Filters

10

duidelijke informatie, transparant en goed bereikbaar!

Goede website en je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. Snel bereikbaar via de chat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Snelle reactie en heldere uitleg bij beantwoording van vragen

De mensen die er werken zijn deskundig en denken met je mee. De uitleg bij beantwoording van vragen is helder en gestructureeerd. Daarnaast wordt de peroonlijke touch niet vergeten. Prettig dat je met "u" wordt aangesproken. Misschien ouderwets, maar ik ervaar dat als een stukje respect voor en naar de klant toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en adequaat geholpen

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Chatfunctie werkt niet

Als ik op "chatten" druk, komen jullie heel vriendelijk in de lucht maar ik kan niet antwoorden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Korte wachttijd en snel antwoord

Chat werkt goed. Persoonlijk en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima en snelle uitleg

Ik had een vraag over een storting die ik niet direct terugzag. Even gechat en de medewerker wist wat er gaande was en heeft snel, begripvol en adequaat gereageerd. Fijn en ik ben gerustgesteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

uitstekend geholpen met goed advies

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Slecht

Ik moet heel lang wachten en op de site in de chat blijven want als ik een keer niet snel genoeg reageer beeindigen jullie de chat. Waarom kunnen jullie niet even wachten????

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Er wordt direct nagekeken hoe de klant geholpen kan worden

Ik was al bang dat er „slechts“ een ticket zou worden aangemaakt en dan wordt ik per e-mail geholpen… Nee, ik werd door Mart direct geholpen en hij kon het nakijken, en ik was tevreden en alles is ok.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Ik houd niet van digitaal chatten maar bij BND maak ik er wel gebruik van en het gaat prima.

Ik krijg altijd direct contact en mijn vragen worden direct goed beantwoord. En sympathiek behandeld. Niet gedacht dat dat ook kan bij chatten met een bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Superfijne partner!

Onze lijfrentepolis liep een paar jaar geleden af en we hebben deze omgezet naar Brand New Day Pensioensparen. Omdat het nog eventjes duurt voordat deze gaat uitkeren hebben we een gedeelte in een Brand New Day Deposito gezet met een mooie rente. Onze oudedagsvoorziening groeit op een veilige manier nog even door. Het is bij vragen altijd gemakkelijk om contact te krijgen met BND en ook de uitleg is ronduit goed. Ik voel me een welkome klant en ik heb er alle vertrouwen in dat we tegen de tijd van uitkeren ook een goed advies krijgen over het bepalen van de maandelijkse onttrekking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Snellen en ihoudelijk goede reacti

Bij Brand New Day geen eindeloze worsteling met een chatbat, maar gelijk een inhoudelijk antwoord van een ter zake kundige medewerkers. Erg belangrijk want was nog geen klant, maar als ze zo snel vragen beantwoorden maakt het makkelijker om mijn lijfrente bij ze onder te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

hele snelle service via de chat!

hele snelle service via de chat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Super snel antwoord

Kreeg heel snel een adequaat antwoord van een vriendelijk medewerker. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

mag het ook in 1 woord? ja? dan is dat: uitstekend!

heldere antwoorden op mijn vragen uitstekende service snel bereikbaar zeer vriendelijk qua kosten

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

prima geholpen

de hulp was prima de uitkomst teleurstellend maar dat lag niet aan Brand N.D.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en volledig

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
5

Fijne diensten, maar het bellen…

Ik heb een pensioenrekening en ben helemaal tevreden. Werkt fijn, ziet er allemaal strak uit en makkelijk aanpasbaar. Zou zo 5 sterren geven. Maar dan hebben ze ervoor gekozen om regelmatig te bellen om overige diensten te verkopen, met 10 verschillende nummers. Ongelooflijk achterhaalde en vervelende salestactiek waar ze hun eigen ruiten mee inslaan. Mailen is prima, gebruik dat medium waar het goed voor is. Maar laat me telefonisch met rust. Bellen is zo vervelend dat ik bijna overweeg m’n rekening toch te verhuizen. Heb je zo’n mooi product en dan verpest je het hiermee, heel erg zonde en onnodig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Vakkundig en snelle reactie

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Heel snel en adequaat geholpen

Ik kon er even niet uitkomen op de site maar in de chat werd even praktisch mee gekeken en ik non snel weer verder,

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

snelle afhandeling

ik had per ongeluk 2 rekening geopend. De medewerken heeft snel reactie en afhandeling om de overbodig rekening te sluiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
6

Ik heb chat gesloten omdat we niets gebeurde

2 zaken: 1. Volgens afspraak zou vandaag de eerste uitbetaling zijn van mijn pensioen-uitkering. Tot nu toe niets ontvangen (20:12) 2. Ik wilde hierover chatten en sloot de chat omdat er niets gebeurde.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
8

Goed

Het was even wennen voor mij omdat dit de eerste keer was dat ik chat maar het ging goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel en efficient

snelle en efficiente chat. probleem opgelost. :-) beter en eenvoudiger kan niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.