De afspraak zelf was kort en bondig. Wij zijn blij dat het snel nog tussendoor kon vanwege de bevolkingsdaling van de zwangerschap. Een aandachtspunt, er werd gevraagd of we iets wilde drinken maar onze koffie en thee hebben we nooit gekregen. Je mocht het ook niet zelf pakken vanwege de COVID maatregelen.
Bij binnenkomst zat niemand aan de balie dus we ging binnen zitten omdat me moeder wat oud is ;) maar ik keek steeds naar binnen of er iemand kwam want zou me zeker geen aanmelden! Daarna komt er iemand naar ons toe die heel cagerijinig kijkt en zegt " je moet je aanmelden" . Ja dat weet ik ook maar er zit niemanD?? Dus uiteindelijk gelopen daar na toe en aangemeld en ze geeft aan dat we moeten zitten daar . Na ons zijn er tig mensen gekomen en ze werden netjes begleid en gevraagd van meneer mevrouw willen jullie wat drinken? Bij ons is dat niet gebeurd het was geen fijn gevoel en uiteindelijk pakte ik mijn koffie zelf dus zegt de mevrouw daar ja sorrY?? Ik zo ja ik wil koffie zegt ze ja dat kunnen wij alleen doen ! Ja nadat we 20 minuten zitten te wachten hoef je dat ook niet tw vragen ik vond de dames daar zeer onvriendelijk aan de balie !!!! Ik zal niemand de notaris aanraden maar wat betreft de persoon die ons heeft geholpen met tekenen die was een aardig persoon en heel duidelijk voor hem geef ik wel 5 sterren , maar voor de medewerkers daar geef ik een halve ster! Zelfs dat is te veel maarja ...
Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren, wij hebben dit met de collega's van de receptie besproken. Dit was zeker niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Bij binnenkomst moeten de legitimatie gescand worden voor de notaris, daarna begeleiden wij de klanten naar de wachtruimte aan de juiste tafel en bieden we koffie/thee en water aan. Met vriendelijke groet, JUST Notarissen
Het was wel goed alleen ik vind mensen achter de balie / receptie is niet vriendelijk voor klanten ( dat is mijn mening ) want ze vragen zelf geen koffie of thee en als wij zelf het gepakt waren ze boos!!
Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren, wij hebben dit met de collega's van de receptie besproken. Dit was zeker niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Bij binnenkomst moeten de legitimatie gescand worden voor de notaris, daarna begeleiden wij de klanten naar de wachtruimte aan de juiste tafel en bieden we koffie/thee en water aan. Met vriendelijke groet, JUST Notarissen
Een hele goede, snelle en accurate dienstverlening.
Het voelt vertrouwd
In mijn geval het oversluiten van een hypotheek. Het ging volgens plan en de behandeling was heel goed met begrip voor m’n onervarenheid in deze zaken.
Fijne laagdrempelige behandeling tegen scherpe prijzen.
Vindt het een heel goed notaris!
Goed snel en fijn geholpen
Top efficiënte notaris, weet dienstverlening bijzonder scherp aan te bieden en doet precies wat het moet doen. Aanlevering van - en vraag naar documentatie nagenoeg volledig via online-platform kunnen afhandelen. Bij een enkele telefonische vraag ben ik wel gewoon vriendelijk te woord gestaan. Zeker aan te raden!
Echt een aanrader en netjes ontvangen met een afspraak bij hun. Bedrijf goed bereikbaar en parkeren geen probleem. Net kantoor en aardige mensen. Vlot geholpen en met gesprek duidelijk en heldere uitleg. Dus alles bij elkaar betrouwbaar en goede service.
Prima service geleverd bij een vraagstuk over de hypotheekakte. Snel en efficiënt opgelost.
Klantvriendelijke ontvangst, goede communicatie en uitleg.
Communicatie is prima, echter de wachttijden zijn extreem lang. Dat is jammer. Voor afspraak voor aanpassen van mijn testament moet ik ongeveer een half jaar wachten.
Erg goed en professioneel geholpen! Zowel bij de vragen vooraf als bij de uiteindelijke afhandeling op kantoor.
De notaris beweerde dat het hypothecair bedrag zou worden gestort op de gemeenschappelijke rekening van mijn vrouw en mijzelf. Tot twee maal heb ik gezegd dat niet te begrijpen omdat het mijns inziens in de bouwdepot bij de bank zou staan. Met onvrede zijn wij na tekenen weg gegaan endirekt naar Alphen (om) gereden want woerden heeft zelf geen ABN-bank meer. Daar kregen wij te horen dat wij de hypothecaire lening niet op onze rekening gestort krijgen maar dat het in depot bij de bank zal staan. Jammer dat de notaris kennelijk niet goed geinformeerd was.j Op basis van deze kritiek heeft JUST excuus aangeboden en op adequate wijze gehandeld om de fout te herstellen. Fouten mogen gemaakt worden maar als ze direkt en goed worden opgelost is daar zeker waardering voor. De waardering onvoldoende kan daarom gewijzigd worden in ruim voldoende.
Originele beoordeling
De notaris beweerde dat het hypothecair bedrag zou worden gestort op de gemeenschappelijke rekening van mijn vrouw en mijzelf. Tot twee maal heb ik gezegd dat niet te begrijpen omdat het mijns inziens in de bouwdepot bij de bank zou staan. Met onvrede zijn wij na tekenen weg gegaan endirekt naar Alphen (om) gereden want woerden heeft zelf geen ABN-bank meer. Daar kregen wij te horen dat wij de hypothecaire lening niet op onze rekening gestort krijgen maar dat het in depot bij de bank zal staan. Jammer dat de notaris kennelijk niet goed geinformeerd was.j
Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg voor ondertekening. En met een goed gevoel weer op weg naar huis gegaan
Snel, duidelijk, kennis van zaken, prima service.
Hypotheekakte kon heel snel gerealiseerd worden en voor een goeie prijs
Mooi kantoor, efficiënte snelle afhandeling.
zeer vriendelijke behandeling
Eenvoudig via online platform in te zien. Mis alleen een stukje persoonlijke communicatie. Als je belt duurt het algemeen vrij lang voordat je iemand aan de lijn hebt. Daarnaast als je iemand aan de lijn hebt zijn de antwoorden wel duidelijk en wordt je goed geholpen
Vragen en doornemen van de stukken verliep uitstekend en was snel geregeld!
Adequate dienstverlening, goede communicatie via een portaal waarin alle relevante documenten staan en kunnen worden geüpload.
De ontvangst is vriendelijk. Wij zijn deskundig geadviseerd door de notaris. Gingen met een goed gevoel weg. Heel tevreden
Einsteinlaan 50
2719ER Zoetermeer
Ons notariskantoor is sinds 1999 gevestigd in Zoetermeer. Door onze efficiënte en moderne werkwijze met computerrobots kunnen wij de laagste tarieven hanteren en snel leveren. Ons kantoor werkt volgens strakke procedures en is daardoor accuraat en zorgvuldig. Hierdoor is ons kantoor de laatste jaren flink gegroeid. Wij zijn hét notariskantoor voor Zoetermeer en regio, maar mensen uit heel Nederland reizen graag naar ons af. Want niemand wil te veel betalen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.