Filters

1

Klantenservice is Bakker Postma onbekend

December 2020 stappen wij vol vertrouwen de showroom van Bakker Postma binnen om een badkamer uit te zoeken. We hadden het gevoel bij een gerenommeerd bedrijf binnen te stappen en we plaatsen een order ter waarde van € 8900,00 (voor ons een enorm bedrag!) Er wordt afgesproken dat de levering in april 2021 zal plaatsvinden. Het resultaat is schitterend en we zijn erg blij met onze nieuwe badkamer. Waarom dan een beoordeling van 1 ster zul je je afvragen? Dit heeft te maken met het feit dat wij van mening zijn dat klantenservice minstens net zo belangrijk is als kwaliteit. Op 20 februari 2024 maak ik melding van het feit dat er een blaas zit op 1 van 2 kranen. Er wordt mij gevraagd een foto te sturen (zie bijgevoegde foto) welke ik dezelfde dag nog per mail toe stuur. De eerste reactie hierop is “quote: Geachte heer …, De garantie op deze kranen is 2 jaar en dus helaas verlopen. Wij kunnen u helpen om tegen kosten een nieuwe kraan te leveren. Mocht u hier interesse in hebben hoor ik het graag dan maken we een offerte welke geaccordeerd dient te worden. einde quote” Geen empathie, geen poging om bij elkaar te komen (bijvoorbeeld: wij vinden het supervervelend en willen voorstellen om elk de helft te betalen) Helemaal niets! Er volgt telefonisch contact en er wordt voorgesteld om contact te zoeken met de leverancier om te kijken wat er mogelijk is. 5 maart 2024 informeer ik maar weer eens of er al wat bekend is en ik krijg de volgende reactie: “Quote:ik heb de foto naar de leverancier gestuurd en gevraagd om onder coulance of garantie een nieuwe uitloop te regelen. De claim is echter afgewezen met de volgende reactie: Goedemiddag, we hebben dit ook bij onze leverancier nagevraagd. Deze valt niet meer onder garantie. Helaas zijn hiervan geen losse onderdelen voor te verkrijgen. Het is vervelend als er iets stuk gaat, dat snappen wij als Bakker Postma. Echter zijn wij niet verantwoordelijk voor kosten als iets buiten garantie defect raakt. Hoe vervelend het voor u ook

  • Aanbevelen? Nee
10

Prachtige keukens en badkamers en deskundig personeel!

In de grote showroom van Bakker Postma in Leeuwarden komen de keukens en badkamers volledig tot hun recht. Je kijkt je ogen uit tussen de vele showroommodellen. Hiernaast ben ik ook nog eens erg goed geholpen door het deskundige personeel in de zaak. Ik zou het iedereen aanraden om naar deze zaak toe te gaan.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Balthasar Bekkerwei 108

8914BE Leeuwarden

058-2670440

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.