Professional service. Highly recommend him

Jeroen was helpful, kind, and professional in helping us in buy our dream house. Even with the difficulties of the market, he was always available to answer our doubts and uncertainties. We highly recommend him as a financial advisor.

Professioneel en kundig

Wij zijn ontzettend fijn geholpen door Jeroen, Kerewin en Roos. Jeroen denkt met je situatie mee en de dames staan altijd klaar om in te springen bij vragen of nodige hulp!

Prima service en lekker snel!

Prima service en lekker snel!

Van het begin tot het eind goed begeleid. Alles ging heel vlot en ze zijn heel erg vriendelijk en kundig.

super goed geholpen door Jeroen en Gerewin

Nadat we een adviseur bij ons thuis hadden laten komen hadden we er geen vertrouwen in dat onze droom “ zelf een huis laten bouwen “ uit zou komen. Na een middag shoppen op city plaza zagen we het kantoor van De Hypotheker. Bij binnenkomst werden we gelijk heel vriendelijk geholpen en hebben we een vervolg afspraak gemaakt met Jeroen en Gerewin . Omdat het nogal een ingewikkelde constructie moest worden was het een hele uitdaging die voor ons heel stressvol was. Maar de professionele begeleiding die we hebben mogen ontvangen van Jeroen en Gerewin was super ze hebben ons goed voorbereid, voorgelicht en enorm geholpen. Door het hele traject van de van ons nieuw te bouwen huis. Als we vragen hadden werden die altijd vlot beantwoord , regelmatig even binnen gelopen als we vragen hadden over het aanleveren van documenten. toen er wat stress en onduidelijkheden door toedoen van de Bank bij ons waren zijn we naar kantoor gegaan en werd er door Jeroen gelijk actie ondernomen door telefonisch contact te zoeken met de bank hierdoor hebben wij een prachtige hypotheek gekregen en kunnen we gaan bouwen aan onze droom . Door hun professionele werkwijze kunnen we nu met 3 generaties in ons zelf te bouwen toekomstige huis gaan wonen en gaan genieten van rust en ruimte

Mede dankzij de Hypotheker Nieuwegein ons mooie huis gekocht!

Jeroen geeft duidelijk advies en maakt tijd als er snel iets geregeld moet worden. Mandy heeft ons ook heel goed geholpen en communiceert heel adequaat en vriendelijk.

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over het werk van Jeroen. Het ging bij ons niet helemaal zonder slag of stoot, en Jeroen werd af en toe door ons voor de nodige uitdagingen gezet, maar wat heeft hij ons goed begeleid in dit hele proces! Jeroen is zeer deskundig, denkt met je mee en legt alles goed en duidelijk uit, en geen vraag is teveel! Jeroen "verraste" ons iedere keer weer met mogelijkheden waar wij zelf niet aan zouden hebben gedacht. Jeroen is een expert in het denken in oplossingen! Jeroen "toverde iedere keer wel iets uit de hoge hoed" ;-) Daarnaast heeft Jeroen ook de nodige humor. Kortom; een hele fijne en betrouwbare hypotheekadviseur met veel kennis en ervaring! Wij zouden iedereen adviseren om naar Jeroen te gaan! Last but not least: ook de commercieel assistentes zijn zeer deskundig en meedenkend!

Goede en deskundige adviseur

Met zeer deskundig advies van de adviseur binnen 2 maanden een huis kunnen kopen. Dit was bij een andere adviseur waarschijnlijk niet gelukt. Erg fijn geholpen, goede en duidelijk communicatie.

Goed en toegankelijk advies!

Mijn vriend was al bekend met Jeroen Wortel als hypotheekadviseur voor zijn oude hypotheek, en heeft ons deze keer ook weer erg fijn geholpen. Naast zijn flexibiliteit, was zijn advies duidelijk en volledig, hij dacht met alles mee en legde het ook goed uit. Ook onze kritische vragen waren welkom en hij heeft ons hier super in meegenomen. Duidelijk een ervaren adviseur en het aanraden waard!

