Ik werk al behoorlijk wat jaren bij een bedrijf waar ze geen pensioenopbouw kennen. Ik moet dus voor de periode dat ik hier werk zelf in mijn pensioenopbouw voorzien. Ik zat in het begin bij ZwitserLeven, totdat ik op Brand New Day werd gewezen. Gezien het verschil in met name de kostenstructuur ben ik in 2011 overgestapt en heb er tot op de dag van vandaag totaal geen spijt van. Brand New Day hanteert lage beheerskosten, dus houd ik per geïnvesteerde euro uiteindelijk veel meer pensioen over. Je kunt ook zelf heel makkelijk aan de knoppen draaien voor wat betreft je beleggingen, als je dat zou willen. Je kunt makkelijk het maandbedrag aanpassen, de klantportal is zeer gebruiksvriendelijk. Inmiddels heb ik ook een jonge collega, die 30 werd en nog in haar pensioen moet voorzien (als je jong bent, denk je daar niet zo vaak aan) bij Brand New Day ondergebracht. Ook zij is heel tevreden.
Beste Remco, allereerst bedankt voor uw uitgebreide review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review achter te laten. Wij zijn erg blij met u als trouwe klant en willen u bedanken voor het mooie cijfer 10! Wij hopen dat u uiteindelijk een mooi bedrag opbouwt voor uw pensioen.
goed
Beste Alida, bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij zijn blij met uw review.
Ben daarbij keurig geholpen door Sasha en Arthur. Beiden Hulde!!!
Beste Johannes, bedankt voor het mooie cijfer 10. Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega's met uw inlogprobleem.
Nadat ik contact kreeg via de chat (circa na een minuut wachten) werd mijn vraag binnen een minuut beantwoord via de chat
Beste Maarten, bedankt voor het mooie cijfer 9! Wij zijn blij dat u ondanks de lange wachttijd alsnog een snel antwoord heeft gekregen op uw vraag.
BND blijkt nog niets gedaan te hebben aan de overstap van mijn koopsompolissen (drie van OHRA + een van ABN Amro). Een getekende overstapbrief is als ongetekend aangemerkt. Ik leid door dit nalatig handelen van BND schade.
Beste Peter, wat vervelend om te horen dat de overstap nog niet is opgepakt. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik zou u daarom willen vragen ook even per mail ([email protected]) of telefonisch via 020-7585310 contact met ons op te nemen zodat wij u hier direct mee kunnen helpen en een oplossing kunnen zoeken.
De website gaf veel snelheidsproblemen en vind ik niet echt heel overzichtelijk. Ik zocht eerst op de verkeerde plaats naar contactgegevens. Pas via adviseur kwam ik op contact mogelijkheid, maar deze link werkte niet. Het ballonnetje met contactgegevens is duidelijk. Het bellen gaf een lange wachttijd, tussendoor gechat en dat ging vlot. De antwoorden met de chat waren sneller dan de wachttijd, dus onbeantwoord opgehangen. Informatie over mogelijkheden inzet jaarruimte zijn prima. Overige info ook en gemak storten is ook prima.
Beste Walter, excuus voor onze verslechterde bereikbaarheid. Dit is niet zoals het van ons gewend bent en mag verwachten. Door de enorme najaarsdrukte hebben ook onze servers, net als wij, moeite de druk bij te benen. Fijn dat het toch is gelukt een duidelijk antwoord op uw vraag te krijgen.
ik heb mijn polis jaren geleden omgezet van NN naar Brand New Day. Dit omdat het een woekerpolis bleek te zijn. Waarom proberen banken de mensen te bestelen? Dit gevoel heb ik bij jullie niet,dus ben heel blij dat ik over gestapt ben. Ga zo door!!
Beste Peter, wij zijn erg blij dat u vertrouwen in ons heeft. Wij zijn ook absoluut tegen woekerpolissen. Dit is één van de redenen dat Brand New Day is opgericht. Bedankt voor het mooie cijfer 8!
