Ik heb een kwetsbaar gebit met heel veel gebitsproblemen door mijn ziektes. Toch probeert deze tandarts erin te slagen de gebitsproblemen op te lossen ofwel te verhelpen. Ik ben een unieke patiënt, dus het zijn meestal moeilijke behandelingen. Deze tandarts gaat niks uit de weg en pakt de gebitsproblemen aan. Tandarts Rik is ook een endodontoloog en hij is een fijne en zeer vriendelijke tandarts. Hij stelt je ook gerust. Hij is iemand die zijn vak verstaat en veel kennis heeft. De mondhygiëniste, assistenten en andere tandartsen binnen deze praktijk zijn ook zeer vriendelijk. In één woord: een fijne tandartspraktijk.
Wat een mooie review Corine, ondanks je eigen beslommeringen, toch gewoon de tijd genomen om een mooie beoordeling te schrijven, dankjewel!
Ik was best nerveus maar dat was achteraf helemaal niet nodig . De tandarts vertelde precies wat ze ging doen.
Vriendelijke en kundige mensen!
Er werd ruimte gemaakt om mij te helpen, zodat ik met gerepareerde tand op vakantie kon!
De in mijn jeugd opgebouwde angst voor de tandarts, ben ik helemaal kwijt geraakt sinds Rick deze tandartspraktijk begonnen is. Zijn werkwijze heeft mij heel erg geholpen om van deze traumatische ervaringen uit het verleden af te komen. Ik hoop dat het Mondcentrum in Drunen nog jarenlang zal blijven bestaan.
Fijn om te horen dat u tegenwoordig weer met 'plezier' naar de tandarts gaat en wij hier als praktijk aan mee hebben mogen dragen! Bedankt voor het mooie cijfer en tot binnenkort!
Met uit op geld bedoel ik dat er keuzes worden gemaakt zonder overleg. ‘We gaan foto’s maken’, waarom moeten er nu precies foto’s worden gemaakt en hoe vaak moet dat per jaar gebeuren? Ik heb geen zicht op waarom er dingen moet gebeuren. Jullie zijn de professionelen die daar kennis over hebben, deel dit dan ook met patiënten. Ook de manier waarop dingen overgebracht worden is niet fijn. Ik ervaar het als dat ik van alles verkeerd doe. Het wordt op een confronterende manier gebracht om het tot me door te laten dringen ofzo? Het is fijn als er meer rekening wordt gehouden met de persoon die je voor je hebt. De ene heeft zulke communicatie wel nodig, de andere op een andere manier. En dat kan natuurlijk niet perfect, maar kleine verschilletjes kunnen wel al een verschil maken
Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over onze wijze van communiceren en werken, het is gebruikelijk dat de tandarts om de twee jaar foto's wil om goed te zien wat er tussen de tanden en kiezen gebeurd. We dwingen niks, er is altijd vrije wil om dit te doen of niet. Echter kunnen we wel betere zorg verlenen als we alles weten.
Ik ben heel goed geholpen door Yara en het hele team van Mondcentrum Drunen, complimenten!!
Bedankt voor die mooie 10! Is ons hardwerkend team heel blij mee.
Ben wel tevreden, maar wat ik wel vervelend vind dat ik steeds een andere tandarts of mondhygieniste krijg. Het valt me verder op dat er veel malen een 10 wordt gegeven, dat is wel wat overdreven naar mijn mening.
Er is altijd gelegenheid om te vragen naar dezelfde tandarts, wel is het fijn dat we een mooi team aan tandartsen in de praktijk hebben. Zo zijn we flexibel en kunnen we bij een pijnklacht snel handelen.
Moest mijn gebit 'opgeruimd'/schoon hebben voor aanvang van een operatie. Ben mooi ingepland en zelfs in pauzes behandeld. En dat ook nog eens zeer deskundig. Met goede uitleg. Ben super tevreden.
Klacht goed doorgesproken met tandarts. Behandelplan besproken en meerdere voorstellen geopperd. Behandeling gestart en goed rekening gehouden met de gemoedsrust van de patient. Behandeling zeker niet als onprettig ervaren en met de hoogste precisie uitgevoerd. Advies ontvangen om zelf preventief het gebit te behandelen. Klacht verdwenen. Al met al, een zeer professioneel team in de breedste zin van het woord! Blij om aangesloten te zijn als patient bij deze praktijk.
Werd goed behandeld vooral omdat ik bang was
Over de behandelingen van de mondhygiëniste ben ik tevreden maar ik vind het vervelend dat ik iedere keer aan moet geven dat ik maar 1 x per jaar een controle wil. Die is nl steeds weer ingepland en wordt in 5 sec uitgevoerd dus voegt n.m.m. weinig toe. De mondhygiëniste ziet meer.
De tandarts vind ik nooit leuk. Ik heb zelden iets, maar tandsteen weghalen vind ik al vervelend ivm mijn gevoelige tanden. Daar houden ze prima rekening mee door voorzichtig te zijn en veel handmatig te doen. Iedereen is vriendelijk, het loopt nooit echt uit. Dus een dikke prima!
Zeer vakkundig geholpen, door vriendelijk personeel. goede adviezen gekregen. zijn helemaal blij
Prima
Vroeger ging zelden naar de tandarts. Bij deze praktijk vindt ik het fijn om elk half jaar op controle te gaan.
Zijn hier voor het eerst geweest. We zijn super netjes en vrolijk te wordt gestaan zowel de baliemedewerker als in behandelkamer.
Goed
Wordt goed en netjes behandeld.
Goede kennis, vriendelijk en goede communicatie
Afspraken op tijd, zeer goede bhandelmethoden.
Rick communiceert vriendelijk en duidelijk. Stelt je op je gemak en straalt deskundigheid uit.
Amper 20 minuten in de stoel gelegen maar wel twee röntgenfoto's + beoordeling, 4x 5 minuten gebitsreiniging, 1x gebitscontrole op de rekening. Iets klopt daar niet. Verder ben ik alweer behandeld door een tandarts die niet te verstaan was.
.
oke
Tinie de Munnikstraat 3
5151VW Drunen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.