Filters

10

duidelijkheid

met 2 minuten een misverstand uit de wereld geholpen met dank aan Judith!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

user friendly

alles is makkelijk en goed te begrijpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Samen zijn we eruit gekomen

Vriendelijk en snel geholpen. Ik heb wel zelf een deel van de oplossing aangedragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Via chat het antwoord op mijn vraag gekregen en het probleem zover opgelost

Na een email van de klantenservice probeerde ik hen meteen te bellen om het toch vervelende probleem op te lossen. Na 16 minuten was er nog altijd geen medewerker beschikbaar. Via de chat heb ik wel duidelijkheid gekregen en ik hoop dat het nu snel opgelost gaat worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Altijd snel deskundig en klantgericht

Ik neem nu al aantal jaren een aantal produkten af (hypotheekrekening, overlijdensrisico verzekering en sinds kort een tweetal kinder rekeningen). De communicatie, de website met klantenportaal zijn eenvoudig, duidelijk en de resultaten van de beleggingen laten ook nog eens een mooi resultaat zien. Kortom een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Tot nu toe goed, maar ben net een rekening aan het openen

Tot nu toe goed, maar ben net een rekening aan het openen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Zeer goed

UItstekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle en vriendelijke service

Mijn vraag werd heel snel en duidelijk beantwoord. Super snelle en vriendelijke service! Super tevreden klant hier :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en goed

Ik ben als klant en als adviseur bekend met BND. Dit gaat prima en ben zeer positief over BND omdat het eenvoudig is. Niet dat ik alles al weet over BND maar het werkt goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Prima

Ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

vermoeiend maar door de rust en geduld van medewerker Joris toch tot een goed eind resultaat gekomen

Voor een iets wat oudere klant niet erg gebruiksvriendelijk chat functie stond in de weg en was onmogelijk weg te werken vandaag om 11.00 uur begonnen met BND te bellen daar info en advies gekregen hoe te handelen dit proberen op te volgen wat niet echt lukte, hulp via chat gedaan , deze blokkeerde de uit te voeren handelingen, na dat de chat functie ook opgaf/wegviel en een collega van Joris ook vertelde niets te kunnen doen, op het punt gestaan alles weg te trekken bij BND mijn vrouw en ik waren er helemaal klaar mee via chats en heen en weer gebel toch weer bij Joris terug gekomen die zijn lunch op ongeveer 14.30 uur genoten had uiteindelijk 16.00 uur alles toch met het gewenst resultaat kunnen afsluiten, ben waarschijnlijk niet altijd even vriendelijk geweest, maar respect voor Joris echt een compliment waardig en zodoende zonder hart kloppingen het weekeinde in kunnen gaan met vr. gr. Jorien & Ed Mulder te Hoogland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

Slechte informatieverstrekking

Ik heb vandaag en vorige week contact gehad met 2x totaal foutieve informatie. Doordat ik twijfelde aan het antwoord ben ik zelf op zoek gegaan en erachter gekomen dat jullie berichtgeving totaal onjuist was. Dit kan ik nu nog herstellen, maar als ik jullie gevolgd had, dan was ik te laat geweest met koopsom storting lijfrente,

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Altijd op korte termijn antwoord en oplossingen.

Gebruiksvriendelijk en snel antwoorden bij vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Prettig geholpen via de chat.

Telefonisch moeilijk te bereiken, via de chat gaat iets sneller. Eenmaal aan het chatten gaat het goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Top!

Snel en volledig mijn vragen beantwoord en actie ondernomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Positief

Zeer behulpzaam, je moet wel de juiste vragen stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed geholpen

Werd snel en goed geholpen Ben al een week bezig om mijn adviseur te pakken te krijgen na een chat met Iris werd ik goed geholpen en sneller als verwacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

teleurstellend antwoord m.b.t. pensioenoverdracht

Ik had gevraagd of het mogelijk was om een 'slapend' pensioenpotje van een van mijn oude werkgevers over te hevelen naar een van mijn BND polissen. Helaas gaat dat niet volgens uw medewerker omdat er "verschillende pijlers" in het Nederlandse pensioenlandschap zijn. Ik begrijp ongeveer wat uw medewerker bedoelt, maar het is te lastig om dit via de chat-box uit te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Uw chatmedewerker Olivier reageert inadequaat op de vraagstelling.

Is niet in staat de juiste vraag te stellen of een relevant antwoord te geven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

chat was very responsive.

had a question reg. password for new website and belastingdienst

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Geweldig

Heel goed uitgelegd door Bas de super star!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Werd heel snel geholpen.

Mijn email met vraag is binnen 10 minuten beantwoord en ook is de wijziging direct doorgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Slechte toegankelijkheid via mobiele telefoon

Kon mailadres niet op mijn telefoon wijzigen en toegang tot mijn rekening daardoor geblokkkeerd

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
10

Zeer snelle en accurate hulp

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Heel goed

Goed geholpen, duidelijke antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.