Nette, duidelijke hulp. Geduldige behulpzame medewerkers. Een nadeeltje, heel klein, soms een beetje meer duidelijkheid, maar verder niks op aan te merken, ga zo door Brand New Day, zou ik zeggen. Vriendelijke groeten, Jack Theunissen.
Beste Jack, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer. Goed om te horen dat u blij bent met ons. En als zaken soms nog duidelijker moeten, laat het ons dan alstublieft weten. We willen niet dat u met onduidelijkheden blijft zitten!
Vriendelijk
Beste Drenth, Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn dat u goed geholpen bent.
Ik heb mijn twijfels uitgesproken over de informatie verstrekking en de manier van benadering ivm gedane transacties. Ik was daar niet zo blij mee. De opvolging van BND is goed en hebben aangegeven daar ook iets mee te doen. Bedankt.
Beste Jo, Bedankt voor de review en de medewerking aan het onderzoek. Vervelend om te horen dat u de benadering als onprettig ervaren heeft. Dat is zeker niet de bedoeling. Als bank hebben we inderdaad de verplichting om het een en ander te controleren en onderzoek te doen naar transacties. We begrijpen goed dat u niet op al die vragen zit te wachten, maar we kunnen er niet onderuit. We proberen het zo efficient mogelijk te doen en u er zo min mogelijk mee te belasten, maar we hebben ook wat tijd nodig om de antwoorden te bekijken en soms leiden bepaalde antwoorden tot nieuwe vragen die we van tevoren niet hadden voorzien. Excuses daarvoor.
Originele beoordeling
BND stelt vragen over transacties, werk daar aan mee maar ik vind ze dat ze onzorgvuldig zijn. Ze zetten een aantal transacties in een email waarvan ik me afvraag of dit wel per email verstuurd mag worden. Daarnaast werk ik daar met tegenzin aan mee en dan hoor ik niets meer. Ik snap dat er controles worden gedaan maar ze kunnen hier beter mee omgaan. Ik wil hier ook excuses voor. Want je wordt benaderd als een crimineel, je levert iets aan na een aantal slinkse vragen, dus ze vragen iedere keer steeds meer, en dan is het stil, terwijl ze ook in een eerste email meer duidelijkheid kunnen geven wat er als klant van je verwacht wordt. Maar nee, ze zijn verplicht om bepaalde transacties te controleren maar hebben geen idee hoe ze dit op een goede manier met klanten moeten bespreken. Heel slecht, ik ga hier geen geld meer onderbrengen.
Beste Jo, Bedankt voor de review en de medewerking aan het onderzoek. Vervelend om te horen dat u de benadering als onprettig ervaren heeft. Dat is zeker niet de bedoeling. Als bank hebben we inderdaad de verplichting om het een en ander te controleren en onderzoek te doen naar transacties. We begrijpen goed dat u niet op al die vragen zit te wachten, maar we kunnen er niet onderuit. We proberen het zo efficient mogelijk te doen en u er zo min mogelijk mee te belasten, maar we hebben ook wat tijd nodig om de antwoorden te bekijken en soms leiden bepaalde antwoorden tot nieuwe vragen die we van tevoren niet hadden voorzien. Excuses daarvoor.
Snel en duidelijk, er tevreden over de service
Beste Ron, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij zijn u graag van dienst.
goed
Beste Frans, Hartstikke goed! Bedankt voor het mooie cijfer!
Er was een tweede spaarrekening op onze namen geopend om niet te achterhalen redenen. Via een chatdialoog was dat heel snel opgelost.
Beste Paul, Fijn om te horen dat het een en ander snel opgelost was. Bedankt voor de positieve beoordeling!
Geen verdere gedoe ivm opnieuw je kenbaar te maken als je al klant bent.
Beste Mat, Daar staan we voor! No-nonsense en het allemaal zo eenvoudig mogelijk houden. Fijn dat je je dat ook zo ervaart!
Rens, Bedankt voor je hulp en zeer duidelijke antwoorden. Dat heb ik wel eens anders ervaren bij bedrijven! Ook goed om aan te geven wat je niet weet! KR, BB
Beste BB, Bedankt voor de fijne review en het compliment aan Rens. Leuk om te horen dat hij u zo goed geholpen heeft.
Ik heb tot op heden alleen naar positieve ervaringen met BND gehad.
Beste Ton, Wat goed om te lezen dat u enkel positieve ervaringen heeft gehad met ons. Dat is precies onze bedoeling! :)
Op vragen wordt deskundig antwoord gegeven.
Beste Saskia, Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! Mocht u in de toekomst aanvullende vragen hebben, dan staan wij u uiteraard graag weer te woord. :)
goede uitleg en contact snelle reactie
Beste G.M., Ontzettend bedankt voor het goede cijfer. Goed om te horen dat onze service goed bevalt!
Goed bereikbaar via chat. Zojuist geholpen door Mees. Ik zou graag nog wat meer info willen halen uit het dashboard. Bijv. wat is de impact als ik meer of minder beleg?
Beste Angela, Bedankt voor uw positieve review en het complimentje voor Mees! Goed punt! Uit uw persoonlijke dashboard kunt u die informatie helaas niet halen. Wel hebben we op onze website een beleggingstool: https://new.brandnewday.nl/wat-levert-beleggen-u-op/ Daarmee kunt u wel met verschillende scenario's en ingaves spelen om zo te kijken wat dat op kan leveren!
Ik had al gelijk vanaf mijn allereerste cent die ik in de beleggingswereld ging laten rollen naar BrandNewDay moeten stappen. Dan had ik nu met minder moeite veel meer rendement behaald. Deze mensen weten met wie ze praten en waarover ze praten.
Beste JB, Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te lezen dat het zo goed bevalt bij Brand New Day. En jammer inderdaad, dat de eerste stap met uw beleggingen in eerste instantie niet bij ons gezet was ;) Hopelijk blijft u nog een tijdje beleggen bij ons en haalt u dat eerdere gemiste rendement toch nog in!
Inmiddels wacht al 16 werkdagen op het activeren van mijn pensioenbeleggingsrekening. Er word gevraagd om een document welke ik direct upload en vervolgens zijn we weer een week verder en loop ik nu al bijna 2 maand rendement mis. Ik begrijp dat het druk kan zijn. Maar ondertussen staat er geld op de rekening te verpieteren! Mijn aanbeveling op dit moment is Nee
Beste Steven, Vervelend dat u hebt moeten wachten. Ik zie inderdaad dat wij aan de achterkant nog een laatste vinkje moesten zetten.. Excuus. Meteen even gedaan en de rekening is nu actief.
Net klant geworden. Na 30 minuten aan de telefoon nog geen medewerker te pakken gekregen. Ik geef BND nog een kans, maar dit is wel zeer irritant
Beste Hendrik, Ik begrijp dat dat tegenvalt. Het is momenteel erg druk waardoor u ons niet snel te pakken kreeg. Het duurt daarom helaas langer dan gewoonlijk. Onze oprechte excuses daarvoor. We bellen u in ieder geval gelijk even terug, dan kunt u alsnog uw vragen kwijt.
Mees reageerde heel adequaat en dat word zeer gewaardeerd
Beste Gerard, Fijn om te horen! Bedankt.
er wordt moeite gedaan me zo goed mogelijk te helpen. Dat kan ik erg waarderen.
er wordt moeite gedaan me zo goed mogelijk te helpen. Dat kan ik erg waarderen.
Begreep vraag en gaf hier antwoord op
Begreep vraag en gaf hier antwoord op
De site is erg gebruiksvriendelijk, vooral als je zoals ik maar weinig kennis hebt van geldzaken. Het idee dat je meteen in een chat je vraag kunt stellen ervaar ik als heel prettig, zelfs vandaag op zaterdag;-)
Beste Alja, Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat onze website de juiste ondersteuning biedt! En ja, ook in het weekend staan wij u graag te woord! :)
The talk was really helpful and the CS associate was so nice
Dear Seyman, Thanks for your review. Glad the chat was helpful :D
Werd zeer vriendelijk en supersnel geholpen, Een echte aanrader.
Beste Math, Bedankt! Goed om te horen dat u snel en vriendelijk geholpen bent.
Ik heb een verkeerde boeking gemaakt, er is mij uitgelegd hoe ik dat in de toekomst moet doen.
Beste Richard, Hartelijk dank voor het mooie cijfer. Fijn dat het meteen zo duidelijk geworden is.
Positief want gemakkelijk, snel & goed.
Beste Eric, Wat fijn dat u zo tevreden bent met de snelle oplossing. Daar doen we het voor! Bedankt voor het achterlaten van het mooie cijfer.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.