Afspraken worden nagekomen toch zijn er wel verbeterpunten.
Onze vereniging is sinds vorig jaar klant geworden bij OK GAS. Tot nu toe heb ik het idee dat de communicatie binnen OK GAS wel flink verbeterd kan worden.
Mijn ervaringen tot nu toe:
1) de account manager bekijkt na het tekenen van het contract goed waar onze gas tank staat zodat de chauffeur die de tank komt omwisselen goed voorbereidt is. Op de dag dat de chauffeur de komt omwisselen is het voor de chauffeur een verrassing dat de gastank op die plek staat waar hij moeilijk bij kan. Vervolgens is hij bijna de hele middag bezig met het vervangen van de tank. OK GAS interesseert het blijkbaar niet dat de klant hier een middag aan kwijt is. De chauffeur interesseert het ook niet want die wordt ingehuurd want OK GAS besteedt het transport uit en beide partijen interesseren het niet dat het omwisselen zo lang duurt. OK GAS en het transportbedrijf krijgen tenslotte toch wel door de klant betaald. Als OK GAS geen aannames had gemaakt maar naar hun transportbedrijf had gecommuniceerd waar onze gastank staat was de plaatsing veel sneller geweest.
2) een paar maanden na de plaatsing van de gas tank belt OK GAS op dat de meter op de tank waarschijnlijk niet goed is en of ik even wil kijken wat de meter nu aangeeft. Waarom controleert OK GAS de meter niet op het moment dat zij een nieuwe gas tank bij een nieuwe klant plaatsen?