Goed als ik een vraag heb komt er een antwoord op korte termijn
Beste Leon, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u altijd snel wordt geholpen met de vragen die u heeft.
Goede informatie gekregen, alleen wachttijd aan de lange kant
Beste Co, bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat de wachttijden de afgelopen maanden langer waren dan ons streven is. Dit komt door de enorme drukte. Vanaf nu zijn onze wachttijden weer normaal.
Goed!
Beste Linda, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij dat u ons als een fijne klantenservice beschouwt. Het is altijd mogelijk om voor eventuele vragen contact met ons op te nemen via de e-mail, de chat of de telefoon.
De aanvraag en uitvoering van een pensioenstorting en start van de uitkeringen verliep vlekkeloos. De aanvraagprocedure was erg duidelijk en de responstijd was goed. Kortom zeeeer tevreden over BND
Beste Cees, bedankt voor het mooie cijfer 9! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden met ons bent. Ons streven is dan ook om al onze klanten zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn.
perfectie laat zich niet verder toelichten, waar witwassen gewone zaak schijnt geworden te zijn is BND een verademing
Beste meneer De Rijke, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn erg blij met uw mooie compliment.
Rendement is in 10 jaar 50% daarom
Beste meneer, hartelijk bedankt voor het mooie cijfer 9! Wij zijn blij om te lezen dat u in 10 jaar tijd een mooi rendement van 50% heeft behaald.
Jammer ik kan niet bij mijn gegevens en ik kan ook niet mijn jaarruimte bepalen
Beste Sjoukje, onze excuses voor de verminderde bereikbaarheid. Wij hadden helaas te kampen met wat technische problemen. Gelukkig zijn deze opgelost en kunt u nog op tijd uw jaarruimte storten.
Glasheldere informatie en toelichting op vragen en advies op maat! Ga zo door!
Dank voor het mooie cijfer dat u ons geeft!
aardige medewerkers die goed meehelpen.
Dank voor het mooie compliment voor onze klantenservice!
Het openen van een rekening was vrij eenvoudig. En als er iets is is BND via de chat snel bereikbaar en wordt het snel opgelost
Beste Bea, fijn om te horen dat u zo snel en goed geholpen bent.
Heel makkelijk om rekening te openen. Alles kan digitaal. Op vragen op de chat wordt snel en accuraat geantwoord.
Beste Jacqueline, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u het proces van het openen van een rekening gemakkelijk vindt.
Aangezien mijn kennis in het gebruik van de pc van dien aard is dat het vaak mislukt om de gegevens in te voeren, ben ik blij met de hulp van de juiste mensen om hierin te assisteren.
Beste Peter, hartelijk dank! Dat horen wij graag en wij zijn blij om te horen dat wij u zo goed van dienst zijn.
Ik word altijd zeer goed geholpen door de klantenservice, de website is ook super! Altijd inzicht in de producten en performance, gemakkelijk aan te passen ook.
Dank Hans. Dit is een mooi compliment!
vriendelijke medewerker die mij snel en duidelijk heeft geholpen
Dank voor de mooie waardering.
prima. Telefonisch lange wachttijd, maar jullie wijzen op chat en dan wordt ik snel en doeltreffend geholpen door een vriendelijke collega, Roy in dit geval.
Beste Ruben, het was inderdaad erg druk afgelopen week. Onze chat is vaak makkelijker te bereiken en fijn dat dit voor u was en Roy u zo goed geholpen heeft bij uw vraag.
Mijn vraag over het teveel afstorten op een pensioenrekening werd snel en goed beantwoord.
Een belangrijke vraag zo op de laatste dag van het jaar dus daar helpen wij u dan ook graag zo snel mogelijk bij. Fijn dat alles naar wens was.
Prettig
Dank voor de mooie waardering.
Otxtiztitztk
Dank voor het mooie cijfer!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.