Zij opmerking , al veel langer signaleer ik bij bellen van de Evi desk De tekst : …… we verbinden u aan een medewerker Ik wil graag met een medewerker worden verbonden
Vriendelijk en geduldig, een prettige sfeer aan de telefoon.
Mijn rekening had ik laten blokkeren omdat ik slachtoffer was geweest van helpdeskfraude. Omdat de daders ingang kregen tot mijn mobile vond ik het verstandig niet alleen mijn bankrekeningen maar ook de rekening van Evi te laten blokkeren. Contact met de medewerkers van EvivanLanschot was om de rekening te laten deblokkeren. Was even lastig, maar het is nu gelukt.
Ik word heel prettig geholpen, veel geduld getoond met het vernieuwen van mijn wachtwoord
Nog geen verdere ervaring gehad. Wel snel het introductiepakket ontvangen. Hierna ga ik een rekening bij Evi openen.
Originele beoordeling
Ervaring geen, ik heb alleen een informatiepakket aangevraagd. Deze e-mail vind ik derhalve vrij klungelig.
prima service , kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen , niet lang in telefonische wachtrij , wat bij concurrenten vaak het geval is
Uitstekend
Vriendelijke dame (Marcella)
Bijzonder vriendelijk en duidelijk geholpen
zie hierboven verder is er dus: een van lanschot site EN een evivanlanschot site EN een evi app EN een van lanschot app??(weet niet of deze ook bestaat) EN een evi inlog app Ik zie door de bomen het bos niet meer. No way ik aan deze organisatie miljoenen ga toevertrouwen Zelfs een adreswijziging gaat als volgt: 1. in bellen, want kan niet per site (BIj Rabo en ABN (net gedaan) etc kan dit wel) 2. na wat omwegen kan alleen via een formulier 3.formulier wordt toegestuurd 4. verplicht uitprinten 5. invullen 6 in envelop doen 7. naar postkantoor voor postzegel 7. etc etc EVI in de middeleeuwen!! Of wees gewoon duidelijk en gooi oude klanten van Hof Hoorneman die in het buitenland wonen er gewoon uit en sluit hun rekeningen gedwongen. Heeft de ABN ook gedaan voor klanten buiten europa en klanten binnen europa, muv Nederland, sterk verminderde dienstverlening. De aandeelhouders van Hof Hoorneman hebben al gecasht die maakt het ook niets meer uit.
Originele beoordeling
zie hierboven verder is er dus: een van lanschot site EN een evivanlanschot site EN een evi app EN een van lanschot app??(weet niet of deze ook bestaat) EN een evi inlog app Ik zie door de bomen het bos niet meer. No way ik aan deze organisatie miljoenen ga toevertrouwen Zelfs een adreswijziging gaat als volgt: 1. in bellen, want kan niet per site (BIj Rabo en ABN (net gedaan) etc kan dit wel) 2. na wat omwegen kan alleen via een formulier 3.formulier wordt toegestuurd 4. verplicht uitprinten 5. invullen 6 in envelop doen 7. naar postkantoor voor postzegel 7. etc etc EVI in de middeleeuwen!! Of wees gewoon duidelijk en gooi oude klanten van Hof Hoorneman die in het buitenland wonen er gewoon uit en sluit hun rekeningen gedwongen. De aandeelhouders van Hof Hoorneman hebben al gecasht die maakt het ook niets meer uit.
Zeer prettig. Vriendelijke medewerkster
Prima telefonisch geholpen
Ben heel goed en duidelijk telefonisch geholpen. Mijn adresboek was niet meer up to date. Weinig persoonlijk contact gehad sinds aanmelding 2014 Is ook niet nodig met de duidelijkheid van de app.
Na de bekende vragen had ik zeer snel de gewenste documenten in de berichtenbox zitten.
Vriendelijke dame aan de telefoon die heel accuraat de juiste info verschafte. Wachttijd voor geholpen te worden wel lang. iets meer dan een kwartier.
Na div telefoon gesprekken met evi goed en vriendelijk geholpen met een probleem wat niet niet eens bij hun lag
Prettig contact
Goed geholpen door de medewerkers
Onbekend met de materie vond ik het lastig om mijn vraag te formuleren. Uw medewerker begreep direct wat ik bedoelde en kon dat vlot afhandelen.
Eindeloos geduldig werd mij uitgelegd wat ik waar kon vinden. Deze dame verdient tenminste ste de titel: redder in nood voor een digibeet
Ik moest de belastingaangifte invullen en had problemen met de jaaropgave en het vinden van de noodzakelijke gegevens ivm mijn overgang van Hof Hoorneman naar Evi van L. in september 2021. Ik moest erg lang wachten aan de telefoon, daardoor werd ik uitgelogd uit zowel de belastingdienst omgeving als de Evi omgeving. Steeds weer inloggen en verder wachten aan de telefoon. Uiteindelijk wel goed geholpen door Evi. medewerker, maar ik hoop dat het volgend jaar bij de aangifte gemakkelijker zal gaan.
de jonge man heeft mij goed geholpen met het inloggen ivm nieuw wachtwoord en verdere afhandeling van de overboekingen
Veilige haven maar hoge overhead kosten: mooie klassieke villa's overal in nederland, dure leaseauto's. Het oude model. Automatisering het werkt wel maar back, mid en front office loopt ver achter op de competitie. Geen end-to-end automatisering. Dashboard klant is niet real-time. (Je ziet de waarde portefeuille niet real time). Daarom beheerkosten hoog.
Duidelijk, netjes, rustig en vriendelijk ontvangen en geïntroduceerd door Bart. Geen enkele druk ervaren. Schept vertrouwen. Hiermee is een goede basis gelegd.
Deze info video geeft weinig info maar veel teveel video poespas waardoor hij veel te veel tijd van mij inneemt!
Strawinskylaan 1835 I-3
1077XX Amsterdam
Evi van Lanschot is in 2013 opgericht als online vermogensbeheerder, met 300 jaar aan beleggingsexpertise van een private bank. Evi biedt verschillende mogelijkheden om geld te beleggen: Evi Beheer, Evi Go, Evi4Kids en Evi Pensioen. Particulieren kunnen bij ons terecht, maar ook zakelijk beleggen met een BV, NV, eenmanszaak of als zzp'er is bij ons mogelijk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.