Zeer deskundig, pro- actief en accuraat

Wij kunnen het iedereen aanraden om je hypotheek te regelen via de Hypotheker. Je wordt volledig ontzorgd en zeer deskundig voorgelicht. Afwikkeling is zeer accuraat uitgevoerd.

Totale ontzorging

Voor de aankoop van onze nieuwe woning hebben wij diverse gesprekken gevoerd met Wilbert van Hypotheker Leeuwarden. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren, waarbij we totaal ontzorgd zijn met het regelen van alle financiele zaken. Wilbert neemt de tijd, legt alles haarfijn uit en is heel nauwkeurig en oplettend.

Geen poespas en oor voor de klant.

Adviseur luistert goed naar de wensen van de klant en geeft hier een goed advies voor. Binnen 2,5 week na intake was er al een definitief aanbod van een hypotheek verstrekker, lekker rap dus allemaal!

Helpful and knowledgeable

The Hypotheker was very professional and friendly throughout the process of assessing my financial situation, advising me and arranging a mortgage. I couldn't have purchased a house without their work.

• Would you recommend us? Yes

duidelijk!

Duidelijk verhaal, er werd geluisterd naar ons verhaal en wensen. top

Persoonlijk, snel en accuraat

Niels en Alexandra hebben mij uitstekend geholpen en dachten met mij mee. Zoals dat het voor mij handig zou zijn om zo snel mogelijk mijn hypotheek af te sluiten. Hier doen ze dan ook echt hun best voor. Ben ze erg dankbaar.

De afgelopen jaren hebben wij verschillende keren contact gezocht met de hypotheker voor de aan- en verkoop van onze woningen. En altijd zijn we en snel en deskundig tot volle tevredenheid geholpen en zijn de zaken tot in de puntjes afgehandeld.

Erg tevreden over de kwaliteit en samenwerking

Er wordt op een prettige en professionele wijze gewerkt. Je wordt overal goed van op de hoogte gebracht en meegenomen in het proces.

Zeer goed geholpen en goeie communicatie

We zijn super snel en goed geholpen door Niels en Alexandra. Goede communicatie en uitleg. Niks was hun te veel. Echt een aanrader

Fantastische service!

In het gehele proces ben ik goed meegenomen en bijgestaan. Ik kon alles vragen wat ik wilde en er stond altijd iemand klaar om mijn vragen te beantwoorden. Ik werd geholpen door Wilbert. Hij heeft zijn uiterste best voor mij gedaan en heeft op het moment van kopen heel snel kunnen handelen wat echt het verschil heeft gemaakt. Hierdoor was alles snel geregeld en hoefde ik me nergens zorgen over te maken. Ik wil Wilbert bedanken voor de moeite die hij heeft gedaan om mijn hypotheek in een vrij korte tijd rond te krijgen. Chapeau voor de service die De Hypotheker Leeuwarden heeft geleverd!

Zeer goede begeleiding gedurende het gehele proces. Vragen worden goed beantwoord. Je wordt altijd teruggebeld bij eventuele telefonisch gestelde vragen. Ook een pluimpje voor de administratie.

Zeer goede advisering, in alle opzichten.

super service !

via via bij de Hypotheker terecht gekomen. Vanaf het eerste contact zijn we goed geholpen. Ze zijn erg mee denkend en behulpzaam. Bereid om een stapje extra voor je te zetten. Niet opdringend, goed en kundig advies ! Zeker aan te raden !

Professionele organisatie waarbij de klant op nummer 1 staat

Een goed advies mijn mijn hypotheek adviseur gekregen waardoor ik meer kon lenen dan bij de bank zelf. Door de goede begeleiding van het aanleveren van de juiste documenten, het advies geven en ervoor zorgen dat de hypotheek op tijd rond is bij de bank is dit een uitstekende partij om samen mee te werken!!

Geweldig!!

Bij binnenkomst voelden we ons gelijk vertrouwd. Het stelt je op je gemak en neemt de tijd. Prettige en vlotte communicatie. Denkt met je mee. Zouden zeker zo weer een huis kopen bij Niels!!

Geweldig goed geholpen

Het was door omstandigheden niet eenvoudig om de juiste hypotheek voor ons te vinden, maar het is gelukt en we zijn erg tevreden over de hele gang van zaken.

Super vriendelijk en mega snelle service.

Wilbert en Gerrit hebben ons super geholpen en geadviseerd! Vanaf het plannen van de afspraak buiten werktijden om tot adviezen over alles.

Dik tevreden

Vriendelijke mensen duidelijke uitleg en goede communicatie.

Goed geadviseerd en prettig contact

Heel goed begeleid bij alles

Wij zijn heel goed geholpen en begeleid door De Hypotheker. Niels heeft ons alles goed uitgelegd, met ons gekeken wat bij ons paste en ze hebben ons tot in de laatste dingen begeleid. Wij konden met alles bij hun terecht, en werden zelfs als het echt nodig was in het weekend geholpen. Wij zouden de Hypotheker, en in het bijzonder Niels, zeker aanraden

Deskundig en vriendelijke medewerkers

Ben bij de Hypotheker zeer goed geholpen soor deskundig en vriendelijke medewerkers. Kwam er met het gevoel binnen hoe zat het ook maar weer allemaal met de hypotheek, maar na een gesprek ben je eigenlijk helemaal weer bij, en weet je hoe alles ook maar weer inelkaar zat. Ben vlot en goed geholpen met het aanvragen van een bouwdepot, medewerkers zijn makkelijk benaderbaar en reageren snel en vriendelijk.

Deskundig en betrokken adviseurs

Onze ervaring bij de Hypotheker in Leeuwarden hebben wij als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg en van A tot Z goed geadviseerd en gefacciliteerd. Onze hypotheek is gelijk bij de eerste aanvraag goedgekeurd bij een gerenommeerde geldverstrekker, erg fijn want het blijft toch een spannend proces, het kopen van een woning. Niels bedankt voor de leuke gesprekken en het meedenken!

Goede en vriendelijke service en kennis van zaken

Geweldige service

Er wordt heel goed geluisterd naar de wensen en de hypotheek was binnen 10 dagen geregeld. Zeer prettige samenwerking!

Duidelijk,goede adviezen

Achter de Hoven 73