Filters

9

Prettig en vakkundig

De monteur is al meerdere keren bij ons geweest voor een reparatie. Soms weken we uit naar een andere partij, maar als die afhaken weet deze man toch steeds weer een oplossing om de zaak aan de praat te krijgen. Met een woord: vakman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goede snelle service

Netjes geholpen en meegedacht met ons probleem

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Monteur heeft iets gemist

An sigh prima geholpen door de monteur, doch wat achteraf bleek: de kraan waar de wasmachine op aangesloten staat was kapot. Dat heeft in mijn ogen een causaal verband. Had fijn geweest dat de monteur niet alleen naar de machine had gekeken, maar ook naar de omstandigheden. Immers, na het aanschaffen van een andere wasmachine, kon ik dus nog niet wassen alvorens eerst een loodgieter te laten komen om de kraan te vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima service ook na de reparatie een telefoontje of alles goed was gegaan.

Prima service ook na de reparatie een telefoontje of alles goed was gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
4

Onvoldoende uitleg

Goedemorgen, Wederom zou ik graag kritisch willen zijn op uw dienstverlening in de hoop dat jullie er wellicht iets mee kunnen. In februari hebben wij een nieuwe wasdroger ontvangen op een woongroep in Sliedrecht. Vanaf het begin is deze enorm gevoelig en piept hij bijna bij elke droogbeurt. Wij stofzuigen elke droogbeurt de gehele stofzuiger en spoelen alle filters af. 1 keer in de week maakt onze huishoudelijk medewerker de droger grondig schoon. Nu is gisteren de monteur langs geweest en blijkt dat de filters 1 keer in de week in water met Soda gelegd moeten worden. De monteur was overigens een zeer vriendelijke en behulpzame man. Ik kreeg mee dat ik het boekje beter had moeten lezen. Helaas hebben wij daar echt geen tijd voor in de bijzondere tijd (eigenlijk nooit niet) en vragen wij altijd bij levering/installatie van producten wat de gebruiksaanwijzingen zijn en hoe we het beste de machine kunnen onderhouden. Helaas hebben wij nooit vernomen dat we alle roosters in Soda moeten laten weken. Wat ik fijn zou vinden is dat je bij installatie van de machine dit soort adviezen krijgt om onnodige kosten achterwegen te laten. Nu komen er continue onnodige kosten welke zwaar drukken op de budgetten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Kan gebeuren

Na vakkundig advies, werd de koelkast besteld en geleverd, maar de deur zat verkeerd. Geen probleem, deur werd omgezet. Toen de deur van de koelkast, bevestigd moest worden (inbouw) schgoot de monteur uit en ging de boor door de rubberrand. Geen probleem, er werd een nieuwe deur besteld. Deze deur werd op de koelkast gemonteerd en voila, alles in orde. Tenminste, dat dachten wij, maar het deurtje van de vriezer zat ook verkeerd. Geen probleem, enkele dagen later werd het hersteld en nu, nu draait de koelkast zoals het hoort. Kan gebeuren...

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Betrouwbare partner

Het lijkt wat overdreven om voor alles een 10 te geven maar ik kan, tot op heden, echt geen enkel negatief punt bedenken. Als beheerder van onroerend goed doen ze al het voor hen toepasselijke onderhoud correct en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

prima

Personeel keurig netjes in woord en daad

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

Teleurstellend

Een heel duur bezoek, vanwege voorrijkosten, voor een relatief kleine storing [zekering was doorgeslagen]. De monteur is nog geen 5 minuten binnen geweest. Netten heeft het bezoek volgens het boekje afgewerkt maar toch vind ik dit geen handig beleid vanuit het oogpunt van klantvriendelijkheid. Ik vind dat je in zo'n geval niet het volle pond aan kosten moet doorberekenen maar aan klantenbinding moet doen en een minimum bedrag moet berekenen. Op deze manier bind je klanten aan je bedrijf. Ik ga in ieder geval nooit meer een beroep doen op Netten dus het lijkt me dat zij door deze houding niet erg opgeschoten zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Zeer kundige zaak

Klantvriendelijk en kundig en weten waar ze het over hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

goede service

goede en snelle service gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Geweldig

De vaatwasmachine aanzetten en korte tijd later de aardlekschakelaar eruit. Elektro Netten gebeld en dezelfde dag gerepareerd. Onderdeel had monteur bij zich en direct geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Goed, tijdig en snel geholpen.

Waren nog geen klant bij jullie, maar binnen 2 dagen ingepland en geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Ik voel me bij jullie zeker de klant is koning

Als ik bel wordt er direct gereageerd en de service is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Uitstekend

Ik ben uitstekend geholpen door dit bedrijf. Ik zal dan ook vaker terugkomen als ik ze nodig heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Niet nodig

Ik als ondernemer vind dat dit soort aanbeveling niet deugd, U kunt iemand door hem of haar te belonen een goed woord te doen! Heb het zelf ondervonden. Overingings ben ik over Netten tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Top

Snelle en vakkundige levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

goede service

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Wisselende ervaringen.

Helaas hebben wij met 1 medewerker geen goede ervaringen. Dat betekend dat de score niet heel hoog uit valt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Al jaren top!!

Dank jullie wel !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

snelle service

fijn personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Snelle service.

Na een telefoontje snel aan de beurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Heel erg goed

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snel en deskundig

De vaatwasser lekte. Afspraak met monteur was snel ingepland en aan de hand van het geschetste probleem had de monteur vooraf al onderdelen besteld en meegenomen. Hierdoor kon de storing direct verholpen worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer blij verrast door de goede service

Zeer blij verrast door de goede service, klantvriendelijkheid, meedenken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Molendijk 177

3361 EM Sliedrecht

0184-413297

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.