Aandachtig voor de cliënt. Klantvriendelijk.
10+ jaar geleden zocht ik een nieuw tandars en Rick werd me aangeraden. Nu, jaren later, is de praktijk flink gegroeid, maar nog immer is de sfeer uitstekend en het personeel vriendelijk en professioneel. Ze leggen stap voor stap uit wat ze (gaan) doen en je krijgt het gevoel dat ze exact weten wat de klant in hun stoel ervaart. Het is niet altijd een pretje, maar men doet hun uiterste best om het zo aangenaam mogelijk te maken. Ook mijn zoontje gaat nooit met tegenzin mee, en dat vind ik op zichzelf al een groot compliment voor deze praktijk.
Beste Cyril, Wat fijn om te horen dat jullie je beiden op je gemak voelen binnen onze praktijk, voor ons zeker een groot compliment. groeten Team Mondcentrum Drunen
Goede hulp, en goede proffesionele klanten service
Dank aan Dr. Adnana voor haar professionaliteit en aandacht voor details.
Ten eerste; vriendelijke dame achter de balie. wachtruimte is ook prima. wachttijd is ook helemaal goed! Behandeling kan niet beter. Zorgzaam, vriendelijk alles goed. Maar......ik zit in een rolstoel, hoe je met het liftje naar boven en naar beneden moet vind ik echt een ding. Wat een armoe, echt waar. Het is niet het belangrijkste maar past niet bij jullie prachtige praktijk! En een beetje meer zorg voor gehandicapten zou heel fijn zijn. Want ook wij hebben nog tanden,,,,,,
Zowel door de tandarts als door de mondhygiëniste erg fijn geholpen!
Zie hierboven
Weer onderhoudsbeurtje achter de kiezen;) geen graafwerkzaamheden....kortom kan er weer een half jaartje tegen.
Het personeel is vriendelijk. Ook al is het de eerste keer, ik voel me goed. De tandarts is ook erg professioneel.
Professioneel, vriendelijk.
Van mijn achterste linker kies aan de onderkant was de vulling eruit en de kies deels afgebroken. De tandarts zei dat is te repareren. Dat gebeurde ook. Echter na drie dagen bij een gewone boterham kwam de vulling er alweer uit. Gevolg een nieuwe afspraak voor een week later. Bij dezelfde tandarts voor garantie. Ze heeft het nu weer netjes gerepareerd.
Beste Han, Wat vervelend dat de vulling na de eerste behandeling niet goed is blijven zitten. Soms kunnen er onverwachte dingen gebeuren, ondanks onze zorg. Gelukkig hebben we dit inmiddels kosteloos kunnen herstellen. Fijn ook dat we even telefonisch contact hadden om alles goed door te spreken. We hopen dat de aanvullende tips ook helpen om het resultaat langdurig te behouden. We zijn blij dat alles nu naar tevredenheid is afgerond. Mocht er in de toekomst toch nog iets zijn, dan staan we uiteraard weer voor u klaar. Team Mondcentrum Drunen
Originele beoordeling
Van Mijn achterste linker kies aan de onderkant was de vulling eruit en de kies deels afgebroken. De tandarts zei dat is te repareren. Dat gebeurde ook. Echter na drie dagen bij een gewone boterham kwam de vulling er alweer uit. Gevolg een nieuwe afspraak voor een week later. Bij dezelfde tandarts voor eventuele garantie. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
Beste Han, Wat vervelend om te horen dat de vulling niet goed is blijven zitten. We hebben ons best gedaan, maar ondanks dat kan het soms gebeuren dat er iets onverwachts afbreekt. We willen u geruststellen dat we de situatie onder garantie zullen herstellen. Tijdens uw volgende afspraak bespreken we samen de beste oplossing, en indien nodig, bieden we een steviger alternatief voor de toekomst. Tot snel, Team Mondcentrum Drunen
.
