Filters

10

Top

Ik beleg nu exact een jaar bij brand new day. Iedere maand gaat dit vanzelf via de automatisch incasso. De keren dat ik een vraag had, werd ik super goed en snel geholpen. Maandelijks krijg ik een update in mijn email over de prestaties van die maand, ook al beleg ik voor de lange termijn, vind ik het fijn om maandelijks deze email te lezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Waardeloos

BND schrijft onterecht 2k bij op mijn belegrekening, zonder opdracht hiervoor. Uiteraard blijft er geld aan strijkstok hangen van BND Wat een waardeloze partij

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Snel, duidelijk, sympathiek, transparant.

De uitkering van een koopsompolis heb ik vorig jaar gestort bij BND voor pensioensparen. Dat ging vlot en correct. En sindsdien wordt ik goed op de hoogte gehouden, maar niet lastig gevallen met allerlei 'cross-selling'. De communicatie-toon is duidelijk en grappig. Ik proef zelfspot en Sander Schimmelpenninck. Ga zo door, Eme

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

service goed.

Ik heb mijn lijfrente bij jullie lopen en elke maand wordt het bedrag zonder problemen gestort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Simpel, na 1 jaar oefenen en rondkijken. ( ik ben geen 20 meer)

Simpel, overzichtelijk, direct, zakelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Door eenvoud blinkt het uit

Duidelijke site en veel is inzichtelijk. Wel is er bij mij een wens voor een (termijn)deposito.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

gemakkelijk te openen

Geen prijsvechter wat betreft het rentepercentage dat je ontvangt

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Handig, maar niet erg rentegevend

Ik vind deze manier van sparen best handig. Ik zou het fijn vinden als ik maandelijks een uitdraai zou kunnen maken van de storting van die maand. De rente is nog erg laag zeker voor een lange termijn spaarrekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
2

Defensief beleggen is bij jullie 10% per jaar verliezen

Ik werd vorig jaar klant en geadviseerd om defensief in te leggen zodat ik praktisch geen risico had op verlies, maar wel kon groeien met een laag rentepercentage. Inmiddels zijn we een jaartje verder en ben ik al bijna 10% van mijn inleg kwijt! Hoe kan dit en wat kan ik dit jaar verwachten? Waar zijn jullie beloften gebleven bij het binnenhalen van mij als klant? Via de chatbox krijg ik dan te horen dat het altijd risico is met beleggen, ook met defensief beleggen in de obligatiemarkt? Daar kunnen jullie niets aan doen. Ben ik over enkele jaren mijn pensioen helemaal kwijt door jullie leuke vethaaltjes?

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
3

Fondsen verkopen duurt lang

Op de site staat dat dit max. 3 dagen duurt. Na vragen via de chat duurt dit soms langer bij “trage fondsen”. Nu zou het geld dus de vijfde dag gestort worden. Hiermee blijft de klant in het ongewisse want de site geeft al dagen aan dat er “opdrachten worden verwerkt”. Geen enkel signaal wat te verwachten is. We wachten af..

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

Zowel positief als negatieve ervaring

Nieuwe rekeningen aanmaken gaat gemakkelijk, evenals geld storten. Maar o wee als je het er weer af probeert te halen. Duurt meerdere werkdagen omdat het om verschillende verkoopmomenten gaat. Lastig, vooral als je je geld snel nodig hebt. En als je dan chat via de beveiligde omgeving met extra controlecode met een vraag wanneer je je geld kunt verwachten, mogen ze via chat geen antwoord geven over wanneer de fondsen dan wél verkocht zijn. Dit terwijl het alleen maar over datum/tijd-informatie gaat; dit lijkt me toch echt geen AVG-gevoelige informatie (evenals info over in welke fondsen je belegt, kan niemand wat mee). Reactie: "...dat hebben we hier zo afgesproken...". Kan wel per mail (minder veilig) of telefoon (met extra vragen) overigens. Is dus niet dat ik die info niet kan krijgen, maar ik vind het gewoon irritant dat het zo lang duurt en ik niet via de chat antwoord krijg op totaal niet gevoelige vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima!

Keurig te woord gestaan via de chat met Vincent. Tijdens de chat kwamen nog wat verdiepende vragen naar voren die wat meer inhoudelijk opzoek werk vroeg waarop ik op een later moment via de mail antwoord op ga krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Super geholpen door Brian!

Prettig, snel en adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

zie hier onder

Duidelijk snel en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

netjes makkelijk en snel

Stelde een vraag en kreeg netjes en snel antwoord en het is dus erg gemakkelijk in gebruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Heel fijn om snel een antwoord op zondag te krijgen

Fijn om direct een persoonlijk antwoord te krijgen (van een persoon en geen chatbot!) op een zondag. Kon direct mijn belastingaangifte afronden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed geholpen

Medewerker heeft mij goed geholpen en mij geïnformeerd over hetgeen ik vroeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Snel afgewerkt

In mum van tijd wist ik wat ik moest weten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Klantvriendelijk en fijne service

Ik had vragen over pensioen service aangaande speren en uitkeren. De antwoorden waren duidelijk en begrijpend. Dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel

Even een vraag stellen via de chat: binnen 1 minuut een medewerker beschikbaar en probleem gelijk opgelost. Ideaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel geholpen via chat

Ik word goed geholpen voor al mijn vragen via de chat. De medewerker neemt de tijd om onze vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

super geholpen , en snel

Daar computers niet ons ding is, en we een jaaropgave niet konden vinden, gechat.Een vriendelijke medewerkster wist waar te zoeken, en heeft heel lief het per email verzonden. Daar kunnen we wel wat mee. Onze hartelijke dank aan de vriendelijke en behulpzame medewerkster.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en vriendelijk geholpen

_

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Niet duurzaam, ook niet in duurzame fonds

Misleidend. Als je goed bezig denkt te zijn met het duurzame fonds kun je beter naar een andere partij overstappen. Niet investeren in wapens (wat dus blijkbaar wel in alle andere fondsen gebeurt...?!) maakt je nog niet duurzaam.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

heel slecht resultaat

aardige mensen maar bedroevend negatief resultaat sinds vorig voorjaar. De rekening opgeheven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.