Filters

9

Duidelijk en snelle service

Snel geholpen door medewerkers van verschillende afdelingen bij Brand New Day.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Complexere vragen in één keer goed opgelost

Deskundig en snel geholpen, zowel via telefoon als chat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

goede service, info zeer to the point

Goede service, snelle reactie en duidelijke informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Zeer positief.

Snel en uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed

Chat functie werkt goed, snelle reactie. Goede service, geen nummers kiezen of eindeloos doorverbonden worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en keurig gehopen

Duidelijke informatie, klantvriendelijk en snel gehopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima! Korte lijn.

Heb maar even moeten wachten. Ging heel vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snelle en heldere reactie

snelle en heldere reactie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

prima geholpen. Snel en duidelijk

misschien de website verduidelijker hoe je vanaf een ander rekening nr overboekt naar bv een pensioen rek nr van de BNDB nr. Ik begrijp nu dat dit onder je eigen naam kan met het rek nr van BNDB nr en niet onder vermelding van de BNDB.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Omzetten blijkt lastig

Ondanks de ontvangst van een mail met melding dat omzetting gereed is en accoount geactiveerd is blijkt dat toch niet het geval. Navraag via de chat leert dat je alleen te horen krijgt: ja er zijn nog problemen. Waarom krijg je dan een mail dat de problemen zijn opgelost als dat toch niet het geval blijkt. Ook moet je dan zelf uitvinden dat je via een mail eventueel wijzigingen dan alsnog door kan voeren; dat wordt niet vanzelf gemeld in de mail. Daar blijft het bij: ja, dat gaf ik toch al aan dat er problemen zijn. Dat hoef ik niet bevestigd te krijgen. Ik wil weten hoe ik mijn vraag opgelost kan krijgen

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel makkelijk en deskundig en plezierig

snel makkelijk en deskundig en plezierig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

snelle reactie

duidelijke uitleg. goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Super KlantVriendelijk!!! Goed gesprek!!!

Ik werd gebeld door een hele aardige vriendelijke meneer Michiel. Prettige Kerstdagen, een heel Gelukkig, Gezond en Succesvol 2021 aan de Klantenservice van BrandNewDay!!! Met vriendelijke groet, M. Karjasemita

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima helpdesk

Prima!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Snel, vriendelijk en deskundig

Snel, vriendelijk en deskundig. Niks op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Supersnelle reactie

Snelle reactie bij probleempje bij inloggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Vlot en duidelijke contacten

Vlot contact gekregen na positieve aanbeveling van andere klant; duidelijke antwoorden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en adequaat

Korte wachttijd en direct een duidelijk en afdoend antwoord op mijn vraag. Bovendien erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en adequaat gereageerd !!

Snelle en duidelijke reactie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Uitstekende chat, maar niet opgevolgd

De chat was kort, krachtig en vriendelijk. De belofte om vanavond voor 21.00 uur terug te bellen is helaas niet opgevolgd en dat is kwalijk. Ik heb overigens toegevoegd dat ik ook morgenvroeg bereikbaar ben... dus ik hoop dan een telefoontje te ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Geweldig snelle service

Prima actie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel to the point en ook nog empatisch.Super gewoon

Zoals een chat moet werken. Een zeer plezierige serviceervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Pragmatisch, laagdrempelig, overzichtelijk, transparant

Altijd directe service en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

er zou wat uitgezocht worden maar krijg geen reactie meer

Ik moest even wachten omdat er iets uitgezocht zou worden, maar geen reactie meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Slechte controle

Ik heb BND herhaaldelijk geïnformeerd dat ik verwacht dat er een valse handtekening gaat komen op een formulier. Na controle blijkt dat inderdaad het geval te zijn , zonder controle handtekening. Dit bleek een nagemaakte handtekening te zijn en ook nog een andere naam. Ik vind dit zeer kwalijk, het was vooraf aangekondigd. Ik wil hierover een klacht indienen en hwb dat aan gegeven maar daar komt geen reactie meer op....

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.