Prima medewerkster
Dank voor uw positieve feedback! Team Mondcentrum Drunen
Snel en vakkundig een 3 tal kiezen voorzien van nieuwe vullingen.
Een tandartsbezoek is zéker niet mijn favoriete bezigheid. Dan kom je bij mondcentrum Drunen. De receptioniste heet je welkom. De assistente komt je halen en verwelkomt je. Eenmaal op de stoel legt de assistente op een fijne manier uit wat ze gaat doen. Ze vertelt wat zij ziet. Voor het eerst kreeg ik van een assistente een compliment:). Na de gebitsreiniging kwam de tandarts voor controle en een gezellig praatje. Na het maken van de volgende controle afspraak ging ik met een blij, fijn gevoel naar huis. Op deze manier ga ik met plezier naar de praktijk dankzij de deskundige, vriendelijke medewerkers.
Er wordt duidelijk aangegeven wat er gedaan of niet gedaan wordt. Altijd vriendelijk.
zie boven
rustig en deskundig
Wij zitten met ons gehele gezin bij de praktijk. We hadden onderweg op onthoud. Ik bel netjes op om te zeggen dat we iets te laat zijn. Geen probleem wordt er gezegd. Ze laten ons vervolgens nog wachten in de wachtkamer want de tandarts liep wat uit. Worden we binnen geroepen wordt er gezegd dat ze eigenlijk geen tijd meer voor ons hebben. Ik zeg: pardon? We zijn ietsjes te laat? Graag zou ik hier Rik dan over willen spreken. Antwoord: sorry hij heeft hier helaas geen tijd voor. U kunt hier een telefonische afspraak voor inplannen. Serieus?!…. Wat een ongelofelijk slechte service en behandeling. Na al eerdere slechte ervaringen hebben besloten ons complete gezin uit te schrijven. Als je zo met je patiënten om gaat heb je volgens mij niet echt hart voor je zaak. Ons zie je hier niet meer terug.
Beste mevrouw Van Hattum, Bedankt voor uw feedback. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als dingen niet helemaal verlopen zoals u had verwacht. U arriveerde later dan gepland, wat natuurlijk wel eens kan gebeuren. Dit is helemaal niet erg, en we doen altijd ons best om in dergelijke gevallen een oplossing te vinden, zodat we onze patiënten toch kunnen helpen. In dit geval was het door onze planning helaas niet mogelijk om de behandeling direct voort te zetten. Er waren andere mensen die na uw afspraak ingepland stonden. We hebben voorgesteld om uw zoontje alsnog te behandelen. We hebben u aangeboden om bij u de geplande controle te doen en bij u de preventieve behandeling op een later moment in te plannen. We streven er altijd naar om flexibel te blijven, maar we willen ook iedereen de zorg kunnen bieden die ze verdienen. Vandaar dat we deze afweging in overleg hebben gemaakt. We begrijpen dat de situatie niet zoals gehoopt is verlopen. We respecteren uw keuze en wensen u en uw gezin het allerbeste voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Mondcentrum Drunen
Ik vind het vooral fijn dat er rekening wordt gehouden met het feit dat ik een gevoelige mond heb, zeker bij het schoonmaken van de tanden.
Beste Marita, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We vinden het belangrijk dat elke patiënt zich comfortabel voelt, zeker bij gevoelige behandelingen. Fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren! We blijven ons inzetten voor zorg op maat en kijken ernaar uit om u bij uw volgende bezoek weer op een prettige en zorgvuldige manier te helpen. Met vriendelijke groet, Team Mondcentrum Drunen
Alles voor hun klant en ze denken mee
Het helemaal fijn alles! Rustige en prachtige praktijk fijne mensen die er werken .
Goede uitleg. Voorzichtig bij de behandeling.
Prettig geholpen en ondanks mijn angst en zenuwen tevreden naar huis. Goede uitleg tijdens en na de behandeling.
Goed geholpen en goed advies.
Tinie de Munnikstraat 3
5151VW Drunen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.