Filters

10

Snel reageren en duidelijke uitleg

Chatten op alle vragen zijn duidelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

supergoed geholpen

Attente, competente en hulpvaardige medewerker (Mart) in de chat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Waardeoverdacht 2.5 maanden en nog steeds niet afgerond

BND heeft het waardeoverdachtprocess niet onder controle., Mei een pensioerekening geopend en eind juli nog steeds niet in orde. Moet er zelf achteraan zitten, fout ook bij de aanleverende partij (CB), maar niemand binnen BND volgt het proces. Pas als ik als klant aan de bel trek waarom het geld nog niet op de rekening staat komt BND in actie. .... even maar, wat ook daarna moet je zelf weer contactopnemen met BND (uiterst vriendelijke HD-Chat trouwens). Kortom het is nog steeds niet geregeld! Als BND dit niet onder controle heeft, wat hebben ze nog meer niet onder controle,

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
8

Prima, beleefd en vlot

Prima, beleefd en vlot

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

duidelijk en snel

Mijn vraag werd snel behandeld en met beleefdheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en duidelijk geholpen

Binnen enkele minuten uitstekend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima

Prima. Ik kreeg duidelijke antwoorden op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Erg prettige communicatie, duidelijk en adequaat.

Fijne website, duidelijk. Chat met medewerker Eva - vriendelijk en adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

snelle hulp!

fijne en snelle hulp via de chat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijke heldere antwoorden

Via de Chat mijn vragen gesteld. Hierop kreeg ik snel en duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Medewerker was zorgvuldig en dienstverlenend.

Aanvraag datum uitkering lijfrente wil ik ivm de goede rendementen graag naar voren halen. De medewerker was zorgvuldig, checkt of de vraag goed is begrepen en beloofd dezelfde dag met de aanvraag te starten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Geod gehopen door Mees!

Geod geholpen door Mees!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima ter woord gestaan met vriendelijke medewerker

Zie titel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Snelle accurate service via de chat

Snelle accurate service via de chat/Cas

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

super

was gewoon goed en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Zeer goed benaderbaar, binnen enkele minuten, en terzake doend advies.

Snel antwoord. Goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Vriendelijk en kundig chat-contact

Heel vriendelijk via de chat geholpen en informatie is mij per e-mail toegestuurd. de vragen die ik in eerste instantie had werden direct en volledig beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prettige ervaring gehad met Julia!

App, website, werknemers alles werkt erf fijn bij BND.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
5

Teleurstellend

Dienstverlening holt achteruit. Kwaliteit (inhoudelijk en communicatief) telefoonbemanning staat onder druk. Er wordt onvoldoende geluisterd/gelezen. Hoofdactiviteit is het communiceren van links geworden zodat klant het zelf kan uitzoeken. Dat tegen de gestegen kosten van bnd.... de van Moof case bekruipt me....

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
8

Correct efficient, vriendelijk.

Nog geen 5 sterren, want verder nog geen volledig commentaar mogelijk , morgen moet ik nog zien of het allemaal gelukt is. Maar de chat verliep soepel en correct, efficient en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

zeer behulpvaardig

zonder enige verplichting direct dienstverlenend. top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

snelle en duidelijke reactie

helder advies met duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Super fijn en snel

Na lang zoeken en vergelijken heb ik zojuist een kinder beleggingsrekening aangemaakt bij BND, vooral omdat de reviews aangaven dat de (klanten)service top is. Dit was ook zo, ik had een aantal vragen tussendoor en die werden snel en duidelijk beantwoord. Naast dit en het overal goede gevoel bij BND hier de rekening voor mijn zoontje van 22 maanden geopend :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snelle uitleg en duidelijke hulp

Jacqueline heeft op deskundige wijze mijn vragen beantwoord en met mij meegekeken. Ze heeft me geholpen met het her instellen van mijn account naar mijn wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima Uitleg

Geen extra commentaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.