Wachttijd voor de chat was erg kort. Kreeg snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. Helemaal goed.
Dank voor de mooie waardering. Fijn dat u zo snel geholpen werd in onze chat door een van onze medewerkers.
producten zijn goed, alleen de uitleg en de regeltjes zijn moeilijk, misschien meer een Jip en Janneke vertaling er naast of bij doen. nu moet ik elke keer een adviseur lastig vallen om deze juridische taal te lezen en te vertalen.
Beste Gijsbertha, dank voor de waardering en feedback. De fiscale regels voor de pensioenrekening zijn inderdaad best lastig soms. Heeft u als een kijkje op ons blog (https://new.brandnewday.nl/blog/particulier/) genomen? Veel lastige onderwerpen leggen wij hier uitgebreid toe om dit allemaal inderdaad wat beter te begrijpen.
Zeer deskundig, met 1 vraag gelijk zo'n volledig antwoord gekregen dat doorvragen of nadenken over evt. consequenties/vervolgstappen om echt alles te ondervangen al voor me werd gedaan in 1 antwoord. Zo hoort klantenservice te zijn, mee- en doordenken met de klant!
Dank voor dit mooie compliment. Hier worden wij heel erg blij van!
Enkele jaren geleden een oude polis overgezet naar BND. Inmiddels een prima rendement behaalt en een leuk appeltje voor de dorst opgebouwd.
Beste Leo, dank voor de mooie waardering.
Jullie bieden een duidelijk product met een overzichtelijke interface en een goede klantenservice. Netjes!
Hartelijk dank voor het mooie cijfer!! Ook aankomend jaar doen wij er weer alles om u nog beter van dienst te zijn met onze service en product.
Goed. Vriendelijk. Goed geholpen.
Dank voor dit mooie cijfer!
Website, wellicht in deze tijd van het jaar, wat moeizaam te bereiken, vwb snelheid maar chat liep snel en naar verwachting, dus goed. Prima ervaring dus overall
Beste Victor, dank voor de mooie review. Het is inderdaad extreem druk rond deze tijd en ook onze servers bezwijken soms even onder die druk. Fijn dat u toch nog zo snel en goed geholpen bent.
ik heb zojuist voor het eerst van jullie chat gebruik gemaakt.. de wachttijd was 1 minuut en de antwoorden op mijn vragen waren adequaat. bedankt.
Dank Gerard voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u zo goed en snel geholpen bent via onze chat.
snel antwoord op -een overigens niet al te gecompliceerde - vraag en vooral: niet in een wachtrij beland
Dank voor deze mooie waardering en compliment!
Ik heb 2 weken geleden zonder succeseen email gestuurd, gisteren zonder succes gebeld, daarna zonder succes gebeld en vandaag teruggebeld. Dan heb ik al erg veel moeite moeten doen voor contact... Overigens vind ik het ook erg vervelend dat als ik jullie eigen jaarruimte-rekentool gebruik, ik mijn gegevens dan nog een keer door moet geven. Hoewel ik meteen toegeef dat dit een detail is. Ik ben al een aantal keren opnieuw begonnen met al mijn gegevens invoeren omdat óf de site vastloopt of ik geen tijd meer heb. Het is veel gevraagd om alles in een keer te doen. Nou, ondanks alles wil ik nog steeds klant blijven haha
Beste Fieke, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij beantwoorden altijd binnen een dag en bij drukte soms iets meer alle berichten. Wij helpen u natuurlijk graag bij eventuele zaken waarin u vastloopt of met het invoeren. Ik zou u daarom willen vragen ons te mailen ([email protected]) of via de chat of telefoon contact met ons op te nemen.
noodgedwongen geprobeerd support te krijgen via de chat omdat de telefonische bereikbaarheid echt heel slecht is. Communicatie met medewerker in de chat verliep uiterst moeizaam. Ik heb serieus getwijfeld of ik het openen van een pensioenrekening wilde doorzetten...
Beste Lia, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses dat u geen goede ervaring met onze klantenservice hebt gehad. Door de eindejaarsdrukte was onze bereikbaarheid helaas minder. Onze excuses hiervoor. Wij hopen u in een toekomstig contact positief te kunnen verbazen met onze service.
