

De monteur is al meerdere keren bij ons geweest voor een reparatie. Soms weken we uit naar een andere partij, maar als die afhaken weet deze man toch steeds weer een oplossing om de zaak aan de praat te krijgen. Met een woord: vakman.
Netjes geholpen en meegedacht met ons probleem
An sigh prima geholpen door de monteur, doch wat achteraf bleek: de kraan waar de wasmachine op aangesloten staat was kapot. Dat heeft in mijn ogen een causaal verband. Had fijn geweest dat de monteur niet alleen naar de machine had gekeken, maar ook naar de omstandigheden. Immers, na het aanschaffen van een andere wasmachine, kon ik dus nog niet wassen alvorens eerst een loodgieter te laten komen om de kraan te vervangen.
Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft om een review in te vullen. Het viel ons echter op dat uw klacht gaat over een defecte kraan voor uw wasmachine. Onze monteur is uitsluitend bij u geweest voor het vervangen van de thermostaat van uw vriezer en het opnieuw inbouwen van dit apparaat. Deze werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd, of zoals u zelf zegt “de reparatie van de vriezer is prima verzorgd”. Wij adviseren u dan ook om contact op te nemen met de installateur van de wasmachine voor het afhandelen van uw klacht. Uiteraard zijn wij u een volgende keer weer graag van dienst.
Prima service ook na de reparatie een telefoontje of alles goed was gegaan.
Goedemorgen, Wederom zou ik graag kritisch willen zijn op uw dienstverlening in de hoop dat jullie er wellicht iets mee kunnen. In februari hebben wij een nieuwe wasdroger ontvangen op een woongroep in Sliedrecht. Vanaf het begin is deze enorm gevoelig en piept hij bijna bij elke droogbeurt. Wij stofzuigen elke droogbeurt de gehele stofzuiger en spoelen alle filters af. 1 keer in de week maakt onze huishoudelijk medewerker de droger grondig schoon. Nu is gisteren de monteur langs geweest en blijkt dat de filters 1 keer in de week in water met Soda gelegd moeten worden. De monteur was overigens een zeer vriendelijke en behulpzame man. Ik kreeg mee dat ik het boekje beter had moeten lezen. Helaas hebben wij daar echt geen tijd voor in de bijzondere tijd (eigenlijk nooit niet) en vragen wij altijd bij levering/installatie van producten wat de gebruiksaanwijzingen zijn en hoe we het beste de machine kunnen onderhouden. Helaas hebben wij nooit vernomen dat we alle roosters in Soda moeten laten weken. Wat ik fijn zou vinden is dat je bij installatie van de machine dit soort adviezen krijgt om onnodige kosten achterwegen te laten. Nu komen er continue onnodige kosten welke zwaar drukken op de budgetten.
Na vakkundig advies, werd de koelkast besteld en geleverd, maar de deur zat verkeerd. Geen probleem, deur werd omgezet. Toen de deur van de koelkast, bevestigd moest worden (inbouw) schgoot de monteur uit en ging de boor door de rubberrand. Geen probleem, er werd een nieuwe deur besteld. Deze deur werd op de koelkast gemonteerd en voila, alles in orde. Tenminste, dat dachten wij, maar het deurtje van de vriezer zat ook verkeerd. Geen probleem, enkele dagen later werd het hersteld en nu, nu draait de koelkast zoals het hoort. Kan gebeuren...
Het lijkt wat overdreven om voor alles een 10 te geven maar ik kan, tot op heden, echt geen enkel negatief punt bedenken. Als beheerder van onroerend goed doen ze al het voor hen toepasselijke onderhoud correct en snel.
Personeel keurig netjes in woord en daad
Een heel duur bezoek, vanwege voorrijkosten, voor een relatief kleine storing [zekering was doorgeslagen]. De monteur is nog geen 5 minuten binnen geweest. Netten heeft het bezoek volgens het boekje afgewerkt maar toch vind ik dit geen handig beleid vanuit het oogpunt van klantvriendelijkheid. Ik vind dat je in zo'n geval niet het volle pond aan kosten moet doorberekenen maar aan klantenbinding moet doen en een minimum bedrag moet berekenen. Op deze manier bind je klanten aan je bedrijf. Ik ga in ieder geval nooit meer een beroep doen op Netten dus het lijkt me dat zij door deze houding niet erg opgeschoten zijn.
Beste Eric, Wij zijn heel transparant over de tarieven, op onze partnerwebsite zijn deze dan ook duidelijk aangegeven: Voorrijden/diagnose + 15 minuten reparatie = € 76,50. Ook kunt u de tarieven nazien in de afspraakbevestiging welke naar u is verzonden. Natuurlijk is het zo dat niemand te veel wil betalen voor een reparatie. In uw geval ging het om een relatief kleine storing, waarbij onze monteur heeft gedaan wat nodig was om uw vaatwasser weer naar behoren te laten werken. Het voorrijden en verhelpen van de storing valt binnen het genoemde basistarief. Het is jammer dat u onze dienstverlening als prijzig heeft ervaren, uiteraard vinden wij dat vervelend. Hopelijk kunt u zich vinden in onze uitleg. Met vriendelijke groet, Elektro Netten
Klantvriendelijk en kundig en weten waar ze het over hebben
goede en snelle service gekregen
De vaatwasmachine aanzetten en korte tijd later de aardlekschakelaar eruit. Elektro Netten gebeld en dezelfde dag gerepareerd. Onderdeel had monteur bij zich en direct geplaatst.
Waren nog geen klant bij jullie, maar binnen 2 dagen ingepland en geholpen.
Als ik bel wordt er direct gereageerd en de service is goed
Ik ben uitstekend geholpen door dit bedrijf. Ik zal dan ook vaker terugkomen als ik ze nodig heb.
Ik als ondernemer vind dat dit soort aanbeveling niet deugd, U kunt iemand door hem of haar te belonen een goed woord te doen! Heb het zelf ondervonden. Overingings ben ik over Netten tevreden.
Veel mensen maken gebruik van reviewsites als ze op zoek zijn naar een goed en betrouwbaar adres. We vinden het dan ook fijn als klanten de moeite nemen om een review over ons te schrijven. Een welgemeend compliment wordt zeker gewaardeerd! Ook wanneer een opdracht niet naar tevredenheid is afgerond, horen wij dit graag. Daardoor kunnen wij de kwaliteit van onze dienstverlening verbeteren en verder aanscherpen. De snelste weg naar een oplossing is in dat geval direct contact, bel of mail ons en wij helpen u graag verder.
Snelle en vakkundige levering
Snelle service
Helaas hebben wij met 1 medewerker geen goede ervaringen. Dat betekend dat de score niet heel hoog uit valt.
Elektro Netten hecht veel waarde aan de mening van klanten, we waarderen het dan ook als zij ons vertellen over hun ervaringen met ons bedrijf. Ook als dit minder positief is, want helaas verloopt niet alles altijd naar wens. Waar mensen werken, worden immers weleens fouten gemaakt. Wij vinden het belangrijk dat u ons hierover informeert, zodat we ons uiterste best kunnen doen om uw klacht of probleem goed op te lossen. Met vriendelijke groeten, Elektro Netten
Dank jullie wel !!
fijn personeel
Na een telefoontje snel aan de beurt.
Goede en snelle service
De vaatwasser lekte. Afspraak met monteur was snel ingepland en aan de hand van het geschetste probleem had de monteur vooraf al onderdelen besteld en meegenomen. Hierdoor kon de storing direct verholpen worden.
Zeer blij verrast door de goede service, klantvriendelijkheid, meedenken.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.