Het is nog niet rond met de uitkering maar het ziet er goed uit. Nog even afwachten.
Beste Hendrik, Bedankt voor het goede cijfer.
Duurde te lang voor ik contact had
Beste Andre, Dat is inderdaad niet de bedoeling. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat u inmiddels mailcontact heeft gehad met mijn collega's, dus hopelijk is uw vraag beantwoord. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.
ik wil best wachten, zeker als ik nr 1 in de wachtrij ben. maar zeg aub niet dat je er in 1 minuut bent terwijl ik al 6 minuten naar dat scherm zit te turen.
Beste Myrna, Wat vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten. Dat was inderdaad niet de afspraak. Wij zijn in het weekend pas vanaf 10:00 open, dus vandaar dat er niemand beschikbaar was. Maar, dat had uiteraard duidelijk moeten zijn in onze chatfunctie. Onze oprechte excuses daarvoor. Onze administratieve afdeling heeft met spoed uw identificatie afgerond. Mocht u nog verdere vragen/hulp nodig hebben, dan zijn wij telefonisch, per chat en per mail bereikbaar. Wij helpen u graag.
Ik kan niet bij mijn gegevens, omdat ik een nieuwe tegenrekening heb. Ik probeer deze rekening al sinds december door BND geaccepteert te krijgen, maar dit lukt maar niet. Ik heb al 3 keer 0,01 overgemaakt, "to no avail"... Helaas krijg ik van BND geen melding of reden waarom dit niet lukt. Ik heb net gechat met Jacqueline, en er schijnt een probleem te zijn, maar hiervan wordt ik tot op heden niet op de hoogte gebracht. Procesverbetering?
Beste Bert, Wat vervelend om te lezen dat het niet duidelijk was wat er nog precies moest gebeuren. Fijn dat u contact heeft gehad met Jacqueline en dat zij u verder heeft kunnen helpen. Het was inderdaad fijn geweest als wij u eerder even op de hoogte hadden gesteld van de nodige stappen. Heeft u helemaal gelijk in. Sorry daarvoor. Uw verzoek tot wijziging is met spoed opgepakt na ontvangst van de nieuwe centstorting. U bent zojuist gemaild met de bevestiging dat uw tegenrekening is geverifieerd.
goed support en duidelijk antwoorden
goed, snel en duidelijk geholpen
N/A
Ik ben goed geholpen
Beste Nico, Bedankt voor het goede cijfer! We zijn blij te horen dat we u goed hebben kunnen helpen.
prima en correct geholpen
Beste Harry, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent.
Probeerde gebruik te maken van de overstapservice wat een verwarrende ervaring was. Ik dacht dat ik alsnog een groot bedrag moest betalen voor het overstappen maar dat bleek een vergissing. Nadat ik mijn ongenoegen daarover had geuit werd er gelijk contact met me opgenomen en goed naar me geluisterd en alles uitgelegd. Vervolgens bleek mijn aanname niet te kloppen en is BND wel degelijk betrouwbaar en proberen ze de kosten zo laag mogelijk te houden. Fijn dat ze de tijd namen om mijn verkeerde aannames te corrigeren. Wel zou het fijn zijn als de formulieren wat eenvoudiger zijn om in te vullen zonder dat een medewerker tekst en uitleg moet geven.
Beste Liliane, Goed dat we elkaar even hebben gesproken en het misverstand uit de lucht is. Mochten we nog wat kunnen doen voor u, laat het gerust weten.
Originele beoordeling
Tot mijn grote schrik was ik er bijna ingetuind met het overboeken van een pensioenpotje bij voorgaande werkgever opgebouwd. Word er gedaan alsof je kosten bespaard om uiteindelijk in de kleine lettertjes die je niet geneigd bent om te lezen, nog veel meer kosten te maken in het eerste jaar. Het heeft mijn vertrouwen in BND geschaadt.
Na een chat alsnog deze ontvangen en zelf opgeslagen in archief, geen reden gehoord waarom de ene rekening wel en de andere niet
Beste Djurre, Fijn dat het zo alsnog afgehandeld is :)
eenvoudige stap die voor mij nog niet zichtbaar was op het portaal. Via de chat opgelost in de backoffice zodat ik zelf niet hoef te wachten. Ideaal.
Beste Frank, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent!
Meerdere malen heb ik contact gehad met medewerkers om toegang te kunnen krijgen tot mijn gezamenlijke beleggingsrekening na het overlijden van mijn man. Mijn ervaring is dat ik onvolledig wordt geinformeerd. 'Komt allemaal goed u hoeft niets te doen." Als blijkt dat het niet vanzelf goed komt wordt ik vervolgens gevraagd informatie op te sturen. Krijg ik snel bericht dat mijn informatie in behandeling wordt genomen. Helaas blijkt een maand later niks te zijn gedaan. En ondertussen kan ik niet bij mijn eigen beleggingsrekening. behoorlijk teleurgesteld tot nu toe in Brand New Day!
Beste Caroline, Bedankt voor de feedback. U heeft gelijk, onze communicatie was niet duidelijk en het een en ander had wat sneller gemoeten. Geukkig hebben we elkaar eerder vandaag even kunnen spreken. We gaan ermee aan de slag. Nogmaals onze excuses.
Ik was heel goed geholpen door Mees via de chat! Leuk contact gehad, SUPER!!!
Beste Marpoea, Fijn om te horen! Hartelijk dank :)
Prettig
Beste Theo, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat uw ervaring met de klantenservice positief is. Dat horen we graag.
hebben ze een chat maar mijn vraag beantwoorden kunnen ze niet moet ik toch maar een e-mail schrijven. Weer langer wachten Ben telefonisch benaderd en medewerker heeft uitgelegd waarom e.e.a. niet met de chat kan Heeft te maken met privacy Oke maar ook een email is niet waterdicht. maar er zit wat in
Beste Hann, Excuses voor de verwarring in eerste instantie. Het was niet de bedoeling u het gevoel te geven dat het allemaal langer moest duren zo. We hebben elkaar even gesproken en gelukkig is het opgelost nu zo.
Originele beoordeling
hebben ze een chat maar mijn vraag beantwoorden kunnen ze niet moet ik toch maar een e-mail schrijven. Weer langer wachten
Tony heeft mij heel goed en duidelijk uitgelegd wat mijn mogelijkheden waren op mijn vraag. Ben zeer tevreden over de chat. Ik hoop dat het product wat ik bij jullie weil afsluitn ook zo fijn is
Beste Bas, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u goed bent geholpen door mijn collega Tony! Ik geef uw compliment aan hem door. We gaan er vanuit dat de rekening ook zal bevallen. Daar zullen wij in ieder geval alles aan doen. Laat het ons gerust weten als we nog iets voor u kunnen betekenen.
snel en goed
Beste Jet, Goed om te horen! Bedankt voor de beoordeling.
Ik zou 1 minuut moeten wachten voor chat contact. Ruim 15 minuten te wachten inmiddels . Grrr
Beste John, Dat is erg vervelend en niet de bedoeling. Onze oprechte excuses dat het via de chat niet goed ging. We komen graag met u in contact en helpen u graag. Mochten we wat voor u kunnen betekenen, laat het dan gerust weten in een reactie op ons bericht.
Vriendelijk, deskundig en snel.
Beste Nico, Vriendelijk, deskundig en snel: dat is precies waar we naar streven. Goed om te horen dat dat dat ook zo wordt ervaren. Bedankt voor de beoordeling!
een snel en helder antwoord op mijn vragen, waarmee ik direct verder kan
Beste Lucien, Fijn dat u zo goed bent geholpen. Bedankt voor het achterlaten van een review!
fantastisch!
Beste Sandra, Bedankt voor de 10! Dat zien we graag. Laat het ons gerust weten als we nog iets voor u kunnen betekenen.
dus prima
Beste Ingrid, Bedankt voor de 10! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
aangegeven wachttijd was 4 minuten maar na 30 minuten nog geen reactie in de chat. Dus afgesloten.
Beste Ellen, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat mijn collega de chat met u gestart is, maar het lijkt alsof het bericht niet bij u is aangekomen, dat is vervelend. Onze excuses voor het ongemak. We helpen u graag en hebben u zojuist even gebeld om te kijken of we nog wat kunnen doen voor u. We kregen u helaas niet te pakken, maar mochten we alsnog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten.
Ik vind het te lang duren voordat het gestorte of opgenomen geld op een rekening staat . Is niet van deze tijd.
Beste Hans, Bedankt voor de review. Ik snap uw punt. Momenteel werken we nog niet met instant payments, dat betekent dat uw stortingen en opnames meegaan in het bankverkeer en niet direct op de rekening staan of ervan afgeschreven zijn. Het duurt dus helaas wat langer dan een overboeking tussen twee betaalrekeningen bijvoorbeeld. Onze excuses voor het ongemak.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.