n.v.t.
x
Niemand bij Evi weet hoe hun eigen procedures werken. Al maanden bezig en elke keer weer een zinloze oplossing
Helaas blijkt binnen Van Lanschot Kempen overboekingen tussen gewone rekening en Evi rekening niet erg eenvoudig te gaan. Erg jammer, foutmelding en vervolgens meer als een dag melding transacties die er eigenlijk niet zijn. Jammer dat via app overboekingen naar spaarrekening Evi niet automatisch kunnen vanuit tegenrekening.
Snel actie genomen door Evi
Nadat ik ruim twintig minuten in de wacht zat werd ik eindelijk geholpen. Het duurde even voordat mijn frustratie uit mijn lijf was. De medewerker heeft mij verder uitstekend geholpen.
Zie hierboven!
Goed gesprek met de persoon aan de telefoon. Duidelijke informatie.
Heelgoed geholpen en goed uitgelegd
Van 2 aparte rekeningen wordt zonder kennisgeving een en/of rekening gemaakt. Heb 7 keer moeten bellen om duidelijkheid te krijgen. Krijg vervolgens de dag erna dat ik nog geen identificatie heb doorgevoerd en men door dat de tijd hiervoor verlopen is deze rekening gaat blokkeren. Mijn rekening staat vermeld met het mailadres van mijn vrouw.
Het was een prettig gesprek, waarbij de personen vriendelijk waren en er alles aan deden om mee te denken. Wel vind ik het belachelijk dat ik opnieuw mijn persoonsgegevens moet doorgeven en daar zelfs voor naar Zeist moet en dat alleen omdat ik een mobiele telefoon heb, waarmee ik alleen maar kan bellen en sms-en. Hiervoor zouden toch makkelijkere mogelijkheden moeten kunnen zijn.
Kelly en ik zijn bijna 1 uur met elkaar in gesprek geweest. Dit verliep heel geduldig en vriendelijk al had het aan het einde niet het resultaat waar we beiden op gehoopt hadden .
Ben goed geholpen
uitstekend
Door de hulp die ik kreeg bij het identificeren van de app ben ik nu helemaal op de hoogte hoe het werkt . Ook krijg ik nog antwoord op een vraag van een gespecialiseerde medewerker.
Heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om geld op te nemen van een beleggingsrekening. Nadat de vriendelijke helpdeskmederkster het uitgezocht had en me twee uur later terugbelde bleek het overmaken van een gedeelte van de liquide middelen alleen mogelijk te zijn via de website na specifiek selectie van het spaarreking gedeelte.
Helder en snel antwoord
Ik ben prettig geholpen door een medewerker en heb duidelijke antwoorden gekregen op m’n vragen.
Ik ervaar de richtlijnen om bijvoorbeeld iets op te zoeken niet altijd even helder, Als ik bijv, mijn wachtwoord moet veranderen dan verwacht ik ook dat ik direct op die site kom, maar vandaag was dat niet zo. Uw medewerkster heeft mij echter heel goed door het proces heen geholpen. De identificatie plicht "wat ik in mijn geval grote onzin vindt", dus een beetje geïrriteerde oude vrouw werd vriendelijk bejegend. De jongeman was geduldig, legde een en ander uit maar ik blijf erbij dat een relatief klein bedrag in beheer gecombineerd met de leeftijd van 74 jaar ik niet de criminele witwasser ben.
Het telefoongesprek verliep al zeer prettig met geduldige, deskundige uitleg en ondersteuning. Maar nog veel groter was de verrassing toen de volgende dag een pakketje werd bezorgd met een zeer attent kaartje en een kleine attentie ivm met mijn verjaardag. Ik noem dat het overtreffen van de klantverwachting in het kwadraat!
Wel heb ik moeite met de hele gang van zaken rondom de identificatieplicht, zoals reeds eerder omschreven. Vooral ook met het feit dat er aan het eind van de rit slechts één mogelijkheid overblijft, namelijk naar één van jullie kantoren te komen, op slechts twee door jullie vooraf bepaalde tijdstippen en dagen, om met een id-bewijs op te komen draven. Bepaald niet klantvriendelijk, in mijn ogen. Mijns inziens zijn er voldoende alternatieven om aan de identificatieplicht te kunnen voldoen. Bijvoorbeeld door gebruik te maken van de id-app van de rijksoverheid. Maar goed, zoals gezegd, ik ben telefonisch goed en plezierig te woord gestaan. Bovendien hebben we een bruikbare oplossing gevonden. En daar ging het om. Wat ik ook gewaardeerd heb is het prachtige bos bloemen dat ik vandaag ontvangen heb. Hartelijk dank daarvoor.
1. De dame aan de telefoon gaf mij aan dat ik de verkeerde app wilde gebruiken en verwees mij naar de juiste. Echter ik vind de service van jullie beneden alle peil omdat ik elk jaar opnieuw de legitimatie check moet uitvoeren. Niet 1 andere bank/verzekeraar doet dat. 2. Ik kan de app niet gebruiken zonder Google Analytics. Dit is volgens mij niet conform de EU regels. Omdat ik de legitimatie moest uitvoeren kon ik niet weigeren. Zal daarom de app niet gebruiken. Neem daarbij aan dat de Google Analytics voor de Evi app ook alleen actief is tijdens gebruik van de app anders klaag ik jullie bij de rechter aan ivm overtreden cookie besluit.
Eind oktober heb ik telefonisch contact over de identificatie van mijn rekening. De app werkte niet goed. Ik hoor niets meer van EVI tot ik 13-5-2022, een dreigbrief ontvang dat mijn rekening wordt geblokkeerd. Ik heb destijds foto's van mijn ID gemaild om mij te identificeren. Ik ben nu godverdomme meer dan een uur bezig om een app te installeren en mij te identificeren. Ondanks de vriendelijke medewerker (Viktor Loman) die ik vanmiddag sprak kom ik geen stap verder. Zodra ik mijn rekeningnummer in de app invul zou dit foutief zijn. Toen ik destijds mijn rekening afsloot, dat was in 2001, is alles volgens het boekje gegaan. Door overnames etc word ik nu in allerlei gaten en bochten geduwd en moet ik met een app werken waar ik geen fuck van begrijp. alles wat ik invoer wordt niet geaccepteerd. Ik stuur dadelijk een mail met dezelfde tekst en een foto van mij ID. En daar is voor mij de kous mee af. Die app is psychische terreur, ik wordt er knettergek van, als ik bel word ik in de wacht gegooid
20 minuten wachten, eerste keer tweede keer 10 minuten. Eerste keer geen goed antwoord, tweede keerden ander antwoord andere app downloaden maar was wel correct. Kortom brief was dwingend richtlijnen niet voldoende.
In totaal heb ik circa 5 jaar EVI laten beleggen met mijn geld. Het rendement van die 5 jaar is bijna 0. Ik neem aan dat al de winst is gegaan naar de medewerkers van EVI.
Strawinskylaan 1835 I-3
1077XX Amsterdam
Evi van Lanschot is in 2013 opgericht als online vermogensbeheerder, met 300 jaar aan beleggingsexpertise van een private bank. Evi biedt verschillende mogelijkheden om geld te beleggen: Evi Beheer, Evi Go, Evi4Kids en Evi Pensioen. Particulieren kunnen bij ons terecht, maar ook zakelijk beleggen met een BV, NV, eenmanszaak of als zzp'er is bij ons mogelijk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.