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over De Hypotheker in Nieuwegein. Prettige gesprekken gehad met Jeroen Wortel die alles duidelijk uitlegt en de tijd neemt om alles goed door te nemen. Heel fijn ook is de samenwerking met makelaarskantoor Van As en Van Hooff in Utrecht. Hierdoor hebben we heel snel een prachtige nieuwe woning kunnen aankopen!

Hard werkende en in oplossing denkend personeel.

Na wat tegenslagen heeft de Hypotheker Nieuwegein ons uitstekend geholpen met als resultaat, het aankopen van ons eerste woning! Wijn zijn erg blij met de inzet en behulpzaamheid van het personeel van de Hypotheker Nieuwegein. Zeker een aanrader.

Super goed geadviseerd en ondersteund

Wij zijn beide werkzaam in de zorgsector daarom onze keus voor de Hypotheker gedaan voor de aankoop van ons huis. We zijn meerdere malen langs geweest om tot een goed beeld te komen. Tussendoor altijd goed bereikbaar voor advies en vragen ter invulling van alle gegevens. Mochten we in de toekomst weer nieuwe plannen krijgen dan gaan we zeker terug. Bedankt Jeroen

Goed en behulpzaam

Goed advies.

Goed advies

Goed verantwoord hypotheek laagste rente

Deskundig en duidelijk advies met als resultaat dat de hypotheek werd verleend

Dhr. Wortel neemt alle tijd om de juiste hypotheek te zoeken voor je situatie. Altijd snel antwoord op vragen via de mail of via de telefoon.

Heel professioneel en duidelijk advies

Zeer professioneel en duidelijk advies gekregen over ons hypotheek voor ons nieuwe huis. Ze nemen alles uit handen en regelen alles op tijd. Gisteren nog de verzekeringen geregeld. Ze helpen overal mee. De makelaar waar zij mee samenwerken is ook top. Van As & Van Hoof uit Utrecht. De samenwerking met beide partijen is top. We blijven de Hypotheker ook als tussenpersoon/adviseur houden. Zeer tevreden, echt aan te raden!!!

We hebben geen advies gekregen

We hebben geen advies gekregen omdat de verkoop niet door ging. We waren 1750 kwijt en zijn niet verder gekomen dan een toezegging dat er gekeken wordt naar een tegemoetkoming bij het volgend advies. Daar zijn wij niet blij mee. Vandaar de slechte score.

Top, helder en snel proces.

Machiel van de Hypotheker heeft fijn met mij mee gedacht en het traject op topsnelheid met mij doorlopen waardoor ik de rente heb kunnen vastzetten voordat er grote stijgingen kwamen.

Top, helder en snel proces.

Viel enorm tegen

Slechte ervaring mee gehad. Gepusht om een aankoopmakelaar te nemen, uiteindelijk niet gedaan. Woning gevonden zonder aankoopmakelaar en overgestapt naar een andere adviseur. Heeft mij onnodig geld gekost.

Prima, maar niet uitstekend

Het was prima en netjes afgehandeld, maar ik had verwacht dat we ook breder advies zouden krijgen over verzekeringen, samenleving etc. - daar moesten we zelf om vragen en toen kregen we wel advies. Maar als we zelf niet wisten waar we naar moesten vragen dan hadden we dat ook niet geweten.

Gewoon goed advies

Tijdens de drukke decembermaand goed advies gekregen en een mooi hypotheekaanbod wat aansloot bij mijn wensen.

Helemaal top

Super goed advies en begeleiding!

Ik ben ontzettend goed geadviseerd door de Hypotheker in Nieuwegein. Ondanks de moeilijke woningmarkt, is het mij gelukt mede dankzij hun advies om een woning te bemachtigen. De begeleiding tijdens het hele traject is ook echt heel goed. Ik been zeer tevreden en kan het iedereen aanraden.

Een complex dosier met positief resultaat

Zeer goed in een oplossing gedacht en alles mogelijk gemaakt

Weverstede 1

3431JS Nieuwegein