ervaren en duidelijke hypotheekadviseur

Wij zijn van begin tot eind uitstekend geholpen bij de aanschaf van ons nieuwe huis.

Beste Henk, Bedankt voor jullie mooie review. Wat goed om te horen dat jullie goed geholpen zijn. We wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Netjes, eerlijk en een snelle service.

Ontzettend goede adviezen gekregen van de Hypotheker Almelo. Duidelijk en eerlijk in de adviezen en meedenkend met onze ideeën.

Bedankt voor je mooie review Bob en wellicht tot ziens! Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Ze zijn erg behulpzaam en begeleiden je goed door het proces heen met goeie uitleg.

het proces wordt makkelijk stap voor stap toegankelijk gemaakt met goeie controles op eventuele fouten of gemissen.

Ontzettend bedankt voor deze mooie review Michel! In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Duidelijk, direct & super service

Ik ben echt super geholpen door de Hypotheker, mijn adviseur was erg direct en handelde snel. Goede en duidelijke uitleg gehad waardoor veel zaken direct goed geregeld waren. Ik zou de hypotheker dan ook zeker aanraden. Edwin en team van de hypotheker Almelo. Hartstikke bedankt.

Beste Tom, Dankjewel voor het vertrouwen en deze mooie beoordeling. In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Onze ervaring met Marco is zeer positief.

Vriendelijk, behulpzaam en vooral duidelijk.

Beste Rick, Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Dankjewel daarvoor. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Vriendelijk, duidelijk en meedenkend

Goeie ervaring, vriendelijk personeel. Ze denken met je mee en leggen alles goed uit.

Beste Elly, Hartelijk dank voor je mooie review. Hopelijk tot ziens in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Hele kundige en snelle hulp.

Ik ben ontzettend tevreden met de service van de Hypotheker in Almelo, door Marco en collega’s. De grootste voordelen waren voor mij een kundige adviseur, die alles helder uitlegt aan mij als klant. Zeker voor mij als leek/starter op de woningmarkt. De communicatie gedurende het proces was meer dan helder, daarnaast werd alles snel opgepakt. Voor mij niets minder dan een dikke 10.

Beste Tim, Dankjewel voor je mooie review. Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. We wensen je heel veel woonplezier in je 1e koopwoning. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Duidelijk, helder, snel en precies zo als berekend

Marco Einhaus heeft ons uitstekend geholpen bij het verkrijgen van onze hypotheek. Hij nam de tijd om alles grondig uit te leggen, zodat we alle stappen en keuzes goed begrepen. Hij was zeer gedetailleerd in zijn uitleg en communiceerde hier heel helder over. De Hypotheker was ook zeer snel in de verwerking van alle documenten en aanvragen. Daarnaast werd geholpen bij de beoordeling van de koop- en aanneemovereenkomst. Er werd waardevolle feedback gegeven die hout sneed. We zouden Marco zonder twijfel aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en goede hypotheekadviseur.

Goed om te horen Laurens. Bedankt voor deze mooie review en veel woonplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team de Hypotheker Almelo

Zeer goed geholpen

We zijn heel goed geholpen bij de Hypotheker. Er werd geluisterd naar onze wensen en we kregen goede adviezen mee. De communicatie verloopt goed en we zijn blij met de uitkomsten van de hypotheek.

Beste Mariska, Dankjewel voor het vertrouwen en deze mooie beoordeling. In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Goed geholpen.

We zijn goed geholpen. Duidelijke uitleg gekregen en te weten gekomen wat we moesten weten. Het klantportaal is overzichtelijk en voor vragen kun je altijd bellen.

Beste Mirjam, Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. We hopen jullie uiteraard in de toekomst terug te zien. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Zorgvuldig en vriendelijk team

Marco en zijn collega's hebben ons uitstekend begeleid in het proces van het verkrijgen van onze hypotheek. Hij nam de tijd voor ons en heeft adviezen gegeven waar wij veel aan hebben gehad. Ook zijn collega's van het secretariaat waren uiterst vriendelijk en precies. We bevelen de hypotheker in Almelo zeker aan!

Beste Rick, Bedankt dat je de moeite nam om ons een review te geven. En wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Duidelijk, correct en oplossingsgericht

We hadden eigenlijk best wel een complexe aanvraag vanwege ons aflopend negatief bkr-registratie. We hadden een andere woning gevonden waar ons hart naar toe ging en wilden deze aanvaarden nadat de registratie verdwenen was. Naast een aantal goede / duidelijke adviezen wat we hierin zelf konden regelen, werden we bijzonder goed begeleid door de adviseur om de hypotheek rond te krijgen. Absoluut een aanrader voor een hypotheek gesprek ook als jij denkt dat het niet kan.

Beste Gerjan, Wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn. We hopen dat jullie een fijne tijd hebben in jullie nieuwe woning. Hopelijk tot ziens in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Super, ze nemen de tijd voor je!