Zelfs als site traag is, wordt je nog steeds goed geholpen via chat.
Dank voor het mooie compliment. Wij hadden helaas met wat technische uitdagingen te maken aan het einde van het jaar waardoor alles niet zo snel ging als gewenst. Fijn dat u toch goed geholpen bent.
Super tevreden. Alleen de website was traag, maar dit kwam doordat het eindjaar was en hiervan kreeg je ook regelmatig melding.
Beste Marco, dank voor het mooie cijfer ondanks dat u niet de service en bereikbaarheid heeft gekregen die u van ons mag verwachten. Onze excuses hiervoor.
Snelle reactie op mijn vraag en het probleem was snel opgelost.
Dank voor de waardering en fijn dat u zo snel naar tevredenheid geholpen bent.
Snel antwoord op mijn vraag. Antwoorden kunnen wel iets concreter.
Dank voor de feedback Tijmen. Er is altijd ruimte voor verbetering!
het voelt, net als bij tegenwoordig veel chatservices, dat de medewerker met meerdere chats tegelijk bezig is. Je ziet dan dat als je een vraag hebt gesteld het soms enkele minuten duurt voordat de medewerker bij je terugkomt of je vraag beantwoord. Ik vind dat storend.
Beste Inge, dank voor de review en de feedback. Het kan inderdaad soms even duren voor u antwoord krijgt omdat er even het een en ander voor u uitgezocht moet worden. Wel belangrijk dat we dat ook duidelijk communiceren. We nemen de feedback mee in onze service naar u en de andere klanten.
jammer dat ik mijn rekening niet kan inzien door overbelasting van jullie site
Beste Annemarie, onze excuses. De servers lijken ook aan het einde van het jaar te zijn en toe aan vakantie. Onze IT-afdeling heeft alle zeilen bijgezet zodat de website weer goed bereikbaar is.
Website is erg traag en onduidelijk en vooral gericht op openen van rekeningen en niet op service voor deelnemers. Daarom moet ik veel vragen stellen via de chat, wat op zich wel goed werkt.
Beste Hak, helaas hadden wij gister te maken met wat technische uitdagingen waardoor onze website slechter bereikbaar was en u daarom niet goed bij uw rekening kon. Onze excuses hiervoor. Ook MijnBND moet voor iedereen goed en duidelijk zijn zodat u altijd inzicht heeft in uw rekeningen. Of u een nieuwe klant bent of al 10 jaar bij ons bent. Daar maken wij natuurlijk geen verschil in.
Ik kreeg antwoord op mijn vraag.
Beste Bert, dat is de bedoeling ;) Dank!
Een duidelijk product, werkt online super en prettige klantenservice.
Dank voor dit mooie cijfer en waardering!
Overzichtelijke website, top klantenservice, goede dienstverlening, no-nonsense en duidelijkheid over de kleine lettertjes. Top!
Dank voor dit geweldige compliment!
Kwam niet meer in het systeem. Snel en adequaat geholpen.
Dank voor uw mooie review en fijn om te horen dat u zo snel geholpen bent.
Op mijn vragen krijg ik helder antwoord, er wordt meegedacht en op een hele prettige manier gecommuniceerd. Feit blijft dat je zelf moet beleggen, dat blijft spannend.
Dank voor uw compliment. Beleggen blijft zeker spannend. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren zodat u een weloverwogen besluit kunt nemen.
persoonlijk en duidelijk antwoord op mijn vraag.
Dank voor het mooie cijfer en de waardering!
Met betrekking to mijn vraag wanneer geld op de rekening staat, kreeg ik een erge duidelijke uitleg "U heeft de opdracht maandag na 10 uur ingevoerd. Wij versturen de order dinsdag, er wordt woensdag gehandelt. Vrijdag en het weekend worden de orders niet verwerkt. Vandaag is dan de 4e werkdag" Niets aan te voegen, alles prima verregeld vanuit BrandNewDay
Beste Bart, fijn dat het antwoord zo duidelijk was en u wist waar u aan toe was. Wij helpen u graag!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.