Filters

2

Beneden ieder peil

In de Robeco-tijd kon je van ieder fonds het koersverloop, grafisch weergegeven, zien. Op tijdschalen van jaren tot weken (dagen? weet ik niet meer). Sinds kort bestaat die optie niet meer. Je hebt geen enkele mogelijkheid meer om van ieder fonds te bepalen hoe goed/slecht het de laatste maanden gerendeerd heeft. Geen enkele mogelijkheid meer om tot weloverwogen beslissingen te komen, je opereert volledig in het duister. In de zoveelste poging tot blinde winstoptimalisatie (d.m.v,. krankzinnige bezuinigingen) hebben ze een handige (en broodnodige) tool verwijderd. Als ik vooraf van deze wanvertoning zou hebben geweten zou ik NOOIT mijn goede geld in handen hebben gegeven van deze blinde winstoptimalisatoren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

prima ervaringen met Evi

ondanks ingewikkelde situatie adequaat opgevolgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Top service

Zeer netjes behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Heel tevreden

Er qerd rustig de tijd genomen voor mijn vraag en oplossing

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

geen

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Ikol wacht nog op de Jaaroverzichtenr

Mijn vraag werd begrepen en ik werd adequaat geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

downloaden jaaropgave

werd snel geholpen eerst via mail en daarna nog wat uitleg via telefoon. Ik had zelf in eerste instantie iets verkeerd uitgevoerd naar aanleiding mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Rommelige integratie van Evi en Robeco

De app is onlogisch en de Evi en Robeco rekeningen van verschillende partijen zijn niet duidelijk te onderscheiden

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

hulp

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

geen idee

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Telefonisch Contact

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

inlog probleem

uitstekend via helpdesk geholpen, probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

advies

correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

beleggingsprofiel

instructie app werkte niet, mbo helpdesk antwoord gevonden

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Gpede Helpdesk

medew. bleef geduldig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goed geholpen

Mijn vraag is snel en zorgvuldig afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Telefonisch advies

Adequate en geduldige begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Telefonisch contact

De Evi medewerker heeft ons vriendelijk en deskundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

klantvriendelijk

Betrouwbaar en vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
3

Al meer dan een maand bezig met een rekening openen

Helaas lukt het niet om een rekening te openen. Ik ben er ondertussen al meer dan een maand mee bezig. 4x contact met de klantenservice, waarbij je lang moet wachten voordat je geholpen wordt. In eerste instantie was er bij Evi een technische storing, geen probleem, kan gebeuren. Bij de 2e keer werd geadviseerd om opnieuw een rekening te openen. Ik doorliep het hele identificatieproces. Daarna wacht je af totdat de rekening wordt goedgekeurd, helaas liet dit bericht op zich wachten. Voor de 3e keer contact met de klantenservice, gevraagd naar persoonlijke ondersteuning bij het openen van een rekening. Er werd een afspraak ingepland. Bij het 4e gesprek opnieuw een rekening geopend en het identificatieproces onder begeleiding van de klantenservice doorlopen. Nu weer 2 weken verder en geen reactie ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld. Mijn partner is wel erg tevreden over Evi en ik had gehoopt deze zelfde ervaring te delen. Ik ga opzoek naar een andere mogelijkheid om te starten met beleggen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

X

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

EVI

Snelle reactie op mijn mail

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Vlot en uitstekend geholpen.

Ik had een paar vragen die zeer vlot en duidelijk zijn beantwoord, tevens vlotte afhandeling van bepaalde zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Beleggen zonder zorgen

Of een belegging wat oplevert of niet, dat heb je niet in de hand. Maar Evi vB Lanschot heeft me geholpen om mijn profiel te maken en daar de juiste portefeuille mix aan te verbinden. En altijd en overal kan ik nagaan wat het waard is op dat moment.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Evi digitaal

Ik was aangenaam verrast dat de telefoon binnen een paar seconden werd opgenomen. Dat ik professioneel empatisch te woord werd gestaan en dat werd aangeboden om het antwoord nog te checken voordat de verbinding werd verbroken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi van Lanschot is in 2013 opgericht als online vermogensbeheerder, met 300 jaar aan beleggingsexpertise van een private bank. Evi biedt verschillende mogelijkheden om geld te beleggen: Evi Beheer, Evi Go, Evi4Kids en Evi Pensioen. Particulieren kunnen bij ons terecht, maar ook zakelijk beleggen met een BV, NV, eenmanszaak of als zzp'er is bij ons mogelijk.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.