Filters

9

Goed bereikbaar en korte wachttijden

Helemaal prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

goede ervaringen met BND

Ik heb goede ervaringen met BND. Er is een handige chatbox waar ik met vragen terecht kan ipv in de wachtrij aan de telefoon. super handig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Vlot

Goed bezig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Adding a second account holder

The agent was quick to respond and had a solution for me immediatley.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Vriendelijk en snel geholpen

Kjeld wist mijn vragen snel en helder te beantwoorden, zonder onnodige vragen te stellen. Ook bij andere keren had ik goede ervaringen Daar kunnen andere support centers een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goede communicatie en uitvoering

Altijd een goed contact gehad ondanks dat ik alles zelf regel. Ik kan het iedereen aanraden om op deze manier te sparen of beleggen. Groet, Jos

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Kort en duidelijk

Zoals je het wenst

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima geholpen, snelle service!

prima!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Stelt geen open vragen en leest de chat niet

Niet onvriendelijk maar gebruik alsjeblieft AI als medewerkers toch de klantvraag niet goed lezen. Dat eindeloze vriendelijke gedoe terwijl er niet goed doorgevraagd wordt komt me de keel uit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Deskundig advies

Snel, vriendelijk en deskundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima geholpen door Matthijs

Ik heb het proces doorlopen op de website maar wanneer alles in orde is krijg ik niets te zien dat alles nu akkoord is. Is wat onduidelijk en zou mijns inziens beter kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

belachelijk lange wachttijd in de chat

niet doen, er stond "11 minuten"wachttijd. Na 60 minuten stond dat er nog steeds... Triest

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Duidelijk en een goed antwoord.

Na een snel contact , meteen een gericht antwoord Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima geholpen!

Ik heb een aantal keer contact opgenomen en ik ben telkens snel en keurig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goede bank om pensioengeld te sparen en te laten uitkeren

De lage kosten maken BND aantrekkelijk en daarnaast de keuze mogelijkheden qua beleggingen die makkelijk zelf zijn aan te passen. De informatie over de rendementen van de diverse fondsen is ook redelijk makkelijk te vinden. Updates per email over het afgelopen kwartaal geven ook een goed beeld. Helpdesk is ook goed bereikbaar bij vragen. Wij zijn heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Vreemd, dat ik niet mijn eigen lijfrente rekening kan inzien.

Vreemd, dat ik niet mijn eigen lijfrente rekening kan inzien, maar het resterende bedrag enkel per e-mail toegezonden kan krijgen. Op de vraag "Heeft u er bezwaar tegen als wij eventueel contact met u opnemen over dit onderzoek?"heb ik JA ingevuld, aangezien ik hierover vandaag telefonisch contact heb gehad. Het eerste contact werd abrupt verbroken. Het tweede contact werd mij verteld hoe ik inzage in mijn bankrekening kon krijgen, doordat ik een kopje nog niet had ingevuld. Er werd mij tijdens het tweede gesprek niet verteld dat ik geen rechtstreekse inzage in mijn lijfrenterekening kon krijgen. Ik blijf het vreemd vinden dat ik mijn eigen rekening niet kan inzien, of het nou een lijfrente rekening is of niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Een hele goede service

Ik had een vraag over Mijn BND. Het was zondagmiddag. Tot mijn verbazing was de chat beschikbaar. Mijn vragen werden snel beantwoord, en mijn probleem was op die manier onverwacht snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Klantenservice snel maar...

Beloofd om binnen 5 werkdagen de rekening te openen. Echter niets gehoord, dus zelf gereclameerd. Er bleek iets mis te zijn met de verificatie. Kennelijk kan dat niet via een zakelijke rekening. Advies: meldt dat aanmelden met zakelijke rekening niet kan meteen en informeer de klant pro actief. Het is voor mij erg belangrijk dat alles met geldzaken zorgvuldig wordt afgehandeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Prima beslissing om met BND in zee te gaan

Na een aanvankelijk haperend begin ben ik nu zeer tevreden over BND. Vooral het telefonische contact ( met een echt mens) geeft gevoel van vertrouwdheid en veiligheid. De maandelijkse beschouwing over de prestaties van de fondsen is een welkome aanvulling en wordt zeer op prijs gesteld. Allerzins begrijpelijk en heeft echt toegevoegde waarde voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
7

Het is een beetje vlees noch vis.......

Het openen destijds ging via het referral programma. Drie keer contact over moeten hebben voordat zowel degene die mij aanbracht als ikzelf de daarbij behorende " bonus" (uit mijn hoofd Eur 10,--) ontving. In totaal 5 jaar belegd. Eerste twee jaren een goed rendement ( 8 tot 9 procent in een overigens zeer sterk stijgende markt, dus goedbeschouwd nog aan de magere kant). Vervolgens kwam het "annus horribilis" 2022 met wereldwijde malaise op de beurzen en een negatief rendement van -20%. Navraag gedaan of ik gegeven de markt niet beter voor een meer defensief profiel zou moeten kiezen. Nietszeggend antwoord gekregen dat BND geen advies geeft. Kortom: zelf het profiel maar bijgesteld naar Neutraal. Daarna nog twee jaren met een goed rendement in - wederom - een sterk stijgende markt. Uiteindelijk dus nog in de plus geeindigd, maar minder tevreden met het verloop in de afgelopen 5 jaar in de wetenschap dat beleggingsresultaten kunnen varieren in rendement. Wat echt ridicuul aandoet is dat je 5 werkdagen of meer moet wachten bij verkoop van je hele portefeuille. Navraag gedaan bij BND: er zitten "vertraagde" fondsen in mijn portefeuille. Het klinkt alsof je diesel in een benzineauto hebt gegooid. Op dit onderdeel worden absoluut geen punten gescoord door BND. Zou ik BND dus aanbevelen bij anderen? Niet echt. Het is echt een magere 7 min als eindcijfer. Ik had er echt veel meer van verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Teleurstellend

De werkwijze van BND is niet zorgvuldig, van verkeerdgespelde naam tot het niet nakomen van afspraken. Waar men snel mee is is het incasseren van de kosten. Nog voordat de overstap geregeld is al alle kosten in rekening brengen. Problemen met het versturen en ontvangen van mails, wel reclame mailen maar geen informatie die echt belangrijk is enz enz. Dit zijn tekenen van een bedrijf wat te snel groeit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Uitstekende aanvulling op de grote banken

Mijn geld staat op een prima alternatief voor de grote banken. Je wordt regelmatig geïnformeerd over de toestand van je beleggingen en rentestanden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

Goede hulp via chat, slecht resultaat beleggingen

Het valt mij op dat mijn portfolio (neutraal) relatief slecht presteert (negatief resultaat voor 2024. Bij Robeco heb ik ook rekening met neutraal profiel, die presteert aanzienlijk beter over 2024. Gewoon 5% verschil!!! Neutraal profiel bij BND resulteert in 90% obligaties …..beetje behoorlijk defensief naar mijn idee en niet neutraal???!!! Wellicht maakt BND ook meer (reclame)kosten die ten koste gaan van het eindresultaat? Ik heb nu mijn profiel aangepast naar offensief en hoop dat dit wat effect gaat hebben. Anders stal ik mijn geld liever bij een ander denk ik.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Meedenkend, klantvriendelijk en betrokken

Goed bereikbaar, denken met je mee en sturen zelfs nog extra informatie om het overzicht te behouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Chatfunctie ideaal.

Via chat communiceren geeft meer tijd om als klant te begrijpen wat wordt aangegeven. Bij een telefoongesprek kan dit erbij inschieten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.