met 2 minuten een misverstand uit de wereld geholpen met dank aan Judith!
alles is makkelijk en goed te begrijpen
Dank voor het mooie compliment Dehlia.
Vriendelijk en snel geholpen. Ik heb wel zelf een deel van de oplossing aangedragen.
Beste Lucy, fijn om te horen dat het is gelukt tot de oplossing te komen.
Na een email van de klantenservice probeerde ik hen meteen te bellen om het toch vervelende probleem op te lossen. Na 16 minuten was er nog altijd geen medewerker beschikbaar. Via de chat heb ik wel duidelijkheid gekregen en ik hoop dat het nu snel opgelost gaat worden.
Beste Monique, excuus voor onze verminderde bereikbaarheid telefonisch. Helaas is het op dit moment extreem druk en lukt het ons niet altijd de service die u van ons gewend bent en mag verwachten te leveren. Fijn dat u wel direct geholpen werd in onze chat.
Ik neem nu al aantal jaren een aantal produkten af (hypotheekrekening, overlijdensrisico verzekering en sinds kort een tweetal kinder rekeningen). De communicatie, de website met klantenportaal zijn eenvoudig, duidelijk en de resultaten van de beleggingen laten ook nog eens een mooi resultaat zien. Kortom een tevreden klant.
Beste Marcel, mooi om te horen dat u al zo lang een tevreden klant bent!
Tot nu toe goed, maar ben net een rekening aan het openen
Geachte heer/mevrouw De Been, benieuwd hoe de rekening u bevalt. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen!
UItstekend!
Dank voor het mooie cijfer!
Mijn vraag werd heel snel en duidelijk beantwoord. Super snelle en vriendelijke service! Super tevreden klant hier :)
Dat is nog eens een compliment en cijfer! Hartelijk dank voor deze mooie waardering.
Ik ben als klant en als adviseur bekend met BND. Dit gaat prima en ben zeer positief over BND omdat het eenvoudig is. Niet dat ik alles al weet over BND maar het werkt goed.
Hartelijk dank voor deze mooie review. Als wij u ook maar ergens bij kunnen helpen of uitleg over kunnen geven horen wij dat graag!
Ook goed.
Voor een iets wat oudere klant niet erg gebruiksvriendelijk chat functie stond in de weg en was onmogelijk weg te werken vandaag om 11.00 uur begonnen met BND te bellen daar info en advies gekregen hoe te handelen dit proberen op te volgen wat niet echt lukte, hulp via chat gedaan , deze blokkeerde de uit te voeren handelingen, na dat de chat functie ook opgaf/wegviel en een collega van Joris ook vertelde niets te kunnen doen, op het punt gestaan alles weg te trekken bij BND mijn vrouw en ik waren er helemaal klaar mee via chats en heen en weer gebel toch weer bij Joris terug gekomen die zijn lunch op ongeveer 14.30 uur genoten had uiteindelijk 16.00 uur alles toch met het gewenst resultaat kunnen afsluiten, ben waarschijnlijk niet altijd even vriendelijk geweest, maar respect voor Joris echt een compliment waardig en zodoende zonder hart kloppingen het weekeinde in kunnen gaan met vr. gr. Jorien & Ed Mulder te Hoogland.
Ik heb vandaag en vorige week contact gehad met 2x totaal foutieve informatie. Doordat ik twijfelde aan het antwoord ben ik zelf op zoek gegaan en erachter gekomen dat jullie berichtgeving totaal onjuist was. Dit kan ik nu nog herstellen, maar als ik jullie gevolgd had, dan was ik te laat geweest met koopsom storting lijfrente,
Beste Toine, vervelend om te horen dat de informatie niet juist was. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor.
Gebruiksvriendelijk en snel antwoorden bij vragen.
Dank voor dit mooie compliment Patrick! Hier worden wij altijd heel blij van.
Telefonisch moeilijk te bereiken, via de chat gaat iets sneller. Eenmaal aan het chatten gaat het goed.
Beste Jos, dank voor uw review en feedback. Het is op dit moment erg druk waardoor onze bereikbaarheid helaas niet is zoals u van ons mag verwachten en gewend bent. Onze excuses hiervoor.
Snel en volledig mijn vragen beantwoord en actie ondernomen!
Dank voor het mooie cijfer Harrie!
Zeer behulpzaam, je moet wel de juiste vragen stellen.
Dank voor het mooie cijfer en de feedback. Er is altijd ruimte voor verbetering en de klantvraag is daar zeker onderdeel van.
Werd snel en goed geholpen Ben al een week bezig om mijn adviseur te pakken te krijgen na een chat met Iris werd ik goed geholpen en sneller als verwacht
Een 10! Hartelijk dank voor deze mooie waardering.
Ik had gevraagd of het mogelijk was om een 'slapend' pensioenpotje van een van mijn oude werkgevers over te hevelen naar een van mijn BND polissen. Helaas gaat dat niet volgens uw medewerker omdat er "verschillende pijlers" in het Nederlandse pensioenlandschap zijn. Ik begrijp ongeveer wat uw medewerker bedoelt, maar het is te lastig om dit via de chat-box uit te leggen.
Beste Jeroen, vervelend om te horen dat dat pensioenpotje inderdaad niet mogelijk was naar Brand New Day over te brengen. Wij zijn gebonden aan de regels van het pensioenstelsel en daarom kunnen wij een pensioenpotje wat toehoort aan pensioenregelingen opgebouwd bij een werkgever niet onderbrengen op onze individuele pensioenvoorzieningen.
Is niet in staat de juiste vraag te stellen of een relevant antwoord te geven.
Beste meneer Duiven, Wij vinden het vervelend dat u in uw ogen niet adequaat bent geholpen. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Soms kan het gebeuren dat het even duurt voordat het duidelijk wordt waar het probleem precies ligt. Ik zie dat er inmiddels ook mail contact is geweest. Ik ga er van uit dat uw probleem nu is opgelost. Mocht u in de toekomst weer tegen een probleem van dezelfde aard aanlopen dan kunt het beste even bellen naar 020 7585 310.
had a question reg. password for new website and belastingdienst
Dear Saskia, Good to read that your happy with our service! We're happy to help you with all your questions about technical issues, taxes and pension.
Heel goed uitgelegd door Bas de super star!
Beste Rahul, Haha dat is een mooie vergelijking! Wij staan u graag te woord, zowel in het Nederlands als Engels. Groetjes, Bas
Mijn email met vraag is binnen 10 minuten beantwoord en ook is de wijziging direct doorgevoerd.
Beste Petra, Van zo'n beoordeling worden wij blij! Ook in de toekomst staan wij voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.
Kon mailadres niet op mijn telefoon wijzigen en toegang tot mijn rekening daardoor geblokkkeerd
Beste meneer/mevrouw, Wat vervelend dat het niet lukte om uw e-mailadres te wijzigen. De toegang tot uw rekening wordt echter niet zomaar geblokkeerd. Zou u anders even telefonisch contact met ons kunnen opnemen op 020 7585 310? Wij helpen u dan zo spoedig mogelijk verder.
.
Beste Marc, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Ondanks de huidige drukte doen wij er alles aan om u zo snel en goed mogelijk te helpen.
Goed geholpen, duidelijke antwoorden
Beste Jeanny, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.