Super tevreden!

Ver buiten mijn comfortzone om een auto online te bestellen, maar totaal geen spijt, heb hierbij hulp gehad van mijn dochter die veel meer vertrouwd is met het internet. Mijn conclusie zou het zo weer doen. Perfecte servies in het gehele proces, en na een week nog een appje of alles naar wens was. Zeer klantvriendelijk.

• Aflevering van de auto

Met enige terughoudendheid online een auto gekocht. Contact verliep super! Videobellen om naar de auto te kijken verliep heel goed. Online contact met de meiden verliep super, je krijgt erg snel contact! Het ontvangst toen wij aankwamen was heel goed, vriendelijk personeel. Info die ik over de auto kreeg klopte helemaal. De auto was zoals was gezegd in nieuwstaat. Helemaal blij met m’n Mini, geen spijt van onze aankoop en niks weerhoud ons ervan om eventueel in de toekomst weer bij auto.nl een auto aan te schaffen.

• Aflevering van de auto

Perfect en zeker aan te raden

Zeker een goede service en ook zeker aan te raden ze hebben me goed geholpen hadt zelfs nog een persoonlijk bericht van iemand in de auto super dit

Erg goed

Leuke medewerkers en gezellige sfeer.

• Aflevering van de auto

Hoi Karlo, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat het zo goed bevallen is voor je. Veel plezier gewenst met de nieuwe auto! Groetjes Moana van auto.nl

Goede service bij aanschaf, product werkt niet naar behoren, meedenkend t.a.v. komen tot oplossing

Fijne communicatie en voorwaarden bij aanschaf auto. Auto presteert niet zoals het zou moeten, infotainment systeem auto werkt niet naar behoren. Auto.nl besteed de garantie een jaar uit aan Autotrust. Hierbij zijn garages aangesloten waar de auto gerepareerd kan worden. In de praktijk betekent dat een extra horde ten aanzien van reparatie: verwezen naar garages, daar dient een diagnose te worden gesteld, vervolgens weer contact opnemen met autotrust m.b.t. dekking alvorens auto gerepareerd wordt. Auto.nl en Autotrust proberen de problemen die we ondervinden met de auto op te lossen en denken mee, dat is heel fijn om te merken.

• Aflevering van de auto

Hoi Thomas, Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat het erg vervelend is als je na de aankoop problemen ervaart, zeker wanneer je op vakantie bent! Ik vind het fijn dat ik je vorige week even telefonische heb kunnen spreken over de benoemde problemen zodat we kunnen kijken naar een gepaste oplossing. Wij kiezen er juist voor om de garantie via Autotrust te laten verlopen, zodat je altijd bij een garage bij jou in de buurt terecht kunt. Helaas kan het in de vakantieperiode voorkomen dat er langere wachttijden zijn bij de garages. Als er nog iets anders is waarbij we je kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan voor je klaar! Groetjes Moana van auto.nl

Snelle en goede service. Ze denken mee en komen professioneel over. Heel erg blij met mijn aankoop!

• Aflevering van de auto

Hoi Kirsten, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met jouw aankoop! Ik wens je nog veel plezier met jouw nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Goede en duidelijke service

Goede communicatie over afspraken en levering. Hele nette levering en meteen alles vastgelegd. Fijne ervaring.

• Aflevering van de auto

Hoi Merel, Bedankt voor de review. Super fijn dat je ervaring goed was, daar doen we het voor! Groetjes Nikki van auto.nl

Uitstekende service!

Zeer goed geholpen door Pelle. Geen vraag was voor hem teveel. Heel geduldig en nemen de tijd voor je. Voor testrijden is er zelfs een route uitgestippeld. Klantenservice ook heel top. Reageren heel snel op je vragen. Ook een auto gekocht. Zal dit bedrijf zeker aanraden!

• Aflevering van de auto

Hoi Rita! Bedankt voor het mooie compliment aan Pelle. En jouw compliment aan de klantenservice. Fijn dat jij zo'n goede ervaring hebt gehad. Ik wens je heel veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Alles wat de normale autodealers mist, is hier standaard wel

Geen irritante verkoper, wel gezelligheid, eerlijke informatie, geen discussie, geen BS. Alles wordt geregeld... Een auto wordt echt leuk! Bedankt voor het herstellen van mijn vertrouwen, het kan dus wel op een menselijke manier. Chapeau en ga zo door!

• Aflevering van de auto

Hoi Focco, Wat een prachtige review! Je omschrijft precies waar wij als auto.nl voor staan. De menselijke autoverkoper. Bedankt voor de mooie woorden. Heel veel veilige kilometers gewenst! Groetjes, Stephanie van auto.nl

We zijn goed geholpen en dat de auto in een "tent" stond kon ik erg waarderen!

• Aflevering van de auto

Hoi Ellen, Bedankt voor je mooie review! Leuk om te lezen dat je onze dome zo kan waarderen! :) Veel veilige kilometers gewenst! Groetjes Moana van auto.nl

Onze droomauto gevonden!

Na heel lange zoeken eindelijk onze auto bij auto.nl gevonden. Alles duidelijk uitgelegd. Super vriendelijke en meedenkende medewerkers. Nog een keer bedankt en tot volgende keer!