Bij onze oriënterend gesprek hebben we er zn 2,5 uur gezeten, hij nam uitgebreid de tijd voor je en om de vragen te beantwoorden. Nadat dit zo goed was bevallen, hebben we de keuze gemaakt om bij de Hypotheker onze hypotheek te laten regelen. Dit is voor ons goed verzorgd, nemen goed de tijd voor je. Voor alle vragen en advies.

Beste Kimberley, Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Dankjewel daarvoor. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Professioneel

Geweldig secuur alles behandeld. Altijd netjes te woord gestaan. Fijn gevoel aan over gehouden

Beste familie Haan, Bedankt voor de mooie review. Heel veel woonplezier op jullie nieuwe adres. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Wij zijn super tevreden over alle geboden hulp.

Vanaf het moment dat we aankwamen met de vraag voor een nieuwe hypotheek werden we ontzettend goed en vriendelijk te woord gestaan door Marco. Hij legde alles ontzettend fijn uit en nam alle tijd voor vragen en wist duidelijke en correcte antwoorden te geven. Wij zijn ontzettend tevreden over de Hypotheker in Almelo. Zeker voor mensen die een hypotheek willen aan te raden.

Beste Jacqueline, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Hopelijk tot ziens in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Top geregeld.

Wij zijn al meer dan 30 jaar klant en nog steeds naar volle tevredenheid.

Beste Leonard, Wat fijn om te horen dat je al zolang een tevreden klant bent. Hopelijk mogen we nog vele jaren je voorzien van een fijn advies. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo.

Prima geholpen, deskundige voorlichting, Voldoende tijd om alles goed uit te leggen

Beste Berend-Jan, Hartelijk dank voor de mooie review. Hopelijk tot ziens in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Heel goed geholpen met een duidelijke uitleg

Onze adviseur (Marco) nam ruim de tijd om het proces helder en duidelijk uit te leggen. Dit heeft geresulteerd in een voor ons meest goed passende hypotheek. Ook de dames van de administratie hebben ons goed geholpen met tussentijds opkomende vragen. Bedankt!

Beste Jean Paul, Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. In de toekomst staan we graag weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Team de Hypotheker Almelo

Top service!

Van offerte tot afsluiten zijn wij super geholpen door deskundig advies!

Beste Niek en Jolanda, Bedankt voor jullie mooie review. Veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Team de Hypotheker Almelo

Goed advies.

Voor ons de 3e keer dat Marco ons heeft geholpen. Zoals de vorige keren weer goed advies/uitleg gehad. En als we het niet weten zijn de dames altijd bereid om ons een antwoord te geven als Marco even niet beschikbaar is.

Beste Alice, Bedankt voor je mooie review. Wellicht tot ziens. Met vriendelijke groet, De Hypotheker Almelo

Goed adviserend en duidelijk de mogelijkheden aangegeven

De afgelopen weken een goed beeld gekregen over de mogelijkheden voor een bouwdepot met ook in achtneming de situatie als een van beiden komt te overlijden en het er dan financieel uitziet. Blij dat we het op deze manier kunnen realiseren.

Beste Hans, Bedankt voor jullie mooie review. Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Met vriendelijke groet, Team de Hypotheker Almelo

Duidelijke uitleg en begeleiding.

Het hele traject nemen ze de tijd voor een duidelijke uitleg en denken mee watvde beste route is.

Ontzettend bedankt voor deze mooie review Eric! In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Voor kennis, kunde en klantvriendelijkheid moet je bij Hypotheker Almelo zijn.

Wij zijn vanaf het begin tot het einde zeer goed begeleidt door onze hypotheekadviseur Edwin Harmelink en ook door de mensen van het secretariaat. Iedereen is even klantvriendelijk en duidelijk. Over alles werden wij duidelijk geïnformeerd en wij wisten precies wat er van ons werd verwacht. In alles kregen wij het gevoel dat er met ons is meegedacht. Bij een (eventuele) volgende hypotheek gaan wij zeker weer naar de Hypotheker. Van ons krijgen jullie een dikke 10!

Bedankt voor jullie mooie review Marès en Thijs Jan. En wellicht tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Prima goed advies mooie snelle stappen

Goed advies waar voor je geld. Mooi dat er nu het is totale plaatje inzichtelijke gemaakt wordt. Ook werkloosheid, pensioen, overlijden etc.

Beste Ronald, Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Dankjewel daarvoor. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag. Met vriendelijke groeten, Team De Hypotheker Almelo

Helder

Gedurende het hele proces werken de dames en heren van De Hyptheker met je mee. Ze vertellen helder hoe het proces er voor staat, wat er van wie verwacht wordt en wat de volgende stappen zijn. Zelfs als het spannend wordt weten ze te relativeren en je gerust te stellen, heel fijn in een periode waarin er veel moet gebeuren. Aanrader dus!

Ontzettend bedankt voor deze mooie review Jaccolien! In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Oranjestraat 29

7607 BH Almelo