App werkt goed, maar ik mis het inzicht in kosten, bijstortingen en rendement.
Ik ben heel blij met de app (en overigens ook met de prestaties van het afgelopen jaar), maar ik mis nog steeds de transparantie over bepaalde zaken die in het recente verleden aanleiding is geweest voor rechtszaken tegen aanbieders van financieel producten. Ik had echt gehoopt die transparantie bij jullie wel te vinden. Ik mis een eerlijk inzicht in de kosten, niet verborgen in een percentage, maar gewoon in alle openheid: welke kosten zijn in rekening gebracht en waarover worden die op welk moment berekend? Jullie zullen me waarschijnlijk verwijzen naar enkele overzichten die ik onder documenten kan vinden, maar ik vind die heel moeilijk leesbaar. Ik ben jurist en beschouw mezelf als goede lezer, maar ook/zelfs ik kan de overzichten moeilijk volgen. Ik word dan wat achterdochtig en denk: zouden ze nou expres zo weinig/slecht inzicht geven? De informatie over het rendement zou ook duidelijker kunnen; wat is bijvoorbeeld de invloed van mijn bijstortingen daarin? Ik heb daar een vraag over gesteld, maar krijg als antwoord vervolgens een verwijzing naar een tekst op de website, wat geen echt antwoord is op mijn vraag. En dat vind ik jammer. Ik denk overigens niet dat jullie op dit gebied slechter scoren dan Reaal of Aegon of al die andere aanbieders. Maar ik denk dat het anders kan, als jullie in jullie communicatie echt zouden denken vanuit de klant. Ik denk daar graag in mee. Vooralsnog is dit een drempel voor mij om nog 50-100k bij te storten. Ik hoop dat ik jullie hiermee help. Nogmaals, de app is echt heel prettig!