• Aflevering van de auto

Hoi Lukasz, Wat een top review! Bedankt voor de mooie 10. Fijn dat wij jou hebben kunnen helpen bij de zoektocht naar jou droomauto! Heel veel plezier en fijne kilometers gewenst. Groetjes Moana van auto.nl

Super geregeld. Goede service

Goeie nette zaak met aardig personeel. En zeer goede service

• Aflevering van de auto

Hoi Martijn en Jennifer, Wat fijn om te lezen dat jullie de service zo goed hebben ervaren! Heel veel veilige kilometers gewenst! Groetjes Moana van auto.nl

Very nice experience to buy a car

Constant contact with the seller Nice delivery Clear informations Good arrangement

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hi Aleksandra, Thank you for your great review. Happy to see that it was a nice experience for you. I wish you lot's of fun with your new car! Kind regards, Stephanie from auto.nl

Goede service, vriendelijke verkopers en overig personeel maar ik vond de hoeveelheid mailtjes die ik gekregen heb enorm omslachtig wat bij mij irritaties gaf. Hier uiteindelijk wel tot een oplossing voor gekomen omdat ik bepaalde zaken niet op de mail wilde zetten. Zo vond ik het ook vreemd dat je al dik een week vantevoren moet betalen, dit ook niet gedaan. Al met al is alles goed gekomen.

• Aflevering van de auto

Hoi Jennie! Fijn dat je onze service goed vind. Bedankt voor je feedback omtrent de mailtjes en de betaling. Hier gaan we nog eens kritisch naar kijken. Veel plezier gewenst met de nieuwe auto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

In een woord top

Goed geholpen, snelle service mooie auto! Toppp

• Aflevering van de auto

Hoi Shanice, Toppp review! Bedankt voor de 10, zijn we blij mee. Ik wens je nog veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Prima service in alle opzichten

Eigenlijk is alles daarmee gezegd. Prima service in alle opzichten. We konden op korte termijn een proefrit plannen en werden daarna snel en goed geholpen bij de aankoop van de auto. Ook de aflevering verliep heel prettig. Er werd, ondanks de drukte en het slechte weer, echt de tijd voor genomen. Meteen aangeraden bij vrienden!

• Aflevering van de auto

Hoi Sofie! Wat fijn om te horen dat jouw ervaring met ons zo prettig is geweest. Ik wens je nog heel veel plezier en veilige kilometers toe met je nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Prima service in alle opzichten. Zelfs voor de kleine schade bij aflevering wat ook netjes gemeld is en mij de keuze werd gegeven hoe dit op te lossen. Auto's worden inderdaad geinspecteerd voor aflevering!

• Aflevering van de auto

Hoi Mayfield! Bedankt voor de mooie review. Goed om te lezen dat onze service je goed is bevallen. Veel plezier en veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Goed en vriendelijk geholpen

Met bovenstaande is alles gezegd. Ik werd vriendelijk en goed geholpen. Auto werd keurig afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Harry, Wat fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad! Heel veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes Moana van auto.nl

Top bedrijf

Zeer betrouwbaar

• Aflevering van de auto

Hoi Manuela, Kort maar krachtig! Bedankt voor je mooie beoordeling. Heel veel fijne kilometers gewenst! Groetjes Moana van auto.nl

Goede service, goed communicatie! Topbedrijf!

Eerste ervaring met Auto.nl en zeer goed bevallen. Proefrit ingepland, duidelijke uitleg over werkwijze (bedenktermijn, betaling, etc.). Afspraken nagekomen zoals beloofd en nu een blije eigenaar van een andere auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Mels, Wat fijn om te lezen dat jij zo'n positieve ervaring hebt gehad. Ik wens je nog veel plezier met jouw nieuwe auto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Het was een goede aankoop

Het was een goede aankoop en alles verliep goed

• Aflevering van de auto

Hoi Krzysztof, Wat fijn om te horen dat alles goed verlopen is en dat je tevreden bent met je aankoop! Dank je wel voor je review! Groetjes Kikki van auto.nl

Alles is super goed geregeld. Blij met mijn aankoop. Vriendelijk personeel. Auto in orde en ook nog garantie 12 maanden. Geweldig!

• Aflevering van de auto

Hoi Döndü, Wat geweldig om te horen dat je blij bent met je aankoop en het vriendelijke personeel. Veel plezier met je auto. Dank je wel voor je review! Groetjes Kikki van auto.nl

Alles TOP geregeld!

Alles ging goed en makkelijk, de auto werd bij mij thuis afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Becky, Wat fijn om te horen dat alles top geregeld was! Super dat de auto makkelijk en goed bij je thuis werd afgeleverd. Dank je wel voor je positieve review! Groetjes Kikki van auto.nl

Super!!

Het hele aanvraag proces was duidelijk en snel. Je wordt heel vriendelijk geholpen als je vragen hebt.

• Aflevering van de auto

Hoi Valentina, Bedankt voor de review, heel fijn dat het zo goed is bevallen. Groetjes Nikki van auto.nl

Zeker een blije blik erbij!

Vorige week is mijn nieuwe Volkswagen Golf van auto.nl gebracht. 1,5 week daarvoor ben ik langs geweest in Raamsdonksveer voor een proefrit en heb ik hem gelijk besteld. Dit ging super makkelijk via de site samen met een medewerker. De medewerkers waren erg vriendelijk en hebben erg fijn geholpen. Na de bestelling kreeg ik verschillende mails met duidelijke uitleg hoe ik alles kon regelen. Hierdoor had ik alles geregeld voor dat mijn Golf werd gebracht. Toen hij werd gebracht was er een fijne overdracht. Alles was netjes en duidelijk en het verliep erg goed. Ik heb nu een week in mijn nieuwe Golf gereden en ik ben erg enthousiast!

• Aflevering van de auto

Hoi Sarah, Wat een mooie review, heel erg bedankt! Heel veel plezier gewenst met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Ramgatseweg 59

4941 VN Raamsdonksveer

06 197 965 30

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.