duurt het 3 minuten voordat er gereageerd wordt door de medewerker.. geen idee waar het aan ligt, maar dit lijkt dus niet op live contact via een chat. bellen en in de wacht staan dan maar... jammer want de ervaring bij andere sites is echt top.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Geweldig geholpen

Geholpen door Romee, naar alle tevredenheid geholpen hartelijk dank voor de snelle en vakkundige hulp!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Ingewikkelde procedures om je rekening te activeren

Geen goede ervaring met het activeren van mijn rekening. Ik woon (en leef) buiten Nederland. Het systeem heeft hiermee geen rekening gehouden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Afwachtende houding bij probleem, geen proactieve organisatie!

Tot nu toe qua chat correct. Alleen inhoudelijk teleurstellend. Aegon storting vanaf 15 dec aangevangen, 31 dec jl binnen bij BND. Echter zie ik géén afhandeling van mijn product en dreigt een 2de maand vertraging qua uitkering. Reden van Iris, dat PSK-document van Aegon nog niet binnen is. Mijn constatering in deze: 1. er schijnt geen afgesproken procedure qua doorlooptijd in deze branche als concullega's 2. ik, de klant is de dupe, door na te vragen waarom deze vertraging 3. mijn tussenpersoon en/of ik moeten achter Aegon gaan 4. het is alsof ik het doorlooptijd/afhandelingsproces zelf in de gaten moet houden, er is geen interne "sensor" in beide organisaties 5. verdienmodel is gebaseerd op "hoop van zegen" 6. Ik heb nog het zelfde product over 5 jaren na mijn 67ste jaar, BND lijkt mij niet automatisch dan de uitkeerder.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

alleen maar goede dingen

Zeer fijn bedrijf om een rekening te hebben lopen. Snelle en duidelijke communicatie en een zeer gebruiksvriendelijke website. Ook de klantendienst is zeer snel en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

mijn ervaring is goed want ik heb antwoord op mijn vraag gekregen

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Duidelijk, uitgebreid en goedkoop.

Ben al jaren gepensioneerd, dus de mogelijkheden van BND kwamen voor mijzelf helaas te laat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Slechte communicatie

Niet aangeven van een PSK formulier wat kennelijk nodig is. Op de inlog internetsite staat er niets over waardoor een lijfrente uitkering gewoon niet kan starten en maar doorschuift zonder enig bericht dat er nog iets ontbreekt. Schande!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

geweldig bedrijf

Ik heb als sinds 2010 bij brand new day een rekening. De klantenservice bij dit bedrijf is altijd top. Hun website is super overzichtelijk en je kunt zelf makkelijk dingen wijzigen. ik zou ze overal aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel, goed rendement en inzicht in zeer lage kosten

BND beheert mijn pensioenrekening waar ik een rendement van 52% op heb sinds ik ben gestart in 2012. Say no more!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle en duidelijke reactie op mijn vraag

Mijn vraag over een verrekening van een Box 1 pensioenrekening bij een scheiding is via de chat snel en adequaat opgepakt. En de verschillende opties om zaken goed te regelen zijn uitstekend te